abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:47:44 #76
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62547669
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Gadverdamme!! Dat is wel zulke waterige troep.. Ik heb alle padhouders, minus dan zo'n ding waar losse koffie in kan, maar afgezien van het gemak van de normale koffiepads, liggen al die extra dingen (thee, espresso, chocomel) stof te verageren.. Het blijven toch slappe aftreksels van het origineel..
Ik vond het wel te doen, maar dat komt doordat ze in het ziekenhuis waar ik werk ook dat soort chocolademelk in die apparaten hebben . Op een gegeven moment wen je er gewoon aan.
pi_62558181
Extra Dark Roast, de rest smaakt naar slootwater.
pi_62559136
DE-Extra Dark Roast

Dark Roast vind ik ook lekker, dus dat is het minimale wat hier in huis komt
Ja doei.
pi_62568795
In den beginne gebruikte ik ook de gewone pads, maar ik was de smaakjes al snel zat. Maw, ik vond het niet echt lekker en dat ding stond uiteindelijk stof te vergaren (hoe origineel, een moederdagkado ) Nu kan ik gewoon DE (douwe egberts) koffie in dat ding gooien en dat smaakt me echt een stuk beter. Je mag echter geen korreltje koffie op het randje van dat pad ding laten liggen (lijkt me ook wel logisch) want dan gaat hij water lekken omdat het anders niet goed is afgesloten (ook logisch) , maar koffieprut in of op het apparaat heb ik nog niet meegemaakt omdat ik het dopje er goed en recht op doe. Omdat ik vaak genoeg heb aan een kopje koffie en met een koffiezetapparaat altijd minstens drie kopjes gezet moet worden bespaar ik ook nog eens een hoop koffie, goed hé
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_62572597
Ik moet er maar even eentje aanschaffen dan..
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:40:42 #81
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_62867414
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
Black. Hazelnootsmaak van Perla is ook wel te doen.
Ik had de hazelnootsmaak van Perla vandaag gehaald en ik vond hem smerig!

Ga volgende week maar eens Kenya Blend proberen en Espresso .. kijken of dat wat is.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 2 november 2008 @ 10:46:34 #82
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62877642
Trust me, Lavazza espresso pads en je wilt niet anders meer (alsin: makkelijk bakje Senseo koffie dan..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62878513
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:46 schreef neo2000 het volgende:
Trust me, Lavazza espresso pads en je wilt niet anders meer (alsin: makkelijk bakje Senseo koffie dan..)
Mee eens Die heb ik tegenwoordig standaard in huis. Ik vond de rest niet zo heel spannend eigenlijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 november 2008 @ 17:32:09 #84
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_63350682
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:46 schreef neo2000 het volgende:
En hoe maak je die klaar? Een soort mokpad en dan op 1 kopje drukken of heb je daar wéér zon aparte houder voor nodig?
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_63350836
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:32 schreef JtodaX het volgende:

[..]

En hoe maak je die klaar? Een soort mokpad en dan op 1 kopje drukken of heb je daar wéér zon aparte houder voor nodig?
Nope. Standaard-pads
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 november 2008 @ 17:45:23 #86
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_63350991
=D Ik word namelijk gek van de Senseo Espresso, Chocomel Hot, Hot Choco, Pickwick T etc. Padhouder.

En wat vind je daar zo geweldig aan? Wat maakt de Lavazza Sinfonia espresso koffiepads (of espresso intenso?) zo veel beter? Of is het gewoon een grote goed smakende espresso?
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
  woensdag 19 november 2008 @ 18:28:48 #87
48067 neo2000
pi_63351908
Mjah, het zal nooit kunnen tippen aan een echte goede espresso.. Daar is de Senseo gewoon qua druk en vooral water temperatuur te beperkt voor.. Maar: van de verschillende koffie's die ik op heb, vond ik gewoon aan die pads de meeste smaak zitten.

Ik weet niet, het zal vast ook wel persoonlijk zijn hoor, maar gewoon een goede balans tussen bitter en sterk. Dan prefereer ik overigens wel de gewone "gouden" espresso variant, en niet de "bronzige" espresso (intenso?) variant. Gewoon niet een slap bakje koffie zoals met de standaard pads, maar gewoonweg wat sterker, voller.. En je hebt er inderdaad geen aparte padhouder voor nodig.

Ik weet het, ik leg het waarsch. wat wazig uit, maar ben dan ook een leek op gebied van koffie. Was ik dat niet, dan dronk ik waarsch. helemaal geen senseo. Maar ja, ik ben gewoon een simpele vent die af en toe gewoon zin heeft in een simpel, snel-klaar bakkie koffie zonder eerst zelf bonen te moeten branden en zo..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 19 november 2008 @ 19:23:05 #88
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_63353441
2.29 voor 16 pads bij de AH
Toch net iets duurder dan 3.19 voor 56 pads van Perla (=3x goedkoper)

Fuck it. Als je gelijk hebt is het het waard. Ik ga het iig proberen!
  woensdag 19 november 2008 @ 21:10:55 #89
48067 neo2000
pi_63356869
Overigens vind ik de perla pads dan weer niet te zuipen.. Laatst die met een smaakje geprobeerd. Yuck! Laat ff weten wat je ervan vind. En ja, ze zijn duur.. Maar goed, als je gaat kijken wat die Douwe Egberts Black pads kosten, tsjah.. Ik wil overigens ook nog steeds eens die kaldi pads proberen maar ja, geen shop hier in de buurt..
  woensdag 19 november 2008 @ 21:52:05 #90
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_63358306
Toeval, ik ook. Ik ga binnenkort bij de Kaldi hier in het dorp de pads proberen. Lijkt mij erg lekker.
Heb daar meerdere malen koffie gedronken, is aan te raden.

Op Kaldi-weert.nl kun je overigens voor 21.70euro (incl. 7,20 verzendkosten) 180 pads kopen.
  woensdag 19 november 2008 @ 22:50:32 #91
48067 neo2000
pi_63360513
Thanks, goeie tip.. Dan is het ook nog eens betaalbaar. Jammer dat ze geen probeerverpakkingen hebben met de verschillende smaken.. Dan denk je dat je het wel weet, zie je opeens mocka staan. Doh!
pi_63361238
Ik vind de c1000 extra pittig tot nu toe nog het lekkerst. Hoe sterker, hoe beter trouwens
Als ik die van Lavazza kan vinden dan probeer ik die eens.

Ik ben pas koffie gaan drinken toen ik een Senseo cadeau kreeg Nu kan ik niet meer zonder (koffie).
pi_63361747
Ik heb laatst Lavazza ontdekt! Ik drink geen gewone pads meer!
pi_63370543
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:12 schreef neo2000 het volgende:
Overigens enorm aan te raden: Lavazzo Sinfonia pads.. Heb zelf de laatste tijd regelmatig de Espresso pads (gewoon te koop bij Appie H) en deze zijn echt onwijs goed..
Ja, daar ben ik ook fan van!

Ik drink wel nog steeds de Senseo pads, dan kan je die Lavazza des te meer waarderen
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 20 november 2008 @ 17:56:42 #95
48067 neo2000
pi_63379760
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik ook fan van!

Ik drink wel nog steeds de Senseo pads, dan kan je die Lavazza des te meer waarderen
Jep, same here.. Gewone pads voor nood of voor visite die geen niet echt veel waarde hechten aan hun koffie, en de duurdere Lavazza voor in het weekend.. Volgende maand maar eens Kaldi pads bestellen om te proberen..
pi_63756546
Dark roast vind ik erg lekker maar Rio de Janairo is ook goed te doen.
Hou eigenlijk wel van al die smaakjes koffie!

1 Voordeel, ik heb sinds kort de nieuwe senseo latte select. Hierbij kan je voor een gewone kop koffie de sterkte instellen.
pi_63756625
Wow doe Lavazza klinkt goed, waar te koop??
pi_63756710
zijn inderdaad fijn die Lavazza pads gaat alleen wel erg snel met zo'n pak
pi_63759711
Nou hoe toevallig!! Krijg net een of ander boekje in de brievenbus over de fiat 500 en allerhande italiaanse dingen erin! Staat er een klein artikeltje over koffie en voornamelijk die van Lavazza!

Nu ben ik helemaal benieuwd!
Waar kan ik ze halen want dat staat er dan net weer niet bij !
  donderdag 4 december 2008 @ 18:31:04 #100
48067 neo2000
pi_63761423
In ieder geval hier bij de kleine appie heijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')