Die ego's altijd..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
Waar blijft het jongens topic goftedommeWij zijn ook echt tof!
Wij mogen jullie ook niet..quote:
hou je dan van hermafrodieten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wij mogen jullie ook niet.. [afbeelding]
Die stenen lijken meer op hoe zaadcellen altijd afgebeeld worden... kan aan mij liggen..quote:
Lees de OP eens.. de seks is wel goed natuurlijk!quote:
iemand heeft hier seks nodigquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die stenen lijken meer op hoe zaadcellen altijd afgebeeld worden... kan aan mij liggen..
Kijk eens goed naar dat plaatje, en zeg dan eens dat ik ongelijk heb..quote:
Dat is toch ook het belangrijkste van allesquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef Asics het volgende:
ze willen alleen maar met je neuken
quote:
een gemiddeld meisje doet niet aan dat soort zaken richting jongens zeg maar......quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die stenen lijken meer op hoe zaadcellen altijd afgebeeld worden... kan aan mij liggen..
Kom dat niet duidelijk is dat je een wijf ben denkquote:
paultjuhhh heeft m gepost.. ga daar maar verhaal bij halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef Fok_you het volgende:
[..]
een gemiddeld meisje doet niet aan dat soort zaken richting jongens zeg maar......![]()
Hoe de fuck kan er nou niet duidelijk zijn dat ik een 'wijf' ben?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kom dat niet duidelijk is dat je een wijf ben denk
Dan 'trekt' het toch meer, als het ware...![]()
hoiquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
paultjuhhh heeft m gepost.. ga daar maar verhaal bij halen
Janetje... wtf is dat voor naam voor een gleufquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan er nou niet duidelijk zijn dat ik een 'wijf' ben?
Dat is niet de naam voor een gleuf.. maar voor mij..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Janetje... wtf is dat voor naam voor een gleuf![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is niet de naam voor een gleuf.. maar voor mij..
Kan ik er wat aan doen dat mn ma me Janet heeft genoemd?
On topic
Jongens.. bah..
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Fok_you het volgende:
hee vieze spammert, je site doet het niet!![]()
even aantonen dat jij ook stom ben?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Zie TT
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef Fok_you het volgende:
[..]
even aantonen dat jij ook stom ben?![]()
lkkr lache met jouquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Guidoow het volgende:
kom jongens. laten we een topic starten: "Meiden zijn echt stom"
.....quote:
Dan kom je een n tekort..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ik las het toch echt als jannetje zo van kleine jan zeg maar
![]()
foutje, moet kunnen...quote:
Dat is half fok..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef Fok_you het volgende:
[..]
foutje, moet kunnen...
ben wannabee-lesdictyschg![]()
jongen met lang haar ? aka `hippie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is half fok..
Maar geeft de ava dan ook geen enkele clue?
En je roept ook niet de hele dag: "mine, mine.. mine.. mine"?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef Fok_you het volgende:
ava zegt nix want eehh...
weet je...
pssst...!
niet doorvertellen hoor!!
[fluistert] eigenlijk ben ik ook helemaal geen meeuw [/fluistert]![]()
![]()
Ik zat erop te wachten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |