* hipkiller doet er wat aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef skive het volgende:
wtf is geburt... opeens weer on topic gezwam...
kan nooit goed gaan
Hippie doe er wat aan
ja ik!!!111 vaffanculo ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:23 schreef jorryt het volgende:
Zullen we een eigen Fok! familie oprichten?? wie weet er een naam!!??
Wauw, zelf beacht????quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
vaffanculo!!
dat betekend fuck you.. oftewel fok! jou
deze keer gingen we als 3e, maar wel in de 1e grote warquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja ik!!!111 vaffanculo ofzo.
onee die fam bestaat al en wordt altijd als eerste uitgemoord.
Dat vind ik trouwens wel een hele goede !quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
vaffanculo!!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Gabez het volgende:
omfg yasha waar is je gevoel voor humor xD
ohwjah vaffanculo lijkt me mooie naam ik heb allemaal plaatjes al gevonden en een filmpje, en schijnt dat er ook een liedje met die titel is maar die heb ik nog nie gevonden xD
ik ben trouwens rang 11 ofzo Bruglione
Dan stem ik dat jij de baas wordt, dat noemen ze toch Dom ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Gabez het volgende:
omfg yasha waar is je gevoel voor humor xD
ohwjah vaffanculo lijkt me mooie naam ik heb allemaal plaatjes al gevonden en een filmpje, en schijnt dat er ook een liedje met die titel is maar die heb ik nog nie gevonden xD
ik ben trouwens rang 11 ofzo Bruglione
pff ingewikkeld spel hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:10 schreef Gabez het volgende:
maar ik heb al een kogelfabriek, hoe kan ik dan Don worden, kan toch niet !
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:14 schreef Wendigo het volgende:
was ik weer xD
DaFan Koekenpanquote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef DaFan het volgende:
RanGen!
Mijn strand wat doe je..?quote:Op zondag 11 september 2005 02:12 schreef skive het volgende:
gij spoort allen niet!
* skive gooit zand naar DaFan en Gallorini
Jullie ookquote:Op maandag 12 september 2005 07:14 schreef skive het volgende:
ik ken de waarheid wel degelijk, deze ligt in het midden.
Werkse ofzo
Ik ook van jou schattepoepiequote:Op maandag 12 september 2005 17:48 schreef WilliamLynx het volgende:
Vaffanculo?
Laat me niet merken dat ze er weer zijn. Als ex-don van Squad heb ik een pest hekel aan ze. Ik zou bijna weer gaan ranken om ze het leven weer zuur te maken .....
Denk je echt dat mensen dit willen weten? De reden dat jij zo "goed" was is omdat jullie cheaten EN dat die smerige DW jullie steeds weer beschermt..quote:In OSM bekend onder de naam William
In Omerta bekend onder de naam Seagull (dont worry I wont be back)
In Hockeyarena bekend onder de naam Lynx
Terecht dat ik bovenaan sta!quote:Op maandag 12 september 2005 20:35 schreef Tomasso het volgende:
Teh-Rammie
Skive
Sommige anderen
De rest:![]()
![]()
Omerta, baggerspel
hahahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 06:36 schreef Gabez het volgende:
ohwneej hebben we skijf en techna al voor xD najah geven toch wel die dikke de schuld
Same...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
hoi allemaaaal![]()
Je was ook zo'n makkelijke prooi, bedankt voor je geldquote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef wabbit het volgende:
stelletje lamers, was gewoon aan et ranken enzo en opeens een msg
You are dead
Your killer left you this message:
~X~
Rammiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 september 2005 17:22 schreef teh-Rammie het volgende:
Tuut Tuut Tuut en de groetjes van Rammie
Heb je Sherlock Holmes ook. Als ie niet anoniem killt weet iedereen dat Zebagquote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef Gabez het volgende:
het is Botta ! capo bij fumatore ofzo, ohwja rip je sottocapo ik weet dat het Lacorteze was :x
Volgens een italiaan op mn vakantie betekent het fuck off.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
vaffanculo!!
het is tuut tuut tuut de groetjes van ruudquote:Op donderdag 15 september 2005 17:22 schreef teh-Rammie het volgende:
Tuut Tuut Tuut en de groetjes van Rammie
2 pas?quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:53 schreef Gabez het volgende:
ja nou en Botta xD
schiet je mee ? er zijn al twee Dons van je dood gegaan xD
WS stond voor 1 mln op Obay, was niet iets teveel voor mij.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef hipkiller het volgende:
volgens mij niet gabez
skive wil niet zeggen wie mij gekilled heeft, dus kan niet kijken
zag 't de .nl versie. was bezig met een anti leach images dingetjequote:Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef DaFan het volgende:
Down!
Das een G-line van een anderhalve weekquote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Gabez het volgende:
en irc doet het ook prima, puik werk hoor dikkop Teckna
Omdat de IRC-ops smerige paupers zijn! :<quote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef Gallorini het volgende:
Waarom is #Jawis nu weer gesloten..?![]()
had een nieuwsposting gemaakt in .com versie, de ircbak had een kernel upgrade nodig, en dat zijn nou net de enige upgrades waar een reboot vereist is. vandaar dat ie ff plat ging. Ik hou ook van jou hoorquote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Gabez het volgende:
en irc doet het ook prima, puik werk hoor dikkop Teckna
nee, jouw gline kwam door dat jawis shit. erg lief ook van je om meteen de aanname te doen dat ik 'm zou glinen. btw. in tegendeel tot wat jullie beweren ben ik niet verantwoordelijk geweest voor de gline van jawis en iedereen die ermee bezig was, maar is deze beslissing door iemand anders genomen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:33 schreef teh-Rammie het volgende:
Das een G-line van een anderhalve week
Jawis was niet _weer_ gesloten, maar nog steeds. Er is een nieuwe IRC Daemon in gebruik genomen, een 'omerta' versie van Asuka (asuka gehacked om wat omerta zooi erin te krijgen, dat was ook meteen de reden van de 2e herstart van de ircd nadat de server was gereboot) de huidige glines moesten enkel gesynced worden. overigens moet ik ook mijn complimentjes geven, Ik heb al een week geen getreiter meer gehad van jawis. eens kijken of dat zo blijft..quote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef Gallorini het volgende:
Waarom is #Jawis nu weer gesloten..?![]()
En ik hou ook van jouquote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef teh-Rammie het volgende:
Omdat de IRC-ops smerige paupers zijn! :<
Moest ineens denken aan het volgende nummer toen ik dat hoorde http://www.songlyrics.com(...)oordenaar/53473.htmlquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:41 schreef skive het volgende:
... samen met zo'n blond wijf staat buiten kijf 'z'n pik is nou ehm laat maar...
Ik heb niet eens gezien wat er stond aangezien ik in bed lag toen de glines gesynced werden door een collega. maar als je op irc komt, ik ben gewoon bereikbaar onder Teckna kunnen we best wel praten hieroverquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:45 schreef Gallorini het volgende:
Omg, wat naaien![]()
Zelfs in ons Topic stond dat we niet meer gingen kutten, en dan alsnog die hoeren G-line erop..?
Stelletje nazi's
Beter ga je je niet zo aanstellen![]()
Dat je zulke nummers kentquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:39 schreef teckna het volgende:
Moest ineens denken aan het volgende nummer toen ik dat hoorde http://www.songlyrics.com(...)oordenaar/53473.html
Als semi-Duitser wens ik te worden aangesproken met NSDAP-erquote:Op dinsdag 20 september 2005 06:24 schreef Gabez het volgende:
prft rammie wat ben jij een NSB-er
Ja toGG
dan zit je in mijn hiphop crew... No Shit Dirty Ass Punkquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Als semi-Duitser wens ik te worden aangesproken met NSDAP-er
dank
Krijg nou het RammBammquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:25 schreef skive het volgende:
[..]
dan zit je in mijn hiphop crew... No Shit Dirty Ass Punk
Maar we hebben al een NL-W, een SpaceCees, een Dollie dot com en een vieze skijf...
wat zou jij kunnen zijn
Geen meisjes!1!!!!!!!111!zwölf!!:D;D;:D;:D:d;:D:Dquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
skive ik wil oooooooooooook!
Exact!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:11 schreef DaFan het volgende:
Goed beleid Ramz0r!
Ga maar naar het MDI, kun je lekker naar je huilie moslim vriendjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Rammie das discriminatie..
kan ik rapporteren..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef Gabez het volgende:
ik werd er ook in geinvite ofzo :/
zo he, had je in je nest gezeken ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 07:19 schreef Gabez het volgende:
poe poe tis weer ochtend
hijs toch noobje?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
waarom sta je al zo vroeg op als je vrij bent n00bje
hm kzit nu in de mediatheek op schoolmoest voor engels teksten maken.. kan de uitwerkingen nergens op internet vinden zonder dat je er voor moet betalen..
![]()
Gabez hack die sites is voor je dushi![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:44 schreef Antonieau het volgende:
z0mfg een reset manG.. 2.3 komt!!!!!
omfg Yasha !? Zit die " spriet" hier soms ook?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
hijs mijn noobje![]()
en als ik hem noobje wil noemen dan mag ik dat!
Ik krijg nu zo het vermoeden dat je ingame niet " yasa" is,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |