Ik hoop dat Clijsters verliest, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef Ambrosius het volgende:
Clijsters wint, met enige moeite.
Federer wint, met twee vingers in de neus.
Psychopatische randdebielen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een mens wordt toch gek van al dat patriottisch gedoe voor een tennisfinale ...
Alsof die van Clijsters zoveel beter isquote:Op zondag 11 september 2005 02:18 schreef Saviola het volgende:
Wat een lelijke kop heeft die Pierce toch..![]()
Lief misschien wel ,maar het is op zijn zachtst gezegd "geen schoonheid"quote:
Inderdaad.. ijzersterk, terwijl Pierce meer en meer fouten maaktquote:Op zondag 11 september 2005 03:10 schreef TheGeneral het volgende:
Ze staat ook zeer goed te spelen zeg, die Clijsters. Zeer hoog niveau.
Damn, dit ziet er nu wel erg goed uit.. Kwestie van concentratie te houden nu..quote:Op zondag 11 september 2005 03:14 schreef TheGeneral het volgende:
En 3-0 in de 2e set voor Clijsters.
De meeste kunnen het niet bolwerken tegen de Belgen.quote:Op zondag 11 september 2005 09:16 schreef Norrage het volgende:
Yay! Kim! Eindelijk! Ze heeft het zo verdiend!
Pierce kan het gewoon niet bolwerken tegen die Belgen
jah denk het ookquote:Op zondag 11 september 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Nou, na 5 keer is het haar dan eindelijk gelukt.
De mannenfinale vannacht wordt denk ik ook een saaie bedoening.
Ik denk een eenvoudige overwinning voor Federer, maar wel een met de meest briljante punten van het toernooi. Agassi en Federer staan tactisch het beste van iedereen te spelen, slaan beide de mooiste punten uit het toernooi. Om mooie punten te maken moet je moeilijke ballen aangespeeld krijgen, dat kun je aan die twee wel overlaten. Kortom ik zit om 22:00 voor de tv.quote:Op zondag 11 september 2005 10:29 schreef zjroentje het volgende:
Nou, na 5 keer is het haar dan eindelijk gelukt.
De mannenfinale vannacht wordt denk ik ook een saaie bedoening.
Er staat ooit...quote:Op zondag 11 september 2005 10:42 schreef zjroentje het volgende:
Federer is toch echt wel een klasse beter dan Agassi hoor.
Met alle respect voor Agassi, maar dat vind ik toch niet de beste tennisser ooit. Wel een van de groten, maar zeker niet de beste ooit.quote:Op zondag 11 september 2005 10:41 schreef addictivebeat het volgende:
Een finale tussen de twee beste tennissers ooit kan alleen maar superieur tennis opleveren, dus niks saaie finale.
Agassi doet mij denken aan een tennisleraar.quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Aan zijn spel in het verleden heeft hij bar weinig in het heden. Het gaat erom hoe hij nu tennist, en dat kan hij niet tippen aan Federer.
De beste ooit is nooit meer te vergelijken. Maar Agassi is zeker een moment de beste tennisser ter wereld geweest. Die periode is in mijn ogen langer dan de tijd waarin hij nummer 1 van de wereld was.quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Met alle respect voor Agassi, maar dat vind ik toch niet de beste tennisser ooit. Wel een van de groten, maar zeker niet de beste ooit.
Federer is dat ook nog lang niet, maar kan het wel worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |