Zeker niet veel last van muggen?quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
ik wilde gisteren m'n bed in stappen, zit er op de muur boven m'n bed (20 cm. boven het kussen)
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Hebben wij ook 1x in de maand ongeveer,quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
ik wilde gisteren m'n bed in stappen, zit er op de muur boven m'n bed (20 cm. boven het kussen)
zo'n knoepert:
[afbeelding]
'k Ben echt niet bang voor spinnen ofzo, maar als zoiets vlakbij m'n hoofd vertroeft en ik net wakker wordt, dan schrik ik me toch echt wel een hoedje!quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Ze zijn er weer veel nuquote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Die dingen zijn echt horrorfyingquote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Die heb ik er gister hier ook 2 weggestamptquote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Ik ben er dan zoéén die er een glas overheen zet, een papiertje eronder schuif en dan buiten loslaten!quote:Op zondag 4 september 2005 10:46 schreef veldmuis het volgende:
Die heb ik er gister hier ook 2 weggestampt.
Geloof het of niet, ik heb 20x liever zon grote dikke vette dan dat ik 1 klein langpootspinnetje in mn huis heb. Ik weet niet waarom, maar het klopt gewoon niet, zon klein lijfje met dan van die enorm lange potenquote:Op zondag 4 september 2005 10:46 schreef bonke het volgende:
weetje ?
ik zag gister zo`n dikkert in het netje van zo`n dun langpootspinnetje zitten![]()
hardstikke dood
i love langpootjes
Oké... precies zo'n beest.. Gisteren op mijn muur.quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Dat had ik ook! Ik wilde me omdraaien om het licht uit te doen, zit ik bijna met mijn neus in die spin. Ik heb er al 5 preventief geruimd. Ik heb trouwens ook al een aantal keren krekels op mijn muur ontdekt, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.quote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Viel er eens zo ene naar beenden op zo'n 5 cm van men neus. Ook ff achteruit gegaan en schoen opgezochtquote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:18 schreef Jump het volgende:
Viel er eens zo ene naar beneden op zo'n 5 cm van men neus. Ook ff achteruit gegaan en schoen opgezocht
Grondspinnen ?? Ze rennen echt en ze zijn meestal met z`n 2en !quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
nah ik weet niet of rioolspin de goede benaming is... maar ze zijn nog ranziger dan al die andere spinnen...
En, net dorp? Hahaha, laat me niet lachen
Ik kwam helemaal fris en frutig uit de douche, zit er dus zo eentje (ietsie kleiner maar niet veel kleiner!!!!) op de punt van de achterkant van mn bed!!!!!!quote:
Dit meen je nietquote:Op zondag 4 september 2005 01:07 schreef Dafje33 het volgende:
Mooi hè, buiten!
zo'n knoepert:
[afbeelding]
Ik heb deze ook in huis (soms). Woon op de wat "boerenbuiten" tussen de velden, en dan komen die wel eens voor. En soms ook eens een muis ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Sopherian het volgende:
[..]
Dit meen je nietheb jij dit in je huis
OMG wat een horror huis heb je dan zeg
nou een muis vind ik niet ergquote:Op donderdag 8 september 2005 15:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb deze ook in huis (soms). Woon op de wat "boerenbuiten" tussen de velden, en dan komen die wel eens voor. En soms ook eens een muis ofzo
lig ik teslapenquote:Op donderdag 8 september 2005 16:10 schreef Uhmmie het volgende:
het is maar een spinnentje!
waarom is het dan bewezen dat je een paar spinen per jaar eet in je slaap???quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef Uhmmie het volgende:
spinnen vallen echt nie tzo maar
en ze lopen ook niet vrijwillig je mond in
quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Sopherian het volgende:
Dit meen je nietheb jij dit in je huis
OMG wat een horror huis heb je dan zeg
die beesten leggen hun eieren in je oorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:05 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor, ik heb net weer zo'n jetser
[afbeelding]
naar buiten gemieterd.
Ik hoorde opeens vlak naast mijn hoofd iets tikken tegen het behang, kijk ik naast me, jahoor.
.
.
Waarom zitten die klootzakken altijd INEENS naast je hoofd in plaats van dat je ze ergens op een afstandje ziet zitten? Nu ga ik zo maar douchen, want ik heb ineens overal jeuk.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:37 schreef Take_A_Picture het volgende:Ik zag weer zo'n grote spin vannacht
dat ie in mn klamboe zat
was t n droom... kan nog steeds niet slapen. Ik duikte uit mn bed en maakte mn knie ermee stuk. Teringbeesten, zelfs in mn dromen vallen ze me lastig!
ja maar alleen links... je rechter oor is om te slapenquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:27 schreef bonke het volgende:
[..]
die beesten leggen hun eieren in je oor
Ik droom dat soort dingen dus ook vaak...pas geleden zat ineens heel mijn bed vol met spinnen en andere insecten, ik zat rechtop in bed en zag ze nog enzo...kon daarna niet meer slapen, later zag ik een langpoot spin op het kussen van mijn vriend.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:37 schreef Take_A_Picture het volgende:Ik zag weer zo'n grote spin vannacht
dat ie in mn klamboe zat
was t n droom... kan nog steeds niet slapen. Ik duikte uit mn bed en maakte mn knie ermee stuk. Teringbeesten, zelfs in mn dromen vallen ze me lastig!
SHUT UP !!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:58 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Maar dat geeft juist zo'n troep!
En ze kraken als je doodtrapt. En als je ze met de stofzuiger opzuigt, dan voel je ze onder je handen glippen, brrrrr![]()
kunnen we nu kappen met die fot telkens te herhalenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Jump het volgende:
Was ik vandaag in de hof aan het werken, voel ik iets kriebelen op me been. Zag ik zo'n spin omhoog kruipen op me been:
[afbeelding]
Gelukkig zat die nog niet aan men broek
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef ivetje het volgende:
[..]
kunnen we nu kappen met die fot telkens te herhalenStrax durf ik hier niet meer te kijken...
Vandaar dat mijn oor dichtzat vanmorgen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:27 schreef bonke het volgende:
[..]
die beesten leggen hun eieren in je oor
jaaa lach jij maar! Zo leuk vond ik het niet... alhoewel ik er nu wel om kan lachen. Alleen mn knie doet nog auwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |