Is ze 15quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Op je 15 al lippen als Marijke Helweger.
Je hebt helemaal gelijk, tis echt een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind ze (op deze foto) wel mooi.
.
A. Dank jequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
maar 't ziet er mooi uit hoor Diz![]()
is het heel erg dat ik het nut hier nooit helemaal in zie??
ze is pas 15 he??! onvoorstelbaar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Vinden jullie haar op deze foto lelijk?
[afbeelding]
Die neusquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, tis echt een mooie vrouw.
[afbeelding]
LOL is dat dezelfde?! wat styling al niet met een mens kan doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Stichting Martijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is ze 15. Waar is ze bekend van dan?
Dude, ze is 15. Ze moet nog groeien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Whahaha, dat excuus moet ik even onthouden. Kan dat nog als je net 21 bent ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ze is 15. Ze moet nog groeien.
Alleen zijn haar lippen al volgroeid en de rest van haar hoofd niet..
Ze moeten gewoon een minimumage nemen van 18 ofzo, dan kan je pas de echte resultaten zien. Dit is gewoon pedofiele concurrentievervalsing.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ze is 15. Ze moet nog groeien.
Alleen zijn haar lippen al volgroeid en de rest van haar hoofd niet..
mja ik bedoel ook meer inhoudelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
B. Geeft niet, je bent een vrouw en je doet niet aan informatica
Een van de meest lelijke topmodellen die ik in jaren heb gezienquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL is dat dezelfde?! wat styling al niet met een mens kan doen
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Een van de meest lelijke topmodellen die ik in jaren heb gezien.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
OMGquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bij GTST zijn de vrouwen stukken mooier als ze huilen.
Ow, mijn excuses. Maar ze's wel een van de modellen? Wat zijn ze op het zachts gezegd tyfuslelijk zeg. Als je mij een uur op straat geef kan ik zo 100 mooiere vrouwen fotograferen die mooier zijn dan de winnaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Dat is niet die winnares.
Ja en? Surf eens op sugababes.nl rondquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hier is het gewoon een mooi meisje..
.
Sugababes.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja en? Surf eens op sugababes.nl rond. M'n lul wordt er niet kouder of stijver van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |