Denk je nu niet dat achter elk muurtje een vampier zit?quote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef Dizer het volgende:
Sorry, toen was ik mijn Angel seizoen 5 aan het afronden. Heb dus 22 afleveringen binnen anderhalve week gekeken

Deed ik ook nietquote:Op maandag 12 september 2005 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh
Ik had echt het idee dat jij helemaal niks deed buiten dat film-gebeuren om

In mijn dromen welquote:Op maandag 12 september 2005 12:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk je nu niet dat achter elk muurtje een vampier zit?

quote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef AntiChrist het volgende:
... en zal rental boy met rust laten..

ssstt kap er nou mee ik zou er niet meer over beginnen... ik denk dat ik een mailtje met verzoek voor een ban ga sturen naar de mods omdat JIJ mij aanzet tot offtopic posts en flamesquote:

Haha, hoe kan ik nou aanzetten tot offtopic posts in het slowchat topic, daar kan toch niet offtopic worden gegaan?quote:Op maandag 12 september 2005 23:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ssstt kap er nou mee ik zou er niet meer over beginnen... ik denk dat ik een mailtje met verzoek voor een ban ga sturen naar de mods omdat JIJ mij aanzet tot offtopic posts en flames

quote:Op zondag 11 september 2005 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik nog nooit iets heb gedownload via Usenet
Maar waar wil je naar toe rentalboy?

Ach joh ik vind het wel mooi geweest zo eerst een grote bek hebben tegen iedereen dat ze bewijzen moeten leveren dat ze die en die DVD echt hebben en dan vervolgens zelf een rental DVD postenquote:Op maandag 12 september 2005 23:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, hoe kan ik nou aanzetten tot offtopic posts in het slowchat topic, daar kan toch niet offtopic worden gegaan?
Waarom denk je dat ik dit maar even hier post![]()

Ben het helemaal volledig met je eens. En samen slepen we ons er wel door heenquote:Op maandag 12 september 2005 23:42 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ach joh ik vind het wel mooi geweest zo eerst een grote bek hebben tegen iedereen dat ze bewijzen moeten leveren dat ze die en die DVD echt hebben en dan vervolgens zelf een rental DVD postennee dan ben je geloofwaardig.... ik hoop in ieder geval dat niemand hem meer serieus neemt en dat hij oprot uit de topics die al tijden een succes zijn (zonder hem) en ik hoop dan ook dat iedereen hem gewoon lekker zn dingetjes laat posten met menu's briefjes etc.. en hem voor de rest negeren (want anders is voor mij de verleiding ook te groot)

Dan mag je me over 1049 posts ook gaan feliciterenquote:Op maandag 12 september 2005 23:40 schreef Hare het volgende:
Nog 109 posts en dan is er groot feest!!![]()
Cadeautjes die me kunnen plezieren zijn dvds, dvds en dvds
Ik zal zelf ook voor een mooie traktatie zorgen!!!

10.000 in 5 jaarquote:Op maandag 12 september 2005 23:40 schreef Hare het volgende:
Nog 109 posts en dan is er groot feest!!![]()
Cadeautjes die me kunnen plezieren zijn dvds, dvds en dvds
Ik zal zelf ook voor een mooie traktatie zorgen!!!

Dus je hebt ongeveer 13.000 posts geplaatst in 7 maanden? Je bent gestoord.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:13 schreef tonks het volgende:
Ik had in februari nog 3500 posts

Nehoor, 10000 in 2 jaar. Augustus 2003 wilde ik mijn oude username niet meer: Maarteniscrazy, en wilde mijn naam gaan gebruiken die ik verder overal gebruikte: hare. Alleen bleek die al in gebruik te zijn.quote:

Ja, leg de schuld maar weer bij de modsquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:30 schreef Hare het volgende:
De mods konden alleen de aanmelddatum niet wijzigen. Nu lijkt het dus net of ik zo'n slowposter ben![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |