abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:11:10 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30423186

Handige Feyenoordsites:

Officiële Feyenoord-website
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
Feyenoord Netwerk

Het vorige deel:

Het Grote Feyenoord Topic #109: Bloed, Zweet & Tranen!

Gouwe Ouwe

Jules Deelder vertelt de waarheid over amsterdam

En wie niet springt...

HET FEYENOORDGEVOEL
Peter te Velde [3/5/02]

Nadat het eindsignaal tegen Inter had geklonken en de finale was behaald explodeerde de Kuip in een ongekende vreugde uitbarsting. Mannen van alle leeftijden vielen elkaar in de armen en huilden dikke gelukstranen. Hier was niet zomaar een voetbaloverwinning behaald, het was meer. Het was een intense ontlading van diepgewortelde emoties die zich samenballen in het Feyenoordgevoel. Hoe komt het toch dat het clubgevoel in Rotterdam intenser wordt beleefd dan in de rest van het land?

Sinds jaar en dag wordt Feyenoord hartstochtelijk ondersteund door het Legioen, de trotse benaming van de grote achterban. Zowel in thuis- als in uitwedstrijden laat de fanatieke supportersschare zich luidruchtig gelden, waardoor je de indruk krijgt dat Feyenoord altijd thuis speelt. Bovendien kent geen andere club in Nederland zo'n trouwe aanhang dan de club in Rotterdam-Zuid. En dat is nogal opmerkelijk, aangezien de supporters niet bovenmatig worden verwend met aansprekende resultaten. Sterker nog, het is door de magere periodes jaren achtereen lijden voor de trouwe aanhanger. De laatste 25 jaar zijn de hoofdprijzen meestal in Amsterdam of Eindhoven terechtgekomen. Blijkbaar zit het Feyenoordgevoel dermate diep geworteld dat men deze zelfkastijding kan doorstaan.

Het ultieme lijden

Wellicht is het lijden de belangrijkste voedingsbodem van het Feyenoordgevoel. Hugo Camps zal het direct beamen. Volgens deze zwaarmoedige journalist is het lijden de ultieme vorm van sportbeleving. In het geval van religie zien we vaak dat groepen die het meest onderdrukt worden het fanatiekst reageren. Jaren van vernedering maakt de wil om te overwinnen sterker en leidt tot een grotere aanhankelijkheidsbetuiging. Het voert uiteraard te ver om sport en religie te vergelijken, maar een gevoel van vernedering en minderwaardigheid is in Rotterdam niet vreemd.

Het legioen vaart naar Lissabon

Een andere verklaring voor het Feyenoordgevoel is in de historie van de club te vinden. Met de heropbouw van Rotterdam na de Tweede Wereldoorlog kreeg de stad het imago van harde werkers. Nergens was de collectieve geest zo sterk als in de havenstad wat resulteerde in een ongekende daadkracht. Logischerwijs werd de werklust en het solidariteitsgevoel op Feyenoord geprojecteerd, waardoor de club het predikaat van werkersclub kreeg opgeplakt. Robuuste spelers als Israël, Laseroms en Van Hanegem versterkten dit gevoel in hoge mate, zeker na het behalen van de Europa Cup 1. Maar men vergeet nogal eens dat naast de mannen van beton er met Moulijn, Kindvall en Hasil ook veel creativiteit in die succesploeg zat.

Met het bereiken van de UEFA Cupfinale beleeft Feyenoord eindelijk weer een internationaal hoogtepunt. En dat wil het Legioen graag weten; waarschijnlijk is het humeur van vele Rotterdammers lang niet zo goed geweest. Meer dan in Amsterdam of Eindhoven leeft men intens naar de finale toe. Eindelijk wordt de loyaliteit van de supporters aan hun club beloond, zeker als de finale wordt gewonnen. De achterban van Ajax bestaat voor een groot deel uit meelopers, die bij succes vooraan staan maar het in mindere periodes geheel laten afweten. PSV heeft wel een trouwe aanhang, maar deze bestaat voor een groot deel uit bioscooppubliek dat de eigen ploeg bij tegenslag genadeloos kan laten vallen. Het Legioen is vanwege het Feyenoordgevoel altijd achter hun cluppie blijven staan. Als beloning voor het trouwe lijden is hen op 8 mei een groot feest gegund.

\

Feyenoord!

Game on
A.M.A.B
pi_30423735
FEYENOORD
Die wedstrijd tegen NEC leeft wel...
pi_30423791
Feyenoord, mijn liefde

Zin in zondag!!!
pi_30423877
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef Erasmusch het volgende:
FEYENOORD
Die wedstrijd tegen NEC leeft wel...
Tis me dan ook een topper van jewelste.

Ik heb er wel vertrouwen in overigens
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:53:06 #5
128408 Henk-H
Life is a bitch
pi_30424595
quote:
De achterban van Ajax bestaat voor een groot deel uit meelopers, die bij succes vooraan staan maar het in mindere periodes geheel laten afweten.
Ik had eens gebeld voor de tweespraak(tijd voor twee-Frits Spits, radio 2) en die ging als volgt:
Twee ajacieden zien Thomasson voor AC Milan scoren in de laatste minuten tegen ajax, zegt de één tegen de ander:
zo, nu kunnen we weer voor onze eigen club zijn.

Uitzending overigens niet gehaald.
Maar niet heus
pi_30424835
Feyenoord!
pi_30424926
Mooie toespraak van Deelder
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:02:22 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30424929
Gelukkig is de Kuip altijd uitverkocht geweest
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:02:39 #9
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30424944
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Nou, als ik de 3 sterke punten van Kuijt zou moeten opnoemen zijn deze : werklust, inzicht, leiderschap. Technisch is het geen ramp ofzo nee, maar legt Kuijt het zwaar af tegen bijvoorbeeld Kalou.
Hij is technisch niet beter dan Kalou, klopt. Maar hij is sinds zijn tijd bij Utrecht zeker wel gegroeid op het technische vlak...
A.M.A.B
pi_30425031
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef twi het volgende:
Ga jij nou maar eens een keer naar de Arena
pi_30425124
.........dat is Feyenoord!
pi_30425567
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef twi het volgende:
Als die quickcookpan van jullie dan wel zo vaak uitverkocht is snap ik niet waarom er nog steeds geen normale grasmat inligt.
pi_30426192
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Kaap het volgende:

[..]

Als die quickcookpan van jullie dan wel zo vaak uitverkocht is snap ik niet waarom er nog steeds geen normale grasmat inligt.
Prima mat ligt er nu in
pi_30426196
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hij is technisch niet beter dan Kalou, klopt. Maar hij is sinds zijn tijd bij Utrecht zeker wel gegroeid op het technische vlak...
Dat is nou ook weer niet de moeilijkste opgave ter wereld......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30433632
quote:
Van: Eus
Datum: vrijdag 9 september 2005 14:44
Aan: info@nec-nijmegen.nl <info@nec-nijmegen.nl>
Onderwerp: Bericht voor Cees Lok
Betreft: Besloten training

Geachte heer Lok,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Uw tactiek om de laatste training voorafgaand aan het uitduel met Feyenoord besloten af te werken, is niet geslaagd. Ik heb me namelijk op slinkse wijze toegang tot het Goffert-stadion weten te verschaffen en de gehele training met eigen ogen kunnen aanschouwen. Wellicht niet netjes, deze pottenkijkerij van mij. Maar zoals uzelf al aangaf: ‘De tijden zijn veranderd.’

Ik heb diverse foto’s en video-opnames gemaakt, met name van het positiespel aan de begin van de training en ook van vele standaardsituaties, zoals inworpen, vrije trappen en hoekschoppen. Dit materiaal heb ik inmiddels aangeboden aan Feyenoord. En bij monde van Mark Wotte heeft Feyenoord mij zojuist laten weten zeer geïnteresseerd te zijn.

Ondanks het feit dat ik Feyenoord-supporter ben, wil ik u toch het volgende voorstel doen: In ruil voor ¤ 750,- overhandig ik u alle gemaakte foto’s en video-opnames van de “besloten” training en zal ik ze niet doorverkopen aan Feyenoord. Bij voorkeur graag 15 ongemerkte biljetten van ¤ 50,-.

Ik geef u tot aanstaande zaterdagavond 10 september 20:00 uur de tijd om op mijn aanbieding in te gaan. Hoor ik niks, dan zal ik alle foto’s en beelden afstaan aan Feyenoord.

Met sportieve groet,

Eus
pi_30433719
Hij moet wel oppassen dat ze dit bij NEC niet te serieus nemen
pi_30435580
Wanneer debuteerd Jonathan de Guzman nou eens....? Vorig seizoen verkozen tot beste A-junior van de competitie. Hij was ook nog eens topscoorder. En afgelopen wedstrijd tegen de A van Ajax verre weg de beste van het veld. Dit zal Koeman toch ook niet ontgaan?
pi_30435900
Die is pas een week speelgerechtigd geloof ik. Komt nog wel.
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:51:45 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30435921
Feyenoord !
2000 light years from home
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:12:29 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30436680
Maas schrijf je met een hoofdletter CM.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30437717
Die Eus is wel op dreef zeg, hij werkt aan z'n bekendheid.
That's all folks!
pi_30438838
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef TC03 het volgende:
Maas schrijf je met een hoofdletter CM.
Volgens mij wel. Maas is een naam van een rivier en namen schrijf je toch altijd met een hoofdletter? Of is dat een uitzondering net als bij maand-namen?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:06:16 #23
53267 TC03
pi_30438895
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Maas is een naam van een rivier en namen schrijf je toch altijd met een hoofdletter? Of is dat een uitzondering net als bij maand-namen?
Alle namen schrijf je met een hoofdletter, behalve die van maanden idd.
pi_30441461
Zondag staat Babos in de goal, dat zijn 3 punten
pi_30442080
Ik wil die De Guzman ook wel es in actie zien
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30443741
Kan er een streepje tussen Feyenoord en topic? Dat er nu geen grapjes zijn gemaakt over Feyenoord met dt
pi_30443804
Streepje en hoofdletter in Maas in de TT erbij gezet voor de analfabeten uit Rotjeknor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30443822
Ondanks de belediging : bedankt Golfer
pi_30443883
Eus
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 10 september 2005 @ 03:45:03 #30
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30444610
leest mee
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30444996
Feyenoord heeft interesse in Bo¨ko Balaban van Club Brugge...
  zaterdag 10 september 2005 @ 09:32:22 #32
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30445584
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer debuteerd Jonathan de Guzman nou eens....? Vorig seizoen verkozen tot beste A-junior van de competitie. Hij was ook nog eens topscoorder. En afgelopen wedstrijd tegen de A van ajax verre weg de beste van het veld. Dit zal Koeman toch ook niet ontgaan?
Voor de zoveelste keer: De Guzman is nog geen 18 en daarom nog niet speelgerechtigd. Hoe dat allemaal in elkaar zit weet ik ook niet, maar het is nou eenmaal zo. Volgens mij wordt hij volgend weekend 18 jaar...

En een aantal woorden doen pijn aan m'n ogen...

[ Bericht 5% gewijzigd door Tomasso op 10-09-2005 09:59:47 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30446260
* snabbi wil ook weer een tvp hebben.
pi_30446668
gvd zeg, ik ben ziek als een debiel, en koppijn alsof ik ben aangereden door een truck. Ga ik dat stukkie van Deelder luisteren, ik kwam nie meer bij joh En 't lachen deed zo'n auw
5 minuten pure au in de bol, maar wat een ontzettend mooi stukkie van Deelder
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_30448864
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:25 schreef snabbi het volgende:
* snabbi wil ook weer een tvp hebben.
* Zjakkie ook
pi_30450604
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 07:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is een aanvaller, Kroatisch international toch?
pi_30450879
Het zou zomaar kunnen dat Owoeri zondag in de basis staat, aangezien Castelen en Vincken het volgens mij niet gaan redden. Lijkt me wel leuk om hem (weer) eens te zien spelen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30450928
Ik denk dat ze met Vincken idd rustig aan doen.
pi_30451181
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Is een aanvaller, Kroatisch international toch?
Ja, ik denk de opvolger van Kuijt.
pi_30451215
Dat las ik laatst ook al ergens, maar die Owoeri is toch linksbuiten
pi_30451227
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef heiden6 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat Owoeri zondag in de basis staat, aangezien Castelen en Vincken het volgens mij niet gaan redden. Lijkt me wel leuk om hem (weer) eens te zien spelen.
Dan zal Boussaboun starten. Die heeft de laatste wedstrijden goed in dienst van het team gespeeld, dus ik denk niet dat Koeman hem zomaar ernaast zal zetten.
pi_30451267
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
Dat las ik laatst ook al ergens, maar die Owoeri is toch linksbuiten
Ja, en ik denk niet dat Koeman zal starten met 4 aanvallers (Kuijt, Kalou, Boussaboun en Owoeri).
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:17:11 #43
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30452779
Waarom zou dat niet kunnen. Als het achterin dicht zit, moet er ruimte zijn om aan te vallen.
A.M.A.B
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:18:35 #44
53267 TC03
pi_30452812
Is Castelen nou eigenlijk al fit, ja of nee? Want volgens mij was er eerst sprake dat Castelen misschien tegen Ajax mee kon doen. Als het toen al 'misshcien was' zou hij nu toch al helemaal fit moeten zijn?
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:41:44 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30453411
Kan niks vinden over Castelen. Schreuder speelt morgen ook niet, alweer geblesseerd...
A.M.A.B
pi_30453829
Wat vinden jullie trouwens van die Benjamin De Ceulaer, die op dit moment aan RKC gehuurd is. Heb hem nu al een paar wedstrijden mooie passes en leuk zien voetballen. Zou die er al aan toe zijn op in de winterstop te komen of toch maar verder laten rijpen bij RKC tot het einde van het seizoen??
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_30454022
10-09-2005: 'Erwin Koeman geïnteresseerd in Rogier Molhoek'
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens de voetbalwebsite Voetbal Center melden bronnen binnen Rkc Waalwijk dat Erwin Koeman gister niet alleen aanwezig was bij Rkc-Roda om de Feyenoord-huurlingen Benji de Ceulaer en Gianni Zuiverloon te bekijken. Hij zou namelijk ook zijn oude pupil Rogier Molhoek nauwlettend volgen.

Feyenoord-scouts volgen de 24-jarige middenvelder al langer, maar nu kwam Erwin Koeman eens hoogstpersoonlijk kijken. Erwin Koeman werkte bij Rkc Waalwijk als trainer ook al met Rogier Molhoek en hij zou hem aangeprezen hebben bij Technisch Directeur Mark Wotte.

Rogier Molhoek is een verdedigende middenvelder en stond een aantal jaar geleden te boek als een groot talent voor het Nederlandse voetbal, maar dat heeft hij tot dusver nooit echt waar weten te maken
pi_30454972
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef ViVe het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Benjamin De Ceulaer, die op dit moment aan RKC gehuurd is. Heb hem nu al een paar wedstrijden mooie passes en leuk zien voetballen. Zou die er al aan toe zijn op in de winterstop te komen of toch maar verder laten rijpen bij RKC tot het einde van het seizoen??
Hij doet het daar zeker aardig maar ik zou hem het jaar nog in Waalwijk laten voetballen. Hij is nu ook niet per direct nodig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30455897
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef Cart_man het volgende:
Kan niks vinden over Castelen. Schreuder speelt morgen ook niet, alweer geblesseerd...
Nee, nog steeds
pi_30455925
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef ViVe het volgende:
Vond hem gisteren een beetje tegenvallen, net als Zuiverloon. Maar voor de rest heb ik hem nog niet zien spelen, dus misschien had ie gisteren z'n dag niet ofzo.
pi_30460956
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 07:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk niet dat die voor Feyenoord wil spelen. Als die gaat uit Brugge, is het naar Engeland, Italië, Frankrijk of Spanje denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30461010
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
10-09-2005: 'Erwin Koeman geïnteresseerd in Rogier Molhoek'

Rogier Molhoek is een verdedigende middenvelder en stond een aantal jaar geleden te boek als een groot talent voor het Nederlandse voetbal, maar dat heeft hij tot dusver nooit echt waar weten te maken
Dat komt vooral doordat hij om de haverklap geblesseerd was, kwaliteiten heeft hij wel zeker.
www.thuisuiteten.nl
pi_30480124
Ben bang dat dit seizoen Schreuder weer meer tijd bij de fysio doorbrengt dan op het veld.
pi_30487154
Debuut Owoeri vandaag dus. Zal ie snel een basisplaats krijgen?

En wat is die Paauwe weer helemaal terug!!
www.thuisuiteten.nl
pi_30488304
Hmm paauwe deed wel leuke dingen maar zijn snelheid is echt een drama. Greene was in mijn ogen de enige die echt goed speelde. Een fout heeft hij gemaakt in de hele wedstrijd en speelde verder subliem.

Owoeri deed het die paar seconden nog wel leuk, maar als die gozer 18 is, wil ik een rollator.
  zondag 11 september 2005 @ 17:10:39 #56
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30488566
Laatste doelpunt gemist Ik gok dat Castelen de bal struikelend over de lijn heen liep?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_30489132
Hij sprintte een man eruit en passeerde Babos.

kutwedstrijd trouwens, maarja 3 punten
pi_30489143
Klotewedstrijd maar 3 doelpunten én 3 punten
pi_30489229
Zo weer 3 puntjes in the pocket

Wedstrijd was niet slecht maar ook niet goed.
in ieder geval gewonnen met 3-0 en dat telt.
  zondag 11 september 2005 @ 17:32:57 #60
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30489231
Net terug uit de Kuip. Slechte wedstrijd maar gewonnen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30490059
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
En wat is die Paauwe weer helemaal terug!!
Vond m vandaag weer vrij kut. Hij liep een paar x gewoon Ghaly of Greene in de weg.
Volgens mij was de goal van Kalou buitenspel. Dit is trouwens topic# 111
pi_30490125
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:29 schreef rotskibo het volgende:
Hij sprintte een man eruit en passeerde Babos.

kutwedstrijd trouwens, maarja 3 punten
Mooie goal, vooral die pass van Kuyt!
"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 11 september 2005 @ 18:23:55 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30490670
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:02 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Vond m vandaag weer vrij kut. Hij liep een paar x gewoon Ghaly of Greene in de weg.
Volgens mij was de goal van Kalou buitenspel. Dit is trouwens topic# 111
Paauwe heeft heel veel werk verricht op het veld.

Castelen is trouwens ook weer terug op z'n echte niveau: Veel in de weglopend, teveel willend en niet teveel willen lopen... Zet daar volgende week maar Vincken neer
pi_30490738
'Feyenoord volgt Jérémy Toulalan'

Feyenoord heeft belangstelling voor Jérémy Toulalan, aldus Franse media. De Franse middenvelder staat momenteel onder contract bij FC Nantes.
Feyenoord-scouts bekeken Toulalan al enkele malen. Naar alle waarschijnlijkheid vraagt Nantes een transfersom van 4 miljoen euro voor de speler.
Feyenoord wil Toulalan achter de hand houden wil Shinji Ono vertrekken,maar het ziet er naar uit dat Ono en Feyenoord niet uit elkaar gaan.
pi_30490892
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
'Feyenoord volgt Jérémy Toulalan'

Feyenoord heeft belangstelling voor Jérémy Toulalan, aldus Franse media. De Franse middenvelder staat momenteel onder contract bij FC Nantes.
Feyenoord-scouts bekeken Toulalan al enkele malen. Naar alle waarschijnlijkheid vraagt Nantes een transfersom van 4 miljoen euro voor de speler.
Feyenoord wil Toulalan achter de hand houden wil Shinji Ono vertrekken,maar het ziet er naar uit dat Ono en Feyenoord niet uit elkaar gaan.
Beetje laat?
  zondag 11 september 2005 @ 18:36:52 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30491052
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:31 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Beetje laat?
Het is pas half 7
pi_30492421
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Castelen is trouwens ook weer terug op z'n echte niveau: Veel in de weglopend, teveel willend en niet teveel willen lopen... Zet daar volgende week maar Vincken neer
Wat kan je daar nou al van zeggen, tis zijn 1e half uur dit seizoen, volgens mij kreeg hij na 10 minuten pas zijn 1e fatsoenlijke bal. Die goal was goed, hij bleef sterk op de been, dat was voorheen wel anders, en ronde hem goed af.
pi_30493325
Boussaboun doet het toch goed terwijl velen hem in het begin al afschreven
pi_30493432
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Laatste doelpunt gemist Ik gok dat Castelen de bal struikelend over de lijn heen liep?
Had je toch maar even moeten blijven hè, gewoon een mooie goal!
pi_30493488
Mooie pass van Kuijt, en goed doorgelopen van Castelen.
pi_30493693
'Bert van Marwijk ziet wel wat in Patrick Paauwe'

In de voorbije transferperiode lukte het Patrick Paauwe niet om tot overeenstemming te komen met een nieuwe club. Nu lijkt er echter toch een interessante aanbieding voor de verdediger in het verschiet te liggen. Bert van Marwijk ziet Patrick Paauwe (en nigel de jong van ajax) namelijk als mogelijke opvolgers voor Sebastian Kehl, die zijn contract voorlopig niet wil verlengen in Dortmund. Kehl's huidige verbintenis loopt in juni 2006 af. Dit nieuws wordt gemeld door Skysports.

Paauwe zou in de winter al gehaald kunnen worden door de Duitsers, afhankelijk van de prestaties van Borussia Dortmund. De club behaalde in de eerste drie wedstrijden slechts twee punten.
pi_30493721
Mooi om te zien, hoe de spelers van Feyenoord met Babos omgaan.
pi_30493775
Jaja Coelho mogelijk terug naar Feyenoord

Jaja Coelho (voluit Jackson de Coelho), een door Feyenoord aan Kvc Westerlo verhuurde middenvelder/aanvaller, speelt momenteel de pannen van het dak bij zijn club. De 19-jarige Braziliaan blinkt uit door techniek, snelheid en zijn neus voor doelpunten. De spits scoorde gisteren weer twee keer in de competitie.

Die goede prestaties zijn Feyenoord natuurlijk ook niet ontgaan. De Rotterdammers overwegen de aanvaller nu in de winterstop terug te halen naar De Kuip. In principe kan Coelho tijdens die winterstop na een gunstige evaluatie terug naar Nederland. In Westerlo verwachten ze echter dat Feyenoord de aanvaller nog het hele seizoen zal laten voetballen in het Kuipke.

Goed beleid. Ik heb al vaker goede dingen van hem gehoord en gezien dit seizoen. Alleen ik denk dat ze hem beter daar nog even kunnen laten tot Kuijt of Kalou vertrekt.
pi_30493823
Is dat een echte spits of kan ie ook op het middenveld spelen?
pi_30493874
Het is een speler die in de spits en links buiten kan spelen.
  zondag 11 september 2005 @ 20:33:54 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30494640
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef Luni het volgende:
Mooi om te zien, hoe de spelers van Feyenoord met Babos omgaan.
Hoe is dat?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30494871
quote:
Op zondag 11 september 2005 20:33 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hoe is dat?
Was een special bij Talpa, zo goed als alle spelers kwamen voor en na de wedstrijd naar hem toe.
pi_30495043
Maatje van me moet zich morgen melden bij de poiltie, stond een foto van hem op internet
  zondag 11 september 2005 @ 22:25:00 #79
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30498661
Maatje van mij moet zich ook melden, stond op internet, is gewoon gebeld door de joden, kom even langs.

Voetbal was kut, maar dat boeit niet. 3 punten zijn binnen. En daar gaat het om..

DJ Rob in Legioenzaal
A.M.A.B
pi_30498859
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Maatje van mij moet zich ook melden, stond op internet, is gewoon gebeld door de joden, kom even langs.

Voetbal was kut, verstopte neus nog kutter.

DJ Rob in Legioenzaal
Zelfde verhaal voor die maat van mij, weet nu al dat hij 3 dagen moet blijven. Blijf er dan ook eens van af

Was dat Rob, was er in de rust, klonk errug lekker, tis alleen jammer dat ze er voor de wedstrijd geen echt bier schenken, maar ik ga er toch maar eens wat vaker kijken denk ik.
pi_30502478
Weinig grote muilen trouwens uit 020!!!!!
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 00:18:27 #82
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30502531
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Crooswijk het volgende:
Wederom een zinnige bijdrage van je
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_30502573
Klik dan als je durft
pi_30502752
Wederom????
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 00:27:17 #85
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_30502781
d'r in da telt....
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 12 september 2005 @ 00:29:45 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30502839
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:26 schreef Crooswijk het volgende:
Wederom????
Welkom, lees je even in en succes verder Loekje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30502958
quote:

Voetbal was kut, maar dat boeit niet. 3 punten zijn binnen. En daar gaat het om..

DJ Rob in Legioenzaal
En DJ Paul Heerlijk
pi_30502959
Feyenoord 1, Excelsior promotie (ben supporter), en Sparta in de nacompetitie
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 00:37:31 #89
53267 TC03
pi_30503049
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Welkom, lees je even in en succes verder Loekje.
?
pi_30503078
Hoe bedoel je??? "lees je in".
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 01:27:19 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30504125
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef Crooswijk het volgende:
Hoe bedoel je??? "lees je in".
Dat je niet moet lopen kloten onder een kloonnaam in VBL.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 september 2005 @ 01:31:39 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30504230
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat je niet moet lopen kloten onder een kloonnaam in VBL.
Loek is feyenoord-dude. Crooswijk heeft een totaal andere post-stijl. Zie je toch meteen .
2000 light years from home
  maandag 12 september 2005 @ 01:32:57 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30504247
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef Merkie het volgende:

Loek is feyenoord-dude. Crooswijk heeft een totaal andere post-stijl. Zie je toch meteen .
Klopt.
Loek-grapje was even tussendoor.
Crooswijk heeft, denk ik, een kort Fok!-bestaan.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 september 2005 @ 01:33:43 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30504265
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Crooswijk heeft, denk ik, een kort Fok!-bestaan.
wel als ie op deze manier doorgaat
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 12 september 2005 @ 10:33:16 #95
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_30508036
Column van Derksen:
quote:
De Klant is Koning bij Feyenoord

..... (heel stuk over Cruijff, Ajax, PSV, AZ en de staat van het nederlandse voetbal)

Feyenoord heeft de afgelopen weken de beste prestatie geleverd op transfergebied. Sinds de aanwezigheid van Wim Jansen haalt de club geen overbodige spelers meer binnen. Voorzitter Jorien van den Herik is er vanachter de schermen in geslaagd de publiekslievelingen Salomon Kalou en Dirk Kuijt te behouden voor de club, maar vooral voor de trouwe supporters. Dat is een geweldige prestatie, want Van den Herik had ook voor het grote geld kunnen kiezen. Feyenoord slaagde er zelfs in de ontevreden Shinji Ono binnen boord te houden. Hierdoor kan trainer Erwin Koeman geheel onverwacht serieus deelnemen aan de titelstrijd en blijken de seizoenkaarthouders als klant nog steeds koning in De Kuip.
vi.nl
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_30509510
Derksen draait zijn mening weer eens 180 graden.
Klik dan als je durft
pi_30509940
quote:

DJ Rob in Legioenzaal
Is voortaan elke thuiswedstrijd, Rob, Paul, Stanton in die zaal, ook na de wedstrijd. Te gek man!
  maandag 12 september 2005 @ 12:29:00 #98
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30510660
Was DJ Rob niet die na de wedstrijd draaide.
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 september 2005 @ 12:33:49 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30510776
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Crooswijk het volgende:

groter kan ik die muil niet maken ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30511370
12-09-2005: Jonathan de Guzman mag bijna spelen voor Feyenoord

Eén van de grootste en meest waardevolle talenten in Nederland kan binnenkort zijn debuut maken voor Feyenoord. De in Canada geboren middenvelder Jonathan de Guzman is vandaag namelijk 18 jaar geworden, waardoor de Rotterdammers een werkvergunning voor hem kunnen aanvragen. Zodra dat rond is kan de speler, die al geruime tijd meetraint met de selectie en een goede indruk maakt, zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord spelen.

De Guzman, al jaren spelend in de eigen jeugd, zal dit seizoen gaan spelen met rugnummer 33.
  maandag 12 september 2005 @ 13:11:12 #101
129908 Crooswijk
Rotterdam Ram
pi_30511717
Fuck you Gooner arrogante bal!!!
Kutgolfer too
Klauwe uit je mouwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')