Ik vond het wel te doen, maar dat komt doordat ze in het ziekenhuis waar ik werk ook dat soort chocolademelk in die apparaten hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Gadverdamme!!Dat is wel zulke waterige troep..
Ik heb alle padhouders, minus dan zo'n ding waar losse koffie in kan, maar afgezien van het gemak van de normale koffiepads, liggen al die extra dingen (thee, espresso, chocomel) stof te verageren.. Het blijven toch slappe aftreksels van het origineel..
Ik had de hazelnootsmaak van Perla vandaag gehaald en ik vond hem smerig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:39 schreef OA het volgende:
Black. Hazelnootsmaak van Perla is ook wel te doen.
Mee eensquote:Op zondag 2 november 2008 10:46 schreef neo2000 het volgende:
Trust me, Lavazza espresso pads en je wilt niet anders meer (alsin: makkelijk bakje Senseo koffie dan..)
En hoe maak je die klaar? Een soort mokpad en dan op 1 kopje drukken of heb je daar wéér zon aparte houder voor nodig?quote:Op zondag 2 november 2008 10:46 schreef neo2000 het volgende:
Trust me, Lavazza espresso pads en je wilt niet anders meer (alsin: makkelijk bakje Senseo koffie dan..)
Nope. Standaard-padsquote:Op woensdag 19 november 2008 17:32 schreef JtodaX het volgende:
[..]
En hoe maak je die klaar? Een soort mokpad en dan op 1 kopje drukken of heb je daar wéér zon aparte houder voor nodig?
Ja, daar ben ik ook fan van!quote:Op zondag 21 september 2008 16:12 schreef neo2000 het volgende:
Overigens enorm aan te raden: Lavazzo Sinfonia pads.. Heb zelf de laatste tijd regelmatig de Espresso pads (gewoon te koop bij Appie H) en deze zijn echt onwijs goed..
Jep, same here.. Gewone pads voor nood of voor visite die geen niet echt veel waarde hechten aan hun koffie, en de duurdere Lavazza voor in het weekend.. Volgende maand maar eens Kaldi pads bestellen om te proberen..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:11 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook fan van!
Ik drink wel nog steeds de Senseo pads, dan kan je die Lavazza des te meer waarderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |