quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef Pinball het volgende:
TANJA BABY WISSELEN, TANJA BABY WISSELEN
Heeft ze toch nog een jongetjequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef Pinball het volgende:
ingrid is cutequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid d'r kapsel, ik vind het 3x niks die scheiding in het midden
Nou heb je het dus verpest, nou is de lol er afquote:
Dit is precies waarom niet iedereen van dat megastijle haar kan hebben...als je geen perfecte kop hebt, benadrukt dat sluike haar alles wat lelijk is.quote:
Ja hallo zeg wat krijgen we straks Artis Brother?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
cool, die spin maakt zijn web groter![]()
Als je zwanger bent is 100 gram tillen al schadelijk voor de baby.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
Tanja zal zelf die boodschappen zeker niet gaan opruimen, je zou je maar eens inspannen,moe worden
Ze is zwanger ze zit niet tot haar nek in het gips ze heeft toevallig wel een heeeeeeeeeel klein klusje gehad in de keuken. (probeer dit met een serieus gezicht te typenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
Tanja zal zelf die boodschappen zeker niet gaan opruimen, je zou je maar eens inspannen,moe worden
Zou ze rosé nu ook rorsé noemen, zoals ze met de kleur roze doet?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef teun911 het volgende:
Natte Lee schenkt de rose glazen weer eens vol
??quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
dan wordt het hoog tijd, Lieskuuuuuh
Ze praat idd al raar en met een dosis drank in haar melig lijkt het helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Zou ze rosé nu ook rorsé noemen, zoals ze met de kleur roze doet?
vinnik zo lief, hè, rorse kleertjes, hihikirkir
ze heeft nu wel lol met Dido in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef lennardn het volgende:
[..]
Ze praat idd al raar en met een dosis drank in haar melig lijkt het helemaal nergens naar.
Natte lee staat bovenaan mijn lijst van mensen die gaan lallen en raar doen vanavond![]()
Nattelie is nu al bezopen volgens mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef lennardn het volgende:
[..]
Ze praat idd al raar en met een dosis drank in haar melig lijkt het helemaal nergens naar.
Natte lee staat bovenaan mijn lijst van mensen die gaan lallen en raar doen vanavond![]()
ze zei "mijn ouder hebben mij echt noooooooooooit, maar dan ook nooooooooooooooit geslagen"quote:
mag ik nogmaals verwijzen naar de column op ZijOnline over Natteliedjequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nattelie is nu al bezopen volgens mij
jups, ze hebben ook maar 3 glazen op geloof ik..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:07 schreef milagro het volgende:
[..]
mag ik nogmaals verwijzen naar de column op ZijOnline over Natteliedje
het klinkt wel erg geforceerd leukdronkendoen, moet ik zeggen![]()
kom op ralf.. dit is je kans....quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef lennardn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef Tourniquet het volgende:
Linda komt gelijk met een hele fles aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |