What else is newquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef teamlead het volgende:
ik wil me met die discussie bemoeien..... chantal slaat weer zo'n enorme onzin uit....
Lieske praat poep...en haar argumenten zijn onzinnig......maar Chantal zoals gewoonlijk weer veel erger....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Lieske vindt het Christendom één grote oplichting
Chantal vindt dat ze dat weer niet mag zeggen.
Dan passen ze toch wel goed bij elkaar. Zij doet namelijk ook geen reetquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Zapje het volgende:
Toen ik die gast op tv zag met z'n tweedehands glimlach vertrouwde ik hem gelijk al niet.....Tanja heeft gelijk wat dat aangaat.................enne...hij voert geen reet uit zei ze
wat had ze dan verwacht?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Zapje het volgende:
Toen ik die gast op tv zag met z'n tweedehands glimlach vertrouwde ik hem gelijk al niet.....Tanja heeft gelijk wat dat aangaat.................enne...hij voert geen reet uit zei ze
Wat zeg jij ervan scan? Of ze is echt een vrouw, of de chirurg heeft teering goed zijn best gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |