quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Sopherian het volgende:
Dit meen je nietheb jij dit in je huis
OMG wat een horror huis heb je dan zeg
die beesten leggen hun eieren in je oorquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:05 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor, ik heb net weer zo'n jetser
[afbeelding]
naar buiten gemieterd.
Ik hoorde opeens vlak naast mijn hoofd iets tikken tegen het behang, kijk ik naast me, jahoor.
.
.
Waarom zitten die klootzakken altijd INEENS naast je hoofd in plaats van dat je ze ergens op een afstandje ziet zitten? Nu ga ik zo maar douchen, want ik heb ineens overal jeuk.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:37 schreef Take_A_Picture het volgende:Ik zag weer zo'n grote spin vannacht
dat ie in mn klamboe zat
was t n droom... kan nog steeds niet slapen. Ik duikte uit mn bed en maakte mn knie ermee stuk. Teringbeesten, zelfs in mn dromen vallen ze me lastig!
ja maar alleen links... je rechter oor is om te slapenquote:Op zaterdag 10 september 2005 08:27 schreef bonke het volgende:
[..]
die beesten leggen hun eieren in je oor
Ik droom dat soort dingen dus ook vaak...pas geleden zat ineens heel mijn bed vol met spinnen en andere insecten, ik zat rechtop in bed en zag ze nog enzo...kon daarna niet meer slapen, later zag ik een langpoot spin op het kussen van mijn vriend.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:37 schreef Take_A_Picture het volgende:Ik zag weer zo'n grote spin vannacht
dat ie in mn klamboe zat
was t n droom... kan nog steeds niet slapen. Ik duikte uit mn bed en maakte mn knie ermee stuk. Teringbeesten, zelfs in mn dromen vallen ze me lastig!
SHUT UP !!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:58 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Maar dat geeft juist zo'n troep!
En ze kraken als je doodtrapt. En als je ze met de stofzuiger opzuigt, dan voel je ze onder je handen glippen, brrrrr![]()
kunnen we nu kappen met die fot telkens te herhalenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Jump het volgende:
Was ik vandaag in de hof aan het werken, voel ik iets kriebelen op me been. Zag ik zo'n spin omhoog kruipen op me been:
[afbeelding]
Gelukkig zat die nog niet aan men broek
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef ivetje het volgende:
[..]
kunnen we nu kappen met die fot telkens te herhalenStrax durf ik hier niet meer te kijken...
Vandaar dat mijn oor dichtzat vanmorgen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:27 schreef bonke het volgende:
[..]
die beesten leggen hun eieren in je oor
jaaa lach jij maar! Zo leuk vond ik het niet... alhoewel ik er nu wel om kan lachen. Alleen mn knie doet nog auwquote:
Men zus heeft dat eens had, enkel was het geen spin, maar een muisquote:Op zondag 11 september 2005 13:01 schreef Scootmobiel het volgende:
(Ik zie het al voor me... schrik je ineens wakker van iets wat over je gezicht kriebelt...)
LOL...quote:Op zondag 11 september 2005 13:06 schreef Jump het volgende:
Men zus heeft dat eens had, enkel was het geen spin, maar een muis
dat heet geen spin hoorquote:Op zondag 11 september 2005 14:49 schreef Schonedal het volgende:
Laatst kwam er een spin op me aflopen die moest bukken om onder de tafel door te komen.
Schrok ik me even het laplaserus?
Kon em nog net een doodschop geven voor ie mij te pakken kreeg.
Ze krijgen mij niet bang dat spinnegespuis, een hekel heb ik alleen aan spinnen die stinken.
Gaan ze als ze gestoord worden keihard met hun achterlijf wiebelen en geven een muffe lucht af.
Wie heeft dat nog meer meegemaakt?
quote:Op zondag 11 september 2005 03:35 schreef Uhmmie het volgende:
ik zit nog te wachten op mooie tijgerspinfotoos eigenlijk
goffer iemand was me voor, en nog dezelfde ookquote:Op zondag 11 september 2005 22:38 schreef Dafje33 het volgende:
[afbeelding]
Oké, hier is de tijgerspin!
quote:Op maandag 12 september 2005 00:20 schreef GewoneMan het volgende:
goffer iemand was me voor, en nog dezelfde ook![]()
oh en wat dit betreft... het kan ook het web van een mannetje zijn?quote:Op maandag 12 september 2005 01:16 schreef Doderok het volgende:
Vraagje: kan je deze:
[afbeelding]
in leven houden met fruitvliegjes?
Zag net een grote over mijn muur lopen. Oops, nu zit hij in het web van een kleiner exemplaar, weet niet wat hij aan het doen is, spinnetje opeten of prooi afpakken![]()
de tijgerspin is een spin die sinds enige jaren te vinden is in nederlandquote:Op maandag 12 september 2005 09:47 schreef Jumparound het volgende:
Waar woont de tijgerspin?
HAHAHA Ik heb dat ook!quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:37 schreef Take_A_Picture het volgende:Ik zag weer zo'n grote spin vannacht
dat ie in mn klamboe zat
Neehee, das een hooiwagen, en dat zijn insecten die het vooral moeten hebben van andere insecten en rot fruit.quote:Op zondag 11 september 2005 12:41 schreef bonke het volgende:
deze, [afbeelding]
eten deze, [afbeelding]
duss deze, [afbeelding]
mogen blijven
Die zijn prachtig idd. In Afrika heb ik echt enorme joekels gezien. Die van hier zijn dr niks bij maar nog steeds wel mooi met die tekening.quote:Op maandag 12 september 2005 09:50 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
de tijgerspin is een spin die sinds enige jaren te vinden is in nederland
voorheen was het hier te koud
en ik ben beetje aan het rondkijken hoeveel er nu gezien zijn.. en tot hoe hoog
dus vandaar mijn interesse
ben inmiddels gekomen tot: doetinchem, leiderdorp en de veluwe
maar... ze zitten bijv. ook sinds heel kort in engeland
je kan het web ook heel goed herkennen
het is zo'n standaard wielwebje.. wat kruisspinnen ook maken
alleen hebben ze een soort van zigzagband in het web
nahja.. en de kleuren spreken voor zich natuurlijk
vind het onwijs mooie beesten.. maar heb er zelf nog niet eentje gezien
officieel wonen ze ook op grasland.. en rotterdam si nou niet echt gras natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |