we hebben ook binnenfuncties hoorquote:Op zondag 11 september 2005 02:28 schreef wonderer het volgende:
Gebrek aan rijbewijs begint toch wel erg irritant te worden.

damn.. olifant!quote:Op zondag 11 september 2005 02:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want dan doet tie best nog wel een poosje lurken, en als het maar spannend genoeg is ook nog wel even posten![]()

Ow.. ik drink die dingen gewoon wanneer ik zin hebquote:Op zondag 11 september 2005 02:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het daar nog niet wat vroeg voor
die dingen drink je toch vooral 's ochtends de morning after the evening before?
ikke tenminste wel
maar ja ben dan ook everything but average![]()

quote:Op zondag 11 september 2005 02:30 schreef GSi het volgende:
Hebben jullie ook karpers??

Enige waar ik voor in aanmerking zou kunnen komen, is junior tester. En die krijgt een lease bak...quote:Op zondag 11 september 2005 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben ook binnenfuncties hoor![]()

quote:Op zondag 11 september 2005 02:34 schreef petre86 het volgende:
dingen doen wanneer je er zin in hebt is niet altijd goed, maar vaak wel lekker..

neh, straks zit ik naakt voor de camquote:Op zondag 11 september 2005 02:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. ken er altijd bij

Nou, ik vroeg het omdat het mss leuk zou zijn voor in de Pfeiffer.quote:Op zondag 11 september 2005 02:33 schreef petre86 het volgende:
[..]misschien in de slotgracht van e havezate

oei da's ook weer zo'n antwoord waar je naar eigen inzicht enorm veel kanten me op kan, zelfs de goeiequote:Op zondag 11 september 2005 02:34 schreef petre86 het volgende:
dingen doen wanneer je er zin in hebt is niet altijd goed, maar vaak wel lekker..

vergeet je die dan niet aan te zetten?quote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
neh, straks zit ik naakt voor de cam

standplaats IJsselstein ?quote:Op zondag 11 september 2005 02:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enige waar ik voor in aanmerking zou kunnen komen, is junior tester. En die krijgt een lease bak...

quote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef GSi het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg het omdat het mss leuk zou zijn voor in de Pfeiffer.

drom.. maar ik ben nooooit subtiel fout of dubbelzinnigquote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei da's ook weer zo'n antwoord waar je naar eigen inzicht enorm veel kanten me op kan, zelfs de goeie![]()

quote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef GSi het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg het omdat het mss leuk zou zijn voor in de Pfeiffer.

Yepquote:

O.M.G. je gaat Waxxer en Vlarp toch niet na doen hequote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]

Ow gosh.. dat ben je idd noooooooooooooooooitquote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
drom.. maar ik ben nooooit subtiel fout of dubbelzinnig

Leuk tochquote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]

Had jij niet onlangs iets met een of andere Retail firma,quote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepNog te doen ook, wat afstand betreft.
Maar ik kan niks :/ Content manager is nog het beste dat bij me past.

post eens een nude frontal pic van je.. dan kunne we ergens over lullenquote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef Cybart het volgende:
WAT EEN KUTTOPIC....
zorg er maar voor dat ie als ik morgen wakker word, vol is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |