Wat een bullshit zeg. Dan vergeet ze meteen al die mensen (waaronder Logician) die haar heel vaak hele goederaad geven. De enige die verantwoordelijk is voor haar situatie is zijzelf.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:09 schreef HeyFreak het volgende:
"haar toestand is de afgelopen jaren verslechterd o.a. door een zeker 'forum', een discussieplaats op internet, genaamd Fok!"
Dat hebben ze toch niet echt gezegd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Dan vergeet ze meteen al die mensen (waaronder Logician) die haar heel vaak hele goederaad geven. De enige die verantwoordelijk is voor haar situatie is zijzelf.
geeft niks hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn fout. Ik heb nl. alleen de laatste 10 minuten gezien. Ik was chinees halen
klopt en ze heeft ook een veel te grote kop voor haar lijf..lijken net mannenkakenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:39 schreef Tafkahs het volgende:
Miendobbelsteen heeft gewoon geen identiteit. Als ze daar nou mee leert leven, dan is die vollere reet best charmant
Mekiquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:49 schreef -DailaLama- het volgende:
Raar is dat.
Is dat wel vaker voorgekomen? Bekende fokkers op tv?
Je denkt ook dat 't een hypochonder is?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef BennyNL het volgende:
[..]
klopt en ze heeft ook een veel te grote kop voor haar lijf..lijken net mannenkaken![]()
Wat voor rare gedachtenkronkels van Mien heb ik gemist?? Dat het niet normaal is? Dat meisjes dit niet als doel moeten zien? uh..?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef SEMTEX het volgende:
Anyway, goed dat 2 Vandaag ook wat 'deskundigen' aan het woord liet en niet alleen de rare gedachtenkronkels van Marjolein. Ik vond dat die 'deskundigen' de boel goed nuanceerden.
Hier ook:quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:30 schreef SunChaser het volgende:
http://www.2day.nl/browse.php?id=319677
Hier is Mien
Ik moest eerst 2 keer kijken wie je nou was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
kreeg echt de neiging om er heen te gaan en een bigmac in der strot te duwen
iedere keer denk ik, 'hey, hier had ik toch niet gepost?'quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik moest eerst 2 keer kijken wie je nou was.
Gelukkig maar, die perverse gedachte had ik namelijk ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
kreeg echt de neiging om er heen te gaan en een bigmac in der strot te duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |