quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:48 schreef QueenR het volgende:
buut vrij voor de hele pot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(en ik had van jou niets anders verwacht)
dat van je verwachten was het feit dat je "god eruit gelult had" , als iemand kan lullen ben jij het wel dat bewijs je wel met die vreselijk goede blogs.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]Waarom dat?
Ik word verliefd op Max
Die foto's van die Amerikaan zijn ook helemaal geweldig he!
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat van je verwachten was het feit dat je "god eruit gelult had" , als iemand kan lullen ben jij het wel dat bewijs je wel met die vreselijk goede blogs.
Max is een dotje he, ja hij is erg vertederend. Hij is nu niet meer zo ziek en begint steeds meer te spelen, al valt ie wel af en toe daarbij omVanavond moet ik hem nog een x een spuit geven en dan zit zijn medicatie erop en hoop ik dat ie binnen een week weer helemaal super is. EN idd, die amerikaan is ook geweldig!
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:10 schreef Bastard het volgende:
Nou twas gezellih hier.. de mzzl weer .
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:10 schreef Bastard het volgende:
Nou twas gezellih hier.. de mzzl weer .
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ga je weer door aan je badkamer
Tuurlijjk niet, zoveel geluk heb ik nooit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
He gelukkig, werd al een beetje triest![]()
Heb je RS4 al binnen ?
*PLOP*
*op EJECT duwd*quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]wordt je nog verliefder dat het een gamekat is bastard?
Mn vrouw liep langs toen ik het topic opende.. en ze ziet die foto:quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]wordt je nog verliefder dat het een gamekat is bastard?
*sneeuwbal gooit*quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, ga maar spelen.
quote:
Whahahahaahahahahhahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, ga maar spelen.
hey! goed hier hoor, met jou ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Toadette het volgende:
Hoe is het met iedereen?
nee zo bliond is tie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Koop tie `m altijd dan![]()
Alles goed schatje ?![]()
ben ik met je eens.... zitten jullie nu weer tegen elkaar te kleppen hier terwijl je naast elkaar zit???quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Toadette het volgende:
[..]
.
Heerlijk, want het is weekend (en ik zie jou weer)![]()
ik heb een hele gang van hem verwijdert.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
ben ik met je eens.... zitten jullie nu weer tegen elkaar te kleppen hier terwijl je naast elkaar zit???![]()
hihi moderne relatie... zit je niet in de koude tocht zo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik heb een hele gang van hem verwijdert.
ze hebben om Strol koud te houden een vriescel voor hem aangelegdquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi moderne relatie... zit je niet in de koude tocht zo?![]()
ik ga niet naar een stom schietspelletje zitten kijken of naar een film met spleetogen (die heb ik meer dan genoeg gezien de afgelopen weken)quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi moderne relatie... zit je niet in de koude tocht zo?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze hebben om Strol koud te houden een vriescel voor hem aangelegd
volgens mij eerder een lekkere warme kamer voor toadette... Strol blijft toch wel koud!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
ze hebben om Strol koud te houden een vriescel voor hem aangelegd
huiliequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef kepler het volgende:
kutwerk
gelukkig ga ik maar 1 avond werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |