je zei het te laatquote:
jij zou me telkens waarschuwen een paar posts van te vorenquote:
Einde was op eens snelquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij zou me telkens waarschuwen een paar posts van te voren
Echt, doe er wat aan, ga in therapiequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij zou me telkens waarschuwen een paar posts van te voren
Raar he op een helpdeskquote:
neequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt, doe er wat aan, ga in therapie
nee hoorquote:
Ja, behalve pinguinsquote:
best wel zo rond de middagpauzequote:
true. Iemand zin in ee nvolgende fastfok?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
neeAnders heb je niets meer om me mee te plagen
bellen en fokkenquote:
Photosjoepen??quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee hoor
alhoewel ik straks misschien ook eens ff ga sjoepen
assik thuis benquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
true. Iemand zin in ee nvolgende fastfok?
Ik heb pauze als de telefoon niet gaatquote:
jaquote:
En dat is??quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
true. Iemand zin in ee nvolgende fastfok?
erm arbo enzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb pauze als de telefoon niet gaat
als het rustig is dus de hele dag en als het druk is bijna niet
Care for a demonstration? Fasten your seatbeltsquote:
Veel fokken!quote:
tuurlijkquote:
dan kan ik niet meedoenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Care for a demonstration? Fasten your seatbelts![]()
gaat ie AMD inhalen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef Pheno het volgende:
He, Godt, je hebt al 400 posts gemaakt, je gaat voor het fokrecord
Voor fastfokken heb je gene koffie nodigquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
assik thuis ben
heb nu toch genoeg koffie op
Ik denk het welquote:
wel als je net iets van 2u geslapen hebtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor fastfokken heb je gene koffie nodig
kom maar op!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Care for a demonstration? Fasten your seatbelts![]()
neuh, tis voor fun en fok das allesquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef babus het volgende:
[..]
Masterlijk heb je ook toevallig een site waar je wat werk hebt??
Tja, fastfok maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zat net weer in het palingdroom topic![]()
Het is nog geen 2 uur![]()
Zat pas om 11 uur te fokken![]()
Waarop?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef Ynske het volgende:
wacht ff
wie dan wel?quote:
moest ff plassenquote:
Maar iig wel top 10quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:56 schreef Godlike02 het volgende:
en over 20 minuten ga ik ene terras opzoeken
Dus weer geen dag record voor me
D_H heeft er laast iets over gemaaktquote:
quote:
is goed, waarheen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:57 schreef Ynske het volgende:
gaan we?
die wil ik ook halen vandaagquote:
Het topic ken ik ook echt welquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
D_H heeft er laast iets over gemaakt
Dan nietquote:
Geef me je account maar, ik post wel doorquote:
dat icon past nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:59 schreef foksuk1981 het volgende:
zow......
terras?quote:
Kom maar op danquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:57 schreef Mukie het volgende:
Sjoepen laat ik over aan de lui die het wel kunnen
ben straks vast weer ff onlinequote:
erm daarmee bedoel ik mn zusquote:
jamaar ik moet nog gaan treinen straxquote:
fok is sowieso traag dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Pheno het volgende:
Ik snap wat je bedoeld met te weinig mensen in de middag om die 5 minuten af te knallen
bye byequote:
Ik heb geen andere beschikbaar op het momentquote:
Das pas echt post opkrikkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef me je account maar, ik post wel door
Waarom doe je die ene met dat biertje in je hand niequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik heb geen andere beschikbaar op het moment![]()
nietquote:
Daagquote:
omdat die te groot is qua formaatquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef babus het volgende:
[..]
Waarom doe je die ene met dat biertje in je hand niet??
dat is pas triestquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef Godlike02 het volgende:
1. Bazyx 1598
2. scarefreak 1426
3. Zebbie 1403
4. random 1339
5. D-Devil 1334
6. G-spotter2001 1292
7. AMD64 1205
8. Dr_Flash 1137
9. dolle_hond 1072
10. MrLucca 1037
Hoogste dagscores
multimediadesign, kunstacademie, nu stage gelopen bij Elle Girlquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef babus het volgende:
[..]
Dan kon ik ook niet ruiken. Maar heeft je zus ook zoiets gestudeerd dan??
Dat is redelijk ziekquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef Godlike02 het volgende:
1. Bazyx 1598
2. scarefreak 1426
3. Zebbie 1403
4. random 1339
5. D-Devil 1334
6. G-spotter2001 1292
7. AMD64 1205
8. Dr_Flash 1137
9. dolle_hond 1072
10. MrLucca 1037
Hoogste dagscores
Las ze de Elle Girl al voordat ze kon lopenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
multimediadesign, kunstacademie, nu stage gelopen bij Elle Girl
zit in dr bloed voor ze kon lopen dus...
Ik kom op de helftquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef Godlike02 het volgende:
beetje user-posting stats Extra: De PR's #2
daar dus
En oi Dawg
Stage lopers ging hard ja. Belachelijk hard, die deden volgens mij 24 uur aan fastchatquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
BEF reeks en staga lopers geloof ik
Ik 517 nuquote:
Dat komt weer door je Bavariaquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:06 schreef dawg het volgende:
Hela Godt. En rest.
En mijn hoogste dagscore zal liggen op ongeveer 15/20 ofzo.
Mooi aantal!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:06 schreef dawg het volgende:
Hela Godt. En rest.
En mijn hoogste dagscore zal liggen op ongeveer 15/20 ofzo.
Feliquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik stond op 411
Maar heb mezelf net verbeterd
Gister 8302quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:07 schreef Ynske het volgende:
ik weet niet hoeveel ik er nu heb
mar moet bovern de 308 heen zijn
Ze is er bijnaquote:
Ik ben momenteel nog steeds niet in de stemming voor die opmerkingen, en zeker niet over mijn geliefde Bavaria. Probeer het vanavond of morgen nog eens.quote:
hmm dat moet toch te halen zijn vandaagquote:
Hoe wil je je kind dan imponeren ;')quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:09 schreef petitlapin het volgende:
ik heb nog nooit gekeken naar die stats, ik wil het gewoon niet weten
Even 5 minuten fastchat en je bent erquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat moet toch te halen zijn vandaag
klopt.. maar de 309 moet vandaag nog lukken...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is zeker te halen![]()
Maar ze is er vanavond niet
Dat denk ik ook, maar ik ben er na 17.00 niet meer denk ik. En al die weekendfokkers gaan dan pas beginnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:12 schreef Ynske het volgende:
volgens mij gaat de top 10 heel erg single-ig uitzien
waarom zou ik mijn kind willen imponeren ? Ik wil gewoon dat hij/zij gelukkig wordt, dat is mijn enige wensquote:
gooi die fc er hier dan nog maar ff tegenaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even 5 minuten fastchat en je bent er
Is dat stage SC er nog
Nog een kleine 200quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pheno:
Gister: 10728
NU: 11048
is: 320
Fok is traag!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even 5 minuten fastchat en je bent er
Is dat stage SC er nog
Hapquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zou ik mijn kind willen imponeren ? Ik wil gewoon dat hij/zij gelukkig wordt, dat is mijn enige wens![]()
Volgens mij zijn wij de snelst lopende slowchat op het momentquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok is traag!
En nee dat is er niet
Alles ok met je kindje? Omdat je verloofde afgelopen week een beetje hysterisch online kwam.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zou ik mijn kind willen imponeren ? Ik wil gewoon dat hij/zij gelukkig wordt, dat is mijn enige wens![]()
die 30 postsquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
gooi die fc er hier dan nog maar ff tegenaan
Het zou te doen kunnen zijn, maar straks is iedereen wegquote:
Weet het bijna wel zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de snelst lopende slowchat op het moment
JOINTJE ROKENquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef dawg het volgende:
Nog 45 minuten. Dan kan ik eindelijk weg uit dit hellhole. Wat duurt een dag lang als je met het verkeerde been uit bed bent gestapt.
Vanavond wel lekker zuipen en daarna wat roken.
dat heb je gemistquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Alles ok met je kindje? Omdat je verloofde afgelopen week een beetje hysterisch online kwam.
Of heb ik dat al gemist?
Je hebt het gemist. Ze had ketchup geknoeidquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Alles ok met je kindje? Omdat je verloofde afgelopen week een beetje hysterisch online kwam.
Of heb ik dat al gemist?
Vanavond ben ik er heel misschienquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou te doen kunnen zijn, maar straks is iedereen weg
de laatste keer dan:quote:
Het was vaak GC SCquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de snelst lopende slowchat op het moment
de baby leeft, spartelt in het rond en is voor zover we weten gezond, ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef dawg het volgende:
Of heb ik dat al gemist?
owkeeyquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah. Vertel dan even.
gmail werkt weer eens niet, dus je hebt nog geen mail
gaat wel lukken zo hequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jij wil gewoon je 30 posts halen![]()
Ik ben er vanavond nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er heel misschien![]()
En ynske is dr nog
hoe zou dat nu komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was vaak GC SC
Maar die blijven achter op ons idd
Treurig![]()
ik misschien ligt eraan of ik vertraging enzo hebquote:
zal ik m even voor je aanpassen in PSquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:03 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
omdat die te groot is qua formaat![]()
Mja, fles en D. zijn niet meer snelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het was vaak GC SC
Maar die blijven achter op ons idd
Treurig![]()
die zijn gewoon fucking irritant....quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:22 schreef babus het volgende:
Wat is er zo ernstig aan CapS
gefeliciteerd nijntjequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de baby leeft, spartelt in het rond en is voor zover we weten gezond, ik ook![]()
En mijn verloofde ligt te ronken in zijn bed met zijn mond open, de schat is doodmoe![]()
en jij bent een nerdquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:23 schreef Elcaro het volgende:
[..]
die zijn gewoon fucking irritant....
net als jij btw...
ook niet... vanavond verjaardag...quote:
En jij een wiggaquote:
subtielquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:23 schreef Elcaro het volgende:
[..]
die zijn gewoon fucking irritant....
net als jij btw...
Yep, ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
Dus rustig avondje
subtiel is my middle namequote:
Nee, het was al begonnenquote:
looks like itquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
Dus rustig avondje
Pheninnetje is er dan weerquote:
goed bezig kerelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef foksuk1981 het volgende:
weer een rapportage klaar.....
nog 2 te gaan vandaag....
met nog 2 en half uur te gaan...
dat moet wel lukken
Say what?quote:
als jij eens begint met de FAQ door te lezen,quote:
dan zijn ze dus alweer n half uur te laatquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:29 schreef Elcaro het volgende:
[..]
goed bezig kerel![]()
mijn pc is nog steeds niet open gezetZou om 14u klaar zijn...
![]()
Nee, dat nog nietquote:
* Una_Piedra moet ff ogen uitwrijven, las 'zielig'quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:12 schreef Ynske het volgende:
volgens mij gaat de top 10 heel erg single-ig uitzien
Dat moet je niet zo nauwkeurig zienquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:29 schreef Elcaro het volgende:
[..]
goed bezig kerel![]()
mijn pc is nog steeds niet open gezetZou om 14u klaar zijn...
![]()
Dat is synoniemquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra moet ff ogen uitwrijven, las 'zielig'![]()
Geef me je mail adres dan, ik heb je foto verkleintquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef foksuk1981 het volgende:
weer een rapportage klaar.....
nog 2 te gaan vandaag....
met nog 2 en half uur te gaan...
dat moet wel lukken
hihiquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra moet ff ogen uitwrijven, las 'zielig'![]()
Helpdeskquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo nauwkeurig zien
Nou sorry hoor, maar ik ga er gewoon van uit beetje gezellie te babbelen hiero en dan begint er altijd wel iemand te zeuren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
als jij eens begint met de FAQ door te lezen,
kom je erachter hoe je je dient te gedragen.
en als je je daar aan houd
krijg je niet deze situaties
foksuk@gmail.com......quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:32 schreef babus het volgende:
[..]
Geef me je mail adres dan, ik heb je foto verkleint
Ligt er aan of ik tussen Amsterdam en Groningen nog langs huis ga.quote:
Sorry, Pheninnetje kon niet naar Hilversum komenquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, Pheninnetje kon niet naar Hilversum komen
Moet je snel zijn, om half 4 staat hij weer bij een basisschoolquote:
Daar leeft dit to[pic op, niets van aantrekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef babus het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik ga er gewoon van uit beetje gezellie te babbelen hiero en dan begint er altijd wel iemand te zeuren.
Ov ingeleverdquote:
en dan mist ie nog een topicquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, om half 4 staat hij weer bij een basisschool
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar leeft dit to[pic op, niets van aantrekken
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:36 schreef babus het volgende:
Dus phenootje woont werkt in Hilversum das niet ver van hier!
Zoals altijd gaat hij dan weer zeurenquote:
Die users moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals altijd gaat hij dan weer zeuren
Je komt maar langs met je blingblingquote:
Mee eens,quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
amsterdam is er niet om te verlaten
zeker niet voor groningen
goed ideej, ben wel in voor een verzetjequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt maar langs met je blingbling
Station?
Ik ben niet harry hoor babusquote:
Dom dom domquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Mee eens,
maar ja, als je ergens afspreekt moet je er wel aan houden.
eensch!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
amsterdam is er niet om te verlaten
zeker niet voor groningen
Bling bling om zn nekquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:43 schreef Pheno het volgende:
Pimp my pinguin
jah.. Penguin Enemyquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bling bling om zn nek
Fotosoep ff wat
Dubbele afspraken zijn nooit zo slim neequote:
quote:
En dan??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt maar langs met je blingbling
Station?
Klap op je bek en loop weer wegquote:
ROFLMAOquote:
quote:
quote:
East side Pengo Possequote:
quote:
Tijd heelt alle wondenquote:
Nu nog seniel wordenquote:
Te lang.quote:
Praktische redenenquote:
Inderdaad..... bekaf na een dagje terassen in Den Boschquote:
En beetje senielquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praktische redenen
Dat is niet seniel, dat is belastingvoordeel
bullshit, als je samen woont heb je dezelfde belastingvoordelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Praktische redenen
Dat is niet seniel, dat is belastingvoordeel
Niet geheelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
bullshit, als je samen woont heb je dezelfde belastingvoordelen![]()
Was te veel papier winkelquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
En dan moet ik eerst nog vanuit Den Bosch vertrekken...quote:
idd ... in belgië toch, ik begrijp het niet, welke financiële voordelen haal je uit een huwelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:55 schreef Elcaro het volgende:
ok... alleen als je gebroedsel hebt dan...quote:
Ik hoop dat het de moeite waard isquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
En dan moet ik eerst nog vanuit Den Bosch vertrekken...![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ok... alleen als je gebroedsel hebt dan...![]()
je mag meer aftrekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd ... in belgië toch, ik begrijp het niet, welke financiële voordelen haal je uit een huwelijk![]()
Jij snapt wel meer nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd ... in belgië toch, ik begrijp het niet, welke financiële voordelen haal je uit een huwelijk![]()
In Nederland heb je zoiets als 'fiscaal partnerschap', daabij mag je dus posten verdelen over de aangiftes. Zo kon je voorheen bijv. meer aftrek krijgen door alle ziektenkosten op 1 aangifte te plaatsen. Of bijv. bepaalde posten op de aangifte zetten bij de partner die het meest verdiend om onder een belastingvrije voet te blijven...quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is in belgië volledig gelijkgesteldquote:
Weet je wat je zou moeten doen!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:58 schreef Pheno het volgende:
In nederland moet je teveel invullen als je een contractje gaat opstellen, daar ben ik te lui voor en kost nog eens teveel geld imho
Sterven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet je wat je zou moeten doen!!
Correctie: Je snapt heel veel nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is in belgië volledig gelijkgesteldik dacht in nederland ook
![]()
Ze denkt dat Nederland Belgie heeft ingelijfd ofzo, ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Correctie: Je snapt heel veel niet![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/aftrekken.htmlquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
leg het me dan eens in detail uit, fiscaal recht is mijn dingquote:
En ze weet iet wat Ynske bedoeldequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze denkt dat Nederland Belgie heeft ingelijfd ofzo, ik snap het ook niet
Is goed, ik zal ze even bellenquote:
sssstquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Correctie: Je snapt heel veel niet![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/aftrekken.htmlquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leg het me dan eens in detail uit, fiscaal recht is mijn ding
Whatever turns you onquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
leg het me dan eens in detail uit, fiscaal recht is mijn ding
Kan je die missen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef petitlapin het volgende:
ik weet heel goed wat ynske bedoelde met aftrekken, maar aftrekken wordt ook gebruikt in fiscaal recht, en het is dat wat ik wou weten, een discussie over het andere aftrekken kan ik missen.
je weet dus zelf het verschil niet qua fiscale voordelenquote:
Ze ging zelf tellen nuquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
he Yns, heb je je 30 posts al?
nee belgie is idem duitsland wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
nu moeten jullie niet voor mij gaan denken hequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef petitlapin het volgende:
ik weet heel goed wat ynske bedoelde met aftrekken, maar aftrekken wordt ook gebruikt in fiscaal recht, en het is dat wat ik wou weten, een discussie over het andere aftrekken kan ik missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |