abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:11:10 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30423186

Handige Feyenoordsites:

Officiële Feyenoord-website
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
Feyenoord Netwerk

Het vorige deel:

Het Grote Feyenoord Topic #109: Bloed, Zweet & Tranen!

Gouwe Ouwe

Jules Deelder vertelt de waarheid over amsterdam

En wie niet springt...

HET FEYENOORDGEVOEL
Peter te Velde [3/5/02]

Nadat het eindsignaal tegen Inter had geklonken en de finale was behaald explodeerde de Kuip in een ongekende vreugde uitbarsting. Mannen van alle leeftijden vielen elkaar in de armen en huilden dikke gelukstranen. Hier was niet zomaar een voetbaloverwinning behaald, het was meer. Het was een intense ontlading van diepgewortelde emoties die zich samenballen in het Feyenoordgevoel. Hoe komt het toch dat het clubgevoel in Rotterdam intenser wordt beleefd dan in de rest van het land?

Sinds jaar en dag wordt Feyenoord hartstochtelijk ondersteund door het Legioen, de trotse benaming van de grote achterban. Zowel in thuis- als in uitwedstrijden laat de fanatieke supportersschare zich luidruchtig gelden, waardoor je de indruk krijgt dat Feyenoord altijd thuis speelt. Bovendien kent geen andere club in Nederland zo'n trouwe aanhang dan de club in Rotterdam-Zuid. En dat is nogal opmerkelijk, aangezien de supporters niet bovenmatig worden verwend met aansprekende resultaten. Sterker nog, het is door de magere periodes jaren achtereen lijden voor de trouwe aanhanger. De laatste 25 jaar zijn de hoofdprijzen meestal in Amsterdam of Eindhoven terechtgekomen. Blijkbaar zit het Feyenoordgevoel dermate diep geworteld dat men deze zelfkastijding kan doorstaan.

Het ultieme lijden

Wellicht is het lijden de belangrijkste voedingsbodem van het Feyenoordgevoel. Hugo Camps zal het direct beamen. Volgens deze zwaarmoedige journalist is het lijden de ultieme vorm van sportbeleving. In het geval van religie zien we vaak dat groepen die het meest onderdrukt worden het fanatiekst reageren. Jaren van vernedering maakt de wil om te overwinnen sterker en leidt tot een grotere aanhankelijkheidsbetuiging. Het voert uiteraard te ver om sport en religie te vergelijken, maar een gevoel van vernedering en minderwaardigheid is in Rotterdam niet vreemd.

Het legioen vaart naar Lissabon

Een andere verklaring voor het Feyenoordgevoel is in de historie van de club te vinden. Met de heropbouw van Rotterdam na de Tweede Wereldoorlog kreeg de stad het imago van harde werkers. Nergens was de collectieve geest zo sterk als in de havenstad wat resulteerde in een ongekende daadkracht. Logischerwijs werd de werklust en het solidariteitsgevoel op Feyenoord geprojecteerd, waardoor de club het predikaat van werkersclub kreeg opgeplakt. Robuuste spelers als Israël, Laseroms en Van Hanegem versterkten dit gevoel in hoge mate, zeker na het behalen van de Europa Cup 1. Maar men vergeet nogal eens dat naast de mannen van beton er met Moulijn, Kindvall en Hasil ook veel creativiteit in die succesploeg zat.

Met het bereiken van de UEFA Cupfinale beleeft Feyenoord eindelijk weer een internationaal hoogtepunt. En dat wil het Legioen graag weten; waarschijnlijk is het humeur van vele Rotterdammers lang niet zo goed geweest. Meer dan in Amsterdam of Eindhoven leeft men intens naar de finale toe. Eindelijk wordt de loyaliteit van de supporters aan hun club beloond, zeker als de finale wordt gewonnen. De achterban van Ajax bestaat voor een groot deel uit meelopers, die bij succes vooraan staan maar het in mindere periodes geheel laten afweten. PSV heeft wel een trouwe aanhang, maar deze bestaat voor een groot deel uit bioscooppubliek dat de eigen ploeg bij tegenslag genadeloos kan laten vallen. Het Legioen is vanwege het Feyenoordgevoel altijd achter hun cluppie blijven staan. Als beloning voor het trouwe lijden is hen op 8 mei een groot feest gegund.

\

Feyenoord!

Game on
A.M.A.B
pi_30423735
FEYENOORD
Die wedstrijd tegen NEC leeft wel...
pi_30423791
Feyenoord, mijn liefde

Zin in zondag!!!
pi_30423877
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef Erasmusch het volgende:
FEYENOORD
Die wedstrijd tegen NEC leeft wel...
Tis me dan ook een topper van jewelste.

Ik heb er wel vertrouwen in overigens
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:53:06 #5
128408 Henk-H
Life is a bitch
pi_30424595
quote:
De achterban van Ajax bestaat voor een groot deel uit meelopers, die bij succes vooraan staan maar het in mindere periodes geheel laten afweten.
Ik had eens gebeld voor de tweespraak(tijd voor twee-Frits Spits, radio 2) en die ging als volgt:
Twee ajacieden zien Thomasson voor AC Milan scoren in de laatste minuten tegen ajax, zegt de één tegen de ander:
zo, nu kunnen we weer voor onze eigen club zijn.

Uitzending overigens niet gehaald.
Maar niet heus
pi_30424835
Feyenoord!
pi_30424926
Mooie toespraak van Deelder
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:02:22 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30424929
Gelukkig is de Kuip altijd uitverkocht geweest
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:02:39 #9
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30424944
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Nou, als ik de 3 sterke punten van Kuijt zou moeten opnoemen zijn deze : werklust, inzicht, leiderschap. Technisch is het geen ramp ofzo nee, maar legt Kuijt het zwaar af tegen bijvoorbeeld Kalou.
Hij is technisch niet beter dan Kalou, klopt. Maar hij is sinds zijn tijd bij Utrecht zeker wel gegroeid op het technische vlak...
A.M.A.B
pi_30425031
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef twi het volgende:
Ga jij nou maar eens een keer naar de Arena
pi_30425124
.........dat is Feyenoord!
pi_30425567
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef twi het volgende:
Als die quickcookpan van jullie dan wel zo vaak uitverkocht is snap ik niet waarom er nog steeds geen normale grasmat inligt.
pi_30426192
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Kaap het volgende:

[..]

Als die quickcookpan van jullie dan wel zo vaak uitverkocht is snap ik niet waarom er nog steeds geen normale grasmat inligt.
Prima mat ligt er nu in
pi_30426196
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hij is technisch niet beter dan Kalou, klopt. Maar hij is sinds zijn tijd bij Utrecht zeker wel gegroeid op het technische vlak...
Dat is nou ook weer niet de moeilijkste opgave ter wereld......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30433632
quote:
Van: Eus
Datum: vrijdag 9 september 2005 14:44
Aan: info@nec-nijmegen.nl <info@nec-nijmegen.nl>
Onderwerp: Bericht voor Cees Lok
Betreft: Besloten training

Geachte heer Lok,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Uw tactiek om de laatste training voorafgaand aan het uitduel met Feyenoord besloten af te werken, is niet geslaagd. Ik heb me namelijk op slinkse wijze toegang tot het Goffert-stadion weten te verschaffen en de gehele training met eigen ogen kunnen aanschouwen. Wellicht niet netjes, deze pottenkijkerij van mij. Maar zoals uzelf al aangaf: ‘De tijden zijn veranderd.’

Ik heb diverse foto’s en video-opnames gemaakt, met name van het positiespel aan de begin van de training en ook van vele standaardsituaties, zoals inworpen, vrije trappen en hoekschoppen. Dit materiaal heb ik inmiddels aangeboden aan Feyenoord. En bij monde van Mark Wotte heeft Feyenoord mij zojuist laten weten zeer geïnteresseerd te zijn.

Ondanks het feit dat ik Feyenoord-supporter ben, wil ik u toch het volgende voorstel doen: In ruil voor ¤ 750,- overhandig ik u alle gemaakte foto’s en video-opnames van de “besloten” training en zal ik ze niet doorverkopen aan Feyenoord. Bij voorkeur graag 15 ongemerkte biljetten van ¤ 50,-.

Ik geef u tot aanstaande zaterdagavond 10 september 20:00 uur de tijd om op mijn aanbieding in te gaan. Hoor ik niks, dan zal ik alle foto’s en beelden afstaan aan Feyenoord.

Met sportieve groet,

Eus
pi_30433719
Hij moet wel oppassen dat ze dit bij NEC niet te serieus nemen
pi_30435580
Wanneer debuteerd Jonathan de Guzman nou eens....? Vorig seizoen verkozen tot beste A-junior van de competitie. Hij was ook nog eens topscoorder. En afgelopen wedstrijd tegen de A van Ajax verre weg de beste van het veld. Dit zal Koeman toch ook niet ontgaan?
pi_30435900
Die is pas een week speelgerechtigd geloof ik. Komt nog wel.
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:51:45 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30435921
Feyenoord !
2000 light years from home
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:12:29 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30436680
Maas schrijf je met een hoofdletter CM.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30437717
Die Eus is wel op dreef zeg, hij werkt aan z'n bekendheid.
That's all folks!
pi_30438838
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef TC03 het volgende:
Maas schrijf je met een hoofdletter CM.
Volgens mij wel. Maas is een naam van een rivier en namen schrijf je toch altijd met een hoofdletter? Of is dat een uitzondering net als bij maand-namen?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:06:16 #23
53267 TC03
pi_30438895
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Maas is een naam van een rivier en namen schrijf je toch altijd met een hoofdletter? Of is dat een uitzondering net als bij maand-namen?
Alle namen schrijf je met een hoofdletter, behalve die van maanden idd.
pi_30441461
Zondag staat Babos in de goal, dat zijn 3 punten
pi_30442080
Ik wil die De Guzman ook wel es in actie zien
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30443741
Kan er een streepje tussen Feyenoord en topic? Dat er nu geen grapjes zijn gemaakt over Feyenoord met dt
pi_30443804
Streepje en hoofdletter in Maas in de TT erbij gezet voor de analfabeten uit Rotjeknor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30443822
Ondanks de belediging : bedankt Golfer
pi_30443883
Eus
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 10 september 2005 @ 03:45:03 #30
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30444610
leest mee
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30444996
Feyenoord heeft interesse in Bo¨ko Balaban van Club Brugge...
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:32:22 #32
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30445584
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer debuteerd Jonathan de Guzman nou eens....? Vorig seizoen verkozen tot beste A-junior van de competitie. Hij was ook nog eens topscoorder. En afgelopen wedstrijd tegen de A van ajax verre weg de beste van het veld. Dit zal Koeman toch ook niet ontgaan?
Voor de zoveelste keer: De Guzman is nog geen 18 en daarom nog niet speelgerechtigd. Hoe dat allemaal in elkaar zit weet ik ook niet, maar het is nou eenmaal zo. Volgens mij wordt hij volgend weekend 18 jaar...

En een aantal woorden doen pijn aan m'n ogen...

[ Bericht 5% gewijzigd door Tomasso op 10-09-2005 09:59:47 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30446260
* snabbi wil ook weer een tvp hebben.
pi_30446668
gvd zeg, ik ben ziek als een debiel, en koppijn alsof ik ben aangereden door een truck. Ga ik dat stukkie van Deelder luisteren, ik kwam nie meer bij joh En 't lachen deed zo'n auw
5 minuten pure au in de bol, maar wat een ontzettend mooi stukkie van Deelder
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_30448864
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:25 schreef snabbi het volgende:
* snabbi wil ook weer een tvp hebben.
* Zjakkie ook
pi_30450604
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 07:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is een aanvaller, Kroatisch international toch?
pi_30450879
Het zou zomaar kunnen dat Owoeri zondag in de basis staat, aangezien Castelen en Vincken het volgens mij niet gaan redden. Lijkt me wel leuk om hem (weer) eens te zien spelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30450928
Ik denk dat ze met Vincken idd rustig aan doen.
pi_30451181
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Is een aanvaller, Kroatisch international toch?
Ja, ik denk de opvolger van Kuijt.
pi_30451215
Dat las ik laatst ook al ergens, maar die Owoeri is toch linksbuiten
pi_30451227
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef heiden6 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat Owoeri zondag in de basis staat, aangezien Castelen en Vincken het volgens mij niet gaan redden. Lijkt me wel leuk om hem (weer) eens te zien spelen.
Dan zal Boussaboun starten. Die heeft de laatste wedstrijden goed in dienst van het team gespeeld, dus ik denk niet dat Koeman hem zomaar ernaast zal zetten.
pi_30451267
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
Dat las ik laatst ook al ergens, maar die Owoeri is toch linksbuiten
Ja, en ik denk niet dat Koeman zal starten met 4 aanvallers (Kuijt, Kalou, Boussaboun en Owoeri).
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:17:11 #43
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30452779
Waarom zou dat niet kunnen. Als het achterin dicht zit, moet er ruimte zijn om aan te vallen.
A.M.A.B
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:18:35 #44
53267 TC03
pi_30452812
Is Castelen nou eigenlijk al fit, ja of nee? Want volgens mij was er eerst sprake dat Castelen misschien tegen Ajax mee kon doen. Als het toen al 'misshcien was' zou hij nu toch al helemaal fit moeten zijn?
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:41:44 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30453411
Kan niks vinden over Castelen. Schreuder speelt morgen ook niet, alweer geblesseerd...
A.M.A.B
pi_30453829
Wat vinden jullie trouwens van die Benjamin De Ceulaer, die op dit moment aan RKC gehuurd is. Heb hem nu al een paar wedstrijden mooie passes en leuk zien voetballen. Zou die er al aan toe zijn op in de winterstop te komen of toch maar verder laten rijpen bij RKC tot het einde van het seizoen??
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_30454022
10-09-2005: 'Erwin Koeman geïnteresseerd in Rogier Molhoek'
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens de voetbalwebsite Voetbal Center melden bronnen binnen Rkc Waalwijk dat Erwin Koeman gister niet alleen aanwezig was bij Rkc-Roda om de Feyenoord-huurlingen Benji de Ceulaer en Gianni Zuiverloon te bekijken. Hij zou namelijk ook zijn oude pupil Rogier Molhoek nauwlettend volgen.

Feyenoord-scouts volgen de 24-jarige middenvelder al langer, maar nu kwam Erwin Koeman eens hoogstpersoonlijk kijken. Erwin Koeman werkte bij Rkc Waalwijk als trainer ook al met Rogier Molhoek en hij zou hem aangeprezen hebben bij Technisch Directeur Mark Wotte.

Rogier Molhoek is een verdedigende middenvelder en stond een aantal jaar geleden te boek als een groot talent voor het Nederlandse voetbal, maar dat heeft hij tot dusver nooit echt waar weten te maken
pi_30454972
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef ViVe het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Benjamin De Ceulaer, die op dit moment aan RKC gehuurd is. Heb hem nu al een paar wedstrijden mooie passes en leuk zien voetballen. Zou die er al aan toe zijn op in de winterstop te komen of toch maar verder laten rijpen bij RKC tot het einde van het seizoen??
Hij doet het daar zeker aardig maar ik zou hem het jaar nog in Waalwijk laten voetballen. Hij is nu ook niet per direct nodig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30455897
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef Cart_man het volgende:
Kan niks vinden over Castelen. Schreuder speelt morgen ook niet, alweer geblesseerd...
Nee, nog steeds
pi_30455925
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef ViVe het volgende:
Vond hem gisteren een beetje tegenvallen, net als Zuiverloon. Maar voor de rest heb ik hem nog niet zien spelen, dus misschien had ie gisteren z'n dag niet ofzo.
pi_30460956
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 07:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk niet dat die voor Feyenoord wil spelen. Als die gaat uit Brugge, is het naar Engeland, Italië, Frankrijk of Spanje denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30461010
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
10-09-2005: 'Erwin Koeman geïnteresseerd in Rogier Molhoek'

Rogier Molhoek is een verdedigende middenvelder en stond een aantal jaar geleden te boek als een groot talent voor het Nederlandse voetbal, maar dat heeft hij tot dusver nooit echt waar weten te maken
Dat komt vooral doordat hij om de haverklap geblesseerd was, kwaliteiten heeft hij wel zeker.
www.thuisuiteten.nl
pi_30480124
Ben bang dat dit seizoen Schreuder weer meer tijd bij de fysio doorbrengt dan op het veld.
pi_30487154
Debuut Owoeri vandaag dus. Zal ie snel een basisplaats krijgen?

En wat is die Paauwe weer helemaal terug!!
www.thuisuiteten.nl
pi_30488304
Hmm paauwe deed wel leuke dingen maar zijn snelheid is echt een drama. Greene was in mijn ogen de enige die echt goed speelde. Een fout heeft hij gemaakt in de hele wedstrijd en speelde verder subliem.

Owoeri deed het die paar seconden nog wel leuk, maar als die gozer 18 is, wil ik een rollator.
  zondag 11 september 2005 @ 17:10:39 #56
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30488566
Laatste doelpunt gemist Ik gok dat Castelen de bal struikelend over de lijn heen liep?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_30489132
Hij sprintte een man eruit en passeerde Babos.

kutwedstrijd trouwens, maarja 3 punten
pi_30489143
Klotewedstrijd maar 3 doelpunten én 3 punten
pi_30489229
Zo weer 3 puntjes in the pocket

Wedstrijd was niet slecht maar ook niet goed.
in ieder geval gewonnen met 3-0 en dat telt.
  zondag 11 september 2005 @ 17:32:57 #60
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30489231
Net terug uit de Kuip. Slechte wedstrijd maar gewonnen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30490059
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
En wat is die Paauwe weer helemaal terug!!
Vond m vandaag weer vrij kut. Hij liep een paar x gewoon Ghaly of Greene in de weg.
Volgens mij was de goal van Kalou buitenspel. Dit is trouwens topic# 111
pi_30490125
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:29 schreef rotskibo het volgende:
Hij sprintte een man eruit en passeerde Babos.

kutwedstrijd trouwens, maarja 3 punten
Mooie goal, vooral die pass van Kuyt!
"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 11 september 2005 @ 18:23:55 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30490670
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:02 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Vond m vandaag weer vrij kut. Hij liep een paar x gewoon Ghaly of Greene in de weg.
Volgens mij was de goal van Kalou buitenspel. Dit is trouwens topic# 111
Paauwe heeft heel veel werk verricht op het veld.

Castelen is trouwens ook weer terug op z'n echte niveau: Veel in de weglopend, teveel willend en niet teveel willen lopen... Zet daar volgende week maar Vincken neer
pi_30490738
'Feyenoord volgt Jérémy Toulalan'

Feyenoord heeft belangstelling voor Jérémy Toulalan, aldus Franse media. De Franse middenvelder staat momenteel onder contract bij FC Nantes.
Feyenoord-scouts bekeken Toulalan al enkele malen. Naar alle waarschijnlijkheid vraagt Nantes een transfersom van 4 miljoen euro voor de speler.
Feyenoord wil Toulalan achter de hand houden wil Shinji Ono vertrekken,maar het ziet er naar uit dat Ono en Feyenoord niet uit elkaar gaan.
pi_30490892
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
'Feyenoord volgt Jérémy Toulalan'

Feyenoord heeft belangstelling voor Jérémy Toulalan, aldus Franse media. De Franse middenvelder staat momenteel onder contract bij FC Nantes.
Feyenoord-scouts bekeken Toulalan al enkele malen. Naar alle waarschijnlijkheid vraagt Nantes een transfersom van 4 miljoen euro voor de speler.
Feyenoord wil Toulalan achter de hand houden wil Shinji Ono vertrekken,maar het ziet er naar uit dat Ono en Feyenoord niet uit elkaar gaan.
Beetje laat?
  zondag 11 september 2005 @ 18:36:52 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30491052
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:31 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Beetje laat?
Het is pas half 7
pi_30492421
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Castelen is trouwens ook weer terug op z'n echte niveau: Veel in de weglopend, teveel willend en niet teveel willen lopen... Zet daar volgende week maar Vincken neer
Wat kan je daar nou al van zeggen, tis zijn 1e half uur dit seizoen, volgens mij kreeg hij na 10 minuten pas zijn 1e fatsoenlijke bal. Die goal was goed, hij bleef sterk op de been, dat was voorheen wel anders, en ronde hem goed af.
pi_30493325
Boussaboun doet het toch goed terwijl velen hem in het begin al afschreven
pi_30493432
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Laatste doelpunt gemist Ik gok dat Castelen de bal struikelend over de lijn heen liep?
Had je toch maar even moeten blijven hè, gewoon een mooie goal!
pi_30493488
Mooie pass van Kuijt, en goed doorgelopen van Castelen.
pi_30493693
'Bert van Marwijk ziet wel wat in Patrick Paauwe'

In de voorbije transferperiode lukte het Patrick Paauwe niet om tot overeenstemming te komen met een nieuwe club. Nu lijkt er echter toch een interessante aanbieding voor de verdediger in het verschiet te liggen. Bert van Marwijk ziet Patrick Paauwe (en nigel de jong van ajax) namelijk als mogelijke opvolgers voor Sebastian Kehl, die zijn contract voorlopig niet wil verlengen in Dortmund. Kehl's huidige verbintenis loopt in juni 2006 af. Dit nieuws wordt gemeld door Skysports.

Paauwe zou in de winter al gehaald kunnen worden door de Duitsers, afhankelijk van de prestaties van Borussia Dortmund. De club behaalde in de eerste drie wedstrijden slechts twee punten.
pi_30493721
Mooi om te zien, hoe de spelers van Feyenoord met Babos omgaan.
pi_30493775
Jaja Coelho mogelijk terug naar Feyenoord

Jaja Coelho (voluit Jackson de Coelho), een door Feyenoord aan Kvc Westerlo verhuurde middenvelder/aanvaller, speelt momenteel de pannen van het dak bij zijn club. De 19-jarige Braziliaan blinkt uit door techniek, snelheid en zijn neus voor doelpunten. De spits scoorde gisteren weer twee keer in de competitie.

Die goede prestaties zijn Feyenoord natuurlijk ook niet ontgaan. De Rotterdammers overwegen de aanvaller nu in de winterstop terug te halen naar De Kuip. In principe kan Coelho tijdens die winterstop na een gunstige evaluatie terug naar Nederland. In Westerlo verwachten ze echter dat Feyenoord de aanvaller nog het hele seizoen zal laten voetballen in het Kuipke.

Goed beleid. Ik heb al vaker goede dingen van hem gehoord en gezien dit seizoen. Alleen ik denk dat ze hem beter daar nog even kunnen laten tot Kuijt of Kalou vertrekt.
pi_30493823
Is dat een echte spits of kan ie ook op het middenveld spelen?
pi_30493874
Het is een speler die in de spits en links buiten kan spelen.
  zondag 11 september 2005 @ 20:33:54 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30494640
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef Luni het volgende:
Mooi om te zien, hoe de spelers van Feyenoord met Babos omgaan.
Hoe is dat?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30494871
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:33 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hoe is dat?
Was een special bij Talpa, zo goed als alle spelers kwamen voor en na de wedstrijd naar hem toe.
pi_30495043
Maatje van me moet zich morgen melden bij de poiltie, stond een foto van hem op internet
  zondag 11 september 2005 @ 22:25:00 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30498661
Maatje van mij moet zich ook melden, stond op internet, is gewoon gebeld door de joden, kom even langs.

Voetbal was kut, maar dat boeit niet. 3 punten zijn binnen. En daar gaat het om..

DJ Rob in Legioenzaal
A.M.A.B
pi_30498859
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Maatje van mij moet zich ook melden, stond op internet, is gewoon gebeld door de joden, kom even langs.

Voetbal was kut, verstopte neus nog kutter.

DJ Rob in Legioenzaal
Zelfde verhaal voor die maat van mij, weet nu al dat hij 3 dagen moet blijven. Blijf er dan ook eens van af

Was dat Rob, was er in de rust, klonk errug lekker, tis alleen jammer dat ze er voor de wedstrijd geen echt bier schenken, maar ik ga er toch maar eens wat vaker kijken denk ik.
pi_30502478
Weinig grote muilen trouwens uit 020!!!!!
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 00:18:27 #82
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30502531
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Crooswijk het volgende:
Wederom een zinnige bijdrage van je
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30502573
Klik dan als je durft
pi_30502752
Wederom????
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 00:27:17 #85
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_30502781
d'r in da telt....
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 12 september 2005 @ 00:29:45 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30502839
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:26 schreef Crooswijk het volgende:
Wederom????
Welkom, lees je even in en succes verder Loekje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30502958
quote:

Voetbal was kut, maar dat boeit niet. 3 punten zijn binnen. En daar gaat het om..

DJ Rob in Legioenzaal
En DJ Paul Heerlijk
pi_30502959
Feyenoord 1, Excelsior promotie (ben supporter), en Sparta in de nacompetitie
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 00:37:31 #89
53267 TC03
pi_30503049
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Welkom, lees je even in en succes verder Loekje.
?
pi_30503078
Hoe bedoel je??? "lees je in".
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 01:27:19 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30504125
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef Crooswijk het volgende:
Hoe bedoel je??? "lees je in".
Dat je niet moet lopen kloten onder een kloonnaam in VBL.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 september 2005 @ 01:31:39 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30504230
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat je niet moet lopen kloten onder een kloonnaam in VBL.
Loek is feyenoord-dude. Crooswijk heeft een totaal andere post-stijl. Zie je toch meteen .
  maandag 12 september 2005 @ 01:32:57 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30504247
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef Merkie het volgende:

Loek is feyenoord-dude. Crooswijk heeft een totaal andere post-stijl. Zie je toch meteen .
Klopt.
Loek-grapje was even tussendoor.
Crooswijk heeft, denk ik, een kort Fok!-bestaan.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 september 2005 @ 01:33:43 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30504265
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Crooswijk heeft, denk ik, een kort Fok!-bestaan.
wel als ie op deze manier doorgaat
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 12 september 2005 @ 10:33:16 #95
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30508036
Column van Derksen:
quote:
De Klant is Koning bij Feyenoord

..... (heel stuk over Cruijff, Ajax, PSV, AZ en de staat van het nederlandse voetbal)

Feyenoord heeft de afgelopen weken de beste prestatie geleverd op transfergebied. Sinds de aanwezigheid van Wim Jansen haalt de club geen overbodige spelers meer binnen. Voorzitter Jorien van den Herik is er vanachter de schermen in geslaagd de publiekslievelingen Salomon Kalou en Dirk Kuijt te behouden voor de club, maar vooral voor de trouwe supporters. Dat is een geweldige prestatie, want Van den Herik had ook voor het grote geld kunnen kiezen. Feyenoord slaagde er zelfs in de ontevreden Shinji Ono binnen boord te houden. Hierdoor kan trainer Erwin Koeman geheel onverwacht serieus deelnemen aan de titelstrijd en blijken de seizoenkaarthouders als klant nog steeds koning in De Kuip.
vi.nl
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_30509510
Derksen draait zijn mening weer eens 180 graden.
Klik dan als je durft
pi_30509940
quote:

DJ Rob in Legioenzaal
Is voortaan elke thuiswedstrijd, Rob, Paul, Stanton in die zaal, ook na de wedstrijd. Te gek man!
  maandag 12 september 2005 @ 12:29:00 #98
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30510660
Was DJ Rob niet die na de wedstrijd draaide.
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 september 2005 @ 12:33:49 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30510776
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Crooswijk het volgende:

groter kan ik die muil niet maken ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30511370
12-09-2005: Jonathan de Guzman mag bijna spelen voor Feyenoord

Eén van de grootste en meest waardevolle talenten in Nederland kan binnenkort zijn debuut maken voor Feyenoord. De in Canada geboren middenvelder Jonathan de Guzman is vandaag namelijk 18 jaar geworden, waardoor de Rotterdammers een werkvergunning voor hem kunnen aanvragen. Zodra dat rond is kan de speler, die al geruime tijd meetraint met de selectie en een goede indruk maakt, zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord spelen.

De Guzman, al jaren spelend in de eigen jeugd, zal dit seizoen gaan spelen met rugnummer 33.
  maandag 12 september 2005 @ 13:11:12 #101
129908 Crooswijk
Rotterdam Ram
pi_30511717
Fuck you Gooner arrogante bal!!!
Kutgolfer too
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 13:57:23 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30512961

Auf wiederschnitzel!
pi_30513946
Ben wel benieuwd naar die Guzman, heeft iemand hem al zien spelen/trainen?
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 september 2005 @ 14:35:00 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30513987
quote:
Op maandag 12 september 2005 13:11 schreef Crooswijk het volgende:
Fuck you Gooner arrogante bal!!!
Kutgolfer too
zo zo je spreek al een aardig mondje buitenlands
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30514225
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:33 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Guzman, heeft iemand hem al zien spelen/trainen?
Het schijnt wel een hele goeie te zijn, er zullen hier vast wel Feyenoorders zijn die er meer over kunnen vertellen.
That's all folks!
  maandag 12 september 2005 @ 15:05:35 #106
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30514834
Totaal niet eigenlijk.

Weet dat de trainers en spelers van het eerste zeer onder de indruk zijn...
A.M.A.B
pi_30515498
Zelfs van Gaal is onder de indruk van hem maar zelf heb ik hem nog nooit zien spelen.

Iemand die gisteren bij de wedstrijd was die wat nuttigs over die Owoeri te melden heeft? Ben gewoon benieuwd hoe hij speelt.
pi_30515813
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:32 schreef Kaap het volgende:

Iemand die gisteren bij de wedstrijd was die wat nuttigs over die Owoeri te melden heeft? Ben gewoon benieuwd hoe hij speelt.
Je hebt hem op het EK toch gezien?
  maandag 12 september 2005 @ 15:50:44 #109
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_30515864
Ik vond hem niet echt geweldig spelen. Heeft ook maar weinig tijd gehad om zich waar te
kunnen maken hij viel erg laat in.

Ik had hem 2 weken geleden al op de training gezien maar als die jongen 18 is dan weet ik het
niet meer, heeft een kop van een 25 jarige.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  maandag 12 september 2005 @ 15:51:57 #110
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30515895
2 minuten waren niet genoeg om een oordeel te kunnen vellen...
A.M.A.B
  maandag 12 september 2005 @ 17:21:29 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30517676
Enge gedachten hoor, al die praatjes van Feyenoorders over talenten. Da's net zoals wanneer je Ajacieden over goeie aankopen hoort praten. Nu weer die Coelho waar ze het over hebben....
pi_30518059
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:50 schreef Sender_ het volgende:
Ik vond hem niet echt geweldig spelen. Heeft ook maar weinig tijd gehad om zich waar te
kunnen maken hij viel erg laat in.
In 5 min. kan je geen oordel over hem geven, maar ik vond het wel mooi hoe hij zich voor zijn tegenstander gooide en een vrije trap versierde.
  maandag 12 september 2005 @ 18:05:59 #113
125565 Dorus_
brand goed.
pi_30518448
Kan idd erg weinig over m zeggen. Speelde hij te kort voor... vond t ook een beetje onzinnig hem zo kort in te laten vallen eigenlijk, geef m dan een kwartier ofzo.

Maargoed, 3 punten en volgende week een betere wedstrijd denk ik.
Even geen signature.
  maandag 12 september 2005 @ 18:41:11 #114
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30519323
Nix gezien van de wedstrijd, scheen niet zo veel te zijn, maar goed de 3 punten zijn binnen.

Volgende week eindelijk weer naar de Kuip!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30519782
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:32 schreef Kaap het volgende:
Zelfs van Gaal is onder de indruk van hem maar zelf heb ik hem nog nooit zien spelen.
haha wie?
pi_30521284
Toulalan naar Feyenoord? Dat is een hele goede speler, wel een defensieve middenvelder meer eigenlijk, niet echt een type Ono. Zou een spectaculaire transfer zijn.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 september 2005 @ 20:39:58 #117
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30522818
Defensieve middenvelder is ook benodigd, nu we met Paauwe, Schreuder en Ghaly zitten. Aanvallend zijn Pardo, Hofs en Ono goede opties.
A.M.A.B
pi_30523054
Ik ben bij de WK finale en ik was van echt elke Nigeriaan onder de indruk: allemaal sterk en technisch begaafd. Owoeri zegt zelf wel dat hij tactisch nog bij moet leren maar het lijkt me een nuttige aankoop.
  maandag 12 september 2005 @ 21:10:23 #119
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30523718
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Toulalan naar Feyenoord? Dat is een hele goede speler, wel een defensieve middenvelder meer eigenlijk, niet echt een type Ono. Zou een spectaculaire transfer zijn.
Vertel aub eens wat meer over die speler
pi_30527969
Vond De Guzman niet echt uitblinken vandaag. Hij had wel een schitterende voorzet voor de 2-0. Derijck en Ono vielen me meer op.
pi_30535855
Haha Toulalan naar Feyenoord? Ik ben dan een op en top feyenoorder, maar Toulalan is toch dat grote talent bij Nantes? Die heeft tot nu toe alle wedstrijden daar gespeeld en eerder deze zomer was de vraagprijs 10 mln euro voor Lyon. En deze hebben hem toen niet gekocht. Ik denk niet dat Feyenoord dat op kan hoesten en dat Toulalan naar feyenoord wil.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_30544382
quote:
Lodewijks fit genoeg voor Feyenoord-Rapid

13/9/2005 9 :21

Patrick Lodewijks staat donderdag zeer waarschijnlijk toch in het doel van Feyenoord. De enkelblessure die de doelman zondag opliep in het duel met NEC blijkt mee te vallen.
Lodewijks blesseerde zichzelf toen tegenstander Guilliano Grot per ongeluk op de linkerenkel van de Eindhovense keeper viel. Het gewricht zwikte om. Toch speelde Lodewijks de gehele partij nog uit. Maandag ontbrak de routinier op de training.

'Maar de vooruitzichten zijn positief met het oog op de wedstrijd van donderdag tegen Rapid', verklaarde Feyenoords clubarts Robbart van Linschoten op de website van de Rotterdammers. 'Het bleek minder erg te zijn dan we zondag hadden kunnen voorspellen.'
Dat zou mooi zijn, het is toch wel een zekerheidje meer, en dat kan de defensie zeker nog wel gebruiken.
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:59:34 #123
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30544933
Die arme Lazovic zit in bij Bayer Leverkusen ook al op de bank.
A.M.A.B
pi_30545199
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:59 schreef Cart_man het volgende:
Wat gaat er toch mis met die jongen?
pi_30545960
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:59 schreef Cart_man het volgende:
Dat was logisch, Voronin en Berbatov speel je er niet uit natuurlijk. Maar hij is de 3e spits, dus zal genoeg minuten maken daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_30553049
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat was logisch, Voronin en Berbatov speel je er niet uit natuurlijk. Maar hij is de 3e spits, dus zal genoeg minuten maken daar.
Bij ons was ie ook derde spits, maakte ook niet echt veel minuten
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:41:35 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30553684
Precies Snabbi, dat was ook de reden dat ik opmerkte dat Lazovic niet veel waarmaakte bij Leverkusen. Of hij nu daar zit of hier bij Feijenoord, feit blijft dat hij alweer een bankzitter is die na de twee (top)spitsen komt.
A.M.A.B
pi_30559044
quote:
Van: Eus
Datum: dinsdag 13 september 15:24
Aan: dennis@koebrugge.nl
Onderwerp: Klagt

Hoi Ron,,

Zondag bij Feyenoord-NEC in het Kuipstadion heb ik bij jullie een cola en een Raider gekocht. Het was achter vak Z bij een kraampje. Bij een meisje met lang haar. Ze droeg een blauw polo-T-shirt en ze had geen beha aan. Niet dat ik daar speciaal op let of zo. maar het viel gewoon op.

Savonds ben ik ziek geworden (diaree en overgeven)en de dokter zei maandag dat ik een lichte voedselvergiftiging had. Toen zei hij ook dat Raider niet meer bestond en al heel lang Twix was geworden en dat het daardoor kwam waarscheinlijk. Door die Raider. Toen ging er bij mij een lampje rinkelen.

Ik vond die Raider al wel zo taai smaken. Ik heb de wikkel helaas weggegooi. Maar mijn broer zei dat ik een klagt moest doen wegens houdbaarheid van de datum. Hij weet er veel van, want hij zit bij de politie.

Ik hoef ook geen geld, maar misschien iets gratis krijgen vind ik altijd wel leuk. Mijn adres zet ik er bij, als jullie het willen opsturen.

Hoogachtend,

Eus
(Adres)
(Postcode Woonplaats)
  woensdag 14 september 2005 @ 00:12:32 #129
26663 Paperclipjes
pi_30559521

woensdag 14 september 2005 @ 07:52:15 #130
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30563039
Hehe, vertelde hij me zondag nog dat hij deze ging schrijven.
En hij is weer werelds.
A.M.A.B
pi_30568277
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:52 schreef Cart_man het volgende:
Hehe, vertelde hij me zondag nog dat hij deze ging schrijven.
En hij is weer werelds.
Ik heb je zondag niet gezien..............
pi_30568384
Die Eus.
That's all folks!
pi_30568645
Even een cross-post uit het topic over de UEFA cup match:

Ik snap die oproep van het Feyenoord bestuur totaal niet aan de fans om weg te blijven bij de Kuip.
OK, je mag er niet in, maar je kunt gerust buiten je club aanmoedigen.
Maar nee, Feyenoord is bang dat ze dan wederom een straf krijgen van de UEFA. Roma heeft het vorig seizoen 2 wedstrijden gedaan, leeg stadion en buiten 1000-den fans die zongen en aanmoedigden, niks aan het handje.

laf bestuur

Wees blij dat je fans hebt die, zonder een seconde van de wedstrijd te kunnen zien, het er voor over hebben wel te komen om aan te moedigen!
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30568679
Eus is een genie!
  woensdag 14 september 2005 @ 13:18:53 #135
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30569917
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik heb je zondag niet gezien..............
Raar, ik ben toch moeilijk te missen. En ben meerdere keren heen en weer gelopen...was een van de laatste die er vertrok (zo rond de 35ste minuut na het startsignaal. )
A.M.A.B
pi_30570145
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Even een cross-post uit het topic over de UEFA cup match:

Ik snap die oproep van het Feyenoord bestuur totaal niet aan de fans om weg te blijven bij de Kuip.
OK, je mag er niet in, maar je kunt gerust buiten je club aanmoedigen.
Maar nee, Feyenoord is bang dat ze dan wederom een straf krijgen van de UEFA. Roma heeft het vorig seizoen 2 wedstrijden gedaan, leeg stadion en buiten 1000-den fans die zongen en aanmoedigden, niks aan het handje.

laf bestuur

Wees blij dat je fans hebt die, zonder een seconde van de wedstrijd te kunnen zien, het er voor over hebben wel te komen om aan te moedigen!
Kan me dr wel iets bij voorstellen. Kijk het zelf ook wel lekker in de pub of ze moeten een groot scherm op het voorplein plaatsen
quote:
Date: Wed, 14 Sep 2005 13:11:41
From: “Eus Kuttonescu”
Subject: Feyenord-Rapid
To: info@uefa.com

My name is Eus Kuttonescu from Bucaresti, Romania.

I am now in Rotterdam for football: Feyenord-Rapid.

I come to stadium. This morning. For ticket. I want buy ticket.

But a man say not good. Ticket not good tomorrow. No supporters in stadium.

Police also say this.

I was with airplane. I pay much money for fly and hotel. Two nights hotel.

But I not see match tomorrow. Why not? I am good man.

Police say: UEFA did this. It was UEFA. They do this, police say.

I want money back. Give me it back. Why not telle me?

Why you let me pay money?

Fuck you.

Eus Kuttonescu
Romania
  woensdag 14 september 2005 @ 13:36:47 #137
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30570412
whahahaha
A.M.A.B
pi_30570542

Mijn god, geweldig
pi_30570571
Eus
pi_30570781
Leuke mailtjes.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30573091
Eus
pi_30579035
Hahaha, die moet ie uit laten brengen man... Soort van Eus bundel.
Even geen signature.
pi_30579197
Owoeri en De Guzman zitten in de selectie voor de wedstrijd van morgen tegen Rapid. Ono nog niet, want Rapid schijnt met het mes tussen de tanden te spelen. Maar mooi voor De Guzman.
  woensdag 14 september 2005 @ 19:28:50 #144
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30580310
De laatste van Eus is echt fucking geniaal!

Zijn stukjes in de LN zijn ook altijd geinig.

Iemand dat LN compilatieboek nog besteld overigens? Ik wel!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30580558
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:56 schreef Steven184 het volgende:
Owoeri en De Guzman zitten in de selectie voor de wedstrijd van morgen tegen Rapid. Ono nog niet, want Rapid schijnt met het mes tussen de tanden te spelen. Maar mooi voor De Guzman.
Hier het stukkie van vi.nl:
quote:
Erwin Koeman: Ono niet, Owoeri en De Guzman wel

14/9/2005 18:21

Het herstel van Shinji Ono verloopt goed. Maar de Japanner moet donderdag het UEFA Cup-duel Feyenoord-Rapid Boekarest vanaf de tribune volgen.
'De wedstrijd tegen Rapid is geen wedstrijd voor niet fitte spelers', zei trainer Erwin Koeman op de site van Feyenoord. 'Rapid heeft een ploeg met spelers die met het mes tussen de tanden spelen, vandaar dat ik heb besloten hem er nog buiten te houden. Maar Shinji komt eraan, dat mag duidelijk zijn.'

Naast Ono ontbreken Tim Vincken en Alfred Schreuder donderdag tegen Rapid Boekarest. De aanvaller en middenvelder kampen respectievelijk met een hamstring- en achillespeesblessure.

Koeman nam wel twee jongelingen op in zijn selectie. Nigeriaan John Owoeri, die zondag tegen NEC zijn debuut maakte voor Feyenoord, en Canadees Jonathan De Guzman zijn Europees inzetbaar nadat de UEFA het licht op groen had gezet.
pi_30581263
Daar had ik het ook van, echter geen zin om een quote te doen.
pi_30581280
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef FrankyMcG het volgende:

Iemand dat LN compilatieboek nog besteld overigens? Ik wel!
ik ook
pi_30581317
Hoe lang is die Schreuder nog uit de roulatie eigenlijk? Als Paauwe wegvalt wordt het anders wel errug knutselen..
pi_30581512
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:55 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe lang is die Schreuder nog uit de roulatie eigenlijk? Als Paauwe wegvalt wordt het anders wel errug knutselen..
Ghaly?
pi_30581685
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef snabbi het volgende:

[..]

Bij ons was ie ook derde spits, maakte ook niet echt veel minuten
Ik denk ook niet dat ie anders verwacht had toen hij naar Duitsland ging. Hij valt wel altijd in natuurlijk. Feyenoord schoof nog wel eens als Kuijt of Kalou ontbrak. Daar is het Lazo erin als Voronin of Berbatov ontbreekt.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 september 2005 @ 20:13:46 #151
53267 TC03
pi_30581941
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ie anders verwacht had toen hij naar Duitsland ging. Hij valt wel altijd in natuurlijk. Feyenoord schoof nog wel eens als Kuijt of Kalou ontbrak. Daar is het Lazo erin als Voronin of Berbatov ontbreekt.
Was Ado wellicht toch beter voor hem geweest.
  woensdag 14 september 2005 @ 20:15:27 #152
53267 TC03
pi_30581994
quote:
Fuck you.

Eus Kuttonescu
Romania
  woensdag 14 september 2005 @ 21:11:46 #153
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_30583861
Heerlijk al die mails van Eus
Hij zou ze gewoon in een boekvorm moeten uitbrengen
pi_30588832
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Was Ado wellicht toch beter voor hem geweest.
Hij wou wel, maar Feyenoord niet. Ado kan zijn salaris niet ophoesten.
pi_30611354
Jan de Visser is ook al zaakwaarnemer van de Guzman
pi_30612717
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ghaly?
Als verdedigende middenvelder?
pi_30612827
Leuk mailtje weer van Eus.
Poef.....gone! ©golfer
pi_30615291
Wat een kutwedstrijd...

echt puur slecht
Even geen signature.
pi_30615444
Owoerie bakte er ook totaal niks van trouwens in die paar minuten die hij kreeg..
  donderdag 15 september 2005 @ 21:28:02 #160
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30615468
Zag er inderdaad niet geweldig uit.
A.M.A.B
  donderdag 15 september 2005 @ 21:39:42 #161
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_30615895
Echt een kut wedstrijd.
Ze schopten nog geen deuk in een pakkie boter, geen goede combinaties, aanvallend zeer zwak.
Stom van Greene dat ie de bal met hand raakt.

Snel vergeten deze wedstrijd
pi_30619168
Stomme actie van Greene inderdaad. Verder niet veel van de wedstrijd gezien, moest trainen
pi_30619215
Voorin werd veel te weinig gecreeërd, hopelijk kan Castelen zondag in de basis want Ali B zorgt niet echt voor dreiging.
pi_30619265
Castelen speelde zo geweldig dan
pi_30619776
Ik vond Castelen prima spelen. Vergeleken met de rest.
pi_30621300
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef Luni het volgende:
Maatje van me moet zich morgen melden bij de poiltie, stond een foto van hem op internet
Hij is trouwens weer vrij, ze lieten hem gelijk een foto zien waarop hij stond met een steen in zijn hand, dan ben je gauw uitgepraat.
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:41:27 #167
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30627990
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij is trouwens weer vrij, ze lieten hem gelijk een foto zien waarop hij stond met een steen in zijn hand, dan ben je gauw uitgepraat.
"Ik legde stenen aan de kant, zodat die onverlaten er niet mee konden gaan gooien"
A.M.A.B
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:42:12 #168
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30628004
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:15 schreef snabbi het volgende:
Castelen speelde zo geweldig dan
Ging in ieder geval meer gevaar van uit dan bij Boussaboun.
A.M.A.B
pi_30629515
Uiteindelijk toch niet zon verkeerde beslissing om Bosvelt te laten lopen, denk ik
pi_30630929
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:27 schreef jpzegthallo het volgende:
Owoerie bakte er ook totaal niks van trouwens in die paar minuten die hij kreeg..
Nee, is vrij lastig tegen 10 verdedigers. Boekarest dekte elke aanvaller dubbel en hield de ruimte klein, wat verwacht jij dan van een vleugelspits?
pi_30630947
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:42 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ging in ieder geval meer gevaar van uit dan bij Boussaboun.
Ik had al vanaf het begin zoiets van Castelen er snel in want die snelheid was gewoon nodig. Ali B. is gewoon geen buitenspeler.
pi_30631001
Feyenoord klaart het klusje in Boekarest nog wel. Don't worry.
That's all folks!
pi_30631011
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:51 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ik had al vanaf het begin zoiets van Castelen er snel in want die snelheid was gewoon nodig. Ali B. is gewoon geen buitenspeler.
Inderdaad.

Het was echt bedroevend gisteren. En hoe kan Greene nu met droge ogen beweren dat hij 'met z'n hand op de bal viel'?
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:59:35 #174
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30631158
Hij dook er gewoon naartoe...rare reflex, zonde.
A.M.A.B
pi_30632477
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Erasmusch het volgende:
Uiteindelijk toch niet zon verkeerde beslissing om Bosvelt te laten lopen, denk ik
Als ik eerlijk voorlopig nog niet inderdaad.
pi_30632954
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:07 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Als verdedigende middenvelder?
Kan hij best hoor, denk ik.
pi_30633015
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:51 schreef Kaap het volgende:

[..]

Nee, is vrij lastig tegen 10 verdedigers. Boekarest dekte elke aanvaller dubbel en hield de ruimte klein, wat verwacht jij dan van een vleugelspits?
Niet de bal verliezen (2x) nog voordat je een actie probeert te maken, en daarna iig doorjagen/dekken. En niet de bal op je eigen helft zomaar weggeven.
pi_30633494
Ben benieuwd wie tegen Heerenveen op de back staat trouwens. Mag Snoyl weer terug?
pi_30634039
Hij zal het nog wel ff houden zo met Bosschaart denk ik.
pi_30637847
quote:
ALFRED SCHREUDER NOG ZEKER TWEE WEKEN AAN DE KANT
Alfred Schreuder is de komende weken niet inzetbaar. Schreuder – die dit seizoen alleen speelde tegen NAC - heeft nog teveel last van een kuitblessure die uitstraalt naar de achillespees. ‘Het ziet er slecht uit, ik ben hem zeker nog twee tot drie weken kwijt’, vertelde Erwin Koeman op vrijdagmiddag. Shinji Ono zit zondag mogelijk bij de selectie. Woensdag liet Koeman de Japanner daar nog buiten voor het duel met Rapid. ‘Ik besluit morgen welke spelers er bij zitten, dat geldt ook voor Ono’, aldus de trainer.

Ono kwam afgelopen week al in actie met Jong Feyenoord. Tegen de beloften van FC Twente speelde de middenvelder 76 minuten mee en tekende hij voor de openingstreffer.
quote:
EDWIN DE GRAAF MAG UITZIEN NAAR NIEUWE CLUB
Edwin de Graaf mag Feyenoord verlaten. De Graaf heeft bij trainer Erwin Koeman het verzoek ingediend te mogen vertrekken uit De Kuip. Nu Jonathan de Guzman en Shinji Ono aan de selectie zijn toegevoegd vreest de 25-jarige Zoetermeerder buiten de boot te vallen. Daarom wil de diepgaande middenvelder graag elders proberen aan spelen toe te komen.

‘Edwin is een speler met een uitstekende mentaliteit, maar gezien zijn leeftijd en de concurrentie in de selectie kan ik me voorstellen dat hij aan spelen wil toekomen’, aldus technisch directeur Mark Wotte. ‘Er is de nodige belangstelling voor hem, dus ik denk dat we snel een oplossing kunnen vinden waar iedereen tevreden mee is.’ De Graaf kwam per 1 januari 2005 over van RBC, waar hij in 99 competitieduels 21 doelpunten scoorde. Voor Feyenoord 1 speelde De Graaf tot dusver 8 duels.
pi_30644865
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Feyenoord klaart het klusje in Boekarest nog wel. Don't worry.
Vast en zeker! Met hopelijk meer voetbalintelligentie op het middenveld en op linksachter.
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:20:51 #182
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30645607
quote:
Feyenoord probeert de Belg Tom Caluwé los te weken bij Willem II. De Rotterdammers zien de 27e jarige middenvelder als een gewenste versterking voor op het middenveld. Caluwé is al jaren vaste kracht voor de Tilburgers.

Voor Willem II speelde Caluwé voor KV Mechelen uit Belgie. Feyenoord vindt Paauwe niet helemaal voldoen voor de taak als centrale middenvelder. En omdat Alfred Schreuder nog een aantal weken afwezig is, zoekt Feyenoord een vervanger.

Caluwé kwam in het Betaald Voetbal in 243 duels uit op 44 treffers. Dit jaar scoorde hij tot dusver eenmaal uit 4 duels. Ook PSV had een jaar geleden interesse in de Belg. Maar daar kwam het niet tot een akkoord.
Waarheidsgehalte van dit bericht durf ik niet in te schatten...
A.M.A.B
pi_30645638
Maar Caluwé is aanvallende middenvelder, speelt helemaal niet op de plek van Paauwe of Schreuder...
www.thuisuiteten.nl
pi_30656609
Al genoeg aanvallende middenvelders...... Hofs, Pardo, de Guzman en Ono
pi_30669071
Dus ondat Schreuder nog een paar weken geblesseerd, zouden we een aanvallende middenvelder van W2 willen kopen/huren Dacht dat die Caluwe veel jonger was, maar als dit al zon beetje zn top is mag ie helemaal wegblijven.
pi_30688971
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 17:44 schreef Erasmusch het volgende:
Dus ondat Schreuder nog een paar weken geblesseerd, zouden we een aanvallende middenvelder van W2 willen kopen/huren Dacht dat die Caluwe veel jonger was, maar als dit al zon beetje zn top is mag ie helemaal wegblijven.
heej je plaatje doet 't weer

ben trouwens echt wel benieuwd hoe paultje speelt vandaag. Ik zou het echt erg vinden als ie als een ouwe zak over 't veld sjokt

Caluwe mag trouwens blijven waar die nou zit. Die gast is mij nog nooit positief opgevallen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_30690987
He's here, he's there, he's fucking everywhere, Paultje Bosvelt, Paultje Bosvelt

pi_30691251
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:03 schreef rotskibo het volgende:
He's here, he's there, he's fucking everywhere, Paultje Bosvelt, Paultje Bosvelt

Wat ben ik blij dat we die niet gehaald hebben
  zondag 18 september 2005 @ 12:58:28 #189
53267 TC03
pi_30692515
Wie hopen jullie dat er wint bij de Noord-Hollandse derby? Ik hoop op een vernedering voor Ajax of een gelijkspel.
pi_30695462
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:58 schreef TC03 het volgende:
Wie hopen jullie dat er wint bij de Noord-Hollandse derby? Ik hoop op een vernedering voor Ajax of een gelijkspel.
Ik had etzelfde gezegd, en deze wens is uitgekomen
pi_30695922
Als een teneergeslagen Ajax supporter, is er ineens een klein glimlachje te bespeuren op mijn gezicht.
  zondag 18 september 2005 @ 15:00:14 #192
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_30696324
beter hadden ze gelijk gespeeld, dat AZ is nog wel verdomd sterk had het fijn gevonden als ze toch maar menselijk hadden gebleken.....

overigens gaat feyenoord nog steeds 3-1 winnen zoals ik vorige week voorspelde

radio maar eens aanzetten... lodewijks geel

owoeri hadden ze van mij niet hoeven halen, ghaly mag op de bank, caluwe kan opflikkeren, boussaboun trug naar ze eigen land....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_30696464
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:00 schreef Fok_you het volgende:
beter hadden ze gelijk gespeeld, dat AZ is nog wel verdomd sterk had het fijn gevonden als ze toch maar menselijk hadden gebleken.....

overigens gaat feyenoord nog steeds 3-1 winnen zoals ik vorige week voorspelde

radio maar eens aanzetten... lodewijks geel

owoeri hadden ze van mij niet hoeven halen, ghaly mag op de bank, caluwe kan opflikkeren, boussaboun trug naar ze eigen land....
Laat golfer het maar niet lezen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 18 september 2005 @ 15:19:24 #194
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_30696860
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Laat golfer het maar niet lezen
golfer = maroc-mod?

iig.... pardo eruit gloeiende tyvus hebben we eens een speler die redelijk opbloeit, ghaly speelt achter elkaar kut....... nouja nvr mind.... *gaat zich even heel erg inhouden om niet heel erg te gaan vloeken*
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  zondag 18 september 2005 @ 15:38:16 #195
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30697398
0-1

Hopelijk gaat Heerenveen nu heel hard verdedigen om die 0-1 vast te houden, dat is wat Feyenoord juist wil.
pi_30697554
Komt De Guzman er deze middag in?
meteen scoren!
pi_30697667
Kut, 1-1
pi_30697673
wereldgoal, naar het schijnt !
  zondag 18 september 2005 @ 15:49:28 #199
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30697706
Dat werd tijd...
pi_30697708
En wie anders dan Dirk Kuijt
  zondag 18 september 2005 @ 15:50:29 #201
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30697738
Whahaha die commentator op Radio Rijnmond

Briljant!!
  zondag 18 september 2005 @ 15:50:52 #202
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30697748
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef Ixnay het volgende:
0-1

Hopelijk gaat Heerenveen nu heel hard verdedigen om die 0-1 vast te houden, dat is wat Feyenoord juist wil.
-edit- nm

[ Bericht 7% gewijzigd door Morpheus2002 op 18-09-2005 15:59:25 ]
  zondag 18 september 2005 @ 15:54:37 #203
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30697872
Huntelaar rood.
Moet nog wel lukken.
  zondag 18 september 2005 @ 15:56:29 #204
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30697939
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Of je gaat in een ander Topic zieken en je rot hier op?
Wat is uw probleem als ik vragen mag?
  zondag 18 september 2005 @ 15:58:15 #205
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30697987
BAHIA!

GOAAAAAAAAAAAAAAL!
  zondag 18 september 2005 @ 15:58:59 #206
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30698015
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat is uw probleem als ik vragen mag?
Whoop sorry dude. Verkeerd gequote.

Ik wilde op iemand quoten die typte: "Kut, 1-1"

Nogmaals excuses!

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 18-09-2005 16:09:12 ]
  zondag 18 september 2005 @ 15:59:29 #207
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_30698033
yeeehaaaaaaaaaaa
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_30698107
quote:
Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Whoop sorry dude. Verkeerd gequote.

Ik wilde op iemand quoten die typte: "Kut, 101"

Nogmaals excuses!
Oh er stond Kut, 1-1, ik dacht dat er stond Kuyt, 1-1
  zondag 18 september 2005 @ 16:02:18 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30698124
Ik denk dat ze save staan nu, tegen 10 man.
  zondag 18 september 2005 @ 16:05:41 #210
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30698211
3-1 Kuyt
  zondag 18 september 2005 @ 16:06:17 #211
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30698234
4-1
pi_30698260
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Ixnay het volgende:
3-1 Kuyt
Eitje dit
  zondag 18 september 2005 @ 16:07:48 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30698281
3-1? Mooi,affluiten,is goed voor mijn toto
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 18 september 2005 @ 16:08:26 #214
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30698296
4-1 Paauwe

Jammer voor je toto.
pi_30698363
Dat wordt weer leuk morgen op school
pi_30698409
Whehhee. +3
pi_30698411
OMFG zelfs Paauwe scoort! WE WORDEN KAMPIOEN!
  zondag 18 september 2005 @ 16:14:14 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30698458
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:12 schreef Kaap het volgende:
pi_30698472
Ajax in het rechterrijtje. Tot woensdag dan.
pi_30698473
De Guzman' debuut
pi_30698520
quote:
!
  zondag 18 september 2005 @ 16:17:43 #222
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_30698561
quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_30698641
morpheus wat doe je in dit verrotte topic

kom eens in het battlefield topic man! hebben je al lang niet meer gezien
Narf!
  zondag 18 september 2005 @ 16:22:52 #224
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30698750
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef Sickert het volgende:
morpheus wat doe je in dit verrotte topic

kom eens in het battlefield topic man! hebben je al lang niet meer gezien
ja baas
  zondag 18 september 2005 @ 16:23:27 #225
130412 Katth
pi_30698778
5-1
  zondag 18 september 2005 @ 16:23:50 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30698794
Allemachtig, 5 doelpunten in 1 helft. Wel goed van Feyenoord zeg.
  zondag 18 september 2005 @ 16:24:00 #227
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30698800
5-1 Penalty van Kalou in de extra tijd.
pi_30698848
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:17 schreef Katth het volgende:

[..]

De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Nu even voor de onwetenden hier:

1993/94 PSV 1 0 Eredivisie
1994/95 PSV 1 0 Eredivisie
1995/96 De Graafschap 23 0 Eredivisie
1996/97 Fortuna Sittard 31 4 Eredivisie
1997/98 Fortuna Sittard 31 4 Eredivisie
1998/99 Feyenoord 30 5 Eredivisie
1999/00 Feyenoord 28 2 Eredivisie
2000/01 Feyenoord 31 6 Eredivisie
2001/02 Feyenoord 28 2 Eredivisie
2002/03 Feyenoord 32 2 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 29 4 Eredivisie
2004/05 Feyenoord 21 0 Eredivisie
2005/06 Feyenoord 5 1 Eredivisie

Elk seizoen legt Paauwe er wel een paar in.
pi_30698969
Dirk schenkt zelfs Kalou een pingel. Hij is echt groots.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 september 2005 @ 16:28:20 #230
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30698976
Damn is dit alweer zn 8ste seizoen bij Feyenoord?

Wat was er eigenlijk met Castelen net waarvoor hij eraf moest?
pi_30699033
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef Ixnay het volgende:

Volgens mij was het gewoon een wissel zodat Boussaboun er in kon. Hij zou al eerder invallen (als extra aanvaller), maar toen viel er een doelpunt en mocht hij weer gaan zitten. Misschien was de wissel een soort 'goedmakertje' om hem tevreden te houden.
pi_30699044
'gewoon vermoeid' waarschijnlijk
pi_30699087
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef Ixnay het volgende:

Geblesseerd geweest.
  zondag 18 september 2005 @ 16:35:13 #234
53267 TC03
pi_30699222
pi_30699307
quote:
Kijken wat Gullit er vanavond van zegt op Talpa
pi_30699321
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:35 schreef TC03 het volgende:
pi_30699444
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef belanov het volgende:

[..]

Kijken wat Gullit er vanavond van zegt op Talpa
"Zo heb ik het gewild"
  zondag 18 september 2005 @ 16:44:43 #238
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_30699532
''Dat van Kalou had ik toch goed gezien''
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
  zondag 18 september 2005 @ 16:47:50 #239
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30699616
Laten we hopen dat Gullit er niet zit.

Wat een galbak
  zondag 18 september 2005 @ 17:04:50 #240
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30700077
Ik snap niet dat Gullit daar bij dat programma gaat zitten, hij kan alleen maar afgaan na zijn wanprestaties bij Feyenoord.

Hij zal er wel flink voor betaald krijgen.
pi_30700159
Anders winnen jullie effe met 5-1
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 18 september 2005 @ 17:12:25 #242
53267 TC03
pi_30700268
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik snap niet dat Gullit daar bij dat programma gaat zitten, hij kan alleen maar afgaan na zijn wanprestaties bij Feyenoord.

Hij zal er wel flink voor betaald krijgen.
Met z'n 'laptop'. Alhoewel ik hem wel goed vind overkomen. Maar zodra hij Feyenoord moet bespreken vind ik het altijd zo pijnlijk. Ook toen Kuijt er was. Genee: "Wat is het verschil tussen de trainer Koeman en de trainer Gullit?" Je zag ze echt zoeken naar methodes om Gullit niet teveel voor lul te zetten. Leuke televisie vind ik dat altijd.
pi_30700318
Goed gespeeld in de 2e helft, 1e helft was weer kut.

Publiek stond er wel lekker achter weer
  zondag 18 september 2005 @ 17:17:10 #244
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30700396
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Met z'n 'laptop'. Alhoewel ik hem wel goed vind overkomen. Maar zodra hij Feyenoord moet bespreken vind ik het altijd zo pijnlijk. Ook toen Kuijt er was. Genee: "Wat is het verschil tussen de trainer Koeman en de trainer Gullit?" Je zag ze echt zoeken naar methodes om Gullit niet teveel voor lul te zetten. Leuke televisie vind ik dat altijd.
Ja, Gullit zit daar echt bij als "de deskundige" altijd.
En Kuyt deed zn best om hem niet af te zeiken, maar ze wisten alle 3 dat Koeman een veel betere trainer is voor Feyenoord dan Gullit.

1-0 voor Groningen tegen PSV trouwens.
pi_30700435
Ging trouwens de goede kant op met Bosschaart in de 2e helft
  zondag 18 september 2005 @ 17:20:56 #246
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30700490
Hahah die KJ Stuntelaar
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 18 september 2005 @ 17:26:52 #247
130412 Katth
pi_30700676
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

...

Serieus?

Doelde meer op het feit dat hij vorig seizoen gepasseerd was en nu weer een basisplaats heeft en ook nog ff een doelpunt meepikt.
pi_30700975
Patje is te vroeg afgeschreven. Jammer dat Loek er niet meer is, maar ik had hem al gezegd dat Paauwe en Schreuder bruikbare middenvelders zou zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_30701090
Het mooie was dat het een soort gelijke wedstrijd was als vorig seizoen, alleen nu vochten wij wel en lieten we ons alleen in het begin even schrikken van wat aggresiever heerenveen. Man wat was die scheids kut.

Castelen speelde echt dramatisch slecht, ik was maar wat blij toen ali b er in kwam, kwam ook veel meer dreiging vanaf. Ono speelde zeker niet slecht, na zijn vorige blessure was ik erg kritisch op hem maar nu bracht hij goed spel. Ook De Guzman zag ik in die 10 minuutjes geen rare dingen doen en beviel me wel, was een leuke wedstrijd om te zien.
  zondag 18 september 2005 @ 17:42:22 #250
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30701156
1e helft was klote, 2e helft was geweldig. Scheids had stront in z'n ogen. Leek wel of hij bang was om vóór Feijenoord te fluiten.

Wat Castelen nog steeds in de basis doet snap ik ook niet.

De Guzman lijkt ook een aardige speler, hoewel dat natuurlijk moeilijk te zeggen is na 1 wedstrijd.
  zondag 18 september 2005 @ 17:43:21 #251
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30701181
je loopt ff een minuut van je computer weg, en een ander gaat er met alle dingen die je wou zeggen vandoor
pi_30701374
De 'geruchten' over Caluwé zullen nu wel gehyped worden
pi_30701485
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

1993/94 PSV 1 0 Eredivisie
1994/95 PSV 1 0 Eredivisie
1995/96 De Graafschap 23 0 Eredivisie
1996/97 Fortuna Sittard 31 4 Eredivisie
1997/98 Fortuna Sittard 31 4 Eredivisie
1998/99 Feyenoord 30 5 Eredivisie
1999/00 Feyenoord 28 2 Eredivisie
2000/01 Feyenoord 31 6 Eredivisie
2001/02 Feyenoord 28 2 Eredivisie
2002/03 Feyenoord 32 2 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 29 4 Eredivisie
2004/05 Feyenoord 21 0 Eredivisie
2005/06 Feyenoord 5 1 Eredivisie

Het was 16 maanden geleden dat hij voor het laatst gescoord heeft.
pi_30701720
Zo wat een heerlijke voetbalmiddag, Biertje blowtje zonnetje en de punten zijn weer binnen, maar wie had dit in de rust verwacht, ik niet om eerlijk te zijn, wat was het slecht zeg, maar die scheidsrechter, wat een k*nkerlul, vooral de 1e helft, was het geen strafschop in de blessuretijd van de 1e helft met Kalou????

2e helft liepen ze goed te voetballen, paar mooie doelpunten en leuke aanvallen, Bosschaart liep zowaar goed te voetballen in de 2e helft. Da Guzman nog niet echt een oordeel over te geven, speelde hij te kort voor, maar hij liet wel een paar leuke dingen zien.
  zondag 18 september 2005 @ 17:59:28 #255
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_30701753
Volgende week 3 uitwedstrijden in 1 week tijd, moeilijke week.
Twente, Boekarest, Utrecht.
Moeten alle 3 gewonnen worden, willen ze in Europa blijven meedoen en willen ze het uitzicht op AZ niet verliezen.
  zondag 18 september 2005 @ 18:07:18 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30702010
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:36 schreef methodmich het volgende:
Patje is te vroeg afgeschreven. Jammer dat Loek er niet meer is, maar ik had hem al gezegd dat Paauwe en Schreuder bruikbare middenvelders zou zijn.
Hij wipt af en toe nog wel eens langs onder alias feyenoord-dude hoor .
  zondag 18 september 2005 @ 18:15:41 #257
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_30702246
is er al een liedje voor greene.
ik stel voor
we've got greene
we've got greene
we've got greene the meanmachine
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 18 september 2005 @ 18:34:43 #258
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30702863
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:15 schreef yvette1982 het volgende:
ik stel voor
we've got greene
we've got greene
Dat zat ik vanmiddag ook met een maat te bespreken. Hij zweerde dat er een liedje over Greene werd gezongen. Heb het niet gehoord. Iemand anders misschien... ?
  zondag 18 september 2005 @ 18:34:51 #259
53267 TC03
pi_30702870
quote:
ik stel voor
we've got greene
we've got greene
Zing hem zelf eens.
pi_30703562
quote:
ik stel voor
we've got greene
we've got greene
pi_30703664
Wordt ééntonig maar die Kuyt is echt een geweldenaar! Wat een goal zeg, die eerste!

Wat was er op vak W1? ff knokken ofzo?
pi_30703882
Dit soort weekenden mogen trouwens meer volgen hehe

Zonnetje, biertje, 3 punten, rivalen morsen wéér punten! Lekker weekie, nu al..!
pi_30705048
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:59 schreef Staanplaats het volgende:
Wordt ééntonig maar die Kuyt is echt een geweldenaar! Wat een goal zeg, die eerste!

volgens mij wel, ik dacht wat zwaaiende armen te zien. ze waren niet met weinig aanwezig iig de mensen in pak en hessies.

Lekker weekje inderdaad alleen nu dat scheit talpa nog. Ik wil samenvattingen van wedstrijden zien en niet docu's over wat er tijdens de wedstrijd ook gebeurd is.
  zondag 18 september 2005 @ 20:04:00 #264
53267 TC03
pi_30705631
Vanavond Bosvelt bij Studio Voetbal.
pi_30705674
Zo zo, 5-1. Lijkt AZ wel.
  zondag 18 september 2005 @ 20:36:37 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30706872
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:59 schreef Staanplaats het volgende:

Vergeet de 3-1 niet, wat zat die er lekker in zeg. Als Kuyt zo door blijft gaan is 'ie in de winterstop zeker weg ben ik bang .
pi_30706932
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als Kuyt zo door blijft gaan is 'ie in de winterstop zeker weg ben ik bang .
Zal eraan liggen hoe Feyenoord ervoor staat.
  zondag 18 september 2005 @ 20:43:09 #268
53267 TC03
pi_30707118
WOOW! Wat een geweldige goals weer van Dirk Kuijt. Die tweede ook, genadeloos!

Wat ben ik toch blij met deze speler.
pi_30707891
Die pass van Greene
Scheids dramatisch, net als Bosschaart en Paauwe de eerste helft. Klaas-Jan bedankt
  zondag 18 september 2005 @ 21:22:44 #270
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30708619
Geweldige goal die eerste van Kuyt, de bal kreeg zo een lekker effect mee!

Tifo voor Paul was ook een mooi gebaar!
pi_30709570
Geweldig voetbalweekend, ondanks dat de eerste helft vanmiddag dramatisch was.

En wat een kansloze actie van Stuntelaar. Twee meter voor de ogen van de grensrechter.
pi_30709669
Alleen jammer dat Paul pas als laatste het veld betreedde en dat de tifo toen al weg was.
  zondag 18 september 2005 @ 21:56:09 #273
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30709841
Mag ik al zeggen dat Feijenoord kampioen wordt

Lekkere wedstrijd, goeie DJ (Stanton) weer. Topdag.
A.M.A.B
pi_30711281
Eerste helft was gewoon kut en stonden we meer dan terecht achter.
  maandag 19 september 2005 @ 00:31:10 #275
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_30714765
Ono en De Guzman in de basis, die bracht in 10 minuten al meer dan die mislukte shoarmaboer.
The Most Incredible, Baby
pi_30716796
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:31 schreef RedGuy het volgende:
Ono en De Guzman in de basis, die bracht in 10 minuten al meer dan die mislukte shoarmaboer.
Pardo of Castelen?
  maandag 19 september 2005 @ 08:32:29 #277
26663 Paperclipjes
pi_30718235
Ono Top!

EN van dat liedje zal Greene echt blij worden....
  maandag 19 september 2005 @ 09:22:44 #278
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_30718863
quote:
Op maandag 19 september 2005 02:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Pardo of Castelen?
Ghaly.
  maandag 19 september 2005 @ 10:21:12 #279
125565 Dorus_
brand goed.
pi_30719878
quote:
Op maandag 19 september 2005 09:22 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ghaly.
Er is veel op Ghaly aan te merken maar zonder Ghaly wordt je er echt niet beter op. En hij doet toch ook best veel aardige dingen. Hij moet gewoon niet zo eigenwijs zijn...
Even geen signature.
pi_30719935
Jonathan de Guzman, is dat een middenvelder of een aanvaller?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_30719967
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:59 schreef Ixnay het volgende:
Volgende week 3 uitwedstrijden in 1 week tijd, moeilijke week.
Twente, Boekarest, Utrecht.
Moeten alle 3 gewonnen worden, willen ze in Europa blijven meedoen en willen ze het uitzicht op AZ niet verliezen.
Twente is in de pocket, Boekarest niet, Utrecht ook....
JOHNNY HEITINGA
  maandag 19 september 2005 @ 10:27:22 #282
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_30720015
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:24 schreef RayMania het volgende:
Jonathan de Guzman, is dat een middenvelder of een aanvaller?
Vooral nummer 10, of rechtshalf.
pi_30720032
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:27 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Vooral nummer 10, of rechtshalf.
Dan zet ik hem op het middenveld in FOK!voetbalmanager .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_30720585
Zoooo, 5-1 in de pocket, PSV verloren, Ajax verloren, heerlijk voetbaldagje gister.
Nu nog even wachten tot Arveladze geblesseerd raakt en AZ gaat ook wel punten verspelen.
Feyenoord Kampioen!

Maar de 1e helft was wel kut, Ono's terugkeer is wel veelbelovend, hopen dat ie weer op zijn oude (lees 1e jaar bij Feyenoord) niveau terug komt, dan staat het middenveld ook een stuk beter.
  maandag 19 september 2005 @ 11:10:30 #285
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30721007
A.M.A.B
pi_30721218
Grappig sinds wanneer zijn samenvattingen op internet te vinden?
  maandag 19 september 2005 @ 11:41:05 #287
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_30721719
heeeeeeerlijk dagje gister

eindelijk kon ik "de wedstrijden" met een gerust hart bekijken

de eerste helft was knudde maar in de tweede helft ging het los!!!!!

was weer gezellig in de kuip

ono
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
pi_30723110
quote:
Ali B irriteert Rotterdamse politie

De politie van Rotterdam is niet te spreken over rapper Ali B die gisterenmiddag met een aantal Molukse mensen een promo ballonvlucht boven de havenstad maakte. De inzittenden van de luchtballon hielden zich niet aan de gemaakte afspraken. Ze zouden alleen over Rotterdam zweven om reclame te maken voor het benefietconcert 'Hart voor Maluku'.

Twee kompanen van de rapper sprongen bij stadion De Kuip tijdens de rust van Feyenoord-Heerenveen echter uit het mandje onder de ballon, en probeerden per parachute in het stadion te landen. Ze kwamen echter neer op een parkeerterrein naast het stadion en werden direct ingerekend door de politie.

Ali B zette met de overige ballonvaarders de ballon aan de grond bij de Brienenoordbrug. Het zou om een noodlanding zijn gegaan, wegens gebrek aan hete lucht. De politie betwijfelt dat ten zeerste. De rapper maakte zich na de 'noodlanding' per limousine uit de voeten en was onbereikbaar voor commentaar.

'Hart voor Maluku' moet op 20 augustus 2006 plaatsvinden in de Kuip. Dit najaar start de voorverkoop. De opbrengt gaat naar de wederopbouw van de Molukken, waar veel verwoestingen zijn aangericht bij de strijd tussen moslims en christenen.
Ik dacht dat ie tegen de lichtmast zou knallen. Wat was er nou op W1 aan de hand?
pi_30723276
Echt leuk om te zien hoe Kalou, Kuyt en Castelen die kleine dingetjes hebben opgepikt van Ruud. Anders hadden ze nu op Woudestein staan te verpieteren.
pi_30723495
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:40 schreef Erasmusch het volgende:
Echt leuk om te zien hoe Kalou, Kuyt en Castelen die kleine dingetjes hebben opgepikt van Ruud. Anders hadden ze nu op Woudestein staan te verpieteren.
Ik word echt scheidziek van Gullit, wat een jankert, jammer dat Gennee niet over Paauwe begon.............
  maandag 19 september 2005 @ 13:05:54 #291
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_30723840
heb heel die ali b niet voorbij zien vliegen

had wel neer mogen storten in de maas ofzo
pi_30725061
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:05 schreef nadiiii het volgende:
heb heel die ali b niet voorbij zien vliegen
Hij ging er toch een x mooi langs over links.................
pi_30728970
mja ik zat in z4 ik kon hem nog net een stukje zien, maar dat er iemand uit sprong, dat heb ik weer niet gezien.
  maandag 19 september 2005 @ 16:15:26 #294
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_30729056
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:12 schreef snabbi het volgende:
mja ik zat in z4 ik kon hem nog net een stukje zien, maar dat er iemand uit sprong, dat heb ik weer niet gezien.
ik zat ook in Z4
pi_30729218
Volgende keer zwaaien we wel
  maandag 19 september 2005 @ 16:21:24 #296
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30729299
  maandag 19 september 2005 @ 16:25:46 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30729462
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:15 schreef nadiiii het volgende:

[..]

ik zat ook in Z4
Gezellig, wanneer komt de meet? Ik stond in Z4, in de hoek.
A.M.A.B
pi_30729659
Ik zat eigenlijk precies voor de penaltystip, best hoog in het lage vak
Volgende thuiswedstrijd pas in okt.. zucht
  maandag 19 september 2005 @ 16:33:14 #299
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30729746
Ach, over 13 dagen naar Utrecht uit, thuiswedstrijd voor mij.
A.M.A.B
  maandag 19 september 2005 @ 16:34:28 #300
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_30729784
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Gezellig, wanneer komt de meet? Ik stond in Z4, in de hoek.
ik zat in die wolk weedlucht

en voor een paar zwaar aggresieve gasten elke keer trappen tegen de achterkant van mn stoeltje poehhhh wat kunnen sommige mensen zich drukmaken zeg
pi_30729900
En vol.........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')