Twee pads boven elkaar in één kopje laten uitkomen!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
Rio de Janeiro.....
't enige nadeel van de senseo vind ik dat het nooit een sterk bakkie is...
Die is er niet...quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:54 schreef Pietverdriet het volgende:
UTFS
En dat noem jij sterk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:12 schreef Tarak het volgende:
Twee pads boven elkaar in één kopje laten uitkomen!!
Nee, maar het is beter sterker dan normale Senseo koffie.quote:
Onderop kan je een lipje loswippen waaronder je een stelschroef vind voor meer of minder water.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
't enige nadeel van de senseo vind ik dat het nooit een sterk bakkie is...
Mee eens Singlez zijn erg lekker inderdaad. Vooral Paarsquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de koffie van de Singlez (of hoe je het ook moge schrijven) erg lekker! Ik heb ze alledrie geprobeerd; zwart, paars & rood.
Zwart is het sterkst, lekker voor 's ochtends vroeg om wakker te worden.
Paars is iets minder sterker, een goede voor overdag tussendoor.
Rood vind ik het mildst, als ik 's avonds nog koffie drink dan neem ik die.
Verder vind ik de Dark Roast van de Ap wel lekker net als de vroeger reguliere, nu "exclusive", Italian Roast.
Nee, men drinkt niet meer koffie, men verbruikt meer Kg koffie.quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef Serendips het volgende:
Wist u trouwens dat...
de Nederlander de laatste jaren veel meer koffie is gaan drinken....en dat die ontwikkeling voornamelijk samenhangt met de komst van de Senseo....
ik stel voor dat je niet zo uit de hoogte doet, en je eens gedraagt als een volwassen kerel.quote:Op zondag 11 september 2005 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, men drinkt niet meer koffie, men verbruikt meer Kg koffie.
En dat is ook aan de espressomachine te danken. De Senseo is immers de wannebe espressomachine voor het klootjesvolk dat geen echte espresso drinken wil.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=senseo+pads&btnG=Google+Search&domains=forum.fok.nl&sitesearch=forum.fok.nl
Gelukkig dat jij ons even vertelt hoe Piet in elkaar zitquote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef okkith het volgende:
[..]
ik stel voor dat je niet zo uit de hoogte doet, en je eens gedraagt als een volwassen kerel.
omdat jij senseo niet lekker vindt, zijn mensen die het wel lekker vinden meteen klootjesvolk.
niet alle mensen hebben een rijke homovriend die alles maar betaalt. even met je vinger knippen en je krijgt weer een duur speeltje voor in de keuken he piet? nou zo werkt dat niet in de echte wereld.
zo, en nu ga ik even lekker een kopje cappuccino maken...oplos-cappuccino dus, aangezien een senseo apparaat zelfs nog te duur is voor mij.
![]()
het is natuurlijk normaal om voor klootjesvolk uitgemaakt te worden. ieder zijn ding in CUL... veel mensen vinden senseo lekker, maar om daar dan op neer te kijken en dit soort bewoordingen te gebruiken gaat me te ver. maar blijkbaar heeft de guru gesproken en mag je daar niks van zeggen...quote:Op zondag 11 september 2005 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij ons even vertelt hoe Piet in elkaar zit![]()
We weten allemaal hier in CUL wel hoe Piet is, soms heb je er wat aan, soms niets, soms is het een eikel, soms een schat, maar hij vertelt wel wat hij er echt van vindt, zo is hij.
En ik vind dat een espressoapparaat prima bereikbaar is voor "normale" mensen, de aanschaf is even duur als een Senseo, soms nog wel goedkoper ook als je even zoekt.
En de koffie kun je zo duur maken als je zelf wil, hoeft echt niet duurder te zijn dan Senseo-pads, als je maar verse koffie gebruikt...
Het is gewoon veel en veel lekkerder en daar koop je het voor, punt.
En in de echte wereld moet je maar eens omrekenen wat die gore oplos-cappuccino van je kost per kopje en een lekkere écht cappuccino.
Maar als jij de zielige espresso-basher wil uithangen, ga vooral je gang...
Nee, dit topic blijft zo open er zijn de afgelopen 9 maanden geen topics geopend over wat de favoriete Senseo smaak is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=senseo+pads&btnG=Google+Search&domains=forum.fok.nl&sitesearch=forum.fok.nl
Oke, jullie hebben nu allebij jullie mening geven over de Senseo en wat jullie er van vinden. Dit had misschien want genuanceerder gekund maar zullen we nu weer door gaan over welke smaak de lekkerste is voor de Senseo?quote:Op maandag 12 september 2005 07:12 schreef okkith het volgende:
het is natuurlijk normaal om voor klootjesvolk uitgemaakt te worden. ieder zijn ding in CUL... veel mensen vinden senseo lekker, maar om daar dan op neer te kijken en dit soort bewoordingen te gebruiken gaat me te ver. maar blijkbaar heeft de guru gesproken en mag je daar niks van zeggen...
Ik ook. Ik vind, als de Dark Roast op is, de Mokka ook best te drinken. Caffeïne vrij heb ik eens gedronken, die vond ik ronduit smerig. De regular is aardig. De Mild Roast heb ik volgens mij nooit gedronken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ga meestal voor de Dark Roast
Ken deze niet, zal eens langs gaan. Goeie tip!! Alleen te koop in hun winkels neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:47 schreef Allan24 het volgende:
Bright Colorful Guatemala van Kaldi: 'een rijke uitgesproken koffie, zeer aromatisch en met een typische Guatemala beleving welke zelfs naar chocolade neigt. Top Hoogland Arabica uit Guatemala.'
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:54 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ken deze niet, zal eens langs gaan. Goeie tip!! Alleen te koop in hun winkels neem ik aan?
Verkoopt Simon Levelt koffiepads?? Nee, zeker...![]()
Als je daar nou espresso van zou zetten, hmmmmquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:47 schreef Allan24 het volgende:
Bright Colorful Guatemala van Kaldi: 'een rijke uitgesproken koffie, zeer aromatisch en met een typische Guatemala beleving welke zelfs naar chocolade neigt. Top Hoogland Arabica uit Guatemala.'
Ze hebben ook een espresso-variant in een Senseo-pad geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je daar nou espresso van zou zetten, hmmmm![]()
Dat is inderdaad lekkerder, maar ook veel meer werk. Ik sta om 07:15 op, zet de senseo aan, ga me aankleden, poets mijn tanden, sla mijn inmiddels lauw geworden bak senseo in 2 teugen achterover en ga op weg. Ideaal. Met een normaal koffiezetapparaat werkt dit niet goed, kost je 5 minuten meer.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:36 schreef remlof het volgende:
geen, lekker normale filterkoffie waarvan ik zelf de sterkte kan bepalenmmmmmm....
En als je dat tanden poetsen in een iets andere volgorde doet is je Senseo koffiepad nog lekkerder en je koffie minder lauw.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:36 schreef harlingen het volgende:
...zet de senseo aan, ga me aankleden, poets mijn tanden, sla mijn inmiddels lauw geworden bak senseo in 2 teugen achterover...
Klopt, de Nescafe is beter en die koop ik meestal. Helaas wel een beetje duur.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:12 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, dan liever de Nescafe cappucino.
Vind de senseo persoonlijk vooralsnog alleraardigst te drinken. Maar goed, op m'n werk staat een automaat welke er met moeite smerige koffie uit perst waar je u tegen zegt, dus dan is het al snel een verbetering.
Mocht de Senseo hier onverhoopt komen te overlijden overigens, dan ga ik voor een instapmodel Nespresso. Wel iets duurder, maar schijnt toch wat lekkerder te zijn. helaas waren de Nespresso apparaten ten tijde van onze Senseo aanschaf nog dusdanig duur dat het helemaal nergens over ging..
Waar zijn die Singlez pads overigens te koop?
Hmm, 2,5 jaar verder en de meeste van deze koffies zijn al weer uit de schappen verdwenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef heijx het volgende:
DE Milano vond ik wel aardig.
Ook de Appie Heijn huismerk kartonnetjes met regiokoffie zijn heel goed te doen.
Max Havelaar heb ik nu ook in huis gehaald.
Iemand die kokers (Choices?) al es geprobeerd?
Bij de Super en de Appie H staan ze soms.. heb ze hier ook.. op zich wel te drinken, m'n vriendin, die normaliter wel te porren is voor een ice coffee o.i.d., vind het echter geen zuipen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:14 schreef Aether het volgende:
Op typicaldutchstuff.com kwam ik Senseo Ice Cappucino-pads tegen. Heb deze nog nooit in NL gezien. Waren ze van de zomer tijdelijk te krijgen en/of zijn ze in het buitenland te koop?
[ afbeelding ]
En de laatste tijd Vienna.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:39 schreef Cici het volgende:
Ik drink graag de mocca van de Aldi.
36 pads voor maar 1,89.
Bij AHquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:14 schreef Aether het volgende:
Op typicaldutchstuff.com kwam ik Senseo Ice Cappucino-pads tegen. Heb deze nog nooit in NL gezien. Waren ze van de zomer tijdelijk te krijgen en/of zijn ze in het buitenland te koop?
[ afbeelding ]
Is niet echt nieuw hoor, die heb ik al zeker een half jaar in de kast liggen. Ik heb voor mijn verjaardag een gaggia gevraagd, dus espresso ga ik zelf wel maken, en sowieso vonden wij de AH dark roast toch wel erg op die espresso van DE lijken..quote:Op maandag 29 september 2008 12:51 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik heb een espresso apparaat dus hoef niet met pads te knoeien maar ik zag bij AH net dat ze een nieuwe soort hebben : espresso met een apart houdertje erbij. (dus nu heb je een houder voor gewoon, 2kops,cappuccino, thee, chocola, en dus espresso)
Ben ook benieuwd, tvp dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 03:21 schreef Robzilla het volgende:
Wow, laat eens even weten hoe dat gaat smaken? Ben die pads over het algemeen wel zat.. Vaak niet lekker (bitter)
Gadverdamme!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:16 schreef Nantes het volgende:
Ik drink geen koffie, dus ik ga voor deze:
[ afbeelding ].
Ik vond het wel te doen, maar dat komt doordat ze in het ziekenhuis waar ik werk ook dat soort chocolademelk in die apparaten hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Gadverdamme!!Dat is wel zulke waterige troep..
Ik heb alle padhouders, minus dan zo'n ding waar losse koffie in kan, maar afgezien van het gemak van de normale koffiepads, liggen al die extra dingen (thee, espresso, chocomel) stof te verageren.. Het blijven toch slappe aftreksels van het origineel..
Ik had de hazelnootsmaak van Perla vandaag gehaald en ik vond hem smerig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
Black. Hazelnootsmaak van Perla is ook wel te doen.
Mee eensquote:Op zondag 2 november 2008 10:46 schreef neo2000 het volgende:
Trust me, Lavazza espresso pads en je wilt niet anders meer (alsin: makkelijk bakje Senseo koffie dan..)
En hoe maak je die klaar? Een soort mokpad en dan op 1 kopje drukken of heb je daar wéér zon aparte houder voor nodig?quote:Op zondag 2 november 2008 10:46 schreef neo2000 het volgende:
Trust me, Lavazza espresso pads en je wilt niet anders meer (alsin: makkelijk bakje Senseo koffie dan..)
Nope. Standaard-padsquote:Op woensdag 19 november 2008 17:32 schreef JtodaX het volgende:
[..]
En hoe maak je die klaar? Een soort mokpad en dan op 1 kopje drukken of heb je daar wéér zon aparte houder voor nodig?
Ja, daar ben ik ook fan van!quote:Op zondag 21 september 2008 16:12 schreef neo2000 het volgende:
Overigens enorm aan te raden: Lavazzo Sinfonia pads.. Heb zelf de laatste tijd regelmatig de Espresso pads (gewoon te koop bij Appie H) en deze zijn echt onwijs goed..
Jep, same here.. Gewone pads voor nood of voor visite die geen niet echt veel waarde hechten aan hun koffie, en de duurdere Lavazza voor in het weekend.. Volgende maand maar eens Kaldi pads bestellen om te proberen..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook fan van!
Ik drink wel nog steeds de Senseo pads, dan kan je die Lavazza des te meer waarderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |