speciaal voor hipkiller:
Yo, je weet bij voorbaat, deze rap wordt gewoon de shit, dus luister nu maar even hoe ik dit wreed spit:
Veel noobs denken te ownen, terwijl ze simpelweg andere fools clonen, praten stoer op irc, todat wij de boel even komen pwnen.
Je weet niet met wie je fukt, pas maar op voor skive, als je even bukt. Dollar komt in actie als men weer praatjes heeft, geeft je een Gline, omdat je woord
toch absoluut geen waarde heeft. Cees de grote baas, altijd even dwaas. Lacht je recht in je bek uit, dus ren nu maar gauw, want wij schreeuwen:
IM OMERTA YOU WOULD BE DEAD BY NOW!!
Zie die chica fatoss de boel gek maken, elke dude op omerta wilt wel met d`r onder 1 laken. Enkel is ze niet zo makkelijk te pakken,
vooral niet nu als crewmember, ziet ze jullie pogingen enkel nog als grappen. Jullie denken allemaal te kunnen rappen, maar dat ga ik jullie nu eens leren
al die stomme lyrics zal ik is goed corrigeren.
Mischien heb je nog twijfels bij wat ik nu vertel, maar geloof me, ik rijm, spit, en diss je fucking snel.
Laten we is gaan praten, over die noobs die momenteel denken ons achterwege te laten, oke jullie ownen nu, en morgen ook, maar geloof me als ik zeg, houd ons goed in de gaten.
We laten het hier echt niet bij, noobs als jullie, eerdaags gooien we we jullie je in je familie graf erbij.
6 familie alliance, is dat nou ballen tonen? Als je echt zo mans bent, waarom verbergen achter 400 anderen, of durven jullie je noob strategie niet meer te veranderen?
CCCE can suck my dick, je fuckt nu met de 0ldsch00l click. Om over die meelopers niet te spreken, je weet wel wie ik bedoel, of moet ik daar ook nog over preken?
Kan het best wel doen natuurlijk, maar vind het tijdverspilling, daarbij word deze diss dan veel te gruwelijk.
Mijn ingame nick, what the fuck denk je nou, prick, check je eigen familie pagina, die is namelijk niet voor niets zo dik. Zoals ik net al zei, hou de boel goed in de gaten
ooit komt de dag, dan weet je waarover we praten. Wachtend op 3.0? wij wel, want oh my fucking god, wat zijn jullie dan de lul.
more coming up :'D
edit:
[17:29:12] <hipkiller> nlw
[17:29:12] <hipkiller> schreeuwem:
[17:29:14] <hipkiller> typo