echt niet, die snottert door tot er iemand komt volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef milagro het volgende:
volgens mij slaapt De Buik
Daar heb je het al...ze is toch de travoquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef Missy-B. het volgende:
Ik vind Ingrid wel een Dance Valley type. Ik zie der al helemaal met van die roze bont moonboots en een roze hotpants.
Inderdaad, 2 keer lekker met haar kont schudden en stop. Jammer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
Liekse ook wel , maar die houdt steeds op.
Ze gaat niet echt op in het dansen, alsof ze slechts pasjes voordoet.
Behalve Roel natuurlijk, maar die is coolquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Door het dansen vergeten ze helemaal te zuipen
Lieske staat echt als een huppelkut te dansen, alsof ze nog nooit verder dan de plaatselijke discotheek is geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
[..]
vind ik ook wel
Liekse ook wel , maar die houdt steeds op.
Ze gaat niet echt op in het dansen, alsof ze slechts pasjes voordoet.
Idd, kijk , dát is dansen, gaan en gaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:55 schreef Jojogirl het volgende:
Ingrid gaat lekker, ze staat alleen bijna de hele tijd buiten beeld.
Dat ben je al. Op dit forum namelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef sannuh het volgende:
ik heb gelijk zin om uit te gaan
Hij verlangt idd naar wat meer Underground Techno!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef MissX het volgende:
Je ziet Roel echt denken "jezus wat een kutmuziek"
INGRID: IN BEELD GRAAG!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, kijk , dát is dansen, gaan en gaan.
Liever commerciële trance dan technoquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij verlangt idd naar wat meer Underground Techno!
Ik vind het wel leuk, die heeft echt lol.quote:
Je bedoelt gebeuk, 300 beats per minuut?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je bedoelt gebeuk, 300 beats per minuut?![]()
Maar wat voor kont...de mooiste van de damesquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 keer lekker met haar kont schudden en stop. Jammer.
Nou, ze wimpelde hem al snel af...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef -Delta- het volgende:
Roel en Dido
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat gaat wat worden.
ze moeten er gewoon snoeiharde Tekno ingooienquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
* Jojogirl vindt haar sowieso vrij onzichtbaar tot nu toe.quote:
Tuurlijk..., je wilt niet weten wat er buiten beeld gebeurt.quote:
Neeeeeej, lekkere techno, daar ga ik voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Liever commerciële trance dan techno![]()
Dido nam even wat afstand toen Menno wat te handtastelijk werd....zou ze bang zijn dat hij haar in zijn/haar kruis greep?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:00 schreef Maerycke het volgende:
Wat gebeurde daar op stream 2 tussen Ingrid en Menno?
En een uurtje hardcore als afsluiterquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:00 schreef MissX het volgende:
[..]
ze moeten er gewoon snoeiharde Tekno ingooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |