Notepad? Winamp? In Apple Slowchat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Thuis muziek streamen kan ook door een webservertje op te zetten trouwens. Heb ik ook gedaan. Webserver - In winamp een playlist aanmaken en via notepad de URL's goed fixen in je playlist. Daarna kan je die playlist waar je ook bent inladen in je winamp en klaar.
??quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een nadeel gespot aan dat podcasten: als ik naar een podcast luister kan geen forum's meer lezen
512+64quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef nietzman het volgende:
Op de meeste G3s draait OsX nog goed zat, mits je ze volpropt met geheugen. Dan kun je IE:mac ook dumpen.
Juli volgend jaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:34 schreef HuHu het volgende:
wanneer komen ze uit
Zien we dan wel.quote:welke specs hebben ze
Zien we dan wel. Ze zullen het niet bewust tegen gaan werken.quote:kan je Windows in dualboot gooien
Mooi... het ligt in de verwachting dat ik rond juli volgend jaar een nieuwe pc ga aanschaffen. Dus dat kan dan wellicht eindelijk eens een Mac worden in plaats van een "Windows"-bak.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Juli volgend jaar.
[..]
Zien we dan wel.
[..]
Zien we dan wel. Ze zullen het niet bewust tegen gaan werken.
Daar heb je met gewone muziek geen last van?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Knappe jongen die EN iets kan verwerken dat hij hoort, EN gelijktijdig iets kan lezen
Nou dat kan ik makkelijk hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Knappe jongen die EN iets kan verwerken dat hij hoort, EN gelijktijdig iets kan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |