Nou, dat is het punt juist: je modem zegt "de snelheid is [insert nieuwe snelheid]", maar daadwerkelijk van de nieuwe snelheid gebruik maken zal hoogstwaarschijnlijk pas tussen 5 en 20 december gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
euhm, nee... maar als mn usb adsl modem zegt dat ie met 3 mbit verbinding heeft dat ook wel zo is.
Zal vanavond ff naar speedtest gaan
Dat zei ik dus net.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
euhm, nee... maar als mn usb adsl modem zegt dat ie met 3 mbit verbinding heeft dat ook wel zo is.
Zal vanavond ff naar speedtest gaan
Ik ga er wel op vooruit merk ik alquote:Bandwidth Up/Down (Kbit/sec)
160 / 3200
auhoized personell only, please enter password..quote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef Ericjuh het volgende:
http://www.dslportaal.nl/snelheid/
hier kun je je toekomstige snelheid berekenen...
wat voor router hebje?quote:Op zondag 13 november 2005 15:03 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan sinds kort niet meer in het scherm van mijn router. Hoe kan ik op een andere manier zien hoe hoog mijn lijnsnelheid is?
| 1 |
Ja, weet het 100% zeker. Normaal tikte ik het IP nummer in en vroeg de pc naar het wachtwoord en kwam ik in het scherm.quote:Op zondag 13 november 2005 15:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor router hebje?
kan je dmv telnet wel de webinterface op?:
[ code verwijderd ]
weet je zeker dat je het goede ip adrs gebruikt?
Stap over naar Versatel of Wanadoo.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef JAMsper het volgende:
Nice hoor.. maarrreeee nog steeds te weinig..... viertiendubbel die zooi man.
3000kbit is te weinig voor mij, ik wil dvdtjes in een uur binnnen hebben,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |