Tuurlijk... ook voor het Jol tijdperk was ik al fanatiek aanhanger van RKC dus kom niet met dat soort praatjes aanzetten.quote:
Tussen de 60 en de 80, is dat genoeg om een topic te mogen openen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoeveel wedstrijden van RKC heb je in het stadion gezien..
Willen jullie Jochen Janssen niet terug toevallig??quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor fok begrippen best veel. Ik neem mn woorden terug
Ben benieuwd of er nog meer RKCérs zitten hier.
DOH, 2-0quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:19 schreef Beach het volgende:
hebben ze gewonnen van roda?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:19 schreef Beach het volgende:
hebben ze gewonnen van roda?
Ik vergiste me even, Heb het al aangepastquote:
Thomas Vermaelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet zeggen dat de Ceulaar het ook wel redelijk goed deed alleen al aan het begin van de tweede helft kwam ie nogal uitgeblust over.... Hij heeft nog veel te leren voordat ie klaar is voor het grote Feyenoord.
En jammer dat we die Belg van Ajax, centrale verdediger ben ff z'n naam kwijt, niet hebben kunnen behouden.... geniale speler was dat zeg!
Ah,tis Robbie maar,zeg maar ons FCDB-mongooltje,je kent dat wel,elke club heeft zo iemandquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Tussen de 60 en de 80, is dat genoeg om een topic te mogen openen?
Daar heb je wel gelijk in, wat het publiek betreft. Overigens had ik niet gedacht dat Koster het zo goed zou doen. Heb m altijd een trainer voor in de marge gevonden, maar hij laat het dan toch mooi even zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:21 schreef Stpan het volgende:
verhaaltje
Nee niet echt. Wat een waardeloze speler is dat zeg. Al voor dat hij hierheen kwam vond ik het een enorme prutsers. Toen werd hij door v/d Hoorn hierheen gehaald als scorende spits.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Willen jullie Jochen Janssen niet terug toevallig??
Ik vind vooral Martens een prima speler. Die viel gisteren ook weer in positieve zin op en vorig seizoen deed hij het ook best aardig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet zeggen dat de Ceulaar het ook wel redelijk goed deed alleen al aan het begin van de tweede helft kwam ie nogal uitgeblust over.... Hij heeft nog veel te leren voordat ie klaar is voor het grote Feyenoord.
En jammer dat we die Belg van Ajax, centrale verdediger ben ff z'n naam kwijt, niet hebben kunnen behouden.... geniale speler was dat zeg!
Mee eens,het enige voordeel is dat het zo dichtbij isquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Stpan het volgende:
RKC, ik heb er 0,0 mee. Waalwijk is geen leuke stad/dorp om te bezoeken bij uitwedstrijden, een club zonder veel uitstraling, het stadion is sfeerloos, de tenues lelijk, maar ze doen het goed de laatste jaren omdat ze gewoon vakmanschap binnenhalen.
Maar mocht RKC morgen degraderen dan zal ik er geen seconde van wakker liggen, want het spreekt mij voor geen ene meter aan.
Voor de FC is dat zelfs een nadeel wellicht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mee eens,het enige voordeel is dat het zo dichtbij is![]()
idd, dan heb ik liever bv Graafschap/MVV/Volendam/GAE in de eredivisie. Al die overbodige braboclubjes...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:21 schreef Stpan het volgende:
Mwoah, ik vind een beetje verbale strijd in de stadions ook wel leuk, maar over RKC valt weinig leuks te zingen, en bij thuiswedstrijden tegen RKC zijn die 40 man die meereizen nou ook geen bron van inspiratie.
Iet ludieks van de RKC aanhang heb ik ook nog nooit meegemaakt. Sja, niet voor iedereen de belangrijkste criteria, maar goed voetbal is een stuk vergankelijker dan de uitstraling van een club, en dat laatste vind ik echt 3x niks.
Brabant roeltquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
idd, dan heb ik liever bv Graafschap/MVV/Volendam/GAE in de eredivisie. Al die overbodige braboclubjes...![]()
Ik moet je hier toch wel gelijk in geven... over het algemeen is het Mandemakers stadium helaas vaak erg sfeerloos en het verbale is het stadium is vaak minimaal idd. Gelukkig wordt dat gecompenseerd met ieder seizoen weer leuk voetbal..... helemaal als je het budget van RKC vergelijkt met dat van bijvoorbeeld een NEC, NAC, Utrecht etc., is het toch ieder jaar weer een prestatie op zich.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:21 schreef Stpan het volgende:
Mwoah, ik vind een beetje verbale strijd in de stadions ook wel leuk, maar over RKC valt weinig leuks te zingen, en bij thuiswedstrijden tegen RKC zijn die 40 man die meereizen nou ook geen bron van inspiratie.
Iet ludieks van de RKC aanhang heb ik ook nog nooit meegemaakt. Sja, niet voor iedereen de belangrijkste criteria, maar goed voetbal is een stuk vergankelijker dan de uitstraling van een club, en dat laatste vind ik echt 3x niks.
Excuses naar de topicstarter, want die vind RKC geweldig en ik gun je dan ook het allerbeste dit seizoen, ik denk dat je je wel zult vermaken.
Zou toch jammer zijn.... RKC is een van de weinige clubs die nog nooit gedegradeerd is uit de Eredivisie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Stpan het volgende:
Maar mocht RKC morgen degraderen dan zal ik er geen seconde van wakker liggen, want het spreekt mij voor geen ene meter aan.
Huh? Zijn die alleen gepromoveerd 25 jaar geleden ofzo en nooit meer gedegradeerd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zou toch jammer zijn.... RKC is een van de weinige clubs die nog nooit gedegradeerd is uit de Eredivisie.
Correctquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:15 schreef Stpan het volgende:
[..]
Huh? Zijn die alleen gepromoveerd 25 jaar geleden ofzo en nooit meer gedegradeerd?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ah,tis Robbie maar,zeg maar ons FCDB-mongooltje,je kent dat wel,elke club heeft zo iemand
Zag 'm ook glunderen van al die aandachtquote:Op zondag 11 september 2005 09:33 schreef ThomasBerge het volgende:
Reportage gisteravond bij Talpa was wel leuk.
De huiszanger van RKC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |