zo eens. ik hoop echt dat Dido vertrekt vanavond en dat Menno mag blijven.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef ruby het volgende:
Ik ben een beetje KLAAR met Dido.
In het begin vond ik 'r irritant. Wat later in de BB periode begon ik 'r wel oké te vinden. Maar nu ben ik 'r eigenlijk wel goed zat. Alles draait om haar en het is alleen maar ik, ik en ik.
Ik heb genoeg van 'r. Ze hoeft van mij absoluut niet te winnen.
wie is tquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:23 schreef Herald het volgende:
ik dacht even Dido te herkennen in de clip van Duvel Duvel - Wie is Ut maar daar is het grietje iets te blond voor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat liefquote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een slet zeg, ze heeft Roel net afgetrokken tijdens het zoenen, duidelijk te zien op de live stream...
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een slet zeg, ze heeft Roel net afgetrokken tijdens het zoenen, duidelijk te zien op de live stream...
Omdat Dido helemaal niet "gek" op Roel is zoals ze vorige week zei, ze heeft zelf gezegd dat ze totaal niet bij elkaar passen, ze heeft meerdere malen tegen Roel gezegd dat ie het voorgoed verpest heeft (o.a. door die zoenactie met sletje Linda) en nu gebruikt ze Roel als speeltje in bedquote:
Mhh dido doet een opleiding verzorgende, iets anders dan verpleegkundigequote:Op donderdag 17 november 2005 17:51 schreef Blackadder2 het volgende:
Ja ik heb het met Dido ook al een tijdje gehad: Dat afschuwelijke gezeik steeds: 'Vind je dit over mij, of vind je soms dat over mij.'![]()
Chantal is een roddeltante, OK, maar zij heeft wel ècht belangstelling voor anderen, zij weet tenminste hoe de anderen in elkaar zitten (en natuurlijk heeft ze haar strategiëen).
Chantal is slim, en misschien vals. Dido is nog te stom om vals te kunnen zijn. Ik wil wedden dat iemand als prinses maakt-niet-uit-wie méér feeling heeft met de samenleving dan Didoos.![]()
En zij zou verpleegkundige zijn? Kan me er niets bij voorstellen.![]()
Dream on, baby, dream on. Ook al mocht je winnen: alle prinsjes zijn al bezet. Dus wellicht zul je je moeten wenden tot het 'plebs' , zoals Roel.Hoe moet je je status nu behouden? Hoe moet dat?
Thuis wachten minstens 13 vrijers op je.... popje toch, wat heb je het moeilijk..![]()
Wat een enorme lading circumstantial gelul.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat Dido helemaal niet "gek" op Roel is zoals ze vorige week zei, ze heeft zelf gezegd dat ze totaal niet bij elkaar passen, ze heeft meerdere malen tegen Roel gezegd dat ie het voorgoed verpest heeft (o.a. door die zoenactie met sletje Linda) en nu gebruikt ze Roel als speeltje in bed
En Roel is op advies van Dido weer aan het aanpappen met Lieske, die laat zich ook wel gebruiken, of andersom
Dat zoenen en bevredigen van Roel afgelopen nacht zag er gewoon sletterig uit, maar ik heb het sowieso wel gehad met die 2, maar ik kan me voorstellen dat de kijkers het leuk vinden
Dido gebruikt Roel en daarmee roept ze automatisch een sletterig beeld over zich af
En in het normale leven gedragen Roel en Dido zich ook als sletjes, als je begrijpt wat ik bedoel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |