quote:
jahaaa ze zijn ook mooiquote:Op zondag 11 september 2005 00:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rozen zijn mooi, jij vage pseudo-tukker 'studerend' in pluskut.
*ook slokje doe*quote:Op zondag 11 september 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
kheb keelpijn
*neemt nog een slokje*
[afbeelding]
Pfff.... 40%
Met mij?quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]Heb ik dat opgelopen van het pfeiffen?
quote:Op zondag 11 september 2005 00:44 schreef petre86 het volgende:
peet ... zegt:
dan moet je ma flodder gaan bekijken
peet ... zegt:
zakt het wel af
xxx! zegt:
nee, dat werkt niet ik ben xxxxx remember
xxx!! zegt:
ik kan driedubbel in het gezicht van ma flodder komen![]()
ben je al drokne genoeg?quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook slokje doe*
*en nog eentje*.
Waarschijnlijk vul je met je 14 jaar nog niet eens m'n holle kiesquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook slokje doe*
*en nog eentje*.
Gemenerd.quote:Op zondag 11 september 2005 00:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vul je met je 14 jaar nog niet eens m'n holle kies![]()
Ik hou ook van jouquote:
Nope.quote:
Wat?quote:Op zondag 11 september 2005 00:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Beav!
Zo 40% rechtstreeks uit de fles?!
*schenkt bij*quote:
Ik moet zeggen dat pure cointreau wel een beetje brand op de lipjes.quote:
staat heel dat bureau nu weer te dansen en los van de grond dan ??quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef TehRockstar het volgende:
peet ... zegt:
pc viel uit
peet ... zegt:
te veel vocht in het toetsenbord
graag.quote:
de stalk cam meneer zit nu toch in Rotjeknor in de kroeg, of kan die dat ding ook van afstand bedienen?quote:Op zondag 11 september 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
graag..
Maar er komen toch geen foto's.
xxx! zegt:quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef TehRockstar het volgende:
peet ... zegt:
pc viel uit
peet ... zegt:
te veel vocht in het toetsenbord
video's zelfs?quote:Op zondag 11 september 2005 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
graag..
Maar er komen toch geen foto's.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
xxx! zegt:
computer viel uit
peet ... zegt:
peet ... zegt:
te veel vocht in het toetsenbord?
xxx! zegt:
waar waren weoja, ik ben geil
PEACHES!quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Suckin' on my titties like you wanted me,
Callin me, all the time like blondie
Check out my chrissy behind
It's fine all of the time
Like sex on the beaches,
What else is in the teaches of peaches? huh? what?
Fuck the pain away. Fuck the pain away.
Fuck the pain away. Fuck the pain away.
50% ofzo dacht ik.quote:Op zondag 11 september 2005 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat pure cointreau wel een beetje brand op de lipjes.
En dat heb ik dus niet met Goldstrike ofzo. Hoeveel is dat ook alweer?
Tuulk, speciaal voor jou. Bijna klaar.. doe maar F5en.quote:
Mietjequote:Op zondag 11 september 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Pfff.... 40%
Ik zie hem er toe in staat.quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de stalk cam meneer zit nu toch in Rotjeknor in de kroeg, of kan die dat ding ook van afstand bedienen?
volgens mij iets van likeur maar dan wel met sinaasappelsmaak toch?quote:
Ok NU hou ik van jequote:
Sinasappellikeurquote:
Ik drink liever het zweet van een heerlijke hete latino maar dat hadden ze niet bij de slijterquote:Op zondag 11 september 2005 00:56 schreef wizarddragon het volgende:
Alcohol.. wie drinkt nou alcohol![]()
ik wil wel bunnetjes zien om te kijken of het echt jou is hequote:Op zondag 11 september 2005 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuulk, speciaal voor jou. Bijna klaar.. doe maar F5en..
Nee. maar Peaches is wel geil. Dat nr Fuck the pain away is heerlijk om op te hebben tijdens de sexquote:
tsskquote:Op zondag 11 september 2005 00:56 schreef wizarddragon het volgende:
Alcohol.. wie drinkt nou alcohol![]()
Oh.quote:Op zondag 11 september 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. maar Peaches is wel geil. Dat nr Fuck the pain away is heerlijk om op te hebben tijdens de sex
Vergelijkend warenonderzoek?quote:Op zondag 11 september 2005 00:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wil wel bunnetjes zien om te kijken of het echt jou is he
Woeiquote:Op zondag 11 september 2005 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink liever het zweet van een heerlijke hete latino maar dat hadden ze niet bij de slijter
Gael in a bottlequote:
Nee. Maar peaches is nog steeds geilquote:Op zondag 11 september 2005 00:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh.
Zijn we dan wel vriendjes?
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 11 september 2005 01:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar peaches is nog steeds geil
Goh wat een situatieschets...quote:Op zondag 11 september 2005 00:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
tsskstraks wordt je nog moe en aangeschoten op een bank in een discotheek
misschien ben je wel afgevallen / bruiner geworden ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vergelijkend warenonderzoek?.
waarvan?quote:Op zondag 11 september 2005 01:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh wat een situatieschets...
Ik wil 'm neuckenquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil 'm neuckenheerlijk temperamentvol op z'n mexicaans!
En de cointreau kickt in want normaal schrijf ik temperament nooit 3x opnieuw
iemand die ang3l al langer meemaakt.. is dit de gouwe ouwe vertrouwede vrije ang3l?quote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welcome to my life I got so much love to show yooooouuuuu.quote:
Thiago?quote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg, maak me gek!quote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
welcome to my life, god i adore youquote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welcome to my life I got so much love to show yooooouuuuu.Waarom ineens dta nr in me kop?
Onder andere ja.quote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die gast van La Mala Educacion?
quote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand die ang3l al langer meemaakt.. is dit de gouwe ouwe vertrouwede vrije ang3l?
of iestie gewoon dronken?
quote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
je lijkt zo ècht het mannelijke elterego van yvonne mên!! mag jij me ookal niet?
had jij "iets verloren"?quote:Op zondag 11 september 2005 01:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben hooguit aangeschoten!
Een echte dronken Angel zou uit de wc's van de exit lopen (he Des, wat was dat spul nou op die wc vloer?)
There's always room for Jake.quote:
Neequote:
quote:Op zondag 11 september 2005 01:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk moest gewoon plassen en stond samen met Wiz te wachten. Voor me kwamen 2 mannen uit dat wc hokje lachend... en ik ging naar binnen en er lag allemaal spul op d egrond.
Dus ik (nadat ik klaar was) tegen Wiz zeggen dat ie niet uit moest glijden en hij heel schattig naief naar de grond kijken
Ik kan tenminste typen.quote:Op zondag 11 september 2005 01:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
is al aangepast jij spellingsfetisjist
Seks in openbare toiletten.quote:Op zondag 11 september 2005 01:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk moest gewoon plassen en stond samen met Wiz te wachten. Voor me kwamen 2 mannen uit dat wc hokje lachend... en ik ging naar binnen en er lag allemaal spul op d egrond.
Dus ik (nadat ik klaar was) tegen Wiz zeggen dat ie niet uit moest glijden en hij heel schattig naief naar de grond kijken
Wat een ONTZETTEND lelijke foto van een imho toch al niet ontzettend mooie manquote:
maar je ontkent niks hequote:Op zondag 11 september 2005 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan tenminste typen..
Nou ja, meestal dan..
idd jak!quote:Op zondag 11 september 2005 01:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een ONTZETTEND lelijke foto van een imho toch al niet ontzettend mooie man
quote:Op zondag 11 september 2005 01:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een ONTZETTEND lelijke foto van een imho toch al niet ontzettend mooie man
straks misschien.quote:
Jouw beurt.. ik blijf bij Thiagoquote:Op zondag 11 september 2005 01:19 schreef Ang3l het volgende:
Wij willen Beiron!!
[afbeelding]
Wizzy... was het vanaaf jouw beurt of de mijne?
quote:Op zondag 11 september 2005 01:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jouw beurt.. ik blijf bij Thiago![]()
quote:
Like, eeww.quote:
Ik geniet van zoveel mogelijk tegelijkquote:
En minder met een paardensmoel lachen. En minder aandoen. En die douchekop op z'n maatje richten.quote:
Die's mooi, maar die's aziatisch en heeft dus een pikkie van 11cm.quote:
ja als de jongens maar plaatjes mogen plakken dan willen ze wel posten jaquote:Op zondag 11 september 2005 01:24 schreef wonderer het volgende:
wat gaat het ineens hard...
En dat weet jij?quote:Op zondag 11 september 2005 01:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die's mooi, maar die's aziatisch en heeft dus een pikkie van 11cm.
Dat is statistisch bewezenquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 01:26 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn Arische compagnon.
[afbeelding]
Betekent niet dat er geen uitschieters zijn.quote:
Travisquote:Op zondag 11 september 2005 01:26 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn Arische compagnon.
[afbeelding]
oh ja, dat had jij proefondervindelijk vast gesteld ..... toch?quote:Op zondag 11 september 2005 01:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Betekent niet dat er geen uitschieters zijn.
...quote:Op zondag 11 september 2005 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja, dat had jij proefondervindelijk vast gesteld ..... toch?
batteries included ??quote:Op zondag 11 september 2005 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
die was ook op tv bij christiene net
maar dan van rubber
ik typ snel, lees niet na, heb het drukquote:Op zondag 11 september 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
Peet, wat is er toch, normaal maak je nooit zo veel fouten :s
zou die ook van de sinaasappellikeur gesnoept hebben ?quote:Op zondag 11 september 2005 01:28 schreef wonderer het volgende:
Peet, wat is er toch, normaal maak je nooit zo veel fouten :s
Petrie is dorknequote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik typ snel, lees niet naa, heb het drukkijk tv.. typ al dagen slecht
( net als iemand anders
)
ik heb colaquote:Op zondag 11 september 2005 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou die ook van de sinaasappellikeur gesnoept hebben ?
Samantha's vriendjequote:
Die Travis heeft wel wat...quote:
Oké, het is officieelquote:Op zondag 11 september 2005 01:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb cola
en de beerenburg staat nog in de kast
gelukkig ligt de cam in enschede + webcamquote:Op zondag 11 september 2005 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Petrie is dorkne.
Laat de foto's maar komen..
maar wil iemand hem wel even een gillette mach 3 of zo geven voor het bijwerken van z'n okselsquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
Wat vinden jullie eigen van vibrators vs dildo's?
quote:
Laten we dat eensch niet doen.quote:Op zondag 11 september 2005 01:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wil iemand hem wel even een gillette mach 3 of zo geven voor het bijwerken van z'n oksels
Shake it shake it! Don;t be afraid to touchquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef petre86 het volgende:
je lijkt zo ècht het mannelijke alterego van yvonne mên!! mag jij me ookal niet?
Nu mag ik je niet meer.quote:
*booty shaked*quote:Op zondag 11 september 2005 01:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shake it shake it! Don;t be afraid to touch
haartjes op zijn buikje zijn cute, maar oksels is too much en onverzorgdquote:Op zondag 11 september 2005 01:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Laten we dat eensch niet doen.![]()
Kom je avnaaf logeren? Neem thiago mee, Gael is al hierquote:
Kom op zeg. Zijn oksels zijn geen oerwouden.quote:Op zondag 11 september 2005 01:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haartjes op zijn buikje zijn cute, maar oksels is too much en onverzorgd![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 01:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Nu mag ik je niet meer..
.
Ik mis het verband even.quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef petre86 het volgende:
[..]jij komt toch niet naar de efteling
Inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zijn oksels zijn geen oerwouden.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef Ang3l het volgende:
Bellen we Beiron en dinges nog op... dinges... met die kip... dinges
kan in z'n oksels ook nergens de liaan terugvinden.quote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zijn oksels zijn geen oerwouden.
Weet je wie ik bedoel?quote:
Very temptingquote:Op zondag 11 september 2005 01:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je avnaaf logeren? Neem thiago mee, Gael is al hier
Bellen we Beiron en dinges nog op... dinges... met die kip... dinges, die geile kale.... Channon?
quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Inderdaad.mannen die hun oksels scheren.
Tatum dagesletquote:Op zondag 11 september 2005 01:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie ik bedoel?
Di nges, met die witte blouse, en die kip, dinges. Met die geile kop, dinges. Kaalgeschoren dinges. Dat model, met die kip. Dinges!!! He, HELP ME DAN OOK FF!!!!!!!
als je het niet kan zeggen of typen mag je het ook zingen hoorquote:Op zondag 11 september 2005 01:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie ik bedoel?
Di nges, met die witte blouse, en die kip, dinges. Met die geile kop, dinges. Kaalgeschoren dinges. Dat model, met die kip. Dinges!!! He, HELP ME DAN OOK FF!!!!!!!
quote:
kijk in yvonne's toiletkastje.. ligt vast nog wel een pakjequote:
Channing met de kip.quote:Op zondag 11 september 2005 01:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie ik bedoel?
Wie? Ik, beiron, gael, thiago, dinges of de kip?quote:
Ik wist dat die opmerking ging komen.quote:Op zondag 11 september 2005 01:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk in yvonne's toiletkastje.. ligt vast nog wel een pakje
*niet intrap*quote:verkapt probeer beav naar de meet te krijgen post
kip het meest veelzijdige stukje vlees, kipquote:Op zondag 11 september 2005 01:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie? Ik, beiron, gael, thiago, dinges of de kip?
Heel het pakketjequote:Op zondag 11 september 2005 01:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie? Ik, beiron, gael, thiago, dinges of de kip?
hier ist alweer voorbij en is de straat alweer droogquote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef wonderer het volgende:
waarom gaat dat onweer niet weg
Ik wil op mijn pc!
Ik wil ik wil ik wilquote:
Het bliksemt en rommelt hier nog steedsquote:Op zondag 11 september 2005 01:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier ist alweer voorbij en is de straat alweer droog
ik wil onweer!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef wonderer het volgende:
waarom gaat dat onweer niet weg
Ik wil op mijn pc!
He! Jij was 3 dagen geleden jarig!quote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil
Zie het als verjaardagskado
Ja? Dus?quote:Op zondag 11 september 2005 01:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
He! Jij was 3 dagen geleden jarig!
je ziet het, stuur het door, het wordt nu in Enschede verwachtquote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het bliksemt en rommelt hier nog steeds
LOLquote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ik wil ik wil
Zie het als verjaardagskado
Kom maar langs. Gaan we samen Arthur... verwennenquote:Op zondag 11 september 2005 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wil onweer!!!!!!
ik heb nog geen onweer gezien! gisterochtend was er wel.. maar bennik doorheen geslapen![]()
laat ik in het weekend nou gelukkig daar niet zittenquote:Op zondag 11 september 2005 01:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je ziet het, stuur het door, het wordt nu in Enschede verwacht
ik sla afquote:Op zondag 11 september 2005 01:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom maar langs. Gaan we samen Arthur... verwennen
okay, 1-0 voor jouwquote:Op zondag 11 september 2005 01:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
laat ik in het weekend nou gelukkig daar niet zitten
zwak argument ambtenaartjequote:Op zondag 11 september 2005 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, 1-0 voor jouw
echter vanuit Veenendaal gezien ligt W wel op de route richting Enschede![]()
Je onthoudt waar ik woonquote:Op zondag 11 september 2005 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay, 1-0 voor jouw
echter vanuit Veenendaal gezien ligt W wel op de route richting Enschede![]()
wanneer gaan wij wat doen?quote:Op zondag 11 september 2005 01:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En wanneer gaan wij dat doen?
euh ja, ik ben behept met een olifanten geheugen van meer van 500 GBquote:
Hoe heet ik dan?quote:Op zondag 11 september 2005 01:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh ja, ik ben behept met een olifanten geheugen van meer van 500 GB
en da's soms knap iri hoor
en volgens mijn collega's op het zieke af
Wat doe je dan?quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eh eh eh
ik werk met/voor ambtenaren ja, maar ben er de here zij geprezen zelluf geen hoor![]()
je werkt in gemeentehuis.. betaald door overheid..quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eh eh eh
ik werk met/voor ambtenaren ja, maar ben er de here zij geprezen zelluf geen hoor![]()
Dammit, ik voelde me al helemaal speciaalquote:Op zondag 11 september 2005 01:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh ja, ik ben behept met een olifanten geheugen van meer van 500 GB
en da's soms knap iri hoor
en volgens mijn collega's op het ziekelijke af
jah als ik mijn lichaam aan jou verkoop heb jij weer geen geld om te gaan feestenquote:Op zondag 11 september 2005 02:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mister Wiseguy.. je weet dat wel.Feesten
![]()
Dat wordt dan wachten op onze stufiquote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah als ik mijn lichaam aan jou verkoop heb jij weer geen geld om te gaan feestendus dan kunnen we nòg niet.. bedenk eerst eens iets waardoor we een geldboom kunnen vinden
wat klinken we zielig zoquote:Op zondag 11 september 2005 02:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat wordt dan wachten op onze stufi
De armoedige student.. samen een zakje cup-a-soup delenquote:Op zondag 11 september 2005 02:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat klinken we zielig zo( en typisch studenterig
)
kunnen we geen geld-inzamelings-actie starten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt die door waxxer gedoneerd dan?quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De armoedige student.. samen een zakje cup-a-soup delen![]()
ik werk op de helpdesk van een redelijk grote ICT firma die vrij groot is bij de lokale overheidquote:
quick guess but wrong answerquote:Op zondag 11 september 2005 02:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
je werkt in gemeentehuis.. betaald door overheid..
pek / omgaan etc.
ambtenaar
maar dat ben je toch ookquote:Op zondag 11 september 2005 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dammit, ik voelde me al helemaal speciaal
I hope so..quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
wordt die door waxxer gedoneerd dan?
in E. !quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
quick guess but wrong answer![]()
zit gewoon in ons bedrijfspand te Eindhoven
Flikkerstad.quote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
in E. !
daar zitten meer HO-Fokkers
Ja helaas wel.quote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
in E. !
tell mequote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
in E. !
quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
I hope so..![]()
.. Doet ie wel, tis zo'n lieverd (slijm slijm..zet er maar ff bij, want anders gaat menstruatie en co. ermee bemoeien)
Mmm, Oracle. Daar weet Brad wel wat van geloof ik. Helpdesk lijkt me wel leuk werk, maar ik weet nergens voldoende vanafquote:Op zondag 11 september 2005 02:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik werk op de helpdesk van een redelijk grote ICT firma die vrij groot is bij de lokale overheid
mijn business unit gaat over het personeel en salaris pakket.
gelukkig weet ik daar functioneel helemaal niets vanaf en dat wens ik ook graag zo te houden
maar aan de technische kant kan ik wel een bijdrage leveren het het oplossen van Oracle meldingen, koppelen van applicaties, Impromptu rapporten maken, bestandsuitwisselen.
Daarnaast verkeer ik dus in de luxe positie dat ik mij als een soort van moederkloek met alles en iedereen loop te bemoeien, deels dus inderdaad door dat olifanten geheugen.
zo kan ik als ik aan het bellen ben met een klant, me toch ook nog weer bemoeien met een vraag die bij een collega is binnengekomen.
![]()
Een beetje van allebei.. en een beetje van maggi.quote:Op zondag 11 september 2005 02:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
helaasch?
je wilde ze verder weg hebben of dichterbij?
*vang*quote:Op zondag 11 september 2005 02:14 schreef Ang3l het volgende:
*hik draai val*
nope en het klikt meer dan dat het is hoor coordinator helpdeskquote:Op zondag 11 september 2005 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm, Oracle. Daar weet Brad wel wat van geloof ik. Helpdesk lijkt me wel leuk werk, maar ik weet nergens voldoende vanaf
Weet je ook wat van PHP?
Ik ben niet moeilijk (ow wat klinkt dit fout) .. Chinese groente/kip mag ook.quote:Op zondag 11 september 2005 02:11 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
ik hou wel van chineese groente/kip naja alles is goed, behalve champignonsen tomaat
en asperge
en.. okee ik hou me bek.. ik moet nog eten schooieren he
i don't wanna scare them away..
Ah okayquote:Op zondag 11 september 2005 02:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik breng d'r meestal alleen maar mijn werkzame uren door hoor![]()
sorry jongens maar verzoek komt nu op het verkeerde tijdstipquote:Op zondag 11 september 2005 02:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet moeilijk (ow wat klinkt dit fout) .. Chinese groente/kip mag ook.
quote:Op zondag 11 september 2005 02:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben niet moeilijk (ow wat klinkt dit fout) .. Chinese groente/kip mag ook.
trs heb jij er niet nog wat ergens hangen?quote:Op zondag 11 september 2005 02:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
.. want volgens mij hebben we die chinese zakjes op voorraad
Ja lekker een beker delenquote:Op zondag 11 september 2005 02:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
delen we de beker? of hoe ?
*slûûûûrp
Ja hoor, we hebben flink liggen teabaggen soupbaggen.quote:Op zondag 11 september 2005 02:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
trs heb jij er niet nog wat ergens hangen?
kon slechter, maar kan ook beterquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 02:22 schreef petre86 het volgende:TRS!! tssk.. watch ur language
d'r zijn kinderen bij![]()
Moe, zat, geil, depri, blij, alles in 1quote:Op zondag 11 september 2005 02:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
moe?
of giet je je nog een keer vol?
( waarom iser niet met een flesje leffe? )
Cool, thanks.quote:
is het daar nog niet wat vroeg voorquote:Op zondag 11 september 2005 02:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geeft Ang3l een bloody mary..
quote:Op zondag 11 september 2005 02:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geeft Ang3l een bloody mary..
doe er wat aanquote:Op zondag 11 september 2005 02:28 schreef wonderer het volgende:
Gebrek aan rijbewijs begint toch wel erg irritant te worden.
Waar werk jij eigenlijk voor? Je hebt zoveel verschillende dingen te doen...quote:Op zondag 11 september 2005 02:27 schreef petre86 het volgende:
ik ben ook moe
en moet morgen nog een uurtje werken ook
11:30 al !!! en dat is wel 3 minuten fietsen van huis!! begeleiden bij een klimwand!! met kids enzo!!!
en uitleggeven
naja
dus ik kondig aan dat ik zo ga slapen ( meeste weten wel dat het dannog ff duurt)
ja want dan doet tie best nog wel een poosje lurken, en als het maar spannend genoeg is ook nog wel even postenquote:Op zondag 11 september 2005 02:27 schreef petre86 het volgende:
ik ben ook moe
en moet morgen nog een uurtje werken ook
11:30 al !!! en dat is wel 3 minuten fietsen van huis!! begeleiden bij een klimwand!! met kids enzo!!!
en uitleggeven
naja
dus ik kondig aan dat ik zo ga slapen ( meeste weten wel dat het dannog ff duurt)
we hebben ook binnenfuncties hoorquote:Op zondag 11 september 2005 02:28 schreef wonderer het volgende:
Gebrek aan rijbewijs begint toch wel erg irritant te worden.
damn.. olifant!quote:Op zondag 11 september 2005 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want dan doet tie best nog wel een poosje lurken, en als het maar spannend genoeg is ook nog wel even posten![]()
Ow.. ik drink die dingen gewoon wanneer ik zin hebquote:Op zondag 11 september 2005 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het daar nog niet wat vroeg voor
die dingen drink je toch vooral 's ochtends de morning after the evening before?
ikke tenminste wel
maar ja ben dan ook everything but average![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 02:30 schreef GSi het volgende:
Hebben jullie ook karpers??
Enige waar ik voor in aanmerking zou kunnen komen, is junior tester. En die krijgt een lease bak...quote:Op zondag 11 september 2005 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben ook binnenfuncties hoor![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 02:34 schreef petre86 het volgende:
dingen doen wanneer je er zin in hebt is niet altijd goed, maar vaak wel lekker..
neh, straks zit ik naakt voor de camquote:Op zondag 11 september 2005 02:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. ken er altijd bij
Nou, ik vroeg het omdat het mss leuk zou zijn voor in de Pfeiffer.quote:Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef petre86 het volgende:
[..]misschien in de slotgracht van e havezate
oei da's ook weer zo'n antwoord waar je naar eigen inzicht enorm veel kanten me op kan, zelfs de goeiequote:Op zondag 11 september 2005 02:34 schreef petre86 het volgende:
dingen doen wanneer je er zin in hebt is niet altijd goed, maar vaak wel lekker..
vergeet je die dan niet aan te zetten?quote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
neh, straks zit ik naakt voor de cam
standplaats IJsselstein ?quote:Op zondag 11 september 2005 02:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enige waar ik voor in aanmerking zou kunnen komen, is junior tester. En die krijgt een lease bak...
quote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef GSi het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg het omdat het mss leuk zou zijn voor in de Pfeiffer.
drom.. maar ik ben nooooit subtiel fout of dubbelzinnigquote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei da's ook weer zo'n antwoord waar je naar eigen inzicht enorm veel kanten me op kan, zelfs de goeie![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef GSi het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg het omdat het mss leuk zou zijn voor in de Pfeiffer.
Yepquote:
O.M.G. je gaat Waxxer en Vlarp toch niet na doen hequote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow gosh.. dat ben je idd noooooooooooooooooitquote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
drom.. maar ik ben nooooit subtiel fout of dubbelzinnig
Leuk tochquote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had jij niet onlangs iets met een of andere Retail firma,quote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepNog te doen ook, wat afstand betreft.
Maar ik kan niks :/ Content manager is nog het beste dat bij me past.
post eens een nude frontal pic van je.. dan kunne we ergens over lullenquote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef Cybart het volgende:
WAT EEN KUTTOPIC....
zorg er maar voor dat ie als ik morgen wakker word, vol is....
ow please nee zeg..quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
post eens een nude frontal pic van je.. dan kunne we ergens over lullen
Ik heb een tijd bij kruidvat gewerkt als content manager (voor de nieuwsbrief enzo). Gesolliciteerd bij retailnews.nl maar nooit meer wat van gehoord.quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij niet onlangs iets met een of andere Retail firma,
want als je ook wat retail achtergrond heb probeer dan maar een open sollicitatie, want daar hebben ze afgelopen jaren een complete bedrijfskolom van logisitiek en retail bij elkaar gekocht en is een van de speerpunten naast lokale overheid geworden.
Zal ik dat doen?quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
Groepszelfmoord?quote:Op zondag 11 september 2005 02:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een tijd bij kruidvat gewerkt als content manager (voor de nieuwsbrief enzo). Gesolliciteerd bij retailnews.nl maar nooit meer wat van gehoord.
Lastig blijft dat ik over een jaar weg ben
Nee nee, ik bewaar mezelf voor je, livequote:
zelf ik wil dat de mensheid niet aandoen...quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ow heb ik opeens exclusiviteitsrechten daarop??quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik bewaar mezelf voor je, live
Sinds ik je gezien heb op eindhoven culinair...quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef Cybart het volgende:
dat een aantal dat nu al doen... ach daar kan ik mee leven[/sub]
Ik heb niets ondertekend!!!quote:Op zondag 11 september 2005 02:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow heb ik opeens exclusiviteitsrechten daarop??
Emigratie.quote:
er dan maar een paint topic van maken.. cybart in paint bewerktquote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelf ik wil dat de mensheid niet aandoen...
en mezelf niet het rukopject van bepaalde users zien worden...
dat een aantal dat nu al doen... ach daar kan ik mee leven
wat wat wat wil je doen dan!
mooi geluid is het hequote:Op zondag 11 september 2005 02:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds ik je gezien heb op eindhoven culinair....... *fap fap fap*
dus je bewaart je ook voor de rest?quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 02:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou meneer Ang3l, teken hier......ANG3L....... aub.
Net een foekepotquote:
bodypaint.....quote:Op zondag 11 september 2005 02:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
er dan maar een paint topic van maken.. cybart in paint bewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |