Neem gewoon het linkje uit mijn sig over... Mag wel...quote:
*proest*quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef whoops het volgende:
een nieuwe geopend voor jullie
ooh.. dank je.. die zal ik er even inzettenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Neem gewoon het linkje uit mijn sig over... Mag wel...
Dat is tof van je, knul...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dank je.. die zal ik er even inzetten
Als het niet lukt zeg je het even he? Ik ben expert in andermans sig's...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dank je.. die zal ik er even inzetten
het lukt me nog niet nee.. beetje moeilijk te kopieren... je sig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Als het niet lukt zeg je het even he? Ik ben expert in andermans sig's...
Geef me je wachtwoord maar even... Trekken we die ook gewoon gelijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het lukt me nog niet nee.. beetje moeilijk te kopieren... je sig.
okay, daar ga je me net iets te ver, zo'n goede nep-kloon vind ik je ook nog nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Geef me je wachtwoord maar even... Trekken we die ook gewoon gelijk...
Oog voor detail is belangrijk, in deze...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ach, hoe zal ik het zeggen. Ik kan me er tamelijk goed in vinden.
He papzak...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
Is Fuifduif er ook? Ik heb zin in ruzie.
Jullie zijn allemaal liev.![]()
goed gezien..quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Oog voor detail is belangrijk, in deze...
Vraag anders of een modje effe je sig wil aanpassen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoezo? werkt toch prima zo?
Da's een hobby van me, kijken...quote:
Ah, jij bent die hoer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
De ontdekking. Een wereld gaat open voor onze Sven.
de database is zwaar belastquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:01 schreef Dirkh het volgende:
Hoioi ik ben weer terug.
Is Fuifduif er ook? Ik heb zin in ruzie.
Jullie zijn allemaal liev.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |