Sort of. Een jaar of 20 geleden was ze nog een genot voor het oogquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:26 schreef Z het volgende:
Miss Botox?
Mmmmmmmmmm..........zien is geloven.........quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:28 schreef Berkery het volgende:
Een jaar of 20 geleden was ze nog een genot voor het oog
[offtopicmodus]Airco!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef Tokay het volgende:
[offtopicmodus]Bah, mopper mopper, vies drukkend weer[/offtopicmodus]
quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:56 schreef pyl het volgende:
Is dat niet ons aller Nick Faldo?
Ach, golf in de jaren negentig, vertel mij wat..............quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Tokay het volgende:
Hoe weet jij dat?
Nee hè? Kakker!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef pyl het volgende:
Ach, golf in de jaren negentig, vertel mij wat..............![]()
Há!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:01 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm.............bij welk nieuwsbericht hoort zij ook alweer...............![]()
Shite!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:03 schreef pyl het volgende:
O ja, staatssecretaris Van Gennip.
Heb je een foto waarop die mevrouw ('madame van een callgirlcentre'?) recht in de camera kijkt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef Tokay het volgende:Vraagt u maar...
Ik ga meteen zoeken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:12 schreef pyl het volgende:
Heb je een foto waarop die mevrouw ('madame van een callgirlcentre'?) recht in de camera kijkt?
Doe geen moeite, Tokay. Ik ken haar toch niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Tokay het volgende:Bijna niet te doen, pyl... Hier heb je haar alvast met één oog recht in de camera.
Ik ga weer even verder zoeken...
De ware kenner van schaars gekleed vrouwvolk laat zich weer eens gelden.quote:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je haar naam niet kent, of op z'n minst weleens gehoord hebt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:21 schreef pyl het volgende:
Doe geen moeite, Tokay. Ik ken haar toch niet.![]()
![]()
Maakt ze geurtjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:30 schreef Tokay het volgende:
Amerikaanse, succesvol entrepeneur, wereldberoemd in bepaalde kringen.
quote:
Miss Etam?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:33 schreef Tokay het volgende:
Ook! Maar ze maakt vooral kleding. Haar eigen naam is tevens haar merknaam.
Wat ben je toch lief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef pyl het volgende:
Miss Etam?
Nee joh, er komen vast nog meer candidaten. Ik ben geen graadmeter, maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:35 schreef Tokay het volgende:
Zal ik het maar zeggen dan?
Ze zal wel gevestigd zijn in New York, maar verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef Tokay het volgende:
Wacht.... Zeggen de letters DKNY je (n)iets?
Echt, helemaal nog nooit van Donna Karan gehoord, pyl?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |