en portomonneequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
Puur ter glorie van haar eigen ego.
Oh jaquote:
Ik dacht dat ze een jaar of 50 was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Haaibaaike het volgende:
35 jaar is ze !!
Mijn god en er dan ouder uitzien dan mijn moeder van 65.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:48 schreef Haaibaaike het volgende:
35 jaar is ze !!
Andléquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef tong80 het volgende:
Ook lief van Rachel dat ze met de as van Hazes haar kinderen van tien jaar, op de arm de naam van Hazes in het Chinees liet tatoeren.![]()
Heel erg idd.En waarom in het Chinees je kind verminkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:20 schreef Aventura het volgende:
Ja ik zag dat gisteren op TV. Ongelofelijk dat ze die kids meesleurt naar de tattooboer. Ze hadden niks te willen, ik vond het een belachelijke vertoning.
"Doet het echt geen pijn, mama?"
Dus hij was toen 31 en zij 12....quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij was nu 54 jr
De ene zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het een hele schofterige manier van lijkenpikken. En vooral Rachel is schofterig bezig, met dat boek en al die onthullingen erin. Puur ter glorie van haar eigen ego. Ik kan me niet voorstellen dat het 'is wat Andre had gewild', zoals ze dat altijd zo mooi zegt. Hij durfde het a amper aan z'n eigen vrouw te vertellen, laat staan dat de hele wereld het mocht weten.
Dat krijg je dan als dit soort verhalen worden gepubliceert, waar of niet. Kinderen worden dan ook hiermee in het openbaar geconfronteerd. Daar heeft die 'huisvriend' niet over nagedacht of kan hem dat niet schelen. Wat Rachel betreft hoop ik dat ze gauw d'r centen vangt en emigreert, maar het zou voor de kinderen óók beter zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die dochter is toch ook 12 ofzo heeft ie daar ook niet aangezeten dan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |