Sort of. Een jaar of 20 geleden was ze nog een genot voor het oogquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Miss Botox?
Mmmmmmmmmm..........zien is geloven.........quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:28 schreef Berkery het volgende:
Een jaar of 20 geleden was ze nog een genot voor het oog
[offtopicmodus]Airco!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef Tokay het volgende:
[offtopicmodus]Bah, mopper mopper, vies drukkend weer[/offtopicmodus]
quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef pyl het volgende:
Is dat niet ons aller Nick Faldo?
Ach, golf in de jaren negentig, vertel mij wat..............quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Tokay het volgende:
Hoe weet jij dat?
Nee hè? Kakker!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef pyl het volgende:
Ach, golf in de jaren negentig, vertel mij wat..............![]()
Há!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:01 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm.............bij welk nieuwsbericht hoort zij ook alweer...............![]()
Shite!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:03 schreef pyl het volgende:
O ja, staatssecretaris Van Gennip.
Heb je een foto waarop die mevrouw ('madame van een callgirlcentre'?) recht in de camera kijkt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef Tokay het volgende:Vraagt u maar...
Ik ga meteen zoeken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:12 schreef pyl het volgende:
Heb je een foto waarop die mevrouw ('madame van een callgirlcentre'?) recht in de camera kijkt?
Doe geen moeite, Tokay. Ik ken haar toch niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Tokay het volgende:Bijna niet te doen, pyl... Hier heb je haar alvast met één oog recht in de camera.
Ik ga weer even verder zoeken...
De ware kenner van schaars gekleed vrouwvolk laat zich weer eens gelden.quote:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je haar naam niet kent, of op z'n minst weleens gehoord hebt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:21 schreef pyl het volgende:
Doe geen moeite, Tokay. Ik ken haar toch niet.![]()
![]()
Maakt ze geurtjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef Tokay het volgende:
Amerikaanse, succesvol entrepeneur, wereldberoemd in bepaalde kringen.
quote:
Miss Etam?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:33 schreef Tokay het volgende:
Ook! Maar ze maakt vooral kleding. Haar eigen naam is tevens haar merknaam.
Wat ben je toch lief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef pyl het volgende:
Miss Etam?
Nee joh, er komen vast nog meer candidaten. Ik ben geen graadmeter, maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:35 schreef Tokay het volgende:
Zal ik het maar zeggen dan?
Ze zal wel gevestigd zijn in New York, maar verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef Tokay het volgende:
Wacht.... Zeggen de letters DKNY je (n)iets?
Echt, helemaal nog nooit van Donna Karan gehoord, pyl?quote:
Natuurlijk, hij blijft een Amerikaan, en dus maakt hij wat het grote publiek mooi vindt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:52 schreef Z het volgende:
Maar die grootheid van Hilfiger is toch vooral in omzet, niet in vernieuwendheid? Laten we een een discussie houden over mode, wat jij Pyl?
Feux d'Issey ken ik niet. Ik ben echter dol op parfums, maar ben nogal merkvast.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:04 schreef Z het volgende:
Feux D'Issey heeft mejuffer Z.
Pyl is hard weggerend volgens mij.
En dat vind jij allemaal best?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:54 schreef Z het volgende:
Mijn vriendin heeft een geurtje van hem overigens.
Melig, pyl?quote:
Kelly LeBotox is juistquote:
Hier blijven, jij!quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Worden er weer ingewikkelde plaatjes gepost? Ga wel FMT'en dan.
Okay omdat je het zo lief vraagt, maar tot 21:30 dan begint Lost.quote:
quote:
Haar zus heette Fanta?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay omdat je het zo lief vraagt, maar tot 21:30 dan begint Lost.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ronaldihno?
Ehm? Dat verhaaltje dat ik met wyccie bibberend in een schuurtje zat? Of heb je nog iets anders geschreven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe vond je het verhaaltje laatst Tokay?
Kijk hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm? Dat verhaaltje dat ik met wyccie bibberend in een schuurtje zat? Of heb je nog iets anders geschreven?
Hee ik ben op dreef....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alles nog gelukt met Twan's accountje?
Algemene Leden vergadering? voor Volleybal?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee ik ben op dreef.....
Nog niet mee bezig geweest... gisterenavond te moe vandaag veel te druk. Zit pas vanaf 20:00 achter de pc. Misschien dat ik zo nog wel even doe, maar de ALV komt eraan en ik moet ook nog het financiele overzicht maken.... dus zal ook wat minder op RJPvD zijn daardoor.
Ja idd, en die afkorting zit er zo in... sorry.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Algemene Leden vergadering? voor Volleybal?
Schrijfopaquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Schrijfopa of acteeropa?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Mario Puzo?
Is moeilijk te omschrijven, maar hij is Amerikaans. Het zijn een soort van romans.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Welk genre?
Spannende romans. Hij noemt zichzelf "the worlds master storyteller"quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
van de spannende boeken?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van de Wolvenlus en de paardefluisteraar?
Ira Levin ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
TM's lievelingsschrijver? Ira Levin?
Ja dat vraag ik me ook af. Mij een beetje lopen afranselen en er zelf stiekem tussen uitknijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
heej jij mocht niet weg van Tokay, maar waar is Tokay zelf gebleven?
Heej Berkquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Berkery het volgende:
Ray Bradbury?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Alistair McClain?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Pfffff........Dat heb je dus als je alleen maar films kijkt en bijna nooit zo'n half open kartonnen doos met bedrukte velletjes papier inkijkt.
Hier ben ik! Was even elders.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
heej jij mocht niet weg van Tokay, maar waar is Tokay zelf gebleven?
dat kloptquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:58 schreef Berkery het volgende:
Hmmm, Frederick Forsyth is 't ook niet
En mij slaan omdat ik wegging!quote:
Dank je wel.quote:Lief verhaaltje, mr_a.
Ik vind het zelf meer romans...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht dat ik aardig thuis was in spannendeboeken-schrijvers, maar ik kan geen naam meer verzinnen![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Sidney Sheldon?
quote:
Is er dan een topic voor haar geopend?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
BwennieBren is wel populair zeg het ene na het andere BB-topic wordt geopend.
En ik maar zoeken!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
BB5 zie ik staan in active topics.
quote:
inderdaad...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Tokay het volgende:
Berk is 'm weer gesmeerd, Diaan.Wat een floeperd!
Wat dacht je!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm George Clooney ?
Sidney Sheldon?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:53 schreef Berkery het volgende:
Nee, ik was even wat aan het lezen![]()
Yul Brynner is goed![]()
Nee, foto-verhaal uit NO: http://www.sargasso.nl/?p=1288quote:
Erg interessant.... het is wel wat daar hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, foto-verhaal uit NO: http://www.sargasso.nl/?p=1288
Het is zeker een kleine acteur.... maar niet Kruimeltje of Abeltje. Mn zoon is er helemaal weg van en kijkt de film elke dag.... en vandaag heb ik hem voor het eerst helemaal gezienquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef Tokay het volgende:
Dat is zeker en vast zo'n klein acteurtje. Kruimeltje, of dat liftjongetje Abeltje?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
olivier tuinier?
hij is 3,5quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef dolle_hond het volgende:
hoe oud is je zoon?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
weerwolf willem?
die hebben we ook op dvdquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Pluk!
Hoe groot is jouw filmcollectie DH?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die hebben we ook op dvd
maar dan kijk ik alleen of die afspeelt en ga wat anders doen
Hey onze aspirant Mod is er weer! Hoi BBquote:
pffquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw filmcollectie DH?
Of course.... ofwel Jorieck van de Polder. Erg leuke film.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Das Pluk!
Grote grutjes! Ik ben al trots op ongeveer 60 films op dvd en 40 divxen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pff
op dvd zo rond de 400 denk ik
verder op cd als divx en zo nog zo 150 denk ik (nooit geteld)
Wanneer niet dan?quote:
ik voel me nederig als ik mensen als SoK, KQ en Hare bekijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grote grutjes! Ik ben al trots op ongeveer 60 films op dvd en 40 divxen.
KQ heeft ook een aardige collectie geloof ik idd. En Patch zat ook op iets van 600 ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik voel me nederig als ik mensen als SoK, KQ en Hare bekijk
durbin niet te vergeten
Tssk BB valt me tegen van je.quote:
die ja....quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Bullpit het volgende:
joe pesci?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Bullpit het volgende:
joe pesci?
ik had robert de niro hier weer niet herkent hoorquote:
sowwiequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tssk BB valt me tegen van je.
Geeft niks hoor. Gaat het al beter met het been?quote:
Tuuk wel was maar een grapje.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef wyccie het volgende:
Robert de Niro staat naast Jeff Goldblum. Toch?
jouw Jef Goldblum is Robert de Niro, en Robert is Joequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef wyccie het volgende:
Robert de Niro staat naast Jeff Goldblum. Toch?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan is ie zeker te heet gewassen!
![]()
Ik begrijp er niks meer van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
jouw Jef Goldblum is Robert de Niro, en Robert is Joe![]()
Het zijn echt Joe Pesci en Robert de Niro hoor! Uit de film Ragin Bull!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp er niks meer van.Op de foto waar er twee naast elkaar staan, die rechter is toch Robert de Niro (waarvan ik vind dat hij op Edward norton lijkt) en de linker Jeff Goldblum? (zo niet, dan lijkt hij wel heel erg) En die kerel daaronder is?
Oh.... Ik vind dat ik gelijk heb hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het zijn echt Joe Pesci en Robert de Niro hoor! Uit de film Ragin Bull!
Yep. Deze foto is genomen op de begrafenis van John Peel, wilde ik nog hinten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef dolle_hond het volgende:
feargul sharkey?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
Is dat één van m'n helden van 25 jaar geleden Feargeil ?
we moeten teenage kicks maar weer s draaienquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
Is dat één van m'n helden van 25 jaar geleden Feargeil ?
hij heeft na de undertones idd mindere dingen gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef Bullpit het volgende:
A good heart these days is hard to find
Teenage Kicks was Peel's favoriete nummer, heb jij me ooit wijsgemaaktquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
En waarom was hij daar ? Wat is er zo bijnonder aan hun relatie ?
iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Teenage Kicks was Peel's favoriete nummer, heb jij me ooit wijsgemaakt![]()
dat is het enige wat in me opkomt als ik die naam hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij heeft na de undertones idd mindere dingen gedaan
Ja solo maar dat weas meer op het grote publiek gericht.Scoorde één hitje.Verder stelt het niks meer voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:12 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dat is het enige wat in me opkomt als ik die naam hoor![]()
hij heeft misschien wel meer gedaan![]()
Truste BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:14 schreef BwennieBren het volgende:
Ik mot naar bed luitjes. Welterusten voor strakkies!
*tandjes poetsen doetquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef wyccie het volgende:
Hee, BB, heel veel beterschap!!!! Niet te wild doen! Welterusten!![]()
Die bedoelde ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ellen Barking
En je rol in het verhaaltje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
*tandjes poetsen doet
dankje welook aan mr_a voor de fruitmand en Wodka
wel een zangeres dan? of kunnen we dat ook uitsluitenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef wyccie het volgende:
't Is geen actrice.
Oh ze heeft het vast wel geprobeerd, maar daar is ze niet van bekend.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Bullpit het volgende:
[..]
wel een zangeres dan? of kunnen we dat ook uitsluiten![]()
Nee, ze had in het vorige topic gemoeten, mevrouw leeft van het mooi zijn: model dus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef Berkery het volgende:
Televisiepresenteermevrouw?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Karen Mulder?
dus tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Karen Mulder?
Maar niet knapper dan Natalie, Virginie, Rachel Leigh, Alicia en Christina.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind haar veel knapper dan Cindy, Claudia of Naomi.
knapper of minder lelijk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind haar veel knapper dan Cindy, Claudia of Naomi.
Nou.... knapper dan Virginie en Alicia zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar niet knapper dan Natalie, Virginie, Rachel Leigh, Alicia en Christina.
Die anderen zijn gewoon niet mooi, en Karen wel. Zo goed?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou.... knapper dan Virginie en Alicia zeker.
goed? nee, beter? jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
Die anderen zijn gewoon niet mooi, en Karen wel. Zo goed?
Volgens mij is dit een zanger....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou.... knapper dan Virginie en Alicia zeker.
[..]
Die anderen zijn gewoon niet mooi, en Karen wel. Zo goed?
Moeilijke:
[afbeelding]
Die gozer van Coldplay....? Of The Verve....quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ook.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef Bullpit het volgende:
Chris Martin?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:11 schreef franzo het volgende:
[..]
Die gozer van Coldplay....? Of The Verve....
Han dus?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
Hij is solo.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
Hij is solo.
Shit, je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef Bullpit het volgende:
dan is het solo , want je hebt het verraden![]()
Oh, Closer zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Damien Rice
Waar Natalie Portmanfilms kijken toch niet allemaal voor van pas komt zeg!
dus toch soloquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Damian Rice
Waar Natalie Portmanfilms kijken toch niet allemaal voor van pas komt zeg!
quote:
Echt waar? En Natalie had nog wel paaldanslessen gehad toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik een film over sex en overspel heb gezien waar alleen maar in geluld wordt.
Dat was ook het enige lichtpuntje van die film. Voor de rest is het een oeverloze zwamfilm met onsympthieke characters.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar? En Natalie had nog wel paaldanslessen gehad toch?
Ik dacht dat het ging onweren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef tong80 het volgende:
Jezus ik liet me net een boer.
Deed gewoon pijn, hoorden jullie hem ?
Oh was jij dat!!!! Dan ligt Zaltbommel een stuk dichterbij dan ik dacht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef tong80 het volgende:
Jezus ik liet me net een boer.
Deed gewoon pijn, hoorden jullie hem ?
LOLquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Lees net op Teletext alle ruiten kapot in Zaltbommel door laagovervliegende straaljager.
Wat zei ik nou net???quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:56 schreef Berkery het volgende:
Niks Goldblum, Sean Connery!
quote:
Toch was Brian Cox een betere Hannibal.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:00 schreef Tokay het volgende:
Wat een heerlijk gore film was Hannibal.![]()
Die arme Ray Liotta...
Bij jouw ook al de ruiten gesprongen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef wyccie het volgende:
Tong, hou eens op met boeren!!!!
Ik heb mijn raam open. Dan staat er minder spanning op denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij jouw ook al de ruiten gesprongen?
Obscure drugshandelaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik niet. Maar ik ken die man niet? Obscure jazzneger?
Tokay de duizendpotige cavia.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:18 schreef Tokay het volgende:
Dag Berk!
Ik ben er ook nog hoor, maar zit weer eens van alles te doen, ondertussen...
Verhaaltje aan het verzinnen???quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:18 schreef Tokay het volgende:
Dag Berk!
Ik ben er ook nog hoor, maar zit weer eens van alles te doen, ondertussen...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Tokay de duizendpotige cavia.
Als jullie beiden beloven nog minstens 20 min op te blijven zal ik een vervolg op het concertverhaaltje posten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verhaaltje aan het verzinnen???
Ik ben er vandaag alweer niet aan toegekomenMorgen gaat ook niet lukken.
Surinamer. Was ook rebellenleider.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:20 schreef wyccie het volgende:
Ik handel niet in drugs.... heb er geen verstand van.
Om 02.00 u. ben ik weg. Dus doe je best.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Als jullie beiden beloven nog minstens 20 min op te blijven zal ik een vervolg op het concertverhaaltje posten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als jullie beiden beloven nog minstens 20 min op te blijven zal ik een vervolg op het concertverhaaltje posten.
Ik ben niet zo op de hoogte van alle gedoe in Suriname. Maar het is in ieder geval geen Desi Bouterse toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Surinamer. Was ook rebellenleider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |