echt niet, die snottert door tot er iemand komt volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef milagro het volgende:
volgens mij slaapt De Buik
Daar heb je het al...ze is toch de travoquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef Missy-B. het volgende:
Ik vind Ingrid wel een Dance Valley type. Ik zie der al helemaal met van die roze bont moonboots en een roze hotpants.
Inderdaad, 2 keer lekker met haar kont schudden en stop. Jammer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
Liekse ook wel , maar die houdt steeds op.
Ze gaat niet echt op in het dansen, alsof ze slechts pasjes voordoet.
Behalve Roel natuurlijk, maar die is coolquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Door het dansen vergeten ze helemaal te zuipen
Lieske staat echt als een huppelkut te dansen, alsof ze nog nooit verder dan de plaatselijke discotheek is geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
[..]
vind ik ook wel
Liekse ook wel , maar die houdt steeds op.
Ze gaat niet echt op in het dansen, alsof ze slechts pasjes voordoet.
Idd, kijk , dát is dansen, gaan en gaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef Jojogirl het volgende:
Ingrid gaat lekker, ze staat alleen bijna de hele tijd buiten beeld.
Dat ben je al. Op dit forum namelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef sannuh het volgende:
ik heb gelijk zin om uit te gaan
Hij verlangt idd naar wat meer Underground Techno!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef MissX het volgende:
Je ziet Roel echt denken "jezus wat een kutmuziek"
INGRID: IN BEELD GRAAG!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, kijk , dát is dansen, gaan en gaan.
Liever commerciële trance dan technoquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij verlangt idd naar wat meer Underground Techno!
Ik vind het wel leuk, die heeft echt lol.quote:
Je bedoelt gebeuk, 300 beats per minuut?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je bedoelt gebeuk, 300 beats per minuut?![]()
Maar wat voor kont...de mooiste van de damesquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 keer lekker met haar kont schudden en stop. Jammer.
Nou, ze wimpelde hem al snel af...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef -Delta- het volgende:
Roel en Dido
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat gaat wat worden.
ze moeten er gewoon snoeiharde Tekno ingooienquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
* Jojogirl vindt haar sowieso vrij onzichtbaar tot nu toe.quote:
Tuurlijk..., je wilt niet weten wat er buiten beeld gebeurt.quote:
Neeeeeej, lekkere techno, daar ga ik voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Liever commerciële trance dan techno![]()
Dido nam even wat afstand toen Menno wat te handtastelijk werd....zou ze bang zijn dat hij haar in zijn/haar kruis greep?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:00 schreef Maerycke het volgende:
Wat gebeurde daar op stream 2 tussen Ingrid en Menno?
En een uurtje hardcore als afsluiterquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:00 schreef MissX het volgende:
[..]
ze moeten er gewoon snoeiharde Tekno ingooien
Kijk Roel het in de gaten houdenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
Dido moet Menno op afstand houdenMenno gaat zo exploderen denk ik
Roel kijkt toe.
[afbeelding]
300 haalt haalt hardcore gabber niet eens man. Techno is zo rond de 140-150quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je bedoelt gebeuk, 300 beats per minuut?![]()
Yeah that's our Menno, zo denkt ie toch altijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:00 schreef Jojogirl het volgende:
Menno wil echt iets vaniemand vanavond, maakt niet uit wat van wie lijkt het wel.
Ik heb nu zelf maar terror aangezet. Ik kon deze muziek niet langer verdragen. De beelden zijn sprekend genoeg op het moment, geen geluid nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En een uurtje hardcore als afsluiter![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:03 schreef Maerycke het volgende:
Go Ingrid! Die gaat echt helemaal uit haar dak!
Uberstudent dus Hazes, Paradise bij the dashboardlight en YMCa zullen beter bij hem passen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Rikkert houdt niet van dit soort muziek?
Kijk! En daar ben ik het nou 100% mee eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En een uurtje hardcore als afsluiter![]()
![]()
Bij mij ook, ik heb mijn contrast en brightness instellingen van mij beeldscherm extra licht gezetquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef ruby het volgende:
Jammer dat de beelden bij mij wat donker zijn op m'n compie.
neuh vraag me dit al dagen afquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:03 schreef Miepje01 het volgende:
Heeft Linda al eens iets anders aan gehad ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Maerycke het volgende:
Dit is hilarisch.. ik amuseer me wild... Nu alleen die stream terug van Tanja svp.. voor het contrast zeg maar
Hmmmwaaah, ik vind Linda toch lekkerder dansenquote:
Ik geloof niet dat Tanja hier nog te redden is..welke tactiek ze ook nog gaat gebruiken..quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
Tanja : taktiek wisselen, Tanja : taktiek wisselen
JAquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef Lolalala het volgende:
Is dit nog steeds diezelfde cd?
dat is ze toch meestal ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Is Linda al lazerus?
Leuk, hè als iemand echt helemaal los gaat met dansenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:03 schreef Maerycke het volgende:
Go Ingrid! Die gaat echt helemaal uit haar dak!
Ik vind het ook extra leuk om Ingrid echt ff heel erg happy te zienquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Leuk, hè als iemand echt helemaal los gaat met dansen![]()
Word ik vrolijk van![]()
![]()
Zij ik toch,zonet weer op stream 1 en 2 vol in de zoom.Hierbij nomineer ik hem voor de gouden camera 2005quote:
yakquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:07 schreef teun911 het volgende:
Opa Rob trekt zijn shirt uit bij de paal....
Ja maar als het Rob is gaat het toch wel wat te verquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Leuk, hè als iemand echt helemaal los gaat met dansen![]()
Word ik vrolijk van![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |