Daar hoop ik dan ook maar op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
hier ook soms nog een zonnetje die het lekker warm maakt, zodat we er straks profijt van hebben qua ''buienbrandstof''.
Jep, de vaart erin.. maar nog altijd niet hier dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Againzender het volgende:
Wow, weer een nieuw deel!
Straks krijgt ze nog RSI van al dat zwaaienquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef E.T. het volgende:
Het rommelt hier al bijna een uur waarvan het afgelopen uur continue hard gerommel. Het regent niet, geen bliksems te zien, bijna windstil..
Maar wel hard gerommel de hele tijd.
M'n dochter wijst de hele tijd naar de lucht en roept hard 'Tuig' (dat is dreumestaal voor 'vliegtuig') en gaat vervolgens zwaaien
idd, had 't nog niet in de gaten. Tijdens m'n vorige post was het nog droog..quote:
Vanavond of vannacht denk ik, of er moet wat ontstaan boven Flevolandquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Leutje het volgende:
Oom Agent? krijgt Den Helder n ook eindelijk eens wat?
Nimwegen ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef Xalopalyps het volgende:
Nog steeds zonnig en droog in Lauwe (Beneden-Leeuwen)
Zulk soort foto's heb ik vandaag ook nog gemaakt, heb ik nog niet online gezetquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:05 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nimwegen ook
[[url=http://img364.imageshack.us/img364/2734/nijm4ka.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |