quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:48 schreef QueenR het volgende:
buut vrij voor de hele pot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(en ik had van jou niets anders verwacht)
dat van je verwachten was het feit dat je "god eruit gelult had" , als iemand kan lullen ben jij het wel dat bewijs je wel met die vreselijk goede blogs.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]Waarom dat?
Ik word verliefd op Max
Die foto's van die Amerikaan zijn ook helemaal geweldig he!
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat van je verwachten was het feit dat je "god eruit gelult had" , als iemand kan lullen ben jij het wel dat bewijs je wel met die vreselijk goede blogs.
Max is een dotje he, ja hij is erg vertederend. Hij is nu niet meer zo ziek en begint steeds meer te spelen, al valt ie wel af en toe daarbij omVanavond moet ik hem nog een x een spuit geven en dan zit zijn medicatie erop en hoop ik dat ie binnen een week weer helemaal super is. EN idd, die amerikaan is ook geweldig!
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:10 schreef Bastard het volgende:
Nou twas gezellih hier.. de mzzl weer .
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:10 schreef Bastard het volgende:
Nou twas gezellih hier.. de mzzl weer .
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga je weer door aan je badkamer
Tuurlijjk niet, zoveel geluk heb ik nooit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
He gelukkig, werd al een beetje triest![]()
Heb je RS4 al binnen ?
*PLOP*
*op EJECT duwd*quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]wordt je nog verliefder dat het een gamekat is bastard?
Mn vrouw liep langs toen ik het topic opende.. en ze ziet die foto:quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]wordt je nog verliefder dat het een gamekat is bastard?
*sneeuwbal gooit*quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, ga maar spelen.
quote:
Whahahahaahahahahhahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, ga maar spelen.
hey! goed hier hoor, met jou ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Toadette het volgende:
Hoe is het met iedereen?
nee zo bliond is tie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Koop tie `m altijd dan![]()
Alles goed schatje ?![]()
ben ik met je eens.... zitten jullie nu weer tegen elkaar te kleppen hier terwijl je naast elkaar zit???quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Toadette het volgende:
[..]
.
Heerlijk, want het is weekend (en ik zie jou weer)![]()
ik heb een hele gang van hem verwijdert.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
ben ik met je eens.... zitten jullie nu weer tegen elkaar te kleppen hier terwijl je naast elkaar zit???![]()
hihi moderne relatie... zit je niet in de koude tocht zo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik heb een hele gang van hem verwijdert.
ze hebben om Strol koud te houden een vriescel voor hem aangelegdquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi moderne relatie... zit je niet in de koude tocht zo?![]()
ik ga niet naar een stom schietspelletje zitten kijken of naar een film met spleetogen (die heb ik meer dan genoeg gezien de afgelopen weken)quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi moderne relatie... zit je niet in de koude tocht zo?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze hebben om Strol koud te houden een vriescel voor hem aangelegd
volgens mij eerder een lekkere warme kamer voor toadette... Strol blijft toch wel koud!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze hebben om Strol koud te houden een vriescel voor hem aangelegd
huiliequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef kepler het volgende:
kutwerk
gelukkig ga ik maar 1 avond werken
Kut wil ik het nog niet noemen, maar ze gaan uren snijden op onze afdlingquote:
welkom bij de Makroquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kut wil ik het nog niet noemen, maar ze gaan uren snijden op onze afdlingTevens moeten we onze vakantie en compensatie uren opnemen, ze hebben een limiet gesteld voor wat je mag meenemen naar 2006. Ik ga dus de komende weken ook minder werken, maar niet minder verdienen
die limiet is bij veel bedrijven normaal dus gek vind ik het nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kut wil ik het nog niet noemen, maar ze gaan uren snijden op onze afdlingTevens moeten we onze vakantie en compensatie uren opnemen, ze hebben een limiet gesteld voor wat je mag meenemen naar 2006. Ik ga dus de komende weken ook minder werken, maar niet minder verdienen
Vandaag word het hem niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:13 schreef Bastard het volgende:
He last is dat als je zit te gamen, en iedereen zit in RS4
En het was niet eens zo erg geweest als ik niet in alle potjes halo die ik speelde quiters in mn groep zaten.
Ook primaquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vandaag word het hem niet.
Postbode is net langs geweest, zonder een pakketje van Play.
Volgende week dus.
Nou inderdaad jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik dacht trouwens dat het vandaag slecht weer zou worden?
Criterion...als ze voor de FPS hetzelfde doen als ze voor de arcade racers met Burnout hebben gedaan zit het wel goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:45 schreef Bastard het volgende:
Ja lekker, maar voor de rest weten we er helemaal niks van.
Ja want dat spel heb jij ook 2 minuut gespeeldquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Criterion...als ze voor de FPS hetzelfde doen als ze voor de arcade racers met Burnout hebben gedaan zit het wel goed.
Mond Gijs, die heb ik bijna uitgespeeld. Alleen die F1 auto lukte niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:52 schreef Bastard het volgende:
Ja want dat spel heb jij ook 2 minuut gespeeld
Ow ok, ja die vond ik ook baggerquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mond Gijs, die heb ik bijna uitgespeeld. Alleen die F1 auto lukte niet.
Beter laat je Chantal alleen komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
Net lekker aan het gamen, moet ik ophouden om naarStruik
te gaan.
Da`s bij Nootquote:Hevige stortbuien hebben zaterdagochtend vroeg grote delen van Midden-Brabant blank gezet. De buien begonnen rond middernacht en hielden na drieën op, aldus de politie. Het water dat ongeveer 40 centimeter hoog stond, is aan het wegtrekken.
Ik heb de hele dag in de stad gelopen, zon, 27 gradenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s bij Noot
Nog geen druppel gevallen hier
??? hier is om een uur of 9 een druppel of 2 gevallen. Zit je dan stiekem toch nog zo ver weg?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:56 schreef Magneet het volgende:
onweer is hier net weg
Ow, hier is het snachts donker en overdag licht...quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Den Bosch is het iig zo dat het 's nachts dus onweert en regent en overdag stralend weer is...
quote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow, hier is het snachts donker en overdag licht...
quote:Op zondag 11 september 2005 01:06 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...weer thuis.Was erg gezellig Struik!
Oh ja, Nederland. Gewoon zaterdag 's nachts 30 minuten in de file gestaan op de A4.
Beetje de verkeerde signature in dit topicquote:Op zondag 11 september 2005 08:52 schreef 9christensen het volgende:
aj dat wilt
Kruisjequote:
het heeft hier gisteren vanaf een uur of 1900 tot ver in de avond geonweerdquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
??? hier is om een uur of 9 een druppel of 2 gevallen. Zit je dan stiekem toch nog zo ver weg?
whahahahahahahaquote:Op zondag 11 september 2005 10:13 schreef O-Ren het volgende:
Brown is net ontvoerd voor zijn vrijgezellendag
He heerlijk.
Hij moest geblindoekt mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woarquote:Op zondag 11 september 2005 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje de verkeerde signature in dit topic![]()
Omdat het maar 2 dagen zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef Strolie75 het volgende:
Weer een hele dag zitten gamen.
Waarom gaan weekenden toch zo snel voorbij???
Geneuktquote:
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 23:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
welke CP is niet eens het belangrijkstequote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een aantal vragen aan Struik:
1) Wanneer gaan we uit in Roosendaal voor je vrouw's verjaardag?
2) CP is definitief 19/20 nov?
3) Welke CP?
hij slaaptquote:
Maroc's? Uitgestapt en op het gezicht geslagen?quote:Op maandag 12 september 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
Ja, getverdemme, ik heb al 2x ruzie gehad onderweg
Nee Nederlanders natuurlijk, er is nog geen maroc wakker zo vroeg.quote:Op maandag 12 september 2005 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maroc's? Uitgestapt en op het gezicht geslagen?
Ik heb hem liggen Gijs.. ik zit bij een missie dat je die palen van het veld moet halen. Die weet ik ff niet hoe aan te pakken nog, maar hij is wel lekker jaquote:Op maandag 12 september 2005 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, je moet trouwens ook Band of Brothers gaan gamen. Geweldig spel met een heerlijk Band of Brothers sfeertje. Covering Fire!
Ik kan me al niet voorstellen dat je haast hebt om op je werk te komenquote:Op maandag 12 september 2005 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik snap niet dat mensen ’s ochtends vroeg zo opgefokt kunnen rijden! Hebben ze haast om op hun werk te komen?
Dat is de minste. Vooral omdat die vijanden continu respawnen. Maar hij is wel goed te doen als je het rustig aan doet en je team gebruikt om supressing fire op vijandelijke posities te leggen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:00 schreef Bastard het volgende:
Ik heb hem liggen Gijs.. ik zit bij een missie dat je die palen van het veld moet halen. Die weet ik ff niet hoe aan te pakken nog, maar hij is wel lekker ja
Ben bang dat ik niet mee verder ga, verwacht mn rs4 spel eindelijk.
Ik doe gewoon normalquote:Op maandag 12 september 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit nu in Carentan. Heb inmiddels wel een beetje spijt dat ik hem op difficult speel.
Op difficult unlock je meer extra'squote:
1) Angs weet ws vanavond haar roosterquote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een aantal vragen aan Struik:
1) Wanneer gaan we uit in Roosendaal voor je vrouw's verjaardag?
2) CP is definitief 19/20 nov?
3) Welke CP?
checkquote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
1) Angs weet ws vanavond haar rooster
2) Yep, Angs en Mlou hebben vrij aangevraagd voor deze data
3) Geen ideeWe kunnen boeken met 70 euro korting of wachten en een last minute nemen met een paar honderd euro korting
psst Brothers in Armsquote:Op maandag 12 september 2005 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, je moet trouwens ook Band of Brothers gaan gamen. Geweldig spel met een heerlijk Band of Brothers sfeertje. Covering Fire!
Ja, erg goed. Hij is niet perfect. Levels zijn ietwat lineair en de vijanden een beetje dom (ze blijven meestal op een plek op je wachten) maar het spel is veel beter dan ik had verwacht. Ik ga de sequel dan ook zeker halen. Zeker nadat ik de preview video op IGN heb gezien.quote:Op maandag 12 september 2005 11:17 schreef kepler het volgende:
psst Brothers in Arms
maar hij is dus wel goed? Ben nu bezig Band of Brothers te kijken, zit nu helemaal in het sfeertje
aha, klinkt niet erg overtuigend. Dan haal ik wel gewoon deel 2quote:Op maandag 12 september 2005 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, erg goed. Hij is niet perfect. Levels zijn ietwat lineair en de vijanden een beetje dom (ze blijven meestal op een plek op je wachten) maar het spel is veel beter dan ik had verwacht. Ik ga de sequel dan ook zeker halen. Zeker nadat ik de preview video op IGN heb gezien.
Gijs, het spel heerst! Als je BoB goed vind moet je deze game opzeker spelen. Het spel is in elk geval veel leuker dan FSW. En hij kost nu maar ¤ 29,99 bij de FRS.quote:Op maandag 12 september 2005 11:22 schreef kepler het volgende:
aha, klinkt niet erg overtuigend. Dan haal ik wel gewoon deel 2
ik zal eens kijken als ik geld en tijd over hebquote:Op maandag 12 september 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, het spel heerst! Als je BoB goed vind moet je deze game opzeker spelen. Het spel is in elk geval veel leuker dan FSW. En hij kost nu maar ¤ 29,99 bij de FRS.
krijg net een blaadje van de Makro waar we 40% korting krijgen. Onze datum staat er nog niet op, maar over 2 weken komt er weer een foldertjequote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
3) Geen ideeWe kunnen boeken met 70 euro korting of wachten en een last minute nemen met een paar honderd euro korting
die oogjesquote:Op maandag 12 september 2005 11:48 schreef QueenR het volgende:
Waar blijven de verhalen van het vrijgezellefeest van Brown? Of zouden ze hem nog steeds niet teruggebracht hebben![]()
hier zoals beloofd nieuwe fotoos van Max, speciaal voor Bastard.
in zijn mandje
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
en in vechtmode![]()
[afbeelding]
genoeg Max voor vandaag Bastard?![]()
Wat een droppie zegquote:Op maandag 12 september 2005 11:48 schreef QueenR het volgende:
Waar blijven de verhalen van het vrijgezellefeest van Brown? Of zouden ze hem nog steeds niet teruggebracht hebben![]()
in zijn mandje
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
en in vechtmode![]()
[afbeelding]
Jaaaaa, wat een scheet hequote:Op maandag 12 september 2005 11:48 schreef QueenR het volgende:
in zijn mandje
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
en in vechtmode![]()
[afbeelding]
Was hij vandaag vrij dan?quote:Op maandag 12 september 2005 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Brown moet zelf maar vertellen hoe zijn feest was. Als die nog kan typen
quote:Op maandag 12 september 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaaaa, wat een scheet he
Krijg je toch helemaal een warm hart van
Check, ik vraag dan ook vrij voor dat weekend van 19/20 novquote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
1) Angs weet ws vanavond haar rooster
2) Yep, Angs en Mlou hebben vrij aangevraagd voor deze data
Ik weet alles van poesjesquote:Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
lekker ding is het
dank je B, kep en Quinnyjullie hebben verstand van poesjes
![]()
Anders klim je in de mail.quote:Op maandag 12 september 2005 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check, ik vraag dan ook vrij voor dat weekend van 19/20 nov
Wat zeg je?quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
lekker ding is het
dank je B, kep en Quinnyjullie hebben verstand van poesjes
![]()
haha charmante naamquote:Op maandag 12 september 2005 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
thuis ook altijd katten gehad, nu een rode kater met maar drie poten
hij heet monster
voordat hij werd aangereden was hij de schrik van de buurt; vlees uit keukens jattenquote:Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha charmante naam![]()
het wordt best moeilijk max dadelijk af te staan denk ik. Ben zo intensief met hem bezig geweest.![]()
Regeltje buigen?quote:Op maandag 12 september 2005 12:48 schreef QueenR het volgende:
nee helaas. Kan niet ivm de regeltjes hier helaas
Hij is nog niet binnen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem liggen Gijs.. ik zit bij een missie dat je die palen van het veld moet halen. Die weet ik ff niet hoe aan te pakken nog, maar hij is wel lekker ja
Ben bang dat ik niet mee verder ga, verwacht mn rs4 spel eindelijk.
Morgen inderdaad op zn vroegst!quote:Op maandag 12 september 2005 12:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hij is nog niet binnen.
Misschien morgen.
Whehehe, kun je dat luie zweet er eens uitwerkenquote:Op maandag 12 september 2005 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
Heb van de week toch weinig tijd om te gamen.
Ouders helpen met de verbouwing.
Ben alweer 4 kilo afgevallen joh.quote:Op maandag 12 september 2005 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe, kun je dat luie zweet er eens uitwerken![]()
4 kilo ookquote:Op maandag 12 september 2005 13:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben alweer 4 kilo afgevallen joh.
![]()
Maar ik ga weer es wat doen.
Zit vandaag op kantoor.
Ik gun het Doornbos meer dan Albers inderdaad, ik hoop daarom van harte dat hij een stoeltje te pakken gaat krijgen.quote:Op maandag 12 september 2005 13:06 schreef kepler het volgende:
F1: Christijan Albers tekent voor twee jaar bij Midland
coolNu Doornbos nog naar BAR
Ik ook, vind die Albers maar een pisnicht.quote:Op maandag 12 september 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gun het Doornbos meer dan Albers inderdaad, ik hoop daarom van harte dat hij een stoeltje te pakken gaat krijgen.
Een bekakte pisichtquote:Op maandag 12 september 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook, vind die Albers maar een pisnicht.
Hoiquote:Op maandag 12 september 2005 11:54 schreef Quinny het volgende:
Lang gewacht en eindelijk weer gekregen.
Tiscali heeft internet weer aan de praat gekregen.
De sukkels
Direct is die kleine allergisch voor kattenquote:Op maandag 12 september 2005 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet alles van poesjes![]()
Zolang ik al besta hebben we altijd katten gehad, kheb er zelf 3 rondlopen, heerlijke beesten.
Heb besloten dat wat er ook gebeurt, er altijd een kater in huis zal rondlopen!
Na, simpel dan, die kleine eruitquote:Op maandag 12 september 2005 13:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Direct is die kleine allergisch voor katten
Denk dat je dan herrie met Tam krijgt.quote:
Wat moet jij met een handheld?quote:
Kan ik m`n palm wegdoenquote:Op maandag 12 september 2005 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat moet jij met een handheld?
Die gebruik je toch als agenda? Niet voor de games toch zeker?quote:
Op een handheld zit toch ook gelijk een agenda mag ik aannemen ?quote:Op maandag 12 september 2005 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die gebruik je toch als agenda? Niet voor de games toch zeker?
quote:Op maandag 12 september 2005 15:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Op een handheld zit toch ook gelijk een agenda mag ik aannemen ?
Nee, alleen de Zodiac (dat ding van Maarten) heeft dat en dat is ook eigenlijk meer PDA dan handheld gameconsolequote:Op maandag 12 september 2005 15:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En als je die koopt is het aantal bezitters in Nederland meteen verdubbelt.quote:Op maandag 12 september 2005 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, alleen de Zodiac (dat ding van Maarten) heeft dat en dat is ook eigenlijk meer PDA dan handheld gameconsole
quote:Op maandag 12 september 2005 15:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Nooit geweten dat helicopters veilig kunnen landen zonder motorvermogen
Is nu op Discoveryquote:Op maandag 12 september 2005 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Zeker geen Discovery channel in Roosendaal?
Je eerste GTA ervaring Gijs?quote:Op maandag 12 september 2005 15:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Loading ......
Op de PS2 is er idd wel genoeg beters te krijgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
1 van de beste spellen .. op de xbox trouwens!!
quote:Op maandag 12 september 2005 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de PS2 is er idd wel genoeg beters te krijgen
Sets van Qbase hebben?quote:
Primaquote:Op maandag 12 september 2005 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Darkraver, Zany en DanaAls je ze wil moet je me ff aanspreken op MSN, dan stuur ik ze strax na mn werk (waar ik nu dus naartoe ga
)
Allang Gijsquote:Op maandag 12 september 2005 16:45 schreef Chocobo het volgende:
B... review van Lockdown op IGN gezien?
Teeeering... net 'Black' trailer gezienquote:
Heb je inderdaad al een tijdje geen internetquote:Op maandag 12 september 2005 16:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Teeeering... net 'Black' trailer gezienWow !!
Yepquote:Op maandag 12 september 2005 17:33 schreef Magneet het volgende:
thuisCho & quinny moest ik komende zodnag nog vrijhouden?
quote:Op maandag 12 september 2005 17:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep
As. zondag na 1400u geven we een kleine housewarming en als entree bewijs moet er een klein kadootje voor Daan mee genomen worden want die is zaterdag jarig![]()
Maar Sjo gaat iedereen nog een mailtje sturen
quote:Op maandag 12 september 2005 17:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep
As. zondag na 1400u geven we een kleine housewarming en als entree bewijs moet er een klein kadootje voor Daan mee genomen worden want die is zaterdag jarig![]()
Dat zegt ie al 2 wekenquote:Op maandag 12 september 2005 17:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
En ik loop al 2 weken te zeuren daaromquote:
Laat surfer en Noot buiten staanquote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Mail komt mensen..... ben even aan het nadenken hoe ik 14 man in mijn huis krijg
Hoe was de Euromast Gijsquote:Op maandag 12 september 2005 20:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Laat surfer en Noot buiten staan![]()
Als het niet kan, moet je het ook zeggen hoor Gijsjequote:Op maandag 12 september 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Mail komt mensen..... ben even aan het nadenken hoe ik 14 man in mijn huis krijg
En jij op zolder met die bolle kanonskogel van je uit het dakraamquote:Op maandag 12 september 2005 20:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Laat surfer en Noot buiten staan![]()
overwerken?quote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik zit lekker op werk nu![]()
Weer een heel nieuwe ervaring![]()
lekker abseilen zekerquote:
Hoi Lieverdquote:Op maandag 12 september 2005 17:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep
misschien dat ik ook nog ff langs kom, ga misschien zondag bungee-jumpen in scheveningen. Kom daarna misschien ff langsquote:Op maandag 12 september 2005 17:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep
Dan poep je ff hoorquote:Op maandag 12 september 2005 22:03 schreef kepler het volgende:
hey struikrover, dit filmpje komt uit roosendaal en is gemaakt door Kevin: http://www.pyroteam.net/blikseminslag10sep.mpg
de kevin/
Dat verschrikte en die 'Godver' er achter aanquote:
Nope,... nog nietquote:
He heerlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
maar ik ben bang dat zondag moeilijk wordt.
Soldier Dog.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Geniet je met BiA Gijs.... zit vast in een level.... level 11 of 12 ofzo ! Als je met die tank naar de crossroads moet ofzo ! Draaamaaaa...Maar wel cool
Je hebt internetquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:53 schreef Quinny het volgende:
Hallo
He heerlijk uitgeslapen tot 7:30u
Gijsquote:
Ik zal even met kuiken overleggen Gijs. Je hoort het nog wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:50 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk
Neeee Gijs...Kom je toch een andere keer
Verdomme wat heb ik een respect voor jou werk zegquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:06 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen!
even een nieuw katje pimpen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
werd gisteravond laat bij me gebracht. Gered voor kleine kinderen die hem aan het bekogelen waren met stenen.....wat ZIJN dat in hemelsnaam voor kinderen!!!
Op speciaal verzoek Gijsquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
Weet jij misschien waarom ze net gras gaan maaien op de dag dat ik het eerste blok vrij ben?
Zeg mis ik iets hier of ben jij de nieuwe kattenopvangquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:06 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen!
even een nieuw katje pimpen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
werd gisteravond laat bij me gebracht. Gered voor kleine kinderen die hem aan het bekogelen waren met stenen.....wat ZIJN dat in hemelsnaam voor kinderen!!!
dank je.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verdomme wat heb ik een respect voor jou werk zeg![]()
Hier op FOK lees ik ook wel eens tenenkrommend wat ze met sommige dieren doen.. echt ongeloofelijk. Hoe kan je nou zo'n klein wezentje bekogelen?
Ik zeg 1 ding, ik moet het niet zien!!
Doet me meteen denken aan mn kuiken, die komt altijd in situaties terecht dat ze een grote bek krijgt ofzo, ik vind het altijd zo jammer dat ik die dingen niet mee maak he
Daan ziet die foto's van een afstand ... rent naar me toe.... klimpt op schoot en zegt de hele tijd poes, poesquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg mis ik iets hier of ben jij de nieuwe kattenopvang? Wel een schat trouwens !
idd Gijs, ik doe kattenopvang.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg mis ik iets hier of ben jij de nieuwe kattenopvang? Wel een schat trouwens !
hebbe?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan ziet die foto's van een afstand ... rent naar me toe.... klimpt op schoot en zegt de hele tijd poes, poes
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Geweldig toch om te zien hoe mensen in elkaar zitten. Als het om lieve knuffelige beesten gaat worden er allerlei organisaties in het leven geroepen om ze te helpen en op te vangen.
Als het echter om bijvoorbeeld kippen, varkens of koeien gaat maakt iedereen zich alleen maar druk om wat het bij de supermarkt kost. Is het iets te duur is gaan we stijgeren waardoor de AH hun varkensvlees maar in Oost-Europa halen waar de boeren zich niet aan allerlei diervriendelijke regels hoeven te houden.
20 jaar Mario? En dat vieren ze door 20 bagger sportgames met Mario uit te brengen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geblogged!
[[url=http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=../games.inc/uploads/1126596431.3391.png&w=&h=&wmf=watermark.gif]afbeelding][/url]
He gaan hun ook over stag?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho: http://www.ps2ac.com/main.asp
En je punt is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Geweldig toch om te zien hoe mensen in elkaar zitten. Als het om lieve knuffelige beesten gaat worden er allerlei organisaties in het leven geroepen om ze te helpen en op te vangen.
Als het echter om bijvoorbeeld kippen, varkens of koeien gaat maakt iedereen zich alleen maar druk om wat het bij de supermarkt kost. Is het iets te duur is gaan we stijgeren waardoor de AH hun varkensvlees maar in Oost-Europa halen waar de boeren zich niet aan allerlei diervriendelijke regels hoeven te houden.
I guess you're not invited?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
20 jaar Mario? En dat vieren ze door 20 bagger sportgames met Mario uit te brengen?
Mario is leuk.. zoals Jaws 1 leuk was, maar zou jij nog warm lopen voor een Jaws 20?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geblogged!
[[url=http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=../games.inc/uploads/1126596431.3391.png&w=&h=&wmf=watermark.gif]afbeelding][/url]
Ja weet ik veel........ ik dacht dat een poes wat kittens had gehad ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ben je lekker snel van begrip![]()
Geen punt. Gewoon opvallend. Overigens vind ik ook niet kunnen als beesten mishandeld worden hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:33 schreef Bastard het volgende:
En je punt is?
MOND! Toen kreeg Mario een WATERSPUIT op zijn rug hooooooooooooor!quote:
Dat trek ik ook niet.... die vreselijke beelden van schapen of varkens die in vrachtwagen geschopt worden.... dat kan ook anders.... gruwelijk om te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen punt. Gewoon opvallend. Overigens vind ik ook niet kunnen als beesten mishandeld worden hoor.
Ohja,... mijn excusesquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MOND! Toen kreeg Mario een WATERSPUIT op zijn rug hooooooooooooor!![]()
Ja en je beschrijft het ook erg graag als we spareribs aan het eten zijn waar ze vandaan komenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat trek ik ook niet.... die vreselijke beelden van schapen of varkens die in vrachtwagen geschopt worden.... dat kan ook anders.... gruwelijk om te zien.
MAAAAAR,... ik zet wel graag mijn tanden in een spareribje of varkenshaasje..... moet toch eten![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht
en de games spelen allemaal lekker ook. Geen probleem wmb
Ik ook, vlees is voor mij echt het middelpunt van de maaltijd. Van mij mag het consumeren van biologisch vlees best gestimuleerd worden, hebben die beesten een leuk leven gehad en het smaakt nog beter ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:44 schreef Chocobo het volgende:
MAAAAAR,... ik zet wel graag mijn tanden in een spareribje of varkenshaasje..... moet toch eten![]()
Ben een carnivoor maar ja,... men moet toch eten. Ik trek vegetatiers niet !quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja en je beschrijft het ook erg graag als we spareribs aan het eten zijn waar ze vandaan komen![]()
Die camera,... die controls,....quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht
Mario Sunshine is niet zo slecht als jullie denken![]()
Vegetariers...vreselijk. Nog nooit zo'n stel humorloze mensen meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
Ben een carnivoor maar ja,... men moet toch eten. Ik trek vegetatiers niet !
Ik trek gaymannen ook niet, maar ben toch ook met je getrouwdquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben een carnivoor maar ja,... men moet toch eten. Ik trek vegetatiers niet !
Die graphics...die setting.quote:
Dat tropische deuntjequote:Op dinsdag 13 september 2005 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die graphics...die setting.
Blij dat ik toentertijd Jak & Daxter kon spelen
Lopen met de control stick, springen met A en camera bewegen met c-stick.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die camera,... die controls,....
Ik snap dat ook niet.... hoe kan je vlees nou niet lekker vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vegetariers...vreselijk. Nog nooit zo'n stel humorloze mensen meegemaakt.Vegetanisten zijn nog erger.
Gijs pleeeeease,..... alsof jij niet weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lopen met de control stick, springen met A en camera bewegen met c-stick.
Uhh... denk het wel. En bij deze alvast een guntjequote:Op dinsdag 13 september 2005 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
Mooogu
Auto staat weer bij de garage ... kijken of ik weer kan lachen vanmiddag![]()
Ik vond het ook niet dramatisch slecht hoor... er zijn veeeeel betere mario games ... maar toch was Sunshine best leuk om te spelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
*zucht
Mario Sunshine is niet zo slecht als jullie denkenDat Mario gemolken wordt is wel waar, maar hey, it sells en de games spelen allemaal lekker ook. Geen probleem wmb
Klein beurtje toch? Komt goed pikquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
Mooogu
Auto staat weer bij de garage ... kijken of ik weer kan lachen vanmiddag![]()
Het was een aanfluiting ! Komt mede omdat men zei dat dit HET zou wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet dramatisch slecht hoor... er zijn veeeeel betere mario games ... maar toch was Sunshine best leuk om te spelen
Ik mag niet liegen van mijn mama, dus ik ga je niet gelijk gevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs pleeeeease,..... alsof jij niet weet wat ik bedoelDat niet toegeven !!
Ik verwacht minimaal 200 - 250 euro hoor... maar het zal vast wel meer zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Uhh... denk het wel. En bij deze alvast een guntje
Morge trouwens
quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet dramatisch slecht hoor... er zijn veeeeel betere mario games ... maar toch was Sunshine best leuk om te spelen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mag niet liegen van mijn mama, dus ik ga je niet gelijk gevenIk vind Sunshine nog steeds geweldig
Ik kots op de eilandbewoners en het ontbreken van een Ijswereld, maar verder is het écht een prima game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |