Tis me dan ook een topper van jewelste.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef Erasmusch het volgende:
FEYENOORD
Die wedstrijd tegen NEC leeft wel...
Ik had eens gebeld voor de tweespraak(tijd voor twee-Frits Spits, radio 2) en die ging als volgt:quote:De achterban van Ajax bestaat voor een groot deel uit meelopers, die bij succes vooraan staan maar het in mindere periodes geheel laten afweten.
Hij is technisch niet beter dan Kalou, klopt. Maar hij is sinds zijn tijd bij Utrecht zeker wel gegroeid op het technische vlak...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nou, als ik de 3 sterke punten van Kuijt zou moeten opnoemen zijn deze : werklust, inzicht, leiderschap. Technisch is het geen ramp ofzo nee, maar legt Kuijt het zwaar af tegen bijvoorbeeld Kalou.
Ga jij nou maar eens een keer naar de Arenaquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef twi het volgende:
Gelukkig is de Kuip altijd uitverkocht geweest
Als die quickcookpan van jullie dan wel zo vaak uitverkocht is snap ik niet waarom er nog steeds geen normale grasmat inligt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef twi het volgende:
Gelukkig is de Kuip altijd uitverkocht geweest
Prima mat ligt er nu inquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:20 schreef Kaap het volgende:
[..]
Als die quickcookpan van jullie dan wel zo vaak uitverkocht is snap ik niet waarom er nog steeds geen normale grasmat inligt.
Dat is nou ook weer niet de moeilijkste opgave ter wereld......quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij is technisch niet beter dan Kalou, klopt. Maar hij is sinds zijn tijd bij Utrecht zeker wel gegroeid op het technische vlak...
quote:Van: Eus
Datum: vrijdag 9 september 2005 14:44
Aan: info@nec-nijmegen.nl <info@nec-nijmegen.nl>
Onderwerp: Bericht voor Cees Lok
Betreft: Besloten training
Geachte heer Lok,
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Uw tactiek om de laatste training voorafgaand aan het uitduel met Feyenoord besloten af te werken, is niet geslaagd. Ik heb me namelijk op slinkse wijze toegang tot het Goffert-stadion weten te verschaffen en de gehele training met eigen ogen kunnen aanschouwen. Wellicht niet netjes, deze pottenkijkerij van mij. Maar zoals uzelf al aangaf: ‘De tijden zijn veranderd.’
Ik heb diverse foto’s en video-opnames gemaakt, met name van het positiespel aan de begin van de training en ook van vele standaardsituaties, zoals inworpen, vrije trappen en hoekschoppen. Dit materiaal heb ik inmiddels aangeboden aan Feyenoord. En bij monde van Mark Wotte heeft Feyenoord mij zojuist laten weten zeer geïnteresseerd te zijn.
Ondanks het feit dat ik Feyenoord-supporter ben, wil ik u toch het volgende voorstel doen: In ruil voor ¤ 750,- overhandig ik u alle gemaakte foto’s en video-opnames van de “besloten” training en zal ik ze niet doorverkopen aan Feyenoord. Bij voorkeur graag 15 ongemerkte biljetten van ¤ 50,-.
Ik geef u tot aanstaande zaterdagavond 10 september 20:00 uur de tijd om op mijn aanbieding in te gaan. Hoor ik niks, dan zal ik alle foto’s en beelden afstaan aan Feyenoord.
Met sportieve groet,
Eus
Volgens mij wel. Maas is een naam van een rivier en namen schrijf je toch altijd met een hoofdletter? Of is dat een uitzondering net als bij maand-namen?quote:
Alle namen schrijf je met een hoofdletter, behalve die van maanden idd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maas is een naam van een rivier en namen schrijf je toch altijd met een hoofdletter? Of is dat een uitzondering net als bij maand-namen?
Voor de zoveelste keer: De Guzman is nog geen 18 en daarom nog niet speelgerechtigd. Hoe dat allemaal in elkaar zit weet ik ook niet, maar het is nou eenmaal zo. Volgens mij wordt hij volgend weekend 18 jaar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer debuteerd Jonathan de Guzman nou eens....? Vorig seizoen verkozen tot beste A-junior van de competitie. Hij was ook nog eens topscoorder. En afgelopen wedstrijd tegen de A van ajax verre weg de beste van het veld. Dit zal Koeman toch ook niet ontgaan?
* Zjakkie ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:25 schreef snabbi het volgende:
* snabbi wil ook weer een tvp hebben.
Is een aanvaller, Kroatisch international toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 07:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Bo¨ko Balaban van Club Brugge...
Ja, ik denk de opvolger van Kuijt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is een aanvaller, Kroatisch international toch?
Dan zal Boussaboun starten. Die heeft de laatste wedstrijden goed in dienst van het team gespeeld, dus ik denk niet dat Koeman hem zomaar ernaast zal zetten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:08 schreef heiden6 het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat Owoeri zondag in de basis staat, aangezien Castelen en Vincken het volgens mij niet gaan redden. Lijkt me wel leuk om hem (weer) eens te zien spelen.![]()
Ja, en ik denk niet dat Koeman zal starten met 4 aanvallers (Kuijt, Kalou, Boussaboun en Owoeri).quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef Erasmusch het volgende:
Dat las ik laatst ook al ergens, maar die Owoeri is toch linksbuiten
Hij doet het daar zeker aardig maar ik zou hem het jaar nog in Waalwijk laten voetballen. Hij is nu ook niet per direct nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef ViVe het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Benjamin De Ceulaer, die op dit moment aan RKC gehuurd is. Heb hem nu al een paar wedstrijden mooie passes en leuk zien voetballen. Zou die er al aan toe zijn op in de winterstop te komen of toch maar verder laten rijpen bij RKC tot het einde van het seizoen??
Nee, nog steedsquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef Cart_man het volgende:
Kan niks vinden over Castelen. Schreuder speelt morgen ook niet, alweer geblesseerd...
Vond hem gisteren een beetje tegenvallen, net als Zuiverloon. Maar voor de rest heb ik hem nog niet zien spelen, dus misschien had ie gisteren z'n dag niet ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef ViVe het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Benjamin De Ceulaer, die op dit moment aan RKC gehuurd is. Heb hem nu al een paar wedstrijden mooie passes en leuk zien voetballen. Zou die er al aan toe zijn op in de winterstop te komen of toch maar verder laten rijpen bij RKC tot het einde van het seizoen??
Ik denk niet dat die voor Feyenoord wil spelen. Als die gaat uit Brugge, is het naar Engeland, Italië, Frankrijk of Spanje denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 07:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Bo¨ko Balaban van Club Brugge...
Dat komt vooral doordat hij om de haverklap geblesseerd was, kwaliteiten heeft hij wel zeker.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
10-09-2005: 'Erwin Koeman geïnteresseerd in Rogier Molhoek'
[Bron: FR-Fans.nl]
Rogier Molhoek is een verdedigende middenvelder en stond een aantal jaar geleden te boek als een groot talent voor het Nederlandse voetbal, maar dat heeft hij tot dusver nooit echt waar weten te maken
Vond m vandaag weer vrij kut. Hij liep een paar x gewoon Ghaly of Greene in de weg.quote:Op zondag 11 september 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
En wat is die Paauwe weer helemaal terug!!
Mooie goal, vooral die pass van Kuyt!quote:Op zondag 11 september 2005 17:29 schreef rotskibo het volgende:
Hij sprintte een man eruit en passeerde Babos.
kutwedstrijd trouwens, maarja 3 punten
Paauwe heeft heel veel werk verricht op het veld.quote:Op zondag 11 september 2005 18:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vond m vandaag weer vrij kut. Hij liep een paar x gewoon Ghaly of Greene in de weg.
Volgens mij was de goal van Kalou buitenspel. Dit is trouwens topic# 111![]()
Beetje laat?quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
'Feyenoord volgt Jérémy Toulalan'
Feyenoord heeft belangstelling voor Jérémy Toulalan, aldus Franse media. De Franse middenvelder staat momenteel onder contract bij FC Nantes.
Feyenoord-scouts bekeken Toulalan al enkele malen. Naar alle waarschijnlijkheid vraagt Nantes een transfersom van 4 miljoen euro voor de speler.
Feyenoord wil Toulalan achter de hand houden wil Shinji Ono vertrekken,maar het ziet er naar uit dat Ono en Feyenoord niet uit elkaar gaan.
Wat kan je daar nou al van zeggen, tis zijn 1e half uur dit seizoen, volgens mij kreeg hij na 10 minuten pas zijn 1e fatsoenlijke bal. Die goal was goed, hij bleef sterk op de been, dat was voorheen wel anders, en ronde hem goed af.quote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Castelen is trouwens ook weer terug op z'n echte niveau: Veel in de weglopend, teveel willend en niet teveel willen lopen... Zet daar volgende week maar Vincken neer
Had je toch maar even moeten blijven hè, gewoon een mooie goal!quote:Op zondag 11 september 2005 17:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Laatste doelpunt gemistIk gok dat Castelen de bal struikelend over de lijn heen liep?
Hoe is dat?quote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef Luni het volgende:
Mooi om te zien, hoe de spelers van Feyenoord met Babos omgaan.
Was een special bij Talpa, zo goed als alle spelers kwamen voor en na de wedstrijd naar hem toe.quote:
Zelfde verhaal voor die maat van mij, weet nu al dat hij 3 dagen moet blijven. Blijf er dan ook eens van afquote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Maatje van mij moet zich ook melden, stond op internet, is gewoon gebeld door de joden, kom even langs.
Voetbal was kut, verstopte neus nog kutter.
DJ Rob in Legioenzaal
Wederom een zinnige bijdrage van jequote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Crooswijk het volgende:
Weinig grote muilen trouwens uit 020!!!!!
Welkom, lees je even in en succes verder Loekje.quote:Op maandag 12 september 2005 00:26 schreef Crooswijk het volgende:
Wederom????
En DJ Paulquote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Maatje van mij moet zich ook melden, stond op internet, is gewoon gebeld door de joden, kom even langs.
Voetbal was kut, maar dat boeit niet. 3 punten zijn binnen. En daar gaat het om..
DJ Rob in Legioenzaal
quote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom, lees je even in en succes verder Loekje.
Dat je niet moet lopen kloten onder een kloonnaam in VBL.quote:Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef Crooswijk het volgende:
Hoe bedoel je??? "lees je in".
Loek is feyenoord-dude. Crooswijk heeft een totaal andere post-stijl. Zie je toch meteenquote:Op maandag 12 september 2005 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je niet moet lopen kloten onder een kloonnaam in VBL.![]()
Klopt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef Merkie het volgende:
Loek is feyenoord-dude. Crooswijk heeft een totaal andere post-stijl. Zie je toch meteen.
wel als ie op deze manier doorgaatquote:Op maandag 12 september 2005 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Crooswijk heeft, denk ik, een kort Fok!-bestaan.
vi.nlquote:De Klant is Koning bij Feyenoord
..... (heel stuk over Cruijff, Ajax, PSV, AZ en de staat van het nederlandse voetbal)
Feyenoord heeft de afgelopen weken de beste prestatie geleverd op transfergebied. Sinds de aanwezigheid van Wim Jansen haalt de club geen overbodige spelers meer binnen. Voorzitter Jorien van den Herik is er vanachter de schermen in geslaagd de publiekslievelingen Salomon Kalou en Dirk Kuijt te behouden voor de club, maar vooral voor de trouwe supporters. Dat is een geweldige prestatie, want Van den Herik had ook voor het grote geld kunnen kiezen. Feyenoord slaagde er zelfs in de ontevreden Shinji Ono binnen boord te houden. Hierdoor kan trainer Erwin Koeman geheel onverwacht serieus deelnemen aan de titelstrijd en blijken de seizoenkaarthouders als klant nog steeds koning in De Kuip.
Is voortaan elke thuiswedstrijd, Rob, Paul, Stanton in die zaal, ook na de wedstrijd. Te gek man!quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Voetbal was kut, maar dat boeit niet. 3 punten zijn binnen. En daar gaat het om..
DJ Rob in Legioenzaal
quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Crooswijk het volgende:
Weinig grote muilen trouwens uit 020!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |