Niet eens een Fireblade??quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die rechts onder heb ik heel lang als wallpaper gehad![]()
heb nu een Buell als behang![]()
quote:
ik heb een ander modelquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet eens een Fireblade??
Bijvoorbeeld deze(jammer dat het te 'gemaakt' is), of deze
of deze (voor Raus d'r PC
) of deze
of deze
etc. etc...
Valt mij niet op als niet-Fireblade rijderquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een ander model![]()
ik vind die tiger de minst mooie Fireblade
![]()
welk topic bedoel je ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef hicham het volgende:
Die stoppie stond in dat zelfde topic
De rest van die pics daar vinnik maar niks aan trouwens
Nou inderdaad zoiets jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
vertel?
[..]
zoiets? wel iets voor jou, zo een projectje zelf doen
Das die knakkert uit Rotterdam, wel een chille gozert. Vooral zijn broertje die zijn ZXR400 met een wheely neerlegdequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Wheely in het water![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:05 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110251/1 dit topicsTV gucken
![]()
Werd er maar gemeetquote:
hij zit nu op de WCquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werd er maar gemeet
Ben je trouwens echt richting de Bollen of .. heb het topic niet zo gevolgd
Kijken of ie net zo goed Bosche Bollen kan draaien of namen jullie niet de moeite je eigen creaties te serveren (self-service in Den Boschnie)quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 03:31 schreef Patrick281 het volgende:
En alweer thuis, ging vlot
maar eindelijk happy @home.
![]()
Nu nog even de wielen uit de auto halen met de fietsstaat 5 kilometer verderop met een geklapte motor.
Bedankt Fiero garage voor het verkeerd vervangen van de aandrijfriem.
Heb bijna 2 uur op de vluchtstrook gestaan, heen en weer bellende naar Route Mobiel en de ANWB.![]()
Rapport later.![]()
![]()
Nou al weer opquote:Op zondag 11 september 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
Hoor langzaam de hele wereld wakker worden om mij heen en lig al een uur wakker.
![]()
Eigenlijk nog geen tijd om eruit te gaan3 uurtjes slaap na een lange nacht in de shit.
![]()
Nou ja ff ontbijten en misschien over een paar uurtjes nog wat slaap terugpikken.![]()
Ben benieuwd hoe slecht de wielen passenstraks maar gelijk naar het voorwiel kijken als eerste.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |