Dat is het gevolg van heel veel roken,drinken,blowen,snuiven en slikkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
Vind zwangere vrouwen die roken al erg...en dan heeft ze ook nog eens zo'n aso lichaam...over die kop maar niet te spreken....en dan wat ze uitblaat.....
Welke stream?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Chantal praat weer op Tanja in
Lekker kortzichtigquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:09 schreef lammegiraf het volgende:
BB krijgt nu wel aandacht maar ze zouden de maatschappij een eer bewijzen door haar er nu uit te slingeren.....back to the gutterr
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Er zijn ook mensen die vandaag te horen krijgen dat hun kindje zal sterven."
weet je scan. ik heb met allemaal nog niet veel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dezeuree flikte nog dingen met de bewoners. Tanja doet echt geen fuck, behalve over zichzelf praten. Als Tanja blijft, dan weten we wat het onderwerp gaat zijn de komende 8 weken of meer. Iedere dag weer geklaag over harde buiken, Rob die heel begrijpend haar geklaag aanhoort en meer van dat soort ongein.
BB UK was dit jaarquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef itsme het volgende:
[..]
weet je scan. ik heb met allemaal nog niet veel.
denk dat dat aan mij ligt, omdat ik nu ook alle andere BB's kan bekijken en heb bekeken (BB Aussie en BB UK) maar ik vind een zwangere in huis niets aan.
Alle aandacht gaat inderdaad naar haar, in de live b.v, ontzettend saai.![]()
en die RobOok al irritant
dus van mij mag ze weg.maar ik weet zeker dat ze gewoon blijft.
is er ooit iemand weg gegaan nadat ze een gesprek met Hummie hadden?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig![]()
Al die potentiële tienerhoertjes die staan te trappelen om zich net als Tanja door een kansloze behanger vol te laten blaffen kunnen misschien nog wat leren van dit stuk uitschot wat in BB zit. Hopelijk werkt dat een beetje afschrikwekkend en kan zo de groei van de lowlife tokkiepopulatie wat beperkt worden.
Scheelt ons weer wat belasting![]()
een aso lichaam...sja je kent het wel....zal het proberen te omschrijven...ga ik uit van een gewoon aso lichaam dat niet zwanger is. De kenmerken: vage lange kont, beetje wit, log, denk hier een aantal lelijke goedkope tatoos erbij. Echt zo'n lichaam voor een te strakke legging zeg maar, en dan van die pantoffelachtige slippers erbij. Dit type lichaam is veelal te bewonderen in de mindere buurten van de stad. Ik doel hierbij niet op een hoer maar gewoon 100% pauper.quote:
Hoewel ik ook niet echt enthousiast ben over 'de manier' waarop dit gegaan is, vind ik dit zo onnoemelijk overdreven. Ze doet net alsof ze te horen heeft gekregen dat haar kindje zwaar gehandicapt isquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zit in het huis omdat ze een leuke zwangerschap wilde... en dat is nu verpest.
Voor het eerst in haar leven denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze wil nog steeds weg ze heeft wel doorzettings vermogen die Tanja![]()
Tanja weg... Linda eruit.... Lieske 2 stemmen minderquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou Linda, maak je Brabantse borst maar nat want jij vliegt eruit donderdag, maar dat kan haar zogenaamd niks schelen, tuurlijk...
Ah, mja ik heb het idee dat ze er niet-zwanger heus wel aardig uitziet.. Maar dat weten we niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
een aso lichaam...sja je kent het wel....zal het proberen te omschrijven...ga ik uit van een gewoon aso lichaam dat niet zwanger is. De kenmerken: vage lange kont, beetje wit, log, denk hier een aantal lelijke goedkope tatoos erbij. Echt zo'n lichaam voor een te strakke legging zeg maar, en dan van die pantoffelachtige slippers erbij. Dit type lichaam is veelal te bewonderen in de mindere buurten van de stad. Ik doel hierbij niet op een hoer maar gewoon 100% pauper.
JA!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:19 schreef Jumparound het volgende:
omg!?!? weet die takke takke takke ^*#&$ DAN OVERAL OVER TE ZEIKEN?!?
Dus een aso lichaam is een lichaam met een vage lage kont, beetje wit en log (je kleding kenmerken tellen niet mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
een aso lichaam...sja je kent het wel....zal het proberen te omschrijven...ga ik uit van een gewoon aso lichaam dat niet zwanger is. De kenmerken: vage lange kont, beetje wit, log, denk hier een aantal lelijke goedkope tatoos erbij. Echt zo'n lichaam voor een te strakke legging zeg maar, en dan van die pantoffelachtige slippers erbij. Dit type lichaam is veelal te bewonderen in de mindere buurten van de stad. Ik doel hierbij niet op een hoer maar gewoon 100% pauper.
Lieske zit "in principe" al bij de laatste 3 als ze zo gezellig blijft, wat een schatje die liesepiesquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja weg... Linda eruit.... Lieske 2 stemmen minder
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:57 schreef bLoNdYmYl het volgende:
wat een domme opmerking (volgens mij rob): geen tampons bestellen, gewoon iedereen doorslikken (de pil). wat een domme mannenpraat..
quote:
Is dat die neger?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leroy wordt dus de nieuwe bewoner als Tanja straks vertrekt, leuke wending...
sukkel? Ik zeg niet dat de aso lichamen crimineel zijn en generaliseren doe ik al helemaal niet. Ik zeg alleen dat haar uiterlijk me niet zo kan bekoren....zeker niet in combinatie met haar gedrag.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus een aso lichaam is een lichaam met een vage lage kont, beetje wit en log (je kleding kenmerken tellen niet mee natuurlijk.
Goh.Ik ga eens op Tanja's kont letten dan![]()
Handig dat je boeven kan herkennen aan dicht bijeen staande ogen en doorlopende wenkbrauwen trouwens hè?
Sukkel
Dat vind ik niet zo gek, ze lult altijd alleen over dr moeder volgens mij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:26 schreef Nostalgist het volgende:
Rob tegen Tanja: "Heb je een vader ?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |