Voor zover ik het weet heeft de nieuwe iPod dock een zwart gaatje, en kijkend naar het zwarte plasticje op de remote zou ik zelf voor IR gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:09 schreef XL het volgende:
Remote/Frontrow in Apple Store
Hoe communiceert dit ding met mijn iPod/iBook?
Ik heb geen infrarood op iPod/iBook?
Ik heb geen Bluetooth op iPod?
Volgens de site geen connectoren bijgeleverd.
iPod via dock, dus het ding zelf via Bluetooth??????
Lijkt logisch ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet heeft de nieuwe iPod dock een zwart gaatje, en kijkend naar het zwarte plasticje op de remote zou ik zelf voor IR gaan.
Voorlopig niet. De remote is voor je iPod bedoeld, alleen sinds gisteren werkt hij ook op de nieuwe iMac. Waarschijnlijk over een tijdje op meer nieuwe Macs, en wellicht ook op oude, maar nu nog even niet. En de Remote werkt inderdaad via IR.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:09 schreef XL het volgende:
Itunes al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef Twisted2000 het volgende:
wat voor programma gebruiken jullie eigenlijkk om cd'kes af te spelen....probeerde het met quicktime maar dat gaat niet echt dat je zegt handig
Ik ben iets verder, er is ook een universal dock a 39 euro. Daarop zit een infraroodpoort, tevens zit daar een dockconnector bij voor mijn iPod. Grote vraag is dan nu, kan ik mijn iBook gaan besturen met de remote als ik de universal iPod dock aansluit op mijn laptop. Volgens mij wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:09 schreef XL het volgende:
Ik heb geen infrarood op iPod/iBook?
Ik heb geen Bluetooth op iPod?
Volgens de site geen connectoren bijgeleverd.
iPod via dock, dus het ding zelf via Bluetooth??????
Ja inderdaad, maar opzich kan je dat customizen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het goed is, start 'ie iTunes toch gewoon op als je er een CD in douwt?
Ik denk van niet. Op de site staat alleen dat de Remote met iPods werkt, en bij het stukje over Mac staat alleen de iMac vermeld. Je iBook heeft geen dock connector, dus zal ook niet te bedienen zijn via dat dock. En tot slot heeft iemand van Apple zelf al gezegd dat Front Row alleen voor de iMac is, voorlopig. Nog even afwachten dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben iets verder, er is ook een universal dock a 39 euro. Daarop zit een infraroodpoort, tevens zit daar een dockconnector bij voor mijn iPod. Grote vraag is dan nu, kan ik mijn iBook gaan besturen met de remote als ik de universal iPod dock aansluit op mijn laptop. Volgens mij wel.
De dock hangt natuurlijk via usb aan je iBook. Op die manier kan het dock makkelijk ook de functie van een infrarood-receiver hebben. Ik heb de presentatie van Steve nog niet gekeken, maar de sites die verslag deden meldde allemaal remote voor alle macs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Op de site staat alleen dat de Remote met iPods werkt, en bij het stukje over Mac staat alleen de iMac vermeld. Je iBook heeft geen dock connector, dus zal ook niet te bedienen zijn via dat dock. En tot slot heeft iemand van Apple zelf al gezegd dat Front Row alleen voor de iMac is, voorlopig. Nog even afwachten dus.
Front Row bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:53 schreef super-muffin het volgende:
Ik zou dat Front Line wel graag willen hebben op mn Mac Mini, maar het zit alleen op de iMac heb ik begrepen?
http://www.apple.com/quicktime/guide/appleevents/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:25 schreef Geqxon het volgende:
Waar is deze keynote ergens te bekijken?
http://stream.apple.akadns.net/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:25 schreef Geqxon het volgende:
Waar is deze keynote ergens te bekijken?
Ooit van Tabbed Browsing gehoord?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:44 schreef Remzz het volgende:
Nu is er eigenlijk geen mogelijkheid snel te switchen naar een andere site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |