Ik hoop dat ie nog een fijne laatste 6 dagen heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:43 schreef la.femme.nikita het volgende:
[afbeelding]
toch wel schattig
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:45 schreef Gert het volgende:
Linda: "zolang as dur alkoo hol bestelt wor ben ik tevreeje."
anders wel van het "gewoon jezelf zijn" en alle varianten daaropquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
Ik word wel moe van de zin dat "We niet weten wat het Nederlandse volk er van vindt".
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Ik hoorde het ja, een echte barvrouw hè...
Die keer dan dat ze na dat rantsoen die fles champagne kregen... De totaal hysterische reactie van Lindaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
[..]
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...
Waarom zie ik dat allemaal niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:49 schreef la.femme.nikita het volgende:
DE BUIK in beeld!
ze moet op dr moeder wachten voor een gesprek
Dat geldt meer voor Nathalie, toen ze bij haar thuis kwamen filmen lag haar koelkast vol met bier,wijn en champagne en ze heeft heel veel drank nodig wil ze een beetje tipsy wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:47 schreef fantastrick het volgende:
[..]
alcholiste lijkt het meer op, ze zei zelf al dat ze iedere dag alcohol nodig heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |