Zo, de nieuwsgierigen onder jullie hebben op dit topic geklikt, vanwege de titel.
Maar ik zal jullie wat verklappen: daar gaat het helemaal niet om.
Nee, ik wil iets gaan doen met ONZ-ers, maar niet iedereen mag er van op de hoogte zijn. Vandaar deze misleidende titel.
Wat gaan we doen dan? Users misleiden en laten happen.
Hoe? Door ons voor te doen als een andere user.
Hoe? Nou, je kopieert eerst ff je eigen gegevens. (En sla ze dan tijdelijk ff op in een textbestand ofzo)
Welke precies? Diegene die je op het forum in de topics ziet:
Signature
Ondertitel
En dan?
Nu is het de bedoeling om in de huid te kruipen van een andere user. Ben je een mod, dan kies je een andere mod (want die blauwe kleur blijf je altijd zien
), ben je een user, kies je een user.
Heb je er een gekozen, dat 'jat' je zijn gegevens (zie hierboven),wijzig je die in je profiel en ga je posten als die andere user.
Cool! Dat ga ik tegen al mijn forummaatjes zeggen!!
Nee. Het is juist de bedoeling dat er zo min mogelijk mensen van af weten, omdat ze dan eerder/sneller happen.
Happen?
Jep. Het is juist de bedoeling om je zo geloofwaardig mogelijk voor te doen en er zo voor te zorgen dat anderen denken dat jij die ene user bent.
Ga dus ook niet lopen overdrijven.
!
Als je een notoire baggeraar imiteert, ga dan niet ONZ lopen verzieken door tig topics te openen!
Doe het met mate, doe het goed en laat de rest happen! ![]()
Nou, oké. Ik ga mijn slowchat-buddy nadoen!
Hmm, misschien is dát niet zo'n goed idee. Want stel nou dat je diegene nadoet, is het dan niet raar dat jij (de originele jij dus) opeens verdwenen bent en er twee van die andere user zijn (de originele en jij).
Maar ik weet niet zoveel van die andere users.
En daar zit het hem juist in. Je moet goed observeren of goed opgelet hebben de afgelopen jaren dat je op Fok! zat. Ga dus niet je slowchat-buddy of je forum-maat nadoen, maar wees origineel en doe een héél ander iemand na. Bijvoorbeeld iemand uit een subforum waar jij nooit komt.
Hmm, ik snap het...denk ik
Ach, als Yvonne het na 10x lezen snapt, dan kan jij het ook. ![]()
Hoe lang wou je dit doen dan?
Wat zullen we zeggen...een dag?
Kruip dus een dag in de huid van een ander en laat ze happen!
Wat moet ik met dat gehap doen?
Post de hap-quotes (zoals "Hey user A, waarom was je gisteren niet in blabla" of "user A, net zei je nog dat je ging en nu ben je hier") in dit topic en word zo de meest geloofwaardige copycat!
En waar is dit topic voor?
Zie het vorige antwoord, dombo. ![]()
* Bupatih !
Vervolg op: Bier op zaterdag.