Eenmaal in het abattoir..quote:
Wat een smerige manier om mij het zwijgen op te leggen. Ik kan hier natuurlijk 1001 rotopmerkingen over maken, maar dat wordt dan weer als laag bij de gronds gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alweer? Man, kom er net vandaan. Tja, wat wil je he.. als je net uit een geestelijk ziekenhuis bent ontslagen en nog volledig onder de valium zit, wisselen je stemmingen wel eens..
Ik betwijfel het.. maar das niet erg..quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef vbmot het volgende:
[..]
Wat een smerige manier om mij het zwijgen op te leggen. Ik kan hier natuurlijk 1001 rotopmerkingen over maken, maar dat wordt dan weer als laag bij de gronds gezien![]()
Trut! Ego betekent -> oprotten in jou geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die ego's altijd..Hélemaal niks natuurlijk...
Ok, seks is dan wel weer een pluspunt.. maar het zijn eigenlijk allemaal klootzakken toch?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:26 schreef Spammert het volgende:
[..]
Trut! Ego betekent -> oprotten in jou geval.
Voor sex -> neem een dildo en zet hem op standje 69.
Behalve bij potten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef Renmaestro het volgende:
Ik heb een piemel. Ergo: ik ben niet stom.
Ey cerr.. ja.. sorry.. jij ook..quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Behalve bij potten.
Subtiele kick ja.
Pfrt Janetje.
Wat ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey cerr.. ja.. sorry.. jij ook..
TTquote:
Pfrt, krijg ebola en sterf!quote:
quote:
Wijven zijn echt stomquote:Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef Renmaestro het volgende:
Meisjes zijn vies. Maar nu ga ik offtopic.
Je hebt meisjes en je hebt wijven hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wijven zijn echt stom
Alsjeblieft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |