Zeker niet veel last van muggen?quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
ik wilde gisteren m'n bed in stappen, zit er op de muur boven m'n bed (20 cm. boven het kussen)
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Hebben wij ook 1x in de maand ongeveer,quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
ik wilde gisteren m'n bed in stappen, zit er op de muur boven m'n bed (20 cm. boven het kussen)
zo'n knoepert:
[afbeelding]
'k Ben echt niet bang voor spinnen ofzo, maar als zoiets vlakbij m'n hoofd vertroeft en ik net wakker wordt, dan schrik ik me toch echt wel een hoedje!quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Ze zijn er weer veel nuquote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Die dingen zijn echt horrorfyingquote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Die heb ik er gister hier ook 2 weggestamptquote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Ik ben er dan zoéén die er een glas overheen zet, een papiertje eronder schuif en dan buiten loslaten!quote:Op zondag 4 september 2005 10:46 schreef veldmuis het volgende:
Die heb ik er gister hier ook 2 weggestampt.
Geloof het of niet, ik heb 20x liever zon grote dikke vette dan dat ik 1 klein langpootspinnetje in mn huis heb. Ik weet niet waarom, maar het klopt gewoon niet, zon klein lijfje met dan van die enorm lange potenquote:Op zondag 4 september 2005 10:46 schreef bonke het volgende:
weetje ?
ik zag gister zo`n dikkert in het netje van zo`n dun langpootspinnetje zitten![]()
hardstikke dood
i love langpootjes
Oké... precies zo'n beest.. Gisteren op mijn muur.quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Dat had ik ook! Ik wilde me omdraaien om het licht uit te doen, zit ik bijna met mijn neus in die spin. Ik heb er al 5 preventief geruimd. Ik heb trouwens ook al een aantal keren krekels op mijn muur ontdekt, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |