De Waalwijkse hangjeugd doet anders nog weleens vervelend rondom hun thuiswedstrijden. Bij sommige clubs heb ik het idee dat er altijd wel iets gebeurt, zelfs wanneer het sportief niet goed gaat. Bij RKC heb ik een beetje het tegenovergestelde.quote:Op zondag 11 september 2005 16:38 schreef JesusThePimp het volgende:
RKC heeft wel de meest sportieve en minst geweldadige supporters. Afgelopen jaar is er maar 1 Waalwijkse supporter gearresteerd. Daarmee liet RKC alle andere clubs ver achter zich.
Dat klopt weet het nog goed dat ze promoveerde. Heeft daarna wel een paar keer tegen degradatie aangehangen maar ze hebben het iedere keer nog geredquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:15 schreef Stpan het volgende:
Huh? Zijn die alleen gepromoveerd 25 jaar geleden ofzo en nooit meer gedegradeerd?
Hij's terugquote:Op zondag 18 september 2005 16:14 schreef BrauN het volgende:
Ik ben ook een groot fan. Echter heb ik mijn seizoenskaart opgezegd na het afgelopen seizoen. Da's niet zo'n goeie keuze gebleken.
Correct.quote:Op zondag 18 september 2005 16:17 schreef HAL9000S het volgende:
Da's een beter heel erg jammer voor je idd.... jij zat toch ook op GG?
Uiteraard. Die stelde ook de nodige trainers aan.quote:Op zondag 18 september 2005 16:12 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het (financiele) beleid van Marcel Brands ook van grote invloed geweest is.
Daar zit ik ook altijd als ik naar RKC gaquote:Op zondag 18 september 2005 16:17 schreef HAL9000S het volgende:
Da's een beter heel erg jammer voor je idd.... jij zat toch ook op GG?
Is Rikcy weg?!quote:Op zondag 18 september 2005 16:21 schreef HAL9000S het volgende:
Utrecht thuis.. de nummer laatste van de competitie, ondanks dat hebben ze wel kwaliteiten in huis dus spannend gaat het zeker worden.
Weet jij waar Ricksy gebleven is eigenlijk? Hij is er niet meer dit seizoen
Jaloezie is een bitch natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
Sfeerloze zooi daar, het spreekt me totaal niet aan.
Dat valt nog te bezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |