Dat zijn 2 nichten, dus dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:50 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou, dit zo via dit forum horen vind ik anders ook behoorlijk traumatiserend hoor.... Had ik echt nooit verwacht. Nou ga je me zeker ook vertellen dat Ernie en Bert niet echt bij elkaar in 1 huis wonen?
weet ik niet zeker. Wel is zeker dat de neef van P. Hinault, B. Hinault (de bekende Zwitserse voetballer) een normale huid had.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:50 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Heeft die acteur dan een pak aan, of hebben ze de huid van P. Hinault eraf gestroopt en hangen ze dat om die acteur heen?
Oja. McCartney's nieuwe album. Ik hoop dat als ik 'm achteruit draai, ik eindelijk het felbegeerde recept van zuurdesembrood kan ontcijferen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:38 schreef WouterB het volgende:
overigens ben ik bang dat we erg afdwalen van het belangrijke topic
Denk ik ook.. Dit gaat niet over Pino (wie er dan in het pak moge zitte) maar over de geweldige Stones-zanger Mc. Cartney die solo gaat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:38 schreef WouterB het volgende:
overigens ben ik bang dat we erg afdwalen van het belangrijke topic
Ik las inderdaad ergens dat hij een instrumentale accordeon-cd gaat opnemen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:41 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een ander Stones-lid ook solo gaat (Dinand Woestoff)
Echt waar? Gaaf! Ik vind het altijd zo gaaf als muzikanten iets heel anders doen. Ik bedoel, accordeon is iets heel anders dan bastriangel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik las inderdaad ergens dat hij een instrumentale accordeon-cd gaat opnemen.
Hopelijk wordt het dan beter dan die eenmansversie van de "Sound of Music" die hij een paar jaar geleden op de plaat zette..quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:52 schreef rompompom het volgende:
Jullie zijn in de war met Denny Christian! Maar die neemt geen accordeon-cd op, hij gaat de musical "War of the Worlds" in het Nederlands opnemen. En hij doet alle stemmen zelf na!
Nee, ik meen dat dit nog ergens te maken heeft met de hippiegedachte, omdat de band ooit opgericht is door Joan Baez, hebben ze besloten, om haar gedachtengoed te eren, om nooit een bandlid uit de band te gooien. Dus als iemand ziekzwakmisselijk of gewoon niet (meer) goed genoeg was, kwam er iemand bij om de taken over te nemen. Maar de oorspronkelijke muzikant mocht gewoon blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef WouterB het volgende:
wat ik me ineens af begin te vragen: dat The rolling stones uit ca. 30 muzikanten bestaan dat weten we allemaal, maar komt dit nu voort uit de gedachte om de band om te vormen tot een Big Band of niet? Ik meen dat met name de saxofonist, Charlie Parker Watts, plannen in die richting schijnt te hebben.
Mooie gedachte en Love is strong is dan ook een toepasselijk nummerquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, ik meen dat dit nog ergens te maken heeft met de hippiegedachte, omdat de band ooit opgericht is door Joan Baez, hebben ze besloten, om haar gedachtengoed te eren, om nooit een bandlid uit de band te gooien. Dus als iemand ziekzwakmisselijk of gewoon niet (meer) goed genoeg was, kwam er iemand bij om de taken over te nemen. Maar de oorspronkelijke muzikant mocht gewoon blijven.
Jaaa, daar hebben ze toen toch die dance-plaat "Groet'n uut Grollo" opgenomen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:15 schreef Zanderrr het volgende:
Ze hebben toch ook zo'n hippiecommune in een boerderij ergens in Drenthe? Al heb ik weleens vernomen dat ze zich daar ook gevestigd hebben vanwege het gunstige Nederlandse belastingklimaat.
En vergeet niet die prachtige ballad: Roots Bloody Rootsquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Jaaa, daar hebben ze toen toch die dance-plaat "Groet'n uut Grollo" opgenomen?
Ja, echt een gave ghetto-diss naar The Roots was datquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
En vergeet niet die prachtige ballad: Roots Bloody Roots
Dat was toch van het side-project van die mondharmonicaspeler, Max Marlboro?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
En vergeet niet die prachtige ballad: Roots Bloody Roots
Verrek ja, Max Marlboro, het enige bandlid dat niet rookt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:24 schreef cafca het volgende:
Dat was toch van het side-project van die mondharmonicaspeler, Max Marlboro?
Ja maar zo hoort dat he? Net zoals die ene van ZZ Top, Danny Hair, da's het enige bandlid zonder haar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:25 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Verrek ja, Max Marlboro, het enige bandlid dat niet rookt.
Zo heeft Johnny "Guitar" Watson ook altijd extreem veel moeite met live-optredens.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja maar zo hoort dat he? Net zoals die ene van ZZ Top, Danny Hair, da's het enige bandlid zonder haar.
Om nog maar niet te spreken van Tom Dick, de zanger van de Dickies.....
Ja, da's waar. Vandaar dat hij alleen maar kan play backen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:47 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zo heeft Johnny "Guitar" Watson ook altijd extreem veel moeite met live-optredens.
Ik dacht dat de band Live nooit "live" optrad... ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:47 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zo heeft Johnny "Guitar" Watson ook altijd extreem veel moeite met live-optredens.
Het badkamerraampje, toch? Daar hebben ze volgens mij ooit nog eens een nummer over geschreven: "She came in through the bathroom window"quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:16 schreef webfreak het volgende:
Zo kwamen the Doors altijd door het raam naar binnen bij een optreden...
Klopt!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:18 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Het badkamerraampje, toch? Daar hebben ze volgens mij ooit nog eens een nummer over geschreven: "She came in through the bathroom window"
Toen leadsinger B.B. King er echter achteraan moest, hebben ze maar gewoon een stuk uit de muur gehauwen, naar verluid.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:22 schreef webfreak het volgende:
[..]
Klopt!
Jim was toen echter al in z'n dikke periode, dus dat was nog een heel gedoe.
Uiteindelijk lukte het toch telkens weer 'with a little help from his friends'.
Inderdaad. Het schijnt dat daar destijds nog een hoop heibel over is geweest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Toen leadsinger B.B. King er echter achteraan moest, hebben ze maar gewoon een stuk uit de muur gehauwen, naar verluid.
Brian Jones nam de zin "Fixing a hole in the ocean" echter iets te serieus, en begaf zich naar het zwembad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:10 schreef Schorpioen het volgende:
Gelukkig waren daarna de Stones er weer, die fixten het gat waar de regen binnenkwam.
Om nog maar te zwijgen over de zin "Hello, I love you", die Jim Morrison er op zijn beurt uitflapte.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:37 schreef WouterB het volgende:
Kan hij wel mooi ontkennen, maar de zin "Hello, is there anybody in there" geeft toch wel aan dat hij er meer van wist...
Maar wel mooi zelf the Waterboys opgericht, die dan weer over een gat in de maan zongen.. creedence clearwater revival zouden zich omdraaiien in hun graf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:14 schreef webfreak het volgende:
[..]
Brian Jones nam de zin "Fixing a hole in the ocean" echter iets te serieus, en begaf zich naar het zwembad.
Roger Waters heeft altijd ontkend dat het daaropvolgende incident met zijn achternaam te maken zou hebben.
En zo bleef CCR maar draaien in haar graf.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar wel mooi zelf the Waterboys opgericht, die dan weer over een gat in de maan zongen.. creedence clearwater revival zouden zich omdraaiien in hun graf.
Counting Crows, is dat geen tribute band van de Black Crowes? Omdat die altijd stoned waren stonden ze vaak niet met z'n allen op het podium vandaar dat ze even geteld moesten worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
En zo bleef CCR maar draaien in haar graf.
"Turn turn turn" snauwden the Counting Crows hen nog toe.
Waarna hij stikte in zijn eigen kots...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:41 schreef WouterB het volgende:
Kraaien? Doet me een beetje aan Axl Rose denken, die scheen op het podium nogal eens de hoofden van kraaien af te bijten.
Wie had ooit gedacht dat diezelfde Slash 20 jaar éérder nog eens bij the Velvet Underground terecht zou komen. Gouwe tijden.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarna hij stikte in zijn eigen kots...
Slash was slimmer, die sloeg die kraaienkoppen gewoon af met een zeis. Goeie band overigens dat nirvana
Carlo Boszhart was hier getuige van en schreef toen de rockopera 'The piano have been drinking', dat vervolgens door Freddie Mercury en Monserrat Caballe werd uitgevoerd in het centrum van Barcelona. Die goede oude tijdquote:Op woensdag 14 september 2005 07:46 schreef webfreak het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat diezelfde Slash 20 jaar éérder nog eens bij the Velvet Underground terecht zou komen. Gouwe tijden.
Het was de CD "Velvet Underground & Slash" (met die grote, gele, ongepelde perzik op de hoes), waarop hij een duet aanging met Tom Waits, te weten Waitsing For My Man. Spijtig genoeg liet Tom nogal op zich wachten, en heeft Slash 't nummer alleen opgenomen.
Later bleek overigens dat Waits wel degelijk op tijd in de studio was, maar dat Slash hem niet gezien had door zijn grote hoed. "You Can Leave You Hat On" reageerde Waits woedend, en gaf zijn piano wat te drinken.
Oja, nou je het zegt ja, "Mental McCartney does schuurfeesten". Gouden programma, zo slecht zie je ze niet vaakquote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, wat loopt dit topic goed. En dat voor een zanger die niets meer heeft gepresteerd sinds hij bij TMF dronken tienermeisjes in boerenzuiphollen uit de kleren probeert te praten voor de camera.
is dat niet dat programma waarin die zanger van Normaal, Luciano Pavarotti heet hij geloof ik, zich zo vreselijk misdroeg met die tuinslang, die tros bananen en die shetland pony?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oja, nou je het zegt ja, "Mental McCartney does schuurfeesten". Gouden programma, zo slecht zie je ze niet vaak
Nee joh, je bent in de war met Marc Anthonyquote:Op woensdag 14 september 2005 09:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat niet dat programma waarin die zanger van Normaal, Luciano Pavarotti heet hij geloof ik, zich zo vreselijk misdroeg met die tuinslang, die tros bananen en die shetland pony?
Is dat die flamengodanser die onlangs met de hoogzwangere ex-vrouw van Grad Damen is getrouwd?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:59 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Nee joh, je bent in de war met Marc Anthony
Je bedoeld Heini Klumm??quote:Op woensdag 14 september 2005 10:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is dat die flamengodanser die onlangs met de hoogzwangere ex-vrouw van Grad Damen is getrouwd?
Ik hoorde een gerucht dat Grad Damen ondertussen Jennifer Lopez ook bezwangerd zou hebben, en dat ze gaan trouwen. Bezig baasje, die Grad...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:34 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Je bedoeld Heini Klumm??
Die is inmiddels bevallen... Troste pappa Marc is erg gelukkig en heeft verdere opnames voor zijn TV-programma gelijk stop gezet.
Klopt... Jennifer Lopez zit samen met Willeke Alberti op zwangerschapsyogaquote:Op woensdag 14 september 2005 10:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik hoorde een gerucht dat Grad Damen ondertussen Jennifer Lopez ook bezwangerd zou hebben, en dat ze gaan trouwen. Bezig baasje, die Grad...
Kijk aan, gezellig. Maar ik wist niet dat Willeke zwanger is. Fijn dat die hersteloperatie is gelukt. Wie is de gelukkige vader?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:44 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Klopt... Jennifer Lopez zit samen met Willeke Alberti op zwangerschapsyoga
Stef Bos, de man die ervan word verdacht het alterego van Fats Domino te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kijk aan, gezellig. Maar ik wist niet dat Willeke zwanger is. Fijn dat die hersteloperatie is gelukt. Wie is de gelukkige vader?
Grad Damen natuurlijk...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Kijk aan, gezellig. Maar ik wist niet dat Willeke zwanger is. Fijn dat die hersteloperatie is gelukt. Wie is de gelukkige vader?
quote:
mmm, er is verwarring over blijkt... Tiepies Willeke om er zo vaag over te doen...quote:
Nee joh...Grad Damen, of eigenlijk The Artist formerly Known As Grad Damen, zoals hij tegenwoordig door het leven gaat, is de voormalige sologitarist van Westlife, die wereldfaam verwierf door zijn onnavolgbare techniek in klassiekers als 'Is this the way to Amarillo' en 'Green green gras of home', waarbij zijn strakke broeken en enorme hoeveelheid borsthaar menig meisjeshart sneller deed kloppen.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef DivineJester het volgende:
Grad Damen was toch die vioolspeler die uit Metallica is gezet omdat ie niet drugsverslaafd was en toen maar zijn eigen Hoboclubje Apocalyptica heeft opgezet?
Apolcalyptica!! Bekend van hits als "Who Let The Dogs Out" en "I Shot The Sherrif (But I Did Not Shoot The Couch)"quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef DivineJester het volgende:
Grad Damen was toch die vioolspeler die uit Metallica is gezet omdat ie niet drugsverslaafd was en toen maar zijn eigen Hoboclubje Apocalyptica heeft opgezet?
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:50 schreef Abbadon het volgende:
De violist die jij bedoelt is volgens mij Ringo 'The Edge' Starr....
Jee, wat leuk om eens een recente foto van Ringo "Thumbs up" Starr te zien!quote:
Nou, ik moet zeggen dat hij ook niet onverdienstelijk de ukelele bespeelt (hij heeft les gehad van Brigitte Kaandorp, vandaar)quote:Op woensdag 14 september 2005 11:55 schreef DivineJester het volgende:
...John "Drumming like a Demon" Frusciantie. .... Maar we weten allemaal dat ie gewoon niet kan drummen en beter panfluitist had kunnen blijven.
Ook ik waardeer voornamelijk zijn panfluit-periode, toen hij samen met Cat Stevens langs de straten stond te panfluiten.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:55 schreef DivineJester het volgende:
Maar om weer even off-topic te gaan, Metallica is, zoals jullie zeker weten zullen, verder gegaan als eenmansbruiloftband onder de naam The Presidents (wat natuurlijk verwarrend is voor de mensen die hem boeken, je verwacht er dan toch minimaal 2) en heeft later (in 1972) nog een bescheiden top tien hitje gehad met "We all go up in a yellow submarine" met, jawel, John "Drumming like a Demon" Frusciantie. Naar het schijnt was dit de reden dat hij uit de Sly and the Stones Family, beter bekend als "De Stones" is gezet. Maar we weten allemaal dat ie gewoon niet kan drummen en beter panfluitist had kunnen blijven.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Jee, wat leuk om eens een recente foto van Ringo "Thumbs up" Starr te zien!
Nee man, dat is Vader "Slap Master" Abraham, die bassist die nog in Star Wars een rolletje heeft gehad, als, hoe toepasselijk, Dart Vader (een grappige verwijzing naar zijn dart verslaving). Ironisch is wel dat ie bijna dart- en vaatziekten is bezweken en sindsdien als blinde door het leven moet....quote:
Vandaar dus ook die blindedart-ontsteking!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:03 schreef DivineJester het volgende:
Nee man, dat is Vader "Slap Master" Abraham, die bassist die nog in Star Wars een rolletje heeft gehad, als, hoe toepasselijk, Dart Vader (een grappige verwijzing naar zijn dart verslaving). Ironisch is wel dat ie bijna dart- en vaatziekten is bezweken en sindsdien als blinde door het leven moet....
[afbeelding]
Vader A, hier lijdend aan vaatkrampen
Jee, dan issie in een paar jaar wel ontzettend afgetakeld zeg, jammer van z'n gezondheid ook. Gelukkig heeft 'ie nog geen dartritis, anders kan 'ie het thumbs-up-slappen wel vergetenquote:Op woensdag 14 september 2005 12:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
[..]
Nee man, dat is Vader "Slap Master" Abraham, die bassist die nog in Star Wars een rolletje heeft gehad, als, hoe toepasselijk, Dart Vader (een grappige verwijzing naar zijn dart verslaving). Ironisch is wel dat ie bijna dart- en vaatziekten is bezweken en sindsdien als blinde door het leven moet....
[afbeelding]
Alhoewel, als je goed kijkt zie je op de achtergrond Kurtney "the legendary fourth beegee" Love (grappig genaamd naar haar tennisverslaving) die Vader A's rug als dartboard gebruikt...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:03 schreef DivineJester het volgende:
Dat is geen darten, dat lijkt maar zo.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Alhoewel, als je goed kijkt zie je op de achtergrond Kurtney "the legendary fourth beegee" Love (grappig genaamd naar haar tennisverslaving) die Vader A's rug als dartboard gebruikt...
Had McCartney (waar dit topic immers over gaat) ook niet een huidziekte? Iets met Liverpooltorren onder zijn kleine teen-nagel en in de linkerelleboogholte?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:52 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat is geen darten, dat lijkt maar zo.
Eigenlijk is het een ruwe acupunctuur-behandeling, die zijn huidziekte zou moeten genezen.
Sjee, als dat alles is... Mia Farrow heeft er een vijfling aan over gehouden... en dat verhelp je niet met accupunctuur!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef Schorpioen het volgende:
Paul had last van Walrus-coocoochicoo. Die had hij in India opgelopen, aan zijn avontuurtje met Mia Farrow.
Erg grondige accupunctuur misschien...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sjee, als dat alles is... Mia Farrow heeft er een vijfling aan over gehouden... en dat verhelp je niet met accupunctuur!
Is dat nou wel verstandig Michael.. Om meteen weer met tieners aan de slag te gaan?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:23 schreef Cosworth het volgende:
Hebben jullie gehoord dat de zanger van Kane (Jan Smit) een duet gaat doen met de kopman van Queen (Michael Jackson)?
Dat had ik nou nooit verwacht!
Jan doet het anders graag bij de oudjes!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:35 schreef webfreak het volgende:
[..]
Is dat nou wel verstandig Michael.. Om meteen weer met tieners aan de slag te gaan?
noem het maar gewoon, met zo'n moeder...ik bedoel, Geri heeft toch jaren in indianenkostuum op de planken gestaan met de overige Village People, bekend van onder anderen de stampende carnavalskrakers 'no milk today' en 'tears in heaven'.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Jan doet het anders graag bij de oudjes!
Zijn moeder Gerri Halliwell gaat trouwens toch meedoen in de nieuwe serie : Gewoon Jan Smit"
Bruce en Geri???quote:Op woensdag 14 september 2005 20:08 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb trouwens van horen zeggen dat Bruce Springsteen (de zevende of achtste drummer van Spinal Tap) de vader van 'gewoon' Jan Smit zou zijn...weet iemand daar meer van?
En Jan Smit is natuurlijk bekend van het tietenlied waarin hij de tieten van zijn Barbie bezingt.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Bruce en Geri???
Dat kan bijna niet. Het is toch algemeen bekend dat Bruce al bijna 15 jaar getrouwd is met Elize van der Horst en Jan Smit is natuurlijk net 12.
Later is dat nagedaan door Michael Jackson (zoals ik al zei, van Queen), jammer dat die dood is nu.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef Schorpioen het volgende:
Bruce heeft een kind en is getrouwd? Kom op, die man is zo gay als Frank Govers! Als je hem in die clip ziet, met dat roze pakje en die stofzuiger, dan zou je denken dat hij het uitgevonden heeft!
Mmm, ik zie toch wel degelijk een gelijkenis... Scheve schaats, Bruce?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:10 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Bruce en Geri???
Dat kan bijna niet. Het is toch algemeen bekend dat Bruce al bijna 15 jaar getrouwd is met Elize van der Horst en Jan Smit is natuurlijk net 12.
Wat lul jij nou over Micheal Jackson en Queen? Israel Kamakawiwo'ole is van Queen, Micheal Jackson komt uit K's Choicequote:Op woensdag 14 september 2005 20:21 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Later is dat nagedaan door Michael Jackson (zoals ik al zei, van Queen), jammer dat die dood is nu.
Eindelijk iemand met verstand van muziek.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:01 schreef DuranK het volgende:
Hoe K's Choice aan zijn naam komt is ook nog een grappig verhaal. Micheal Jackson had zin in kaas en ging naar de supermarkt. Daar trof hij een ongelovelijke grote Kaas Keuze aanDaar maakte hij K's Keuze van, maar een engelse naam klonk stoerder, dus K's Choice
![]()
Ah, eindelijk komt weer eens het nummer voorbij waaraan de 1e gothicband ter wereld zijn naam ontleent heeft: Simply Red Light.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:10 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstand van muziek.
Uiteindelijk nam hij de Rocquefort (uit het gelijknamige nummer van The Police), maar dat mag ik toch wel als algemeen bekend beschouwen
Rķķķcquefort, you don't have to put on the red light
Kon ie mooi zijn pseudoniem BB Queen voor gebruiken.... wat overigens een zus is van Boy George, wat, zoals iedereen weet, de voorman was van Electric Floyd Zeppelin.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:32 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ah, eindelijk komt weer eens het nummer voorbij waaraan de 1e gothicband ter wereld zijn naam ontleent heeft: Simply Red Light.
Gerucht gaat dat de 3e triangelspeler van dit illustere gezelschap, BB King, zijn triangel aan de wilgen heeft gehangen en als zangeres de single: Sk8terboi heeft uitgebracht.
Boy George was als "man" beter bekend onder de naam George Harison en dan zong hij in Queenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kon ie mooi zijn pseudoniem BB Queen voor gebruiken.... wat overigens een zus is van Boy George, wat, zoals iedereen weet, de voorman was van Electric Floyd Zeppelin.
The atrist formerly known as Queen is bekend van de hit Love and Pride. Later ging zij vermomd als pruik headbangers ball presenteren.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Boy George was als "man" beter bekend onder de naam George Harison en dan zong hij in Queen
en van het "You ain't nothing but a black dog" en "Stairway to Kevin Federline"quote:Op donderdag 15 september 2005 23:48 schreef BrianMay het volgende:
Hij heeft vroeger voor hij professioneel ging zingen samen in een band gezeten met Chubby Checker, de man die we natuurlijk allemaal kennen van de wereld hit Heartbreak Hotel
quote:Op vrijdag 16 september 2005 05:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
en van het "You ain't nothing but a black dog" en "Stairway to Kevin Federline"
De hit die daarna kwam was nog stukken beter. 'Ebony and Ivo Niehe'quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:20 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
![]()
Stairway to Federline was van Iron Maiden. Geweldig nummer overigens, met die fagotsolo van Rufus Wainwright.![]()
Zeker een mooi nummer. Zeker vanwege het feit dat de bekende metal-krokettisten Miles Davis en Brian Ferry hierin samen spelen. Dat is nog nooit eerder vertoond.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:29 schreef webfreak het volgende:
[..]
De hit die daarna kwam was nog stukken beter. 'Ebony and Ivo Niehe'
Met Miles Davis op kroket!
Brian Ferry, DE man achter de zingende zaag (van de hits can i play with sadness en thunderfuck).quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:36 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Zeker een mooi nummer. Zeker vanwege het feit dat de bekende metal-krokettisten Miles Davis en Brian Ferry hierin samen spelen. Dat is nog nooit eerder vertoond.
VanJimmorrison, DE Beethoven-cover-band bij uitstek.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Brian Ferry, DE man achter de zingende zaag (van de hits can i play with sadness en thunderfuck).
Ook een verschrikkelijk goed nummer met metalsaucijsen is "Gump" (soundtrack voor de film forrest gump) van de band VanJimmorrison, afkomstig van de plaat 1985, en ook in live versie op 1987 en 1988...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |