Lekker dat het hier altijd zo consequent toegaatquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was dus speedy zn taak eigenlijk
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was dus speedy zn taak eigenlijk
Ehm... neequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef leonieke het volgende:
Trouwens.. jullie weten het toch dat ons kimmeke vanavond de finale speelt in de US Open eh?
jaaaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef leonieke het volgende:
Trouwens.. jullie weten het toch dat ons kimmeke vanavond de finale speelt in de US Open eh?
Jullie gaan niet opblijven ofzo? Ze speelt binnen 8 uurquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... nee. Ja, nu natuurlijk wel, jij vertelde het immers
.
Kim is IRL echt wel een knappe vrouw hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaa
twee vrouwen die zichzelf ontzettend aantrekkelijk vinden, tegen de realiteit in, die 2 uur lang lopen te kreunen op de baan
Ik pak wel een pintje
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kim is IRL echt wel een knappe vrouw hoor
Heb die ooit eens gezien, mooi opgemaakt, stijlvolle kleren en ik moet toegeven dat ik mijn mening ook moest herzien
Opblijven? Voor sport? Ben jij wel goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie gaan niet opblijven ofzo? Ze speelt binnen 8 uur![]()
Ik hoop dat ik wakker kan blijven, maar vrees er voorIk ben vanmiddag al in slaap gevallen in bad
nee, voor een mooie vrouwquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Opblijven? Voor sport? Ben jij wel goed.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef Renesite het volgende:
kwartet tegenhouderd
Ik zou als ik jou was alleen opblijven voor een mooie vrouw als ze in je bed ligt Flesjequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, voor een mooie vrouw
Tenminste, als ik daar op tijd van overtuigd kan worden
ja precies...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was alleen opblijven voor een mooie vrouw als ze in je bed ligt Flesje. Tenzij je natuurlijk kunt komen op grove wijven die moeilijk kijken...
tenzij het Formule 1 is natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Opblijven? Voor sport? Ben jij wel goed.
schaken, kan ook zeer onderhoudend zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tenzij het Formule 1 is natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tenzij het Formule 1 is natuurlijk
Alleen een goed potje sex blijf ik voor wakker, maar dat valt dan in mijn ogen meer onder 'spel' dan onder 'sport'quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schaken, kan ook zeer onderhoudend zijn
Dan heb jij de filmpjes van nieke en mij helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen een goed potje sex blijf ik voor wakker, maar dat valt dan in mijn ogen meer onder 'spel' dan onder 'sport'.
Nee, dat heb ik ook nooit gezegdquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb jij de filmpjes van nieke en mij helemaal niet nodig
da's ook saaiquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen een goed potje sex blijf ik voor wakker, maar dat valt dan in mijn ogen meer onder 'spel' dan onder 'sport'.
ik heb een zelfde soort realiteit, maar dan andersquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook nooit gezegd. Ik heb genoeg aan mijn fantasie en de vaardige handen van mijn minnaar (en dat dan niet tegelijkertijd, dan denk ik niet buiten de deur
).
Als je sex saai vindt doe je iets niet goedquote:
ik bedoel alleen daar voor wakker blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je sex saai vindt doe je iets niet goed. Ik kan een hoop zeggen over sex, maar niet dat het saai is...
Niks mis mee, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een zelfde soort realiteit, maar dan anders
Mwoa, te gecompliceerd verhaal voor nuquote:
Nou, daarvoor wakker blijven kan soms zeer zeker de moeite waard zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik bedoel alleen daar voor wakker blijven
Sowieso, als je moet wakker blijven voor sex dan doe je het al niet goed
'K geloof dat ik het wel begrijp hoor (iig ten dele)quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, te gecompliceerd verhaal voor nu
Ik dacht altijd dat je daar als vrouw niet voor wakker hoefde te blijven...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, daarvoor wakker blijven kan soms zeer zeker de moeite waard zijn.
Imageshack is een )(*&^$%@&*()_@$#%^&()&^$#%^& sitequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef Chilli het volgende:
Kim Clijsters irl wel een mooie meid.....
[afbeelding]
kan wel zijn....... maar vast niet zo mooi als:
[afbeelding]
Maria Sharapova!
Lekker doorslapenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je daar als vrouw niet voor wakker hoefde te blijven...
Ik bedoel, wat is er nou heerlijker dan zachtjes wakker gevingerd worden?
Werkt inderdaad voor geen meterquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack is een )(*&^$%@&*()_@$#%^&()&^$#%^& site
host of provider kan ik het niet noemen
dat denken mannen maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je daar als vrouw niet voor wakker hoefde te blijven...
Ik bedoel, wat is er nou heerlijker dan zachtjes wakker gevingerd worden?
waarom gebruik je dan ook geen photobucket?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack is een )(*&^$%@&*()_@$#%^&()&^$#%^& site
host of provider kan ik het niet noemen
Ik gebruik pBasequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom gebruik je dan ook geen photobucket?
veel plezierquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu ga ik er vandoortot morgenmiddag
Hey, moar das tof joah!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga vanavond naar een vet fest met house en andere boenkeboenk, en er wordt verwacht dat ik MOOIE foto's ga maken.... WEL eos mee dus, en GEEN standaardlenzen.. Ben zeer benieuwd (en ook wel een beetje beducht voor m'n gear)
Zal vast wel weer wat achter zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
http://www.herejezus.nl
Toffe host voor eenmalige sms activatie
doeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nu ga ik er vandoortot morgenmiddag
Nopequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal vast wel weer wat achter zitten.
Dan moet heel FOK! maar eens gaan aanmeldenquote:
hier alleen wat gerommel, geen regen, wat wind en al helemaal geen zwembad in de straat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hier weer wolkbreuk
net als vannacht
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
http://itzme.herejezus.nl/ ist van mijn
sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:16 schreef Tha_T het volgende:
Ik kom echt niet aan posten toe vandaaag
Regent het zo hard?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan naar de overkantvan de straat zwemmen
geen last vanquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]. heb ik altijd als ik de dag ervoor nogal doorgetrokken heb
Dus je vertrouwt me niet gewoon op mijn woord?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer bewijs te vinden voor de stelling van nieke "Kim Clijsters is best een knappe vrouw"
valt goedverdoeme nie mee
aaawquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:16 schreef Tha_T het volgende:
Ik kom echt niet aan posten toe vandaag
foto!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan naar de overkantvan de straat zwemmen
je hebt een meeloperquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken die eikel niet
ieke nie schappe meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Tha_T het volgende:
Zeg, wat is dat voor geneuks op de Dagstanden?
nu komen de na-apers er ook nog bijquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dagstanden topic. Paar ONZ userts die grappig zijn
O, nou uhh grappig dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik had gister (dacht ik) er wat van gezegt, mja ze gaan even goed door om die topic vol te spammen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
best lang. dunkt mie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik had gister (dacht ik) er wat van gezegt, mja ze gaan even goed door om die topic vol te spammen.
Ben benieuwd hoelang deze reeks nog gaat duren..
Het is al een keer geweest dat de users niet meer mochten posten in dat topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
best lang. dunkt mie.
Vind het nogal trollerig
Ze mogen die nepkloons dan wel even eruit gooien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is al een keer geweest dat de users niet meer mochten posten in dat topicomdat het alleen maar werdt vol gespamt
![]()
ach ja.. alles voor de cijfers hequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik had gister (dacht ik) er wat van gezegt, mja ze gaan even goed door om die topic vol te spammen.
Je had wel gelijk hoor. Ik vind het ook af en toe te gek. Vooral écht off-topic gaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toen vond ik het wel een handig topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is al een keer geweest dat de users niet meer mochten posten in dat topicomdat het alleen maar werdt vol gespamt
![]()
Ach, als een modje ermee begint is het naar mijn mening vragen om jankende mods en users.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je had wel gelijk hoor. Ik vind het ook af en toe te gek. Vooral écht off-topic gaan
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze mogen die nepkloons dan wel even eruit gooien.![]()
HiHiquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef HaHa het volgende:
[..]
Hoe sommigen het toch doorhebben.
Onbegrijpelijk.
Idd, zie het nut niet van in maar oke.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja.. alles voor de cijfers he![]()
Dat bedoel ik dus, daarom denk ik zelf dat het niet lang zal duren voor de users echtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je had wel gelijk hoor. Ik vind het ook af en toe te gek. Vooral écht off-topic gaan
ach ja.. ik doe ook mijn ding maar, en een dag als deze, met wat leuk weer.. dan wil het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, zie het nut niet van in maar oke.
Ik hou me nu lekker rustig
Klopt omdat je dan veel beter overzicht hebt op de standenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Toen vond ik het wel een handig topic
HoHoquote:
Idd, maar dan nog hou ik me lekker rustigquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach ja.. ik doe ook mijn ding maar, en een dag als deze, met wat leuk weer.. dan wil het wel.
Ach vooruit... nog 1 keer dan maar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja... ik blijf niet in en uitloggen
En we hebben ook nog de HeHequote:
Is toch leuk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik beschik trouwens ook over vele *u*u variatiesquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En we hebben ook nog de HeHe![]()
[..]
Is toch leuk?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
ARCEE IS EEN KLOON VAN HoHo En HaHa en HuHu!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef HoHo het volgende:
[..]
Ach vooruit... nog 1 keer dan maar.
Hier wel, gisteren ookal , vanmiddag rommelde het even, nouja tegen vijf uur.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, maar dan nog hou ik me lekker rustig
Ik ga zo maar eens lekker naar buiten, van onweersbuien is hier geen sprake
Dat ís een tijdje al zo geweestquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, daarom denk ik zelf dat het niet lang zal duren voor de users echttegen die topic kunnen zeggen, gewoon vastplakken bovenaan en slotje erop zodat alleen de dagstanden gepost kunnen worden
![]()
Tja misschien breng ik ze nou op deze idee maar daar hebben ze mij zeker niet mee
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik beschik trouwens ook over vele *u*u variaties
Arcee is helemaal niet online manquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
ARCEE IS EEN KLOON VAN HoHo En HaHa en HuHu!!!
GMTAquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt omdat je dan veel beter overzicht hebt op de standen
Kortom, van mij mogen ze dat wel weer doen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga je maar eens aangeven bij de admins![]()
Ik mis de HeHe nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
ARCEE IS EEN KLOON VAN HoHo En HaHa en HuHu!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ja hee, doe dat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga je maar eens aangeven bij de admins![]()
preciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Arcee is helemaal niet online man![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef qu63 het volgende:
live vanuit:Hai quSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef qu63 het volgende:
live vanuit:Ik verwachtte dus serieus RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway
goedenavond
Nouja zegquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef es70 het volgende:
'T niveau is me hier veel te hoog, ben d'r weg van.
Hier:quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik mis de HeHe nog
Anyway, wat is het nut hiervan![]()
Sorry dan ben ik even in de war met een andere forumquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja hee, doe dat.
Ze weten ervan.
Klonen is toegestaan jongen.
Dat moet je toch weten, je komt hier al langer dan mij.
Het is weer weekendquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef es70 het volgende:
Dacht meer aan negeren die handel, maar dat werkt ook niet altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef es70 het volgende:
Mij welquote:
Nou ja, je mede-users aangevenquote:
Maar Bengeltje...quote:
ja weetikveel hoe een ouwe lul die nooit wat te doen heeft en dan maar de hele dag gaat zitten posten praatquote:
En nu mag je weer optiefenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
ja weetikveel hoe een ouwe lul die nooit wat te doen heeft en dan maar de hele dag gaat zitten posten praat![]()
Ik ken Arcee, en daarbij dat ik hoofdzakelijk in GCSC post wil niet zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar Bengeltje...
hoe wil jij mij kennen als je niet buiten de GCSC komt?
Dan was de vraag: "ken ik jou?" dus eigenlijk retorisch.
Je zegt dat hij nooit wat te doen heeft? Kan je dus alleen weten als je zelf niets te doen hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
ja weetikveel hoe een ouwe lul die nooit wat te doen heeft en dan maar de hele dag gaat zitten posten praat![]()
Ik ben man, 19 jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken Arcee, en daarbij dat ik hoofdzakelijk in GCSC post wil niet zeggen
dat ik geen andere topics lees.
U bent kortzichtig meneer, u ben wel een meneer(tje) ?
Ze hebben zich totaal niet ingeleefd in hun rol, da's wel duidelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zegt dat hij nooit wat te doen heeft? Kan je dus alleen weten als je zelf niets te doen hebt
en hem naloopt, beetje zielig he.
ik ga straks weer naar Almere toe..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik verwachtte dus serieus Rotterdamanyway
goedenavond
Als je meer dan 100K posts hebt en de dagcijfers & statistieken maakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zegt dat hij nooit wat te doen heeft? Kan je dus alleen weten als je zelf niets te doen hebt
en hem naloopt, beetje zielig he.
Opscheppertquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga straks weer naar Almere toe..
Als jij dat nu ook eens deedquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef whoops het volgende:
Maargoed jongens...
* indahnesia.com gaat maar eens even een sneltrein koppen...
Joh, in slowchat zit je zo aan de 200 posts per dag, kan zo in een uurtje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Als je meer dan 100K posts hebt en de dagcijfers & statistieken maakt.
Zegt al genoeg![]()
Je hebt m'n MSNquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm , tis dat je het zegt, het komt nog wat ongeloofwaardig over.
Post eens een foto![]()
Wat zeg jij?quote:
quote:
Ze vielen idd gelijk door de mandquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze hebben zich totaal niet ingeleefd in hun rol, da's wel duidelijk.
Maar ik heb wel even topicreport geplaatst voor de doodsverwensing van whoops, ik neem aan dat ze daar niet mee wegkomen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze vielen idd gelijk door de mand
Dit:quote:

Nee... dat is toch ongehoord.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik heb wel even topicreport geplaatst voor de doodsverwensing van whoops, ik neem aan dat ze daar niet mee wegkomen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik heb wel even topicreport geplaatst voor de doodsverwensing van whoops, ik neem aan dat ze daar niet mee wegkomen.
Dat is meer dan 3 posts per minuut ongeveer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh, in slowchat zit je zo aan de 200 posts per dag, kan zo in een uurtje.![]()
Het zegt dus geen bal.
odat, kijk als je nu Arcee was, dan zou ik er over denken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit: [afbeelding]
Dat betekend dat er een MSN adres in m'n profiel staat. Je kan me dus zo toevoegen als je dat wilt.
Maar ik ben nu offline, want ik ga er van tussen.
dat denk je jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Zolang die trein niet rijdt gebeurt je niets...
Alleen ik?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Dat is meer dan 3 posts per minuut ongeveer.
Alleen jij haalt dat in een uurtje![]()
Schat... ik ben geen nepkloon. Ik heb slechts een user-icon wat lijkt op die van Arcee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
odat, kijk als je nu Arcee was, dan zou ik er over denken.
Nu als een nepkloonmwa moet ik er goed over denken.
Het wordt er niet beter op, die nep-klonen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
odat, kijk als je nu Arcee was, dan zou ik er over denken.
Nu als een nepkloonmwa moet ik er goed over denken.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen ik?Dat is teveel eer. er doen een paar goeien mee
![]()
Omg, je post altijd als HuHu ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Schat... ik ben geen nepkloon. Ik heb slechts een user-icon wat lijkt op die van Arcee.
Maar toch, dat haal je echt niet in een uur.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen ik?Dat is teveel eer. er doen een paar goeien mee
![]()
1. Zie het usernummer. Newbie's en kutklonen zitten boven de 120000quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, je post altijd als HuHu ?
Nouja als je maar lol hebt.
Ik zal zo eventjes teruglezen...quote:
200? Uhm , jawel hoor, is te doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:08 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Maar toch, dat haal je echt niet in een uur.
Heb je geen leukere namen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
1. Zie het usernummer. Newbie's en kutklonen zitten boven de 120000
2. Zie m'n postgeschiedenis.
3. Ik post ook wel eens als:
HuHu
e
n
z
.
Ik wou het al niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
erg orgineel is ie ookal niet.
Aantal posts: 63368 (gemiddeld 57 per dag)quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
200? Uhm , jawel hoor, is te doen![]()
Ik geil alleen niet zo op aantallen, dus hou het niet in de gaten.![]()
Wie zei dat ik dat nu nog doe? Maar kan het wel, en daar ging het om.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Aantal posts: 63368 (gemiddeld 57 per dag)
tja, ze zouden eens zelf nadenkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie zei dat ik dat nu nog doe? Maar kan het wel, en daar ging het om.
Ga het trouwens niet bewijzen.
Kortzichtig die onzin usertjes
Ben jij indahnesia.com wel?quote:
Mooi plaatjequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef whoops het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/usericons/65490/whoops2.jpg
Nee, whoops...quote:
Ik hou deze eerst nog even een avondje denk ik...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi plaatjezeker gebruiken
Als whoops toch in het echt ook zo'n dame was als in de foto.. dan had ze misschien wél aanspraakquote:
hij lijkt er wel verdacht veel hop he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar maar maar
Ben je ECHT geen Dolle Hond?
Hai Renéquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar maar maar
Ben je ECHT geen Dolle Hond?
Whoops is een vrouw?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als whoops toch in het echt ook zo'n dame was als in de foto.. dan had ze misschien wél aanspraak![]()
Als het nou was omdat het het begin van de zin was.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis een naam, behoort met hoofdletter te beginnen.![]()
Dan klopt het ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Als het nou was omdat het het begin van de zin was.....
Geenszins...quote:
Euh.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhhhh....![]()
Hoe kan ik je dat nu bewijzen?
Dat zegt dan genoeg over jou...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk het toch van wel.
Nee jij leest inquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je weet in ieder geval dat ik dat nooit vraag.. Whoops, je hebt je niet ingelezen hoor.
post een foto!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhhhh....![]()
Hoe kan ik je dat nu bewijzen?
Moeten er niet 2 puntjes op?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
wat een geeikel hier
Best lastig nog he? Ik heb er ook nogsteeds moeite mee...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
wat een geeikel hier
hoi echte d_hquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
wat een geeikel hier
Hondjequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
wat een geeikel hier
Behoorlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
wat een geeikel hier
Bewaar die dan maar goed,quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
post een foto!
ik heb er nog een van je, dus ik kan vergelijken!
Ja, dat vraag ik me ook redelijk vaak afquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
he, waar heb je het over ?
nee?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet ook wat mijn antwoord daarop is.
ooh.. ja, ik ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook redelijk vaak af
ik vind t kinderachtigquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Best lastig nog he? Ik heb er ook nogsteeds moeite mee...
drukke dag geweestquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Fijn je natte neus even te zien.
Je gaat weer voor de hoofdprijs vandaag hequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. ja, ik ook eigenlijk.
nee, want ik ga dadelijk lekker voor de buis hangen.. moet alleen nog ff kijken of het vanaf 9 of 10 uur was..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je gaat weer voor de hoofdprijs vandaag he
Las vegas komt pas vanaf 11 uur dus je hebt nog evenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, want ik ga dadelijk lekker voor de buis hangen.. moet alleen nog ff kijken of het vanaf 9 of 10 uur was..![]()
welk programma?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, want ik ga dadelijk lekker voor de buis hangen.. moet alleen nog ff kijken of het vanaf 9 of 10 uur was..![]()
Hier of thuis?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
drukke dag geweest
avond wordt ook druk
half 11 inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Las vegas komt pas vanaf 11 uur dus je hebt nog even
thuisquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier of thuis?
Bij mij op het werk was niet veel aan de hand.![]()
doei Tquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef Tha_T het volgende:
Zo, even mijn neefjes op de PC laten. Tot morgen
I knew itquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
half 11 inderdaad.nou ja.. dan ga ik nog even een biertje halen.
Ja!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg eens jonge man, ooit mij hier een foto zien posten?
O oke,quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
thuis
hier was ik vooral vanochtend
dat ook niet iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O oke,
Vanochtend deden ze nog niet zo?
waar komt ie op?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:44 schreef Gizmore het volgende:
Heel fijn, vanavond weer niet uit![]()
Kan ik wel mooi close encounters of the third kind kijken
nou ja, hij doet maar.. het escaleert vanzelf een keer en dan is het afgelopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zijn doorzichtig![]()
En zielig dat een mod dat topic opent. maar goed.kinders.
Je had m al gevonden zag ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar komt ie op?
=edit: oh.. veronica=
Waarom ga je dan niet alleen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je had m al gevonden zag ikMaar wel balen op zich, wil wel weer eens uit eigenlijk
Weet je hoe saai dat is..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet alleen?
Uhh, nee, ik ga nooit alleen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet je hoe saai dat is..Zeker daar.
Afgelopen zomer al een keer gedaan, was niks aan. Komt nog bij dat ik met dit weer echt niet ga fietsen daarheen en met de auto/OV gaat niet..quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh, nee, ik ga nooit alleen.![]()
kom je aan, ben je zeiknat.. da's behoorlijk verkloot.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afgelopen zomer al een keer gedaan, was niks aan. Komt nog bij dat ik met dit weer echt niet ga fietsen daarheen en met de auto/OV gaat niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |