Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, Pheninnetje kon niet naar Hilversum komen
Moet je snel zijn, om half 4 staat hij weer bij een basisschoolquote:
Daar leeft dit to[pic op, niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef babus het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik ga er gewoon van uit beetje gezellie te babbelen hiero en dan begint er altijd wel iemand te zeuren.
Ov ingeleverdquote:
en dan mist ie nog een topicquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, om half 4 staat hij weer bij een basisschool
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar leeft dit to[pic op, niets van aantrekken
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef babus het volgende:
Dus phenootje woont werkt in Hilversum das niet ver van hier!
Zoals altijd gaat hij dan weer zeurenquote:
Die users moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals altijd gaat hij dan weer zeuren
Je komt maar langs met je blingblingquote:
Mee eens,quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
amsterdam is er niet om te verlaten
zeker niet voor groningen
goed ideej, ben wel in voor een verzetjequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt maar langs met je blingbling
Station?
Ik ben niet harry hoor babusquote:
Dom dom domquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Mee eens,
maar ja, als je ergens afspreekt moet je er wel aan houden.
eensch!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
amsterdam is er niet om te verlaten
zeker niet voor groningen
Bling bling om zn nekquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:43 schreef Pheno het volgende:
Pimp my pinguin
jah.. Penguin Enemyquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bling bling om zn nek
Fotosoep ff wat
Dubbele afspraken zijn nooit zo slim neequote:
quote:
En dan??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt maar langs met je blingbling
Station?
Klap op je bek en loop weer wegquote:
ROFLMAOquote:
quote:
quote:
East side Pengo Possequote:
quote:
Tijd heelt alle wondenquote:
Nu nog seniel wordenquote:
Te lang.quote:
Praktische redenenquote:
Inderdaad..... bekaf na een dagje terassen in Den Boschquote:
En beetje senielquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praktische redenen
Dat is niet seniel, dat is belastingvoordeel
bullshit, als je samen woont heb je dezelfde belastingvoordelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praktische redenen
Dat is niet seniel, dat is belastingvoordeel
Niet geheelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
bullshit, als je samen woont heb je dezelfde belastingvoordelen![]()
Was te veel papier winkelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
En dan moet ik eerst nog vanuit Den Bosch vertrekken...quote:
idd ... in belgië toch, ik begrijp het niet, welke financiële voordelen haal je uit een huwelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef Elcaro het volgende:
ok... alleen als je gebroedsel hebt dan...quote:
Ik hoop dat het de moeite waard isquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
En dan moet ik eerst nog vanuit Den Bosch vertrekken...![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ok... alleen als je gebroedsel hebt dan...![]()
je mag meer aftrekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd ... in belgië toch, ik begrijp het niet, welke financiële voordelen haal je uit een huwelijk![]()
Jij snapt wel meer nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd ... in belgië toch, ik begrijp het niet, welke financiële voordelen haal je uit een huwelijk![]()
In Nederland heb je zoiets als 'fiscaal partnerschap', daabij mag je dus posten verdelen over de aangiftes. Zo kon je voorheen bijv. meer aftrek krijgen door alle ziektenkosten op 1 aangifte te plaatsen. Of bijv. bepaalde posten op de aangifte zetten bij de partner die het meest verdiend om onder een belastingvrije voet te blijven...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is in belgië volledig gelijkgesteldquote:
Weet je wat je zou moeten doen!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:58 schreef Pheno het volgende:
In nederland moet je teveel invullen als je een contractje gaat opstellen, daar ben ik te lui voor en kost nog eens teveel geld imho
Sterven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet je wat je zou moeten doen!!
Correctie: Je snapt heel veel nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is in belgië volledig gelijkgesteldik dacht in nederland ook
![]()
Ze denkt dat Nederland Belgie heeft ingelijfd ofzo, ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Correctie: Je snapt heel veel niet![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/aftrekken.htmlquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
leg het me dan eens in detail uit, fiscaal recht is mijn dingquote:
En ze weet iet wat Ynske bedoeldequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze denkt dat Nederland Belgie heeft ingelijfd ofzo, ik snap het ook niet
Is goed, ik zal ze even bellenquote:
sssstquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Correctie: Je snapt heel veel niet![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/aftrekken.htmlquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leg het me dan eens in detail uit, fiscaal recht is mijn ding
Whatever turns you onquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leg het me dan eens in detail uit, fiscaal recht is mijn ding
Kan je die missen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef petitlapin het volgende:
ik weet heel goed wat ynske bedoelde met aftrekken, maar aftrekken wordt ook gebruikt in fiscaal recht, en het is dat wat ik wou weten, een discussie over het andere aftrekken kan ik missen.
je weet dus zelf het verschil niet qua fiscale voordelenquote:
Ze ging zelf tellen nuquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
he Yns, heb je je 30 posts al?
nee belgie is idem duitsland wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
nu moeten jullie niet voor mij gaan denken hequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef petitlapin het volgende:
ik weet heel goed wat ynske bedoelde met aftrekken, maar aftrekken wordt ook gebruikt in fiscaal recht, en het is dat wat ik wou weten, een discussie over het andere aftrekken kan ik missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |