Dat het nogal freaky was imoquote:Op woensdag 14 september 2005 08:40 schreef Enyalius het volgende:
schaduwen...hmmm en wat precies probeer je te zeggen?
Leuk kaartje ja!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:45 schreef Enyalius het volgende:
ach het went wel
trok net een leuke kaart voor mezelf met daarop de tekst:
"Wat ik ook doe, mijzelf laat ik nooit meer in de steek" [afbeelding]
meteen even tegen mijn boedha beelde geplaatst op me altaar zodat het lekker een paar dagen op me in kan werken onbewust.
geweldig die psychologische inzichts kaarten
Heee.... We gaan niet onverwacht confronteren zo op de vroege ochtend heh?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:54 schreef Enyalius het volgende:
ik denk eerder: Het vastklampen aan een illusie doet uiteindelijk meer pijn dan de werkelijkheid onder ogen zien.
hmm....apart
Mooi.... Kan ik me ff voorbereiden!quote:Op woensdag 14 september 2005 09:56 schreef Enyalius het volgende:
nee hoor wacht ik nog wel ff mee tot na de middag
haha... dan zou ik helemaal over de weg slingeren.... Vooral bij nr 7 (?) van de eerste (?) cd.....quote:Op woensdag 14 september 2005 09:59 schreef Enyalius het volgende:
hehe kan ik nog ff vlug naar dordrecht om te kijken voor nieuwe piercing
lekker avantasia op me ipod luisteren onderweg op de fiets
nee.. volgens mij nie... volgens mij die met dat zinnetje van Sharon... ( stephbrother tell me.. where have you been... Of zoiets....)quote:Op woensdag 14 september 2005 10:02 schreef Enyalius het volgende:
The Glory of Rome?
Wie weet!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:07 schreef Enyalius het volgende:
bah vinden we niet alleen dezelfde band goed maar ook nog het nummer. ben je mijn tweeling?
Wel van gehoord jaquote:Op woensdag 14 september 2005 10:09 schreef Enyalius het volgende:
ooit gehoord van Primal Fear, Seventh Aveneu en Timeless Miracle?
Zeker wel!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:16 schreef Enyalius het volgende:
uhu.
maar af en toe lekker headbangen en grunten en gewoon losgaan is ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |