Maar je hebt nu wel alles in huis voor vanavond? kooltjes, aanmaakblokjes, tuinfakkels, lampionnen, vleesje, stokbroodjes, kruidenboter, lekkere kaasjes, en iets voor toe?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:57 schreef Waxxer het volgende:
O!! M!!! G!!!
Normaal gaan de koplampen v/d auto automatisch uit als ik de deur op slot doe, maar ik zag net dat ze gewoon brandden!!Gelukkig start de auto nog....
Ja hoor..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef creno het volgende:
[..]
vlarruphallo... is je cam nog droog
Pffft... ik heb gisteren al gebbqed in Zwolle.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel alles in huis voor vanavond? kooltjes, aanmaakblokjes, tuinfakkels, lampionnen, vleesje, stokbroodjes, kruidenboter, lekkere kaasjes, en iets voor toe?
Maar we gaan nu naar D.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pffft... ik heb gisteren al gebbqed in Zwolle..
*proest*quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
Maar we gaan nu naar D..
Dat Schattige Plaatsje met 1 straat, een kerk en 2 en een halve koe.
Ow ja, hoe kon ik Het Café nou vergeten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]je vergeet het café tegenover de kerk! Jij nog wel!
Die zou Ang3l toch meenemen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*proest*
Hebben we nog ergens roze slingers om de buurt een beetje op te vrolijken?!
ik heb een grote Red&Blue-vlagquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*proest*
Hebben we nog ergens roze slingers om de buurt een beetje op te vrolijken?!
Hoeft niet, we helpen wel effe met het kleed en de deuk en de tafel enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij rent Waxx nou gillend door het huis omdat hij denkt dat we zo langs komen..
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij rent Waxx nou gillend door het huis omdat hij denkt dat we zo langs komen..
ook niet als ik die vlag, en dan alleen die vlag, omdoequote:
oeh!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef creno het volgende:
[..]
ook niet als ik die vlag, en dan alleen die vlag, omdoe
Zou de burgemeester gelijk een kermis regelen en ons officieel welkom heten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef beaverhausen het volgende:
Ik geef hem geen ongelijk.
Ik denk dat heel D. nu gillend rondrent..
Als we nou allemaal IETS meenemen... American Party !quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het ziet eruit alsof het gaat regenen hoor, zo...![]()
Ik heb nul komma niks in huis![]()
en het lokale recordboek erbij halen om notitie te maken van dat gigantisch aantal homo's in het dorpquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zou de burgemeester gelijk een kermis regelen en ons officieel welkom heten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |