abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30440563
quote:
'12-jarige Rachel bevredigde André'

Als we de Privé mogen geloven, was Rachel Hazes er al vroeg bij. Een voormalige huisvriend van André Hazes, Henk Volkers, deed tegenover het weekblad een boekje open. In de tijd dat André nog met zijn tweede vrouw Ellen getrouwd was, zou hij verleid zijn door de toen pas 12-jarige Rachel. De huisgenoot - en zelfs ex-vrouw Ellen Hazes - zouden destijds met eigen ogen gezien hebben hoe de jonge Rachel met het geslachtsdeel van Hazes 'speelde'. Volgens Volkers zouden Rachel en haar ouders destijds maar één doel voor ogen hebben. 'De familie Van Galen was Hazes-gek. Ze hadden een slagerij in Rotterdam, zelfs op het vleeswarenpapier stond zijn foto. Ze hebben zich in het huwelijk van André gewerkt. Dat moest kapot, voor dochter Rachel.'

Op een dag, toen Henk Volkers met Ellen Hazes mee ging naar de winkel om naar een bankstel te kijken, zouden de twee voor een onaangename verrassing zijn komen te staan, aldus Privé. Ze waren al van huis toen Ellen bedacht dat zij iets vergeten was, meldt Volkers. ‘Ik had hun huis verbouwd en er zo'n boerendeur in gemaakt. Het bovenste deurtje stond open en wat zagen we? Ik kan het niet zeggen. Ellen kreeg een nekslag. Ze keek me aan, ik kon haar nog nét opvangen... Ik heb haar uit huis gehaald, we zijn een stukje gaan rijden. Je hebt het niet goed gezien, suste ik.’
De bagger komt nu uit de sloot lijkt het
pi_30441305
Zeg maar niets meer....

pi_30441520
Betrouwbare bron ook
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:40:37 #5
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_30441799
De één zijn dood....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_30443045
Haha ik zei het al toen ik voor het eerst dat filmpje zag waar ze als 12jarige met hem stond te zingen.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:43:08 #7
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30443067
Ik heb zojuist m'n laatste (vrijwillig dan) Hazes nummer geluisterd

NIet te geloven dit toch? Het was gewoon een vieze pedo

zucht
pi_30446105
kleine jongen, kan klein meisje worden
don't give me that fucking bullshit
pi_30446752
Eigenlijk is dit ook wel logisch.
Op die bruiloft gingen ze samen zingen en zat hij ook al met ze grote vieze handen aan dat meisje.
Dat filmpje is al 10000X op de tv geweest dus we hebben het allemaal vast wel gezien
Plus later zijn ze ook nog getrouwt. Heel lullig voor die fans maar die Hazes is gewoon een viespeuk

Hij had toch ook een dochter van die leeftijd btw ?
Do it again now
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:52:32 #10
105578 Dead-Doll
Not your mother!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:05:26 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30448931
Dan was ie niet vies van om door een 12 jarige Rachel destijds laten bevredigen
NEE IK HEB GEEN MEDELIJDEN MET HAAR !
Zullen wel meer smeuge verhalen komen na de 23sté september zijn sterfdag
Want zij wil als de kinderen van de lagere school af zijn ! Naar het buitenland wonen.
MOOI GAAN DAN.
pi_30450225
pi_30452319
Dat zijn details die ik echt niet hoef te weten męn
Whatever I want.
pi_30452424
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:43 schreef PLAE@ het volgende:
NIet te geloven dit toch? Het was gewoon een vieze pedo
Slachtoffer wordt dader.
pi_30452458
Verbijsterend! Volgens voormalig huisvriend van Andre Hazes, Henk Volkers, werd Andre in de tijd dat die nog met zijn tweede vrouw Ellen getrouwd was, verleid door de toen pas 12-jaar Rachel. Henk Volkers (75) zegt dat hij en Ellen Hazes destijds met eigen ogen hebben gezien hoe de 12-jarige Rachel met het geslachtsdeel van Hazes 'speelde'...

Volkers zegt ook dat dat Rachel van Galen en haar vader en moeder destijds maar een doel voor ogen hadden: Rachel te koppelen aan Andre Hazes. Volgens de toenmalige huisvriend wilde Ellen, die vorige week overleed aan borstkanker en het verdriet om haar grote liefde Andre, daarom ook niet meer leven...

Henk Volkers doet zijn verbijsterende verhaal deze week in het weekblad Prive en hij neemt bepaald geen blad voor de mond. Keihard zegt hij dat Rachel en haar ouders deels verantwoordelijk zijn voor het verdriet van Ellen in de afgelopen jaren. Verdriet dat werd veroorzaakt omdat Rachel al als 12-jarig pubermeisje Andre Hazes wist in te palmen.

Het kwam allemaal door Rachel, weet Henk Prive te vertellen. "De familie Van Galen was Hazes-gek. Ze hadden een slagerij in Rotterdam, zelfs op het vleeswaren papier stond zijn foto. Ze hebben zich in het huwelijk van André gewerkt. Dat moest kapot, voor dochter Rachel. Moeder Frida had ervoor gezorgd dat haar dochter, hoewel toen pas twaalf jaar oud, op de kleine Melvin mocht passen. Ellen was toen nog een evenwichtige meid. Ze runde Melvin Productions aan de Willemsparkweg en was veel op kantoor.

Op een dag belde ze me op. Of ik met haar naar een bankstel wilde gaan kijken. Gezellig met zijn tweetjes en André ging toch nooit mee. Maar Ellen vergat iets en wij liepen terug naar huis. Ik had hun huis verbouwd en er zo'n boerendeur in gemaakt. Het bovenste deurtje stond open en wat zagen we? Ik kan het niet zeggen. Ellen kreeg een nekslag. Ze keek me aan, ik kon haar nog nét opvangen... Ik heb haar uit huis gehaald, we zijn een stukje gaan rijden. Je hebt het niet goed gezien, suste ik.
De verhouding van haar Andre met pubermeisje Rachel maakte dat Ellen overspannern raakte volgens Volkers. "Ellen raakte geestelijk helemaal in de war. Ze ging wartaal praten en hoorde vliegtuigen en treinen. Ik heb Melvin naar mensen gebracht om op te passen. Toen ik terugkwam hadden kennissen Ellen met een ziekenwagen laten ophalen. Ze was psychiatrisch patiënt geworden en werd opgesloten in een ziekenhuis in Amersfoort."

Toen Henk dat hoorde, zo vertelt hij in het weekblad, reed met een 'bloedgang' naar Amersfoort. "Ellen vloog steeds tegen de tralies aan. Ze gilde: 'Henk, help me toch!' Toen brak mijn hart. Ze had zó veel verdriet en ik ben goed van de tongriem gesneden en zei tegen die dokter: Wat is dat voor flauwekul? Ik dacht dat alleen de wettige echtgenoot hierover kon beslissen. De mensen die dit hebben gedaan zijn aangewaaide kennissen... Ik neem Ellen meteen weer mee.

Dat kon natuurlijk niet, meneer Hazes moest maar komen. Ik bellen naar de familie Van Galen. Nee, André kwam niet aan de telefoon. Ik zei: Als ik hem niet binnen één seconde te spreken krijg, ga ik naar een drukkerij waar ik vijfhonderd pamfletten laat maken over André en jullie dochter en die hang ik door heel Rotterdam. Jullie verkopen nooit meer één ons worst."

"lk kreeg André meteen aan de lijn. Wat er aan de hand was. Ik zeg: Waar ben je nou mee bezig man? Je vrouw ligt achter de tralies. Je hebt haar echt gek gekregen. Je hebt een uur de tijd om te komen. Het greep André wel aan. We hebben drie uur met de doktoren gesproken, met als gevolg dat we Ellen de volgende dag konden ophalen. Maar nog diezelfde avond kwam dat wijf Van Galen thuis in Baarn. Wat denk je dat ze zegt, je raadt het nooit: 'Zo, die Ellen is opgeruimd. En ik wil in dit huis die naam nóóit meer horen!' Toen kreeg ik een vlaag. Ik pakte dat mens beet en gooide haar dwars door de boerendeur heen en inde tuin kreeg ze nog een paar schoppen. Ik was zó laaiend, dat niemand me dorst te benaderen.De volgende dag kreeg André Ellen dus weer mee naar huis, maar hij ging gewoon door met die Rachel. De hele week zat hij in Rotterdam. Uiteindelijk is Ellen toen tóch weer door gedraaid."
Heb probeerde nog te redden wat er te redden viel. 'Ik zei tegen André dat ik hem dood zou schieten als hi er niet een einde maakt aan. dat gedoe met dat mokkel uit Ftotterdam. Hij antwoordde: 'Dat durf je nooit. 'Ik: Let maar op! Toch niet gedaan natuurlijk, maar wél Rachel gebeld. Waar hij bijzat pakte ik de telefoon: Jij klein geraffineerd loeder...Andté zit hier naast me, maar heeft niet de moéd het je te zeggen, dus doe ik het maar. Het is over en uit tussen jullie! Hij kiest voor EIlen. Weetj e wat ze antwoordde? 'Ik had ook nooit aan een oudere man moeten beginnen.!Maar ze:zijn gewoon doorgegaan die twee. Alsof er geen Ellen bestond.'

De scheiding was volgens Volkers onafwendbaar. 'Maar het leven interesseerde haar eigenlijk niet meer. Ze is later hertrouwd met Job, een heel lieve man, maar ze is nooit meer echt gelukkig geweest."

Toen André, oktober 1991 met Rachel trouwde huilde Ellen tranen met tuiten

Bron: http://zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5688&page2=zij_gossip
pi_30452643
Of het nu waar is of niet... iemand die als 12jarige zoiets flikt vind ik toch wel een behoorlijke slettebak.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:19:29 #17
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_30452835
Waar en wanneer is de grote Hazes plaat- en cdverbranding?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_30452894
Ja laten we lekker volkszangers post-mortem nog eens kapot gaan maken
Lazer toch op met die stomme hoer.
pi_30454661
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef Natalie het volgende:
Of het nu waar is of niet... iemand die als 12jarige zoiets flikt vind ik toch wel een behoorlijke slettebak.
En Andre Hazes dan?
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 15:36:49 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_30454692
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef Natalie het volgende:

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30454723
ongepast.
pi_30455559
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

En Andre Hazes dan?
Indien het waar is dan zou ik het zeer schandelijk vinden. Ze was toen nog maar 12 notabene! Of ze het nu wilde of niet: het lijkt me dat een volwassene beter moet weten.

Maar goed, normaals: wie weet is het helemaal niet waar. (laten we het hopen)
(Un)masking for the greater good.
pi_30455765
Tja, nou, best begrijpelijk.
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
  Eindredactie Games zaterdag 10 september 2005 @ 16:25:54 #24
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_30455852
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:25:54 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30455853
Ik vind het een hele schofterige manier van lijkenpikken. En vooral Rachel is schofterig bezig, met dat boek en al die onthullingen erin. Puur ter glorie van haar eigen ego. Ik kan me niet voorstellen dat het 'is wat Andre had gewild', zoals ze dat altijd zo mooi zegt. Hij durfde het a amper aan z'n eigen vrouw te vertellen, laat staan dat de hele wereld het mocht weten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30456971
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
Puur ter glorie van haar eigen ego.
en portomonnee
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:06:48 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30457039
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:04 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

en portomonnee
Oh ja Omdat ze zgn. haar kinderen moet onderhouden, die ik zie rondlopen met chanel-oorbellen Lees: ze leven boven hun stand en dat moet over de rug van Hazes.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 17:08:43 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_30457090
Ook lief van Rachel dat ze met de as van Hazes haar kinderen van tien jaar, op de arm de naam van Hazes in het Chinees liet tatoeren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:09:22 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30457113
'Dat is helemaal zoals Andre het had gewild'
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:45:51 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30458219
Hoe oud is die Raggel dan nu?
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:48:09 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:51:05 #32
82589 S-Two
barba macacu
pi_30458407
Hoe oud was Andre toen dan?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:53:27 #33
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30458625
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Haaibaaike het volgende:
35 jaar is ze !!
Ik dacht dat ze een jaar of 50 was.
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:05:01 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30458826
[quote]Op zaterdag 10 september 2005 17:58 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze een jaar of 50 was.
[/quote

Ze kijkt oud vind je
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 18:07:34 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_30458908
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Haaibaaike het volgende:
35 jaar is ze !!
Mijn god en er dan ouder uitzien dan mijn moeder van 65.

pi_30458989
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef tong80 het volgende:
Ook lief van Rachel dat ze met de as van Hazes haar kinderen van tien jaar, op de arm de naam van Hazes in het Chinees liet tatoeren.

Andlé
Some weasel took the cork out of my lunch...
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 18:12:35 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_30459062
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Andlé
Nee Halez.

pi_30459154
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Andlé
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:20:51 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30459318
Ja ik zag dat gisteren op TV. Ongelofelijk dat ze die kids meesleurt naar de tattooboer. Ze hadden niks te willen, ik vond het een belachelijke vertoning.
"Doet het echt geen pijn, mama?"
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:29:29 #41
88233 Steve
Still the best.
pi_30459567
Het verhaal gaat toch ook dat André zelf misbruikt is toen hij klein was?
En datzelfde ook weer doen met iemand, ook al wilde die Rachel zelf ook wel, .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2005 @ 18:34:59 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_30459710
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:20 schreef Aventura het volgende:
Ja ik zag dat gisteren op TV. Ongelofelijk dat ze die kids meesleurt naar de tattooboer. Ze hadden niks te willen, ik vond het een belachelijke vertoning.
"Doet het echt geen pijn, mama?"
Heel erg idd.En waarom in het Chinees je kind verminken Snapt iemand dat ?

zaterdag 10 september 2005 @ 18:35:10 #43
82589 S-Two
barba macacu
pi_30459716
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij was nu 54 jr
Dus hij was toen 31 en zij 12....

Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30459796
Die broer van André was laatst bij Jensen en hij vertelde dat wat Rachel zegt helemaal niet waar is. Hij mocht (de broer van andre!!) van Rachel niet op de begrafenis van André komen. Die Rachel spoort niet helemaal volgens mij..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_30460107
ziek ziek zieke shit
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_30460423
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het een hele schofterige manier van lijkenpikken. En vooral Rachel is schofterig bezig, met dat boek en al die onthullingen erin. Puur ter glorie van haar eigen ego. Ik kan me niet voorstellen dat het 'is wat Andre had gewild', zoals ze dat altijd zo mooi zegt. Hij durfde het a amper aan z'n eigen vrouw te vertellen, laat staan dat de hele wereld het mocht weten.
De ene zijn dood is de ander zijn brood.

Maar idd de kut hoer

Maar als ik het zo allemaal eens lees, spoorde die Hazes niet, spoorde die 12 jarige Rachel niet.
En was de moeder van die Rachel gewoon een smerige pimp, die haar dochter liet aan pappen met Hazes uit eigenbelang.

Wat een tokkie volk.
pi_30460686
Jezus wat ziek.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_30466139
Die dochter is toch ook 12 ofzo heeft ie daar ook niet aangezeten dan ?
Do it again now
pi_30467129
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die dochter is toch ook 12 ofzo heeft ie daar ook niet aangezeten dan ?
Dat krijg je dan als dit soort verhalen worden gepubliceert, waar of niet. Kinderen worden dan ook hiermee in het openbaar geconfronteerd. Daar heeft die 'huisvriend' niet over nagedacht of kan hem dat niet schelen. Wat Rachel betreft hoop ik dat ze gauw d'r centen vangt en emigreert, maar het zou voor de kinderen óók beter zijn.
pi_30467880
Ziek .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')