Die ego's altijd..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
Waar blijft het jongens topic goftedommeWij zijn ook echt tof!
Wij mogen jullie ook niet..quote:
hou je dan van hermafrodieten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wij mogen jullie ook niet.. [afbeelding]
Die stenen lijken meer op hoe zaadcellen altijd afgebeeld worden... kan aan mij liggen..quote:
Lees de OP eens.. de seks is wel goed natuurlijk!quote:
iemand heeft hier seks nodigquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die stenen lijken meer op hoe zaadcellen altijd afgebeeld worden... kan aan mij liggen..
Kijk eens goed naar dat plaatje, en zeg dan eens dat ik ongelijk heb..quote:
Dat is toch ook het belangrijkste van allesquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef Asics het volgende:
ze willen alleen maar met je neuken
quote:
een gemiddeld meisje doet niet aan dat soort zaken richting jongens zeg maar......quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die stenen lijken meer op hoe zaadcellen altijd afgebeeld worden... kan aan mij liggen..
Kom dat niet duidelijk is dat je een wijf ben denkquote:
paultjuhhh heeft m gepost.. ga daar maar verhaal bij halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef Fok_you het volgende:
[..]
een gemiddeld meisje doet niet aan dat soort zaken richting jongens zeg maar......![]()
Hoe de fuck kan er nou niet duidelijk zijn dat ik een 'wijf' ben?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kom dat niet duidelijk is dat je een wijf ben denk
Dan 'trekt' het toch meer, als het ware...![]()
hoiquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
paultjuhhh heeft m gepost.. ga daar maar verhaal bij halen
Janetje... wtf is dat voor naam voor een gleufquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan er nou niet duidelijk zijn dat ik een 'wijf' ben?
Dat is niet de naam voor een gleuf.. maar voor mij..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Janetje... wtf is dat voor naam voor een gleuf![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is niet de naam voor een gleuf.. maar voor mij..
Kan ik er wat aan doen dat mn ma me Janet heeft genoemd?
On topic
Jongens.. bah..
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Fok_you het volgende:
hee vieze spammert, je site doet het niet!![]()
even aantonen dat jij ook stom ben?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Zie TT
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef Fok_you het volgende:
[..]
even aantonen dat jij ook stom ben?![]()
lkkr lache met jouquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Guidoow het volgende:
kom jongens. laten we een topic starten: "Meiden zijn echt stom"
.....quote:
Dan kom je een n tekort..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ik las het toch echt als jannetje zo van kleine jan zeg maar
![]()
foutje, moet kunnen...quote:
Dat is half fok..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef Fok_you het volgende:
[..]
foutje, moet kunnen...
ben wannabee-lesdictyschg![]()
jongen met lang haar ? aka `hippie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is half fok..
Maar geeft de ava dan ook geen enkele clue?
En je roept ook niet de hele dag: "mine, mine.. mine.. mine"?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef Fok_you het volgende:
ava zegt nix want eehh...
weet je...
pssst...!
niet doorvertellen hoor!!
[fluistert] eigenlijk ben ik ook helemaal geen meeuw [/fluistert]![]()
![]()
Ik zat erop te wachten.quote:
Ja, daar moeten we ook eerlijk over wezen..quote:
06-06YILDIZquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
*veel steentjes gooit..quote:
Is dat wat je moeder net zei?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef vbmot het volgende:
Wat doe jij achter die pc? Er moet vast nog wel ergens gedweild worden en als je zelf niks weet verzin ik nog wel wat huishoudelijke klusjes voor je. En nee, geen seks want je ziet er echt niet uit.
Praat mijn moeder tegen jouquote:
Als het te moeilijk voor je wordt wil ik het wel uitleggen hoor.quote:Beetje te veel informatie hoor..
Ja, ik heb in je fotoboek gekekenquote:Arme jongen...
En met jou wel wil je zeggen?quote:Sex met je moeder is natuurlijk ook niet helemaal normaal..
KLB is ook wel goed hoorquote:Als ik jou was zou ik er een topic over openen.. in R&P.. .
Nee, in praktijk is het richting een zakdoekje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef Fok_you het volgende:
[..]
een gemiddeld meisje doet niet aan dat soort zaken richting jongens zeg maar......![]()
Nee, tegen jou (hoop ik toch) daarom vroeg ik het aan jou..quote:
Please do..quote:Als het te moeilijk voor je wordt wil ik het wel uitleggen hoor.
quote:Ja, ik heb in je fotoboek gekeken
Nee, dat is niet normaal, dat is een voorrecht..quote:En met jou wel wil je zeggen?
quote:KLB is ook wel goed hoor![]()
As good a moment as any..quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Heej uhmm Janetje? dis is zeker een slecht moment om te vragen of je jouw tieten wilt posten of niet?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Jongens zijn vies!
quote:schaaaaaat, ik heb een leuke broek gezien
Dat heeft er niks mee te maken. Jongens laten boeren en scheten in het openbaar en dat is vies.quote:
hey dat jullie nooit poepen daar kan ik niks aan doen. Bovendien is het laten van boeren en scheten best ok, tenzij ze niet stinken jah!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Jongens laten boeren en scheten in het openbaar en dat is vies..
Ja, maar het hoeft toch niet zo in het openbaar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hey dat jullie nooit poepen daar kan ik niks aan doen. Bovendien is het laten van boeren en scheten best ok, tenzij ze niet stinken jah!.
Zal ik dan in het vervolg maar thuis de bank onder ruften terwijl we samen gezellig een romantisch avondje hebben??quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja, maar het hoeft toch niet zo in het openbaar?.
Nee! Gewoon op de plee ofzo als er niemand bij is, je weet toch.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zal ik dan in het vervolg maar thuis de bank onder ruften terwijl we samen gezellig een romantisch avondje hebben??.
okquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee! Gewoon op de plee ofzo als er niemand bij is, je weet toch..
Jij bent aan slag, hier heb je m'n knuppel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
We zijn nu bij het tweede honk.
Hihi schattig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij bent aan slag, hier heb je m'n knuppel..
binnen honkballen gaat helemaal niet joh gekkie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef Janetje het volgende:
Get a room..
Tussen de 5 en 14 zijn het jongetjes, tussen de 15 en 20 zijn het jongens en 21 en ouder zijn mannen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Heatseeker het volgende:
Janetje wat versta je onder jongens, in de zin van welke leeftijdscatagorie?
ook jij bent stom, je kan er niet onderuit. tenzij je met DD honkbalt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Heatseeker het volgende:
Sinds wanneer heet jij Janetjequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tussen de 5 en 14 zijn het jongetjes, tussen de 15 en 20 zijn het jongens en 21 en ouder zijn mannen.
Ofzo..
Sinds nu dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij Janetje![]()
Niet honkbalt maar knikkertquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ook jij bent stom, je kan er niet onderuit. tenzij je met DD honkbalt..
Wat een wisselende stemmingen toch steeds. Als je op die leeftijd al opvliegers hebt moet je toch even de huisarts aan het schrikken gaan makenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, tegen jou (hoop ik toch) daarom vroeg ik het aan jou..
[..]
Please do..
[..]
Knap hoor, het foboknopje kunnen vinden..
[..]
Nee, dat is niet normaal, dat is een voorrecht..
[..]
Ik zie hem zo wel verschijnen..
ik gaf ook geen antwoord voor janetje. Ik zei alleen dat je stom was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij Janetje![]()
ga jij maar met je knikkertjes spelen, dan ga ik verder met m'n knuppel.quote:
Ik had het tegen DDquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik gaf ook geen antwoord voor janetje. Ik zei alleen dat je stom was..
Beginnen we net een beetje met rellen en dan kom jij hier positief doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer hoor. Dat gebash tussen jongens en meisjes. Uiteindelijk smelten ze toch wel samen, en dat is de harde waarheid..
Alles van het mannelijk geslacht dat nog een verantwoordelijkheidsgevoel moet ontwikkelen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:25 schreef Heatseeker het volgende:
Ja maar je moet toch lief voor elkaar zijn. Er is al genoeg ellende op de wereld zei mijn moeder altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:34 schreef vbmot het volgende:
[..]
Beginnen we net een beetje met rellen en dan kom jij hier positief doen![]()
+2 Scherp.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alles van het mannelijk geslacht dat nog een verantwoordelijkheidsgevoel moet ontwikkelen..
Bijna alle leeftijdscategorieen dus..
Alweer? Man, kom er net vandaan. Tja, wat wil je he.. als je net uit een geestelijk ziekenhuis bent ontslagen en nog volledig onder de valium zit, wisselen je stemmingen wel eens..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef vbmot het volgende:
[..]
Wat een wisselende stemmingen toch steeds. Als je op die leeftijd al opvliegers hebt moet je toch even de huisarts aan het schrikken gaan maken![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alles van het mannelijk geslacht dat nog een verantwoordelijkheidsgevoel moet ontwikkelen..
Bijna alle leeftijdscategorieen dus..
Ach, het komt ooit nog wel goed met je hoor...quote:
Ja, met jou vast ook welquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, het komt ooit nog wel goed met je hoor...
Eenmaal in het abattoir..quote:
Wat een smerige manier om mij het zwijgen op te leggen. Ik kan hier natuurlijk 1001 rotopmerkingen over maken, maar dat wordt dan weer als laag bij de gronds gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alweer? Man, kom er net vandaan. Tja, wat wil je he.. als je net uit een geestelijk ziekenhuis bent ontslagen en nog volledig onder de valium zit, wisselen je stemmingen wel eens..
Ik betwijfel het.. maar das niet erg..quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef vbmot het volgende:
[..]
Wat een smerige manier om mij het zwijgen op te leggen. Ik kan hier natuurlijk 1001 rotopmerkingen over maken, maar dat wordt dan weer als laag bij de gronds gezien![]()
Trut! Ego betekent -> oprotten in jou geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die ego's altijd..Hélemaal niks natuurlijk...
Ok, seks is dan wel weer een pluspunt.. maar het zijn eigenlijk allemaal klootzakken toch?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:26 schreef Spammert het volgende:
[..]
Trut! Ego betekent -> oprotten in jou geval.
Voor sex -> neem een dildo en zet hem op standje 69.
Behalve bij potten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef Renmaestro het volgende:
Ik heb een piemel. Ergo: ik ben niet stom.
Ey cerr.. ja.. sorry.. jij ook..quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve bij potten.
Subtiele kick ja.
Pfrt Janetje.
Wat ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey cerr.. ja.. sorry.. jij ook..
TTquote:
Pfrt, krijg ebola en sterf!quote:
quote:
Wijven zijn echt stomquote:Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef Renmaestro het volgende:
Meisjes zijn vies. Maar nu ga ik offtopic.
Je hebt meisjes en je hebt wijven hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wijven zijn echt stom
Alsjeblieft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |