Dat denk je, dan staat er morgen een of andere saaie vrijgezelle vijfenvijftig jarige secretaresse bij je op de stoep. Axe werkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef Shogo het volgende:* Shogo stuurt gauw gesprayde brief weg naar mevrouw Johansson.![]()
He bah is die reclame ook weer misleidend waren altijd lekkere dames.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dat denk je, dan staat er morgen een of andere saaie vrijgezelle vijfenvijftig jarige secretaresse bij je op de stoep. Axe werkt voor geen meter.![]()
Ik wil helemaal geen hardcore scheise sexxx met Scarlett, daar is ze veel te lief voor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:06 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb wel een tip voor je runerose: niet gaan knuffelen
![]()
Nouja, dan wel hoor. Dan zul je haar zo nu en dan wel eens zien en misschien springt er dan wel een vonkje over.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Al zou je 100 meter naast haar wonen. Dan maak je nog geen kans met 1000 brieven.
Dat bedoel ik. RuneRose leeft in een droomwereld. Als RuneRose ooit in een straal van 100 meter van Scarlett Johansson weet te komen, laat staan contact maken, dan ga ik lunchen met Bill Clinton in een Airbus die van Washington DC naar Haïti reist nadat ik een nacht heb gelogeerd in de President Bush zijn master suite.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, dan wel hoor. Dan zul je haar zo nu en dan wel eens zien en misschien springt er dan wel een vonkje over.
Het probleem is gewoon in contact te komen met celebs. En dan niet dmv brieven ofzo, maar echt gewoon eye to eye en gewoon een praatje kunnen maken. Dan kunnen ze best voor je vallen hoor, daar ben ik van overtuigd. Wat dat betreft zijn ze ook gewoon mensen.
Brieven doet geen fuck, daar krijgen ze er 1000en van per jaar en ze willen allemaal wat van haar/hem en wat dat betreft snap ik die celebs volkomen dat ze daar totaal geen aandacht aan geven.
http://www.mediadis.com/dvd/detail.asp?id=143940quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef tonks het volgende:kan nog steeds niet the o.c seizoen 2 vinden met nl subs voor een redelijk prijsje
79 euro naar 39quote:Op zondag 11 september 2005 10:30 schreef tonks het volgende:
wat had die voor een pricedrop dan
Had ik ook met Alien Quadroligyquote:Op zondag 11 september 2005 10:39 schreef tonks het volgende:
Auw
Geen verdere pics nog? Hoop wel dat ze uitgaan van dezelfde 2 disc SE die uit gaat komen is de vs, anders wordt dit sowieso een nono voor mequote:Op zondag 11 september 2005 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zal ook een Franse 'limited edition' uitgave van Sin City komen van de Franse distibutor Wild Side.
Hij is al te pre-orderen via FNAC.
[afbeelding]
Keuze genoeg dus tussen al die limited en special edition's die uit gaan komen.
Dat gaat inderdaad wel moeilijk worden aangezien de Franse uitgever een NO-CLAIM garantie heeft afgesloten met Buena Vista, wat betekent dat de extra's die op de Amerikaanse Extended & Uncut gaan komen, niet op deze uitgave mogen staan.quote:Op zondag 11 september 2005 20:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Geen verdere pics nog? Hoop wel dat ze uitgaan van dezelfde 2 disc SE die uit gaat komen is de vs, anders wordt dit sowieso een nono voor me
Ben er zelf ook wel erg blij mee. Tis wat dat betreft echt de top zeg maar van instellingen die crimenele jongeren opvangen. En het leuke is ook nog eens dat ze me gewoon als een gedragswetenschapper zien, en ik dus ook al die taken gewoon uit moet voeren. Na een periode ingewerkt te zijn zal ik zelf vergaderingen moeten leiden, intakegesprekken doen, behandelplannen opstellen en alles.quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, dat is echt een té vette stage. Ik wil ook de richting op van delinquente jongeren, nadat ik m'n huidige studie heb afgerond. Je maakt me echt jaloers met zo'n plek, dat klinkt echt supergaaf!
vind hem zeker goed maar ook niet super ofzo, zoals vele op diverse fora.quote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Ben ik trouwens de enige die sin city niet zo 'je van het' vond
Ik had het meer over een ander soortig internetquote:Op zondag 11 september 2005 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet niet-CC sites hebben, en bij de FRS kost ie een tientje, da's op zich nog te doen, mits 't een fatsoenlijke uitgave is. Ik moet het nog ff overwegen.
Owja? Wordt er in jouw wereldje zo met angst over gesprokenquote:
Hiervoor? Ik ben nog steeds bezig joh! Zit nu in vierde jaar Ontwikkelingspsychologieaan de RU. En moet dus stage lopen. De twee personen bij wie ik sollicitatiegesprek had waren trouwens beide orthopedagoogquote:Op zondag 11 september 2005 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben net ff op die site geweest, en het ziet er echt supervet uit!
In die inwerkperiode leer je natuurlijk wel heel veel, da's al cool, maar dat je het daarna ook 'volwaardig' mag toepassen is echt té mooi. Wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan hiervoor? Ik ben nu bezig met Orthopedagogiek, en ga waarschijnlijk dus ook meer richting de kant van een gedragswetenschapper. Dit lezen en enthousiast raken geeft in elk geval wel weer een impuls om morgen op tijd naar college te gaan
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik nog nooit iets heb gedownload via Usenetquote:Op zondag 11 september 2005 23:38 schreef i-spy24 het volgende:
Ik weet jij nogal films veel download via Bittorent en Usenet groepen.
Wedden dat jij dat gaat ontkennen?![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef Asskicker14 het volgende:
De uitgave die op de vorige pagina werd genoemd gaat ongeveer 32 euro kosten.
De bovenstaande Franse uitgave die 5 DISCS (!) waaronder de soundtrack + een exlusieve tekening van Frank Miller en een booklet van 250 pagina's heeft, gaat 50 euro kosten.
Ik als grote Sin City liefhebber ga ze uiteraard alle 2 halen.
Ik dacht eigenlijk dat dit betekende dat er 2 schijfjes in zitten. Vond hem al zo duur. Waar las je dat het een 5-discer wordt?quote:Nombre de volumes : 2.
Hij heeft ontdekt dat die kasten van jou gewoon volstaan met gebrande dvds met geprinte hoesjes. En wat zelfgemaakte kleipoppetjes hier en daar. Scherpe geest, die i-spy.quote:Op zondag 11 september 2005 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik nog nooit iets heb gedownload via Usenet
Maar waar wil je naar toe?
nee.quote:Op zondag 11 september 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
Ben ik trouwens de enige die sin city niet zo 'je van het' vond
Ik vermoedde het al een hele tijd maar die alienhead en irobothead van kinky zien er echt zo 'made in japan' uit...quote:Op maandag 12 september 2005 00:03 schreef FremantleDockers het volgende:
Ok. Ik hoop het tenminste, klinkt knap cool! Ik volgde gewoon de link van het plaatje, wat overigens een erg stijlvolle doos is! Er staat trouwens wel limiteé op, dus dan ben ik benieuwd hoe de ultimate eruit gaat zien...
[..]
Hij heeft ontdekt dat die kasten van jou gewoon volstaan met gebrande dvds met geprinte hoesjes. En wat zelfgemaakte kleipoppetjes hier en daar. Scherpe geest, die i-spy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |