Herhalen ? Heb je die Tanja wel eens gehoord. Die Tanja die heeft last van het Remie syndroom.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ze hoeft het niet CONTINUE te herhalen!!!
(ik zeg dit nu voor de 3e keer, OMG ik wordt een Lieske)
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef charlysilva het volgende:
Ik wordt in en buiten bed niet vrolijk hoor van Rob.![]()
een wurg contractquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef teamlead het volgende:
ze hebben dus een contract tot eind 2006......
helaas niet nee want als dat het geval was zou het nooit voor Tanja kiezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Senna het volgende:
[..]
Het kind hoeft niet aangevallen te worden. Een kind kiest de ouders niet zelf
Nou, Ralph en Ingrid blijken elkaar dus al te kennen uit het Haagse uitgaansleven en van een club (al werd mij niet duidelijk wat voor club).quote:
Dat moet wel. Het dringt niet door bij dat achterlijke wijf die haar steeds in de rede valt. Die blijft maar verdedigen wat BB flikt, alleen maar omdat ze bang is dat het programma stopt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ze hoeft het niet CONTINUE te herhalen!!!
(ik zeg dit nu voor de 3e keer, OMG ik wordt een Lieske)
Jij hebt zeker Lieske's "ik level niet met de groep, boehoe"-dag gemist?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Herhalen ? Heb je die Tanja wel eens gehoord. Die Tanja die heeft last van het Remie syndroom.
Als dat kind niet in der buik zat dan zat Tanja nu niet eens in dat huis !quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Denk ff na zeg.alsof die baby er wat aan kan doen.
Dit is een ander geval... Tanja zelf is niet populair bij de kijkers en zal nooit kunnen winnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Met de telkens veranderende regels van BB weet je het maar nooit.
tis in iedergeval een begin....Lies gaat wel de discussie aan met de oude heks.... ff warm draaienquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En nu nog in de porem van Tanja dan krijgt ze pas een + puntje...nu is het eerder een verwaande puber
Iets dat Kingdom heet? (Ralph: Kindum....)quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, Ralph en Ingrid blijken elkaar dus al te kennen uit het Haagse uitgaansleven en van een club (al werd mij niet duidelijk wat voor club).
In welk opzicht is er sprake van moeten? Iedere bewoner kan op elk moment het pand verlaten en heeft zichzelf vrijwillig opgegeven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Davidboaz het volgende:
Ondanks dat Tanja er zelf voor heeft gekozen om mee te doen vind ik het een slechte zaak dat een zwangere vrouw van haar leeftijd deze stress moet hebben. De eindredactrice zou zich eigenlijk de ogen uit haar kop moeten schamen.
Net zoals die anderen bedoel je. Tot nu toe zitten ze allemaal nog te klagen over elkaar.... zonder dat die persoon erbij is. Lieske valt Tanja ook niet aan, MAAR BB !!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En nu nog in de porem van Tanja dan krijgt ze pas een + puntje...nu is het eerder een verwaande puber
ik gok de Plazaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, Ralph en Ingrid blijken elkaar dus al te kennen uit het Haagse uitgaansleven en van een club (al werd mij niet duidelijk wat voor club).
Dat ze elkaar al van zien kenden, vreemd dat ze elkaar niet beter kenden, hoe ze tegen BB aankijken, dat Ralph hoopt er gewoon in te blijven maar dat hij de spanning wel voelt, over dat hij er als ex is ingekomen etc. Dat hij het waardeerde dat Lieske de envelop had gepakt door te zeggen: "ik heb de eerste gepakt, dan pak ik de tweede ook". Was gewoon een prettig, rustig gesprek.quote:
Simpel opgelost, betaal der schulden en stress zal als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Davidboaz het volgende:
Ondanks dat Tanja er zelf voor heeft gekozen om mee te doen vind ik het een slechte zaak dat een zwangere vrouw van haar leeftijd deze stress moet hebben. De eindredactrice zou zich eigenlijk de ogen uit haar kop moeten schamen.
Tot nu toe wint ze het niet....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis in iedergeval een begin....Lies gaat wel de discussie aan met de oude heks.... ff warm draaien
Niet subjectief luister, Scan. Ze valt Tanja (terecht) ook aan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net zoals die anderen bedoel je. Tot nu toe zitten ze allemaal nog te klagen over elkaar.... zonder dat die persoon erbij is. Lieske valt Tanja ook niet aan, MAAR BB !!!
Lieske heeft geen probleem met Tanja,. maar met de Big Brother luitjes. En die luisteren allemaal wel mee!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
tis in iedergeval een begin....Lies gaat wel de discussie aan met de oude heks.... ff warm draaien
Bestaat die nogquote:
En gelijk heeft Lieske!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft geen probleem met Tanja,. maar met de Big Brother luitjes. En die luisteren allemaal wel mee!
LOL ... subjectief luisteren heb jij uitgevonden! Lieske kan echt nietsgoed doen in jouw ogenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:54 schreef Day het volgende:
[..]
Niet subjectief luister, Scan. Ze valt Tanja (terecht) ook aan.
Bij een eerlijke stemming niet nee.........................quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dit is een ander geval... Tanja zelf is niet populair bij de kijkers en zal nooit kunnen winnen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Copycat het volgende:
Kijk, dit zijn de interessante discussies!
![]()
[..]
En dan morgen Tanja moven en Anne erin.
Aha, thanksquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat ze elkaar al van zien kenden, vreemd dat ze elkaar niet beter kenden, hoe ze tegen BB aankijken, dat Ralph hoopt er gewoon in te blijven maar dat hij de spanning wel voelt, over dat hij er als ex is ingekomen etc. Dat hij het waardeerde dat Lieske de envelop had gepakt door te zeggen: "ik heb de eerste gepakt, dan pak ik de tweede ook". Was gewoon een prettig, rustig gesprek.
Nee, dat is niet waar (heb net toegegeven dat ze een mooi figuur heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL ... subjectief luisteren heb jij uitgevonden! Lieske kan echt nietsgoed doen in jouw ogen
Ik gok op Linda.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
Whehehe joost wil een circus, en 3 keer raden wie een drankcircus wil.
En wat legt doe 'heks' dan uit. Dat zij er met een ander contract ingekomen is dus dat er geen vergelijking te trekken valt. Jij die hele dagen hiermee bezig is zou dat toch ook moeten wetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net zoals die anderen bedoel je. Tot nu toe zitten ze allemaal nog te klagen over elkaar.... zonder dat die persoon erbij is. Lieske valt Tanja ook niet aan, MAAR BB !!!
Ik hoorde Ralph iets zeggen over "ook niet zo raar in dezelfde stad". En dan ga ik er vanuit dat hij het over Den Haag heeft.quote:
Het zou weer wat leven in de brouwerij brengen in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Dat zou gaaf zijn![]()
Dan zet ik het geluid van de streams heel hard![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:57 schreef Flakkie01 het volgende:
Zie net een mooie Kreet voor Rob Staan "I'm not a complete idiot ! some parts are missing!""![]()
Wel gezien, maar lieske is nog een 10-er die door meerdere min of meer werd aangevallen. lieske is naief en dat maakt haar ook gewoon puur, dat in tegenstelling tot bv chantal die haar mening aanpast aan wat ze denkt over de publieke opinie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Lieske's "ik level niet met de groep, boehoe"-dag gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |