Je was ook zo'n makkelijke prooi, bedankt voor je geldquote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef wabbit het volgende:
stelletje lamers, was gewoon aan et ranken enzo en opeens een msg
You are dead
Your killer left you this message:
~X~
Rammiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 15 september 2005 17:22 schreef teh-Rammie het volgende:
Tuut Tuut Tuut en de groetjes van Rammieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je Sherlock Holmes ook. Als ie niet anoniem killt weet iedereen dat Zebagquote:Op donderdag 15 september 2005 23:53 schreef Gabez het volgende:
het is Botta ! capo bij fumatore ofzo, ohwja rip je sottocapo ik weet dat het Lacorteze was :x
Volgens een italiaan op mn vakantie betekent het fuck off.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
vaffanculo!!
dat betekend fuck you.. oftewel fok! jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is tuut tuut tuut de groetjes van ruudquote:Op donderdag 15 september 2005 17:22 schreef teh-Rammie het volgende:
Tuut Tuut Tuut en de groetjes van Rammieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 pas?quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:53 schreef Gabez het volgende:
ja nou en Botta xD
schiet je mee ? er zijn al twee Dons van je dood gegaan xD
quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef DaFan het volgende:
Mezzaniom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WS stond voor 1 mln op Obay, was niet iets teveel voor mij.quote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef hipkiller het volgende:
volgens mij niet gabez
skive wil niet zeggen wie mij gekilled heeft, dus kan niet kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zag 't de .nl versie. was bezig met een anti leach images dingetjequote:Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef DaFan het volgende:
Down!
Das een G-line van een anderhalve weekquote:Op maandag 19 september 2005 18:09 schreef Gabez het volgende:
en irc doet het ook prima, puik werk hoor dikkop Teckna
Omdat de IRC-ops smerige paupers zijn! :<quote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef Gallorini het volgende:
Waarom is #Jawis nu weer gesloten..?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop