Leuk!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Luni het volgende:
Mijn neefje mag 3x voor proef mee trainen bij de F 'jes van Feyenoord!
Zeker! Hij gaat ook al regelmatig met mij mee naar de Kuip, mis ik wel mijn biertje bij DHZ en mijn blowtje tijdens de wedstrijd maar dat heb ik er wel voor overquote:
Kijk das mooi! Over 16 jaar gewoon spelers die tijdens interviews praten over "Joden, Neuzen, en 020!"quote:Op woensdag 7 september 2005 17:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeker! Hij gaat ook al regelmatig met mij mee naar de Kuip, mis ik wel mijn biertje bij DHZ en mijn blowtje tijdens de wedstrijd maar dat heb ik er wel voor over![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mark Wotte kandidaat bij Tottenham Hotspur
Mark Wotte is kandidaat om de naar Chelsea vertrokken Frank Arnesen op te volgen als technisch directeur bij Tottenham Hotspur. Dit meldt het Engelse Sky Sports. Wotte, momenteel werkzaam bij Feyenoord, zou echter niet bovenaan het lijstje staan.
Damien Comolli zou namelijk hoger in de pikorde staan van het bestuur van de Engelse club, waar Martin Jol hoofdtrainer is. De Fransman werkte in het verleden lange tijd samen met Arsenal-manager Arsené Wenger en was tot afgelopen juni technisch directeur van St Etienne.
Wotte volgde in januari 2004 de ontslagen Rob Baan op als technisch directeur bij Feyenoord. Eerder was hij werkzaam als trainer bij onder meer FC Utrecht, FC Den Bosch, Willem II en Jong Oranje.
Bron: http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=305214&lid=2&cpid=8&title=Spurs+close+on+appointment&channel=football_home
Stoer!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Luni het volgende:
Mijn neefje mag 3x voor proef mee trainen bij de F 'jes van Feyenoord!
Nee laat maar lekker gaanquote:Op woensdag 7 september 2005 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
laat wotte maar bij feyenoord blijven, hij verpest daar al genoeg
Ja zeker wel. Meer talent als ikquote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Heeft ie talent Luni?
quote:Van: Eus
Datum: donderdag 8 september 2005 2:25
Aan: email@tottenhamhotspur.com
Onderwerp: Mark Wotte
Hello alltogether,
There am I again. Everything okay in London?
Here goes everything its little corridor. We are in an upperbest voting. Otherhalf week ago we have won in the fastcookpan against ajax. Oh oh, what were those pussynoses silent, haha.
But where I you for mail: I have read in the newspaper that you have interest in Mark Wotte. Very good. The person by you that up that idea came, deserves a firm shoulder knock.
By Feyenoord had Mark Wotte the difficult task to do his forganger Rob Job forget. But thanks to the formidable players that Mark Wotte bought, Feyenoord won this year the prestigious China Contest Cup. At a moment that the season was not even begonnen. What do you think of that!!!
If Mark Wotte would sell himself to Wottenham Flopspur, then would that the best transfer be that he made during his days in Rotterdam. And if you want, we as supporters come him even personally bring. No single problem. A big strik there around and go with that banana.
I think that Wotte for you the right man at the right spot is, and honestly said I am him sweeter lost then rich. So listen to my good council and please take Mark Wotte in service as technical director.
Thanks for your withworking!
With sportive greetings,
Eus
Feyenoord-fan
Denk niet dat ze hier iets van snappenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:02 schreef Erasmusch het volgende:
A big strik there around and go with that banana
wachten op de reply...
"upperbest voting"quote:Op donderdag 8 september 2005 13:18 schreef feyenoord-dude het volgende:
alle woorden letterlijk vertaald![]()
quote:Van: Eus
Datum: donderdag 8 september 2005 15:17
Aan: info@knvb.nl
Onderwerp: Bericht voor Herr Kesler
Betreft: Spreekkoren Nederland-Andorra
Geachte Herr Kesler,
Gisterenavond heb ik Nederland-Andorra op televisie gezien. Het begon leuk, maar de wedstrijd werd al snel ontsierd door kwetsende spreekkoren tegen de scheidsrechter. Duidelijk hoorbaar schalde het spreekkoor "Hij is een hondenlul" door het Philips-stadion. Niet 1 keer, maar zelfs meerdere keren. Sorry hoor, maar dit kan toch niet! Er is toch niet voor niks heel veel tijd en geld gestoken in de Tolerantielijst Spreekkoren.
Ik heb deze lijst Spreekkoren er zojuist bijgepakt. Hierin staat onder ondere: "Verwijzingen naar ziekten, hoeren en geslachtsdelen zijn uit den boze en worden niet langer getolereerd."
Lijkt me dus een duidelijke zaak: Hondenlul verwijst naar een geslachtsdeel, dus had er moeten worden ingegrepen. Volgens de procedures van de KNVB had de scheidsrechter na de eerste keer het spel moeten neerleggen en de stadionspeaker het publiek moeten waarschuwen. Na de tweede keer had de scheidsrechter het spel 10 minuten moeten neerleggen en hadden de aanvoerders met het publiek moeten spreken. Na de derde keer had de scheidsrechter het spel definitief moeten neerleggen. Zo staat het beschreven in uw eigen procedures. Maar dit alles is dus niet gebeurd…
(Grappig detail: De KNVB zelf geeft bij spreekkoren de betreffende BVO tenminste een boete indien de hierboven geschetste procedures niet worden gevolgd.)
Graag verneem ik van u waarom er niet is ingegrepen. Ook hoor ik graag van u of de KNVB zichzelf nu ook een boete gaat opleggen en welke actie u gaat ondernemen tegen de aanstichters en daders van dit walgelijke spreekkoor.
Als u tegen deze uitwassen niets onderneemt, en dit onbetamelijke gedrag van de Oranje-fans in de doofpot stopt, rest mij niets anders dan ook tegen uw voetbalbond een spreekkoor aan te heffen:
"KNVB, in de plee
doortrekken en weg ermee."
Ik hoop niet dat het zover hoeft te komen
In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
Hoogachtend,
Eus
Voetballiefhebber
Sowieso een droom ja. Wie weet, je moet ergens ontdekt worden en wat mazzel hebben.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Meer talent als ik![]()
Tis voor zo'n ventje en droom, voor wie niet, maar er komen er natuurlijk 100en, maar toch, hij viel wel op bij de scouts
Niet te optimistisch worden jongens, dat dachten jullie vorig jaar na 3 wedstrijden ook onder Gullit ....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
Koeman heeft de fouten van Gullit nu voor 3/4e hersteld denk ik
Dat is niet vreemd...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
Vreemd trouwens dat ie zegt dat Kuijt technisch zo goed is.
Nou, als ik de 3 sterke punten van Kuijt zou moeten opnoemen zijn deze : werklust, inzicht, leiderschap. Technisch is het geen ramp ofzo nee, maar legt Kuijt het zwaar af tegen bijvoorbeeld Kalou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |